Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 35 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Tak stejná firma vyhrála výběrové řízení i v Praze a už vycházejí v novinách články, jak nejdražší tramvaj světa je megašunt... To není nic překvapivého.
Čím větší šunt a čím mizernější společnost, tím mazanější lobbisté, tím větší korupce atd... V tomto státě to tak bohužel je. A nejenom co se dopravy týče...
To, že něco vyhraje výběrové řízení ještě neznamená, že to za něco stojí...

Taky jsem pro Varia. Ideální vozék. Prostorný, pohodlný, tichý, designově krásný a dokonce co jsem slyšel, tak i řidičům se s tím bezvadně jezdí...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Jenze Vario LF+ ma jeden zasadni nedostatek - neni to 13T, ktere vyhralo vyberove rizeni...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
V posledních příspěvcích se klopotně řeší problémy, které za menší peníze a řekl bych i větší užitnou hodnotu nezná vario LF+.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tin: ano, podélné sedačky jsou kvůli jednomu chybějícímu schodu. Schoden navíc by se dal článek uspořádat jako v Anitře.

Ondra.K: tak, na d-11 nebo d-6 ideální. Na d-12 už je to poněkud horší.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
no já radši sedím podélně, protože ty sedačky jsou pohodlnější, než ty kolmé zády k sobě. A celkově se mi podélný interiér mnohem více líbí a cítím se v něm lépe. (Toto platí, jen když ta tramvaj není nacpaná k prasknutí. Když nacpaná je, stojí to za prd tak či tak.)

Náměty k přemýšlení o interiéru:
1) místo podest udělat další schod a normální interiér 1+2
2) udělat podesty o fous vyšší a všechny sedačky otočit po směru
3) místo 1,5sedadla dát jen 1, tudíž se získá širší ulička. Na procházení to nepomůže, ale bude více místa k stání. Stát jednou nohou výš než druhou není problém, naopak je to pohodlnější.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Interiér 1901-1919 není ideální, ale jak už tu padlo, nevylučuje to jejich použitelnost. Na méně vytížené linky jako náhrada za K2 jsou 1901-1919 v pohodě použitelné.

goldfinger píše:
Umělé snížení obsaditelnosti 13T je způsobeno nápravovými tlaky, které jsou na hraně. To je jen další důkaz, že 13T krám a šrot je. Cajzli se jich až na dvě až tři výjimky zbavili a my si je nataháme k nám a s nimi kupu následných problémů.

Vyšší nápravové tlaky nejsou o 13T, ale obecně o tramvajích této koncepce. Pořád opakuješ, že se jich pražáci zbavili, ale není to pravda. Budou se opravovat, a nadále se počítá s jejich provozem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Dovolím si pokračovat v plození nesmyslů (svých) z tématu RT6 ohledně uspořádání interiéru Poršat.
Osobně radši jedu na těch novějších příčných sedadlech než na těch starších podélných. Ale určitě ne prvoplánově. Nikdy jsem kvůli pozici sesle šalinu ujet nenechal. Orientace sedadel z toho nepoužitelný krám zcela jistě nedělá.
A jestli si dobře pamatuju proběhnuvší debatu, tak 1,5 akorát zaplňuje podestu, na které sedačka sedí. U jednosedadla by tam ten schodek mezi uličkou a podestou stejně byl a dvojsedačka se tam nevleze.
Teď mě napadá, když příští rok dojdou ty nejnovější Poršety, budou mít sedačky látkové nebo DPMB chce i do šalin plasťáky. Teď nedebatuji nad typem plasťáku. Zda klouzačky nebo dršňačky. Obecně plasťáky.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Umělé snížení obsaditelnosti 13T je způsobeno nápravovými tlaky, které jsou na hraně. To je jen další důkaz, že 13T krám a šrot je. Cajzli se jich až na dvě až tři výjimky zbavili a my si je nataháme k nám a s nimi kupu následných problémů.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
chat má pravdu... Nicméně já jako nejzávažnější argument pro moje tvrzení o nepoužitelnosti těchto lichých článků považuji zánik veškerých míst k stání (možná ne podle technických výkresů vypatlaných inženýrů ze Škodovky, ale reálně v praxi ano... Každý by byl totiž velice nadšen stát půl hodiny nohama přesně u sebe a posunutí nohou o pár centimetrů by znamenalo zašlápnutí cizí nohy či cizí tašky odložené na zemi. To je důvod, proč tam nikdo stát nechodí). Takže to máme v jednom článku POUHÝCH 12 míst! V případě nejrozumnějšího řešení viz obměněná řada 13T, ovšem s daleko rozumnějším uspořádáním “2+1“, bychom měli také 12 míst k sezení, ale k tomu dalších cca 20 míst k stání, pohodlných, použitelných. A po vynásobení třemi to je sakra velký rozdíl v reálné obsaditelnosti vozu...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
A nebo spíš trapně do očí toho naproti sobě, aniž bys chtěl. O průchodnosti uličky jsme tu toho už taky nadebatovali hodně.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jestli je oddíl tomícký, skautský nebo pionýrský je celkem jedno. My konkrétně jsme pionýři. Ale co jsem tím chtěl říct, že pokud cestuje větší skupina přátel (a to můžou být i vysokoškoláci, nebo lidé jedoucí na výlet - a nemusí být důchodci), tak to pro ně není nepoužitelné.
Ano, takové sezení ne každému vyhovuje, ale zároveň si také většina cestujících zvykne - mně to přijde dobré také v tom, že se nedívám dopředu ani dozadu vozidla, ale ven z okna. Někdy.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Oddíl jaký? Skautský? :o Jistě, přesně toto je hlavní účel MHD města Brna, převážet oddíly ať už skautské, důchodcovské či nějaké jinačí... Ne prakticky a účelně vozit lidi do práce, školy a podobně. Pro účel rychlé výměny cestujících a přepravu na krátké vzdálenosti většího množství osob je toto řešení ještě horší než nepoužitelné...
Mimo jiné, za hloupost považuji i jakákoliv sedadla “1,5“ v obměněných 13T. Vysvětlil bych rozumný důvod, proč si toto myslím, ale stejně jsme v jiném tématu a stejně tuto naši debatu admini smažou/přesunou...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
88
26 dub 2011 09:13
Přesně. Já třeba preferuji 1901-1919, daleko líp se tam sedí... U novějších kusů je sice inteligentní ulička, ale uspořádání sedadel, citujme IvanaM, jsou "nepoužitelné krámy"....


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
IvanM: to je zase věta. 1901-1919 mají sice horší interiér, ale to z nich nedělá nepoužitelné krámy. Třeba pro takový oddíl to ale může být výhodou, protože si všichni sednou naproti sobě, což jinde nejde. A pokud se i tak bojíž fyzické blízkosti jiných osob z dalších třech směrů...tak si tam nesedej.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Rem: to doufáme všichni, že nově dodané vozy budou spolehlivé.... Mě by spíš zajímalo, zda se v rámci nějaké VP/GO v budoucnu dočkáme přestavby interiéru nepoužitelných krámů 1901-1919.

ad 1803: teď po nějaké době odstavení jezdila asi 3 dny na zkušebkách. Tak snad na běžných linkách vydrží alespoň 4 dny v kuse a nejhůře s 1 výměnou :D

Diskuze přesunutá z tématu RT6. Ondra

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jak se to vezme. Myslím si, že částečné nahrazení K2 delšími tramvajemi určitě nebude na škodu. Jsou místa, kde by se to uživilo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
No právě. Další výhoda na zastávkách.

Zčitelněno. F.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Taky jsou delkove uplne jinde nez Porsetry.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Poté, co v Liberci vychytali muchy na EVO2, bych si tyto šaliny dovedl představit v Brně jako náhradu za K2. Cenově vycházejí daleko výhodněji, než Porsche krám.


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Někdo už to tu trefně napsal včera:
Rem píše:
Prostě logika šestiletého děcka
Nejsou prázdniny?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Ve slově troll ti vypadlo "t" sarcastic Ale teď vážně, lepší by fakt byl ten troll, než.. no nic offtopic


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Nekrmte trolly, to nemá smysl...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Jiricek píše:
Na 100% jim to není jedno, protože se chtějí zviditelnit. Proto asi taky chtějí zprovoznit 1918, uvedou reportáž o tom, že jsou všechny( i ty nové, které budou dodané) v provozu a poté zase nějakou stáhnou. Takže jim to není jedno.


Jasně, to je určitě ten důvod. Ne to, že vůz za 60 mega nemůže zahálet...

ach ty děti ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jiricek píše:
....Myslel jsem to tak, že poté, co 1918 zprovozní, tak se budou po dodání dalších 13T chlubit, že mají všechny v provozu...

Současně všechny vozy jednoho typu v provozu nikdy nebudou, a ani se s tím reálně nepočítá, protože plánovaná údržba, poruchy, opravy po poruchách, zálohy... Takže taky nevidím důvod, proč by se tím měl někdo chlubit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Ale to je blbost. Proč by psali o tom, že jezdí ojetiny (+nový vozy), když můžou napsat, že dopravní podnik zařadil do provozu tolik a tolik nových vozů, který stály tolik peněz a že bude následovat ještě x dalších. A jako zmínka na konec uvede, že v Brně již x takových vozů jezdí, ale určitě se novinář nebude dopátravat tomu, jestli je nějaký odstavený.
Prostě tvoje představa o fungování médií je naprosto mimo... Že jezdí vozy starý 5 let ti napíše jen redaktor obecního zpravodaje v největší okurkové sezóně. A kdo ví jestli vůbec!

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 22:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]