Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 16    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Další
Autor Zpráva
Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No právě proto se ptám. Vidím, že jezdí, ale ne na lince. :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Viz vypravenost. Pokud nejsou na lince, ve velké většině případů jsou zapsaný na ZJ. Vzhledem k tomu, že stále běží zkušební provoz a schvalovací proces, pravděpodobně se plní nějaké předepsané zkoušky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Proč ty krámy už několikátý den po sobě nejezdí na lince?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
pepola píše:
Omlouvám se za OT. Ale v Praze udělali (nechali si udělat?) GO, VP (?) na 14T, a předělali ty debilní sedačky v nesených článcích po vzoru novějších Poršat. Zatímco tady opět polovičatě na to napaplali nátěr "Drak", a sedíme dál jako slepice v kurníku na hřadě... ](*,)

Pokud se nemýlím, tak upravený interiér mají jen ty v tom laku černá-stříbrná-červená a některý v PIDu.
Naxashi píše:
No, ta Brněnská rekonstrukce (=změna nátěru) je vážně špatnej vtip. Místo toho tu máme stále 19 13TA krámů, které mají kapacitu K2, jestli vůbec, ale délku dvojice T3. Myslel jsem, že takhle se to dělat nemá, že jako chceš co nejvíc lidí (a co nejpohodlněji) na metr délky, ale co já vím…

Na 13T se reálně dělá pouze normální VP.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
No, ta Brněnská rekonstrukce (=změna nátěru) je vážně špatnej vtip. Místo toho tu máme stále 19 13TA krámů, které mají kapacitu K2, jestli vůbec, ale délku dvojice T3. Myslel jsem, že takhle se to dělat nemá, že jako chceš co nejvíc lidí (a co nejpohodlněji) na metr délky, ale co já vím…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3695
28 úno 2006 19:00
Omlouvám se za OT. Ale v Praze udělali (nechali si udělat?) GO, VP (?) na 14T, a předělali ty debilní sedačky v nesených článcích po vzoru novějších Poršat. Zatímco tady opět polovičatě na to napaplali nátěr "Drak", a sedíme dál jako slepice v kurníku na hřadě... ](*,)


Offline
790
25 led 2006 09:46
Tak pokud by ty GO dělali v ÚD Medlánky, tedy ve vlastní režii DPMB, zase by to bylo nákladově někde jinde. K tomu použitá výzbroj Progress, ještě by šla z vyřazených 21Tr vytěžit sedadla a udělat to po vzoru KT8D5N.
Ale mám obavy o nedostatečnou kapacitu ÚD. Jak jsem psal, pokud nebude dost nových 45T, nějaké GO u KT8 budou muset proběhnout.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Asi tak, protože schválené Kachny pro přestavbu na RN2P jsou, akorát by nešlo o nijak levnou GO. Jestli platí cena přes třicet míčů za jednu rekonstrukci, tak bych neřekl, že jsme zrovna bohatí, abychom si kupovali levné věci.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Výzbroj se třeba mohla použít z K2P nebo T3P.


Offline
790
25 led 2006 09:46
A s poloviční životností GO proti nové tramvaji. Ale pokud nebude všech 40 45T, tak se asi ještě pár GO KT8 dočkáme.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Při ceně nový dvojitý výzbroje, téměř novostavbám krajních článků a novostavbě středního to až tak výhodný nebude. Budou minimálně na polovině aktuální ceny 45T, a to bez ceny za nákup starý KT8. A furt to bude z větší části vysokopodlažní vůz, s minimálně 30 let starým rámem a podvozkama.


Offline
Uživatelský avatar

2557
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
pepola píše:
Nešla Praha ekonomičtější cestou?
Nakupují původně košické kačeny ze Szegedu, a dělají na nich POŘÁDNÉ generálky.

Szeged ne, když už, tak z Miškolce. Jinak generálka je sice hezká, ale bez přidání klimatizace.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3695
28 úno 2006 19:00
Nešla Praha ekonomičtější cestou?
Nakupují původně košické kačeny ze Szegedu, a dělají na nich POŘÁDNÉ generálky.


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
V sobotu 11.2 ,takže vlastně už dnes , vyjede 1761 na linku 12. Druhý vůz bude na svém kurzu linky 8.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Tak jsem před chvílí poslouchal 1760 zvenku při odjezdu. A vydává poměrně podivný a nezvyklý zvuky. Zhruba asi jako 13T s načnutou převodovkou . A ani ten odjezd ze zastávky nebyl nic moc, spíš odšourání. A vypadalo to pomalu, že mezi Masarovou a Novolíšeňskou snad i zastaví.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
xcav8 píše:
Přesně, ukázkový případ jsou i jednotky Moravia.


To jo, ale stejný problém mají všichni výrobci vlaků a tramvají v celé Evropě. Viz třeba tento článek, který je sice primárně o problémech s opravami a údržbou železničních vozidel, ale v zásadě se dá říci, že totéž v bleděmodrém platí i pro vozidla nová.


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
daxi: to je aspoň odpověď, díky.


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
ms222 píše:
Kdy má vůbec vyjet 1761 s cestujícími?

v pondělí 6.2....samozřejmě neoficiálně. Jedna z nich bude vždy doma. Alespoň ze začátku.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
xcav8 píše:
Přesně, ukázkový případ jsou i jednotky Moravia.

U Moravií nebyla výroba zas tak velký problém, i když jistý menší skluz tam byl, ale na začátku roku už byly všechny fyzicky vyrobené. Jenže nesměly jezdit, protože nebyly schválené (což ostatně nejsou dodnes, ale alespoň se podařilo zajistit povolení pro zkušební jízdy s cestujícími).

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Dalším ukázkovým případem - asi jsou trolejbusy. Zatím stále chybí 3687. Myslím si, že je to tím, že se dodávají trolejbusy do Budapešti a nestíhají ten brněnský dovézt


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2490
28 lis 2007 23:00
Brno
Přesně, ukázkový případ jsou i jednotky Moravia.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
V té době toho Schadewerk moc jinýho nedělal. Aktuálně má nejspíš přednost dodávka pro Bonn a celkově asi pro zahraničí.. Těžce nestíhají a je to vidět.


Offline
Uživatelský avatar

3695
28 úno 2006 19:00
Cracatit píše:
Trošku nestíhají harmonogram. :smile:

Jak potom stíhali harmonogram 250 kusů 15T pro Prahu?


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Trošku nestíhají harmonogram. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

55
22 led 2006 17:27
Brno - Bohunice
Tak jako: „Třetí objednaná tramvaj dorazí do Brna na konci ledna“. Máš 31.1. a třetí nikde. Musí se to brát s rezervou. ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 05:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]