Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 330 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
adam_r píše:
Pokud chci pouzit tramvaj upravenou na - v troleji v provozu, kde je + v troleji, tak musim poprepojovat vsechny napajeci kabely u vyzbroje. Napr. posledni Ostravske Trio je na to pripravene, nebot melo byt zapujceno do Olomouce. Jsou zde za tim ucelem nechany delsi kabely, aby je bylo mozne bez problemu prohodit.


Navic vymena bleskojistky , a par dalsich uprav. u polovodicu je to jeste tezsi .


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
rapid :
a to je nahoda ze vsechny Dp (kosice, ostrav, brno) ,ktere provozovayl nakladni dopravu a mivaly siroky zlabek pro zeleznicni vozy / pouzivaly tramvajove lokomotivy maji minus pol v troleji ?

Svyho casu sem cetl studii ze ukostreny zaporny pol je vyhodnejsi kvuli zpetnym proudum.
Zrejme i kvuli tomu maji i trbusove trate obracenou polaritu (aby se dalo jezdit po spolecnym dratu).


Offline
Uživatelský avatar

36
01 lis 2005 16:43
Polarita napětí je v Brně zvolena podle geologického složení ,ajestli si spomenete na fyziku tak proud teče od] - pólu k + pólu .Pravda je že to má vliv na bludné proudy proto se každý rok měří pospojování kolejí s zpětným vedením + pólem.když navštívíte jinou měnírnu v jiném městě
tak ro člověka docela zmate co je unás červený jinde je modrý.
jinak přitom měření se pohybovat v kolejišti ve špičce dost dobrý.[/b]

_________________________________
rapid


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
aha...sem nevedel dik!


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Eda píše:
Jak obracenou polaritu? to me zajima?...povidej PvvS :wink: (ale asi v jine diskusi...)

Nic sloziteho. Jde o to kde je + a kde -. V Brne, Ostrave a Kosicich je - v troleji. V Praze, Olomouci, Plzni, Liberci, Moste je + v troleji.
V zahranicnich provozech to take bude v ruznych mestech taktez ruzne. Nejspis podle toho, ktera firma dodavala uplne puvodni technologii pro stavbu trati.

Pokud chci pouzit tramvaj upravenou na - v troleji v provozu, kde je + v troleji, tak musim poprepojovat vsechny napajeci kabely u vyzbroje. Napr. posledni Ostravske Trio je na to pripravene, nebot melo byt zapujceno do Olomouce. Jsou zde za tim ucelem nechany delsi kabely, aby je bylo mozne bez problemu prohodit.


40tá 26 dnes měla nějakou nehodu. Nevím co to bylo za ev.č. ani. No každopádně nastavit do palubáku si může řidič co chce, třeba náhradní dopravu za vlak a piktogram prasete, že 8-)


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Verusha: Dnes kolem 13. h na Komenského nám. kloubový trolejbus, na transparentech "ZKUSEBNI JIZDA", vzadu "800", ale kurzove cislo "02640" - je nejake vysvetleni? (Omlouvam se, ze to pisu do casti DF o tramvajich.)


Doplním, že 800xx je zkušební jízda - konkrétně v Komíně používáme 80043 a 80047


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
rapid píše:
500xx mají záložní vozy dispečinku .600xx mají zálohy vozoven a speciální linky např. "balíček" - avion

Avion má podle služebáku 300xx
Noční linky pro zaměstnance mají taky 300xx
Zálohy dispečinku mají 500xx
Služebky mají 600xx
Cvičný jízdy mají 900xx


Offline
Uživatelský avatar

36
01 lis 2005 16:43
500xx mají záložní vozy dispečinku .600xx mají zálohy vozoven a speciální linky např. "balíček" - avion

_________________________________
rapid


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
James píše:
Protože výluka 12, 13 do Komína nebyla plánována, museli v úseku Konečného náměstí - Tech.muz. jezdit záložní autobusy. Ta x13 co si u Voz.Slatina viděl byla asi záloha z vozovny, co se tam vracela po ukončení výluky.

Zalohy maji kurzovy cislo 500xx a ten bus, co jel do vozovny mel 013xx, takze to asi nebyla zaloha.
Sorry za offtopic.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kolem 16:50 byla trať na Technické Muzeum zprůjezdněna, mezi přeloženou zast. Dobrovského a Skácelova vede jednokolejka.


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
Kuba píše:
Dneska jezdily d-12 a d-13 do Komina a kdyz sem fotil u Voz. Sl., tak tam prijel bus s oznacenim x13. Nevite nekdo, co se stalo?


Protože výluka 12, 13 do Komína nebyla plánována, museli v úseku Konečného náměstí - Tech.muz. jezdit záložní autobusy. Ta x13 co si u Voz.Slatina viděl byla asi záloha z vozovny, co se tam vracela po ukončení výluky.


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Dneska jezdily d-12 a d-13 do Komina a kdyz sem fotil u Voz. Sl., tak tam prijel bus s oznacenim x13. Nevite nekdo, co se stalo?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
No tak sem se docet ze oznaceni tramvajovyhc poloautomatickych sprahel je ESW - Scharfenbergkupplung...tim padem jedina vyjimka je Praha a Plzen (prototypy Aster) s +GF+...jinak zkratka ESW znamena Einheitsstraßenbahnwagen tedy jednotny tramvajovy vuz...ESW vypada jako odnoz Scharfenbergu zabyvajici se tramvajovymi sprahly...


Bratislava a Košice určitě taky ESW. I v té Ostravě je vlastně totéž (čímž se omlouvám za matení), ale nevím proč se to u nás označuje jako ESW, když je to normální Scharfenberg.. Co to vlastně znamená ESW? Není to náhodou německá zkratka pro "jednotný tramvajový vůz"?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Uz je to nejakou delsi dobu...z cehopak sou asi kryty na K3? :twisted:


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
1807 nema celni kryt uz nejakej patek ???


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
James píše:
K3 nemají kryty už delší dobu.


1751 je má


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
Fixi píše:
Když už se tu mluví o spřáhlech tak 1¨752 dnes bez předního krytu.


K3 nemají kryty už delší dobu.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Když už se tu mluví o spřáhlech tak 1¨752 dnes bez předního krytu.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
pd diky moc...takze Praha +GF+ (Sécheron), Brno ESW, Ostrava Scharfenberg, Kosice a Bratislava asi taky ESW a Most tezko rict...jinak plzenske astri prototypy 300 a 301 nesly +GF+ (Sécheron)...nevim jak dneska...


Izzy: v Ostravě jsou T6 spojené Scharfenbergem. Jiná spřáhla už se v ČR nepoužívají (nevím v Mostě, tam by měly Astry mít nějaké skládací aut. spřáhlo, ale není mi znám ani typ, ani jestli ho už nevyměnili).


Offline
72
09 úno 2006 14:18
Brno
Havlík: O to je to smutnější. Některé věty člověk musí číst třikrát, aby pochopil, co chceš říct. Trochu úrovně by neškodilo...


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Fathom píše:
Havlík: Zkus si to po sobě přečíst! :-(

Myslíš li pravopisné chybi vím o nich


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10302 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 01:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]