Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 387 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 412  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
snad můžu říci, co mi někdo psal (a jsou to velmi ověřené informace) :

v neděli kolem 21:00 se srazili najetím ze zadu meti Lipovou a Vinařskou směr Mendlovo nám. tramvaje T3 1536+59 (áčko silně poškozeno, béčko snad OK) a K2 1132 (silně poškozen zadek)


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
VS píše:
Fixi píše:
1537+48 to být nemohly, teď to bylo ve zprávách na Primě a byla to 16xx, víc nebylo vidět. Takže 1635+36, 1643+44, 1651+52 či 1653+54. Aspoň tak jsem to viděl. 1537+48 jsou po VP 2004, asi by je opravili. A 1132 je škoda...


1635+1636 a 1643+1644 jsou v provozu, takže ty ne. Jen ať to není novostavba 1653+1654.

1651+2 taky můžu vyvrátit, ty taky dnes jezdily na d-1. Těch PVček by bylo škoda. Já jsem ale měl pocit, že na té primě byla tramvaj s krémovým nátěrem


Já teda viděl unifik... Jen ať to nejsou RPV. Ta krém byla vypomáhající 1530.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS píše:
Fixi píše:
1537+48 to být nemohly, teď to bylo ve zprávách na Primě a byla to 16xx, víc nebylo vidět. Takže 1635+36, 1643+44, 1651+52 či 1653+54. Aspoň tak jsem to viděl. 1537+48 jsou po VP 2004, asi by je opravili. A 1132 je škoda...


1635+1636 a 1643+1644 jsou v provozu, takže ty ne. Jen ať to není novostavba 1653+1654.

1651+2 taky můžu vyvrátit, ty taky dnes jezdily na d-1. Těch PVček by bylo škoda. Já jsem ale měl pocit, že na té primě byla tramvaj s krémovým nátěrem


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Fixi píše:
1537+48 to být nemohly, teď to bylo ve zprávách na Primě a byla to 16xx, víc nebylo vidět. Takže 1635+36, 1643+44, 1651+52 či 1653+54. Aspoň tak jsem to viděl. 1537+48 jsou po VP 2004, asi by je opravili. A 1132 je škoda...


1635+1636 a 1643+1644 jsou v provozu, takže ty ne. Jen ať to není novostavba 1653+1654.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
1537+48 to být nemohly, teď to bylo ve zprávách na Primě a byla to 16xx, víc nebylo vidět. Takže 1635+36, 1643+44, 1651+52 či 1653+54. Aspoň tak jsem to viděl. 1537+48 jsou po VP 2004, asi by je opravili. A 1132 je škoda...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Jestli se ještě 1537+154(8) bude opravovat? Vzhledem k tomu, že to už starej krám. Jestli se podaří nakoupí těch 100ks NP vozů tak je lepší kovošrot.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
manil píše:
Fixi píše:
V Lipové se srazily dvě tramvaje

Tramvaje se srazily včera o půl deváté večer v zastávce Lipová. Vůz linky číslo
1 najel zezadu do tramvaje číslo 6. Havárie se obešla bez zranění, odhadovaná
škoda je několik set tisíc korun

Nevíte někdo víc?

db mě o tom dneska něco říkal. Viděl ve vozovně K2 1132 s rozbitým zadkem a nějakou jinou tramvaj s rozbitým zadkem.


Byla to končící 1 (tuším 1537-15?? - ale nevím určitě). 1132 má celý zadek u posledních dveří. Navíc ještě B vůz najel do A. Škoda je odhadnuta na 150 000,-. Řidičku odvezla RZP do nemocnice. Víc jak hodinu tam byl odklon (jen ve směru na Pisárky). Končící vozy otáčely v jundrovském trjúhelníku a od zastávky Lipová couvaly do vozovny.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fixi píše:
V Lipové se srazily dvě tramvaje

Tramvaje se srazily včera o půl deváté večer v zastávce Lipová. Vůz linky číslo
1 najel zezadu do tramvaje číslo 6. Havárie se obešla bez zranění, odhadovaná
škoda je několik set tisíc korun

Nevíte někdo víc?

db mě o tom dneska něco říkal. Viděl ve vozovně K2 1132 s rozbitým zadkem a nějakou jinou tramvaj s rozbitým zadkem.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Hal píše:
mauricio píše:
něco sem zaslechl (neověřený zdroj, neberte to moc vážně), že údajně KT8 a Anitra...doufám že se mýlím! Protože to by mě děsne naštvalo...
byla to K2 1132 coz Anitra neni druha byla souprava 2xT3 z d-1, obe zatahovaly do vozovny, takze zadnem pripade to nemohla byt KT8.

alespon že tak. já sem neříkal že to je tak jak sem psal. dík za zprávu. fotky asi nikdo nemáte, že...nebo popis co se stalo...


Offline
487
13 čer 2004 23:04
mauricio píše:
něco sem zaslechl (neověřený zdroj, neberte to moc vážně), že údajně KT8 a Anitra...doufám že se mýlím! Protože to by mě děsne naštvalo...
byla to K2 1132 coz Anitra neni druha byla souprava 2xT3 z d-1, obe zatahovaly do vozovny, takze zadnem pripade to nemohla byt KT8.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Fixi píše:
V Lipové se srazily dvě tramvaje

Tramvaje se srazily včera o půl deváté večer v zastávce Lipová. Vůz linky číslo
1 najel zezadu do tramvaje číslo 6. Havárie se obešla bez zranění, odhadovaná
škoda je několik set tisíc korun

Nevíte někdo víc?

něco sem zaslechl (neověřený zdroj, neberte to moc vážně), že údajně KT8 a Anitra...doufám že se mýlím! Protože to by mě děsne naštvalo...


Většina tramvají má snad klasickou klimatizaci (T6, KT8N, RT6, Anitry), osvěžovač je Trav-l-cool (T3 a K2 po nějakých opravách). No a jestli jezdí z otevřeným oknem, tak to a) neví, b) klima nefunguje, c) nikdo jim neřekl, kde se to zapíná... Tipuju za bé.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Honza píše:
To co mají šaliny na střeše jsou klasický klimatizace ???? Řidiči jezdí s otevřenýma okýnkama a to pak nemá smysl.


Osvěžovač vzduchu....


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
V Lipové se srazily dvě tramvaje

Tramvaje se srazily včera o půl deváté večer v zastávce Lipová. Vůz linky číslo
1 najel zezadu do tramvaje číslo 6. Havárie se obešla bez zranění, odhadovaná
škoda je několik set tisíc korun

Nevíte někdo víc?


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
To co mají šaliny na střeše jsou klasický klimatizace ???? Řidiči jezdí s otevřenýma okýnkama a to pak nemá smysl.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
db píše:
mauricio píše:
Manil : v nějaké tramvaji, nevím číslo, sem to vyšrouboval za celou cestu z mendláku na Sady a tam sem vystupoval, takže mě to bylo pak už jedno :-)

Kdypak nám ty tramvaje rozebírá? :shock:
A potom to má dobře jezdit, když nám to cestující rozebírají! :wink:

no, znám kamarády mých kamarádů, kteří sbírají z posuvných oken ty kulatý plastový držátka :-) a já pak nemůžu otevřít/zavřít okno a je i vedro a chudák můj organismus :-)


Offline
Uživatelský avatar

67
10 bře 2005 21:15
Brno
mauricio píše:
Manil : v nějaké tramvaji, nevím číslo, sem to vyšrouboval za celou cestu z mendláku na Sady a tam sem vystupoval, takže mě to bylo pak už jedno :-)

Kdypak nám ty tramvaje rozebírá? :shock:
A potom to má dobře jezdit, když nám to cestující rozebírají! :wink:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Manil : v nějaké tramvaji, nevím číslo, sem to vyšrouboval za celou cestu z mendláku na Sady a tam sem vystupoval, takže mě to bylo pak už jedno :-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Honza píše:
manil píše:
Teď jsem si vzpoměl, k čemu je (nebo bývala) taková páčka v tramvajích T3 pod sedadlem těstě před prostředníma dveřma? Strašně dlouho jsem to neviděl, takže nevím, v jakých tramvajích to konkrétně bývalo.

Ve čtvrtek jsem jel takovým vozem. Pozn.: vůz měl funkční šrouby od větraček.

Jo, to já taky 1581+2 na d-3
v 1581 se mě podařilo za 2 minuty vyšroubovat prostřední větračku 8-)


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
manil píše:
Teď jsem si vzpoměl, k čemu je (nebo bývala) taková páčka v tramvajích T3 pod sedadlem těstě před prostředníma dveřma? Strašně dlouho jsem to neviděl, takže nevím, v jakých tramvajích to konkrétně bývalo.

Ve čtvrtek jsem jel takovým vozem. Pozn.: vůz měl funkční šrouby od větraček.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tak to sis všimnul brzo :-D Na to že má T3R.PV interiér jako T3 po VO se tu nadávalo už hodněktŕát...


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Dneska sem jel T3PV (1653+54) a všimnul sem si, že interiér se snad až na jiný typy oken vůbec nelíší od T3, co jsou po nějaký GO... gumová podlaha, strop stejnej, obložení taky... docela mě to naštvalo -> tak když už tomu dávají novou skříň, tak by to mohli udělat tak nějak celkově nový, jako T3EV... :roll:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
Byvalo to u T3SUCS a slouzilo to k prepnuti vyfuku tepleho vzduchu od zrychlovace a MG.Je to specialita ruskych vozu a SUCS se od nich lisi minimalne.

Dík :-)


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
Byvalo to u T3SUCS a slouzilo to k prepnuti vyfuku tepleho vzduchu od zrychlovace a MG.Je to specialita ruskych vozu a SUCS se od nich lisi minimalne.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Teď jsem si vzpoměl, k čemu je (nebo bývala) taková páčka v tramvajích T3 pod sedadlem těstě před prostředníma dveřma? Strašně dlouho jsem to neviděl, takže nevím, v jakých tramvajích to konkrétně bývalo.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10278 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 čer 2024 03:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]