Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 16    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
No ale zase tam, kde je křížení hned za zastávkou (typicky Pionýrská), je lepší jezdit na zadní, protože se do té křižovatky můžeš pořádně rozjet. Akorát se pak hůř odhaduje, jestli ten sběrač už projel, nebo ještě ne, no.


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
1. Na úvratích se pantograf nemusí přehazovat, na lince 8 je povolena jízda i na zadní.
2. Jsou dva, protože si to DPMB objednal.
3. Přehodit pantec u tohoto vozu není nikterak složité, 2x zmáčkneš tlačítko v jedné kabině a je to. Divím se, že někdo u tohoto vozu vůbec jezdí na zadní.
4. Jízda na přední pantograf, resp. na pantograf, co je hned za kabinou je o dost komfortnější co se týká odhadování průjezdnů kříženíma, sekčákama atd.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Proč musíme mít v Brně vozidlo se dvěma PTG, když na v Bratislavě jezdících 29T/30T, postačí jeden?
V úvratích by se s nimi nemuselo verglovat.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
mnadenicek: No rozhovor vyzněl ze strany cestující fakt arogantně, ale třeba to tak nemyslela, kolikrát se stane, že chceš něco říct, ale vyzní to jinak.


Offline
Uživatelský avatar

176
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Pokud je to to, co si myslím (ještě jsem tím nejel), tak stejný zvuk například dělá i 39T v Ově.

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
To skřípnutí těsně před rozjetím dělá agregát brzd.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Pokud jsou okna zabedněný a je v šalině vydejchanej vzduch, co je arogantního na tom žádat nápravu? Nevím, jak onen rozhovor vypadal z hlediska intonace, výrazů a gest. Z přepisu tedy mám jiný dojem.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Už jsem měl tu čest se tím párkrát projet, a všiml jsem si takového skřípavého zvuku před rozjetím. Vždycky. Těsně před tím, než se to rozjede, tak něco v podvozcích (nejspíš) nějak…skřípne/pískne. Tak by mě docela zajímalo, co to je…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Však včera RIS II ukazoval teplotu 0,0°C a zezelenala mi vrtulka od topení v pravém dolním rohu obrazovky PP.
Takže můžou bejt rádi, že jsem jim nepřitopil! sarcastic


Offline
586
25 říj 2019 10:12
xxx: Tak já neříkám, že to byla chyba řidiče, ten to vyřešil nejlíp jak mohl a klimu i na poměrně arogantní žádost zapnul. Ale díky za dokreslení, jak to včera bylo... :-)

JaKo: Ženská šla za řidičem mezi Životského a Masnou a hned to řidič zapnul, ale samozřejmě reálně poznat to bylo až o kousek dál. I časově by to odpovídalo, takže to asi stejný spoj byl.


Offline
48
16 lis 2018 09:17
Včera jsem slyšel ráno hlášení, že RIS není funkční a v případě potřeby, nehoda, zdechlina, je potřeba volat telefonem :-) Mezi substrátem zavládlo mírně zděšení, že se něco stalo....
A ve 45T bylo v 6:45 opravdu nedýchatelně, i když venku ještě nebyla požadovaná tpelota. Možná to byl stený spoj, klimu pustil řidič před viaduktem na Křence směr hl.n.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
No dneska si z nás dispečink tak trochu dělal srandu, když nejdřív palubák ukazoval 23 °C, takže klima samozřejmě puštěná, hodinu na to poslal zprávu, že teplota klesla pod stanovenou mez a že máme vypnout klimatizaci, a asi za půl hodiny poslal zprávu, že klimatizaci máme opět zapnout. Tak já nevím, jak se v tom máme vyznat. Ale je možné, že ty zprávy se asi posílají automaticky.

A hlavně se stejně všem nezavděčíme. Někomu je vedro při 18 °C, někomu je při puštěné klimatizaci zima, obě skupiny si pak někde stěžují... A ani některým dispečerům se člověk nezavděčí, i když všechno udělá přesně podle předpisů, jak už jsem zjistil...


Offline
43
24 led 2021 13:49
Ondrah98 píše:
Dnešní ranní zážitek byl totiž poměrně bizarní... Venku ještě relativně snesitelně (méně než 25°C)





Pokud vím tak se musí zapínat od 22°C


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Jak je to s uzamykáním oken ve 45T, jsou zamčena trvale nebo se to mění nějak operativně?

Dnešní ranní zážitek byl totiž poměrně bizarní... Venku ještě relativně snesitelně (méně než 25°C), ale vevnitř totálně nedýchatelno. Okna zamčený. Jedna ze spolucestujících to nevydržela a šla za řidičem a výsledný rozhovor zhruba takto...

A: Prosím vás ty okna nejdou otevřít?
B: Ne, tady je klimatizace.
A: A ona je zapnutá?
B: Není, venku není dost teplo.
A: Ale tady se nedá absolutně dýchat.
B: Hmm.
A: Šlo by s tím něco udělat?
B: No dobře, tak já Vám tu klimu zapnu.

Řidič palec nahoru, klimu zapnul a hned bylo mnohem líp i když byla ženská poměrně arogantní. Perlička na závěr, na další zastávce ženská vystoupila, ale tak vyřídila to pro zbytek cestujících... biggrin Si s tou klimou v MHD asi užijeme ještě dost legrace...


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Já už jsem se také konečně svezl okurkou. Dojmy? Velmi svižná tramvaj, jízda plynulá na trase osmičky z Novolindy do kampusu. Trochu zamrzel podivný reproduktor, hlášení zní divně. Díky kompletní nízkopodlažnosti vůz působí velmi dlouze, pocitově jde o vzdušnou tramvaj více než běžná kačena.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jsem se s okurkou svezl asi třikrát, dvakrát úmyslně a tenhle týden čistě náhodně na trojce. A zarazila mě jedna věc, tu trojku řídil borec a na Jugoslávské i Vojenské nemocnici směr SO zastavil předníma dveřma vždycky minimálně dva metry od signální čáry pro nevidomé, ptal jsem se, proč to dělá tak blbě a odpovědi jsem se nedočkal, jen na mě cosi huhlal nesrozumitelně z kabiny, než aby nebyl srab a řekl mi to z očí do očí.
A při těch dvou předchozích úmyslných jízdách se mi povedlo neočekávaně chytit podle hlasu stejnou paní řidičku, která jela sice na ruku (bez automatu) zato plynule a bez blbých keců, že musí dát dolů plošinu a pomoct s vozíkem...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Přesně tak. 2 sběrače byly požadovány v zadání výběrového řízení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Přehodit smeták je jen dílem stisku dvou tlačítek. Nevím proč si ho nepřehazují, je to pohodlnější jezdit na přední.
Proč má 2 pantografy? Protože si to podnik zadal. A na ostatních linkách není dovoleno jezdit na zadní pantec, takže asi proto.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Taky se nabízí otázka, proč vůbec má 45T dva sběrače... Škodovka dokáže vyrobit obousměrnou tramvaj provozuschopnou jen s jedním sběračem (19T, 26T, 30T, 35T)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Bydlím na trase linky 8 a jezdím s ní často a 45T na zadní ptg vídám často, mám to na fotkách i videích. Je fakt že ptg někteří řidiči u tohoto typu přehazují, ale potkat 45Tna zadní neni vůbec žádný problém, je to uplně běžná věc.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
PvvS píše:
Když v poslední době jezdí KT8 na zadní sběrač, nebude se to testovat i na 45T ?

Co mám vypozorováno tak na zadní sběrač se s 45T jezdí celkem minimálně. Dost pravděpodobně to bude úměrný jednoduchosti výměny sběrače, kdy není moc důvod si ten sběrač na úvrati nepřehodit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Mě spíš onehdy překvapila pražská T6 jedoucí na zadní smeták.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
45T jezdní na zadní sběrač uplně normálně a běžně od počátku co tu je.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Já už ji takhle viděl jet mockrát.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Když v poslední době jezdí KT8 na zadní sběrač, nebude se to testovat i na 45T ?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 09:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]