Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 33 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
A jak je na tom 1926, která po té nehodě s 1030 už 2 měsíce nevyjela?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
A navíc minimálně ten den (nevím, kdy se to strhávalo) jezdila jen s polepenýma čumákama.. žádnej fotič nemá vyblejsknuto? :D

Jinak 1921 provozní, ale zatím nemá dolepenou reklamu na čumáku, takže ven se v tomto stavu podívá jen když bude nejhůř..


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Na 1911 zas předevčírem řádili reklamáři. Aneb najdi 10 rozdílů :-)


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Manil: předpokládám, že ale reklama plní jiný účel, než posloužit fotografům v otázkách Jak nastavit foťák a Kdy fotit. :D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
To je zajímavý.

Toho jiného odstínu by se dalo dosáhnout i jiným nastavením foťáku nebo denní dobou (dopadem slunečních paprsků večer/přes den). 8-)


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak je to koukatelnější odstín, než ta skorohnědá. Ani se nedivím, že si to nechali vyměnit. I když takhle je to podobnější 14T o něco víc.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pěkný, takto z fotky se mi zdá tato verze lepší.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Přelepená cvr na 1911:

Příloha:
IMG_0134.JPG

Příloha:
IMG_0137.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Šlo opravdu hlavně o tu barvu (mám náhodou info z důvěryhodného zdroje), když se podíváte na Honeywell, tak jejich firemní barva je normální červená a ne ten divný odstín, co tam byl předtím.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Jak je libo :wink: Aneb najdi 5 rozdílů biggrin


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

112
19 pro 2012 17:24
Dnes už se objevila přelepená 1911 v provozu, oproti té verzi předtím je místo oranžovohnědé barvy spíše tmavě červená.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pro srovnání snad budou fotky stačit. Uvidíme, co tam bylo špatně.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak uvidíme jak ty rozdíly budou velké. Přece jen 1911 v té původní verzi toho moc nenajezdila, takže není moc nafocená ani "nakoukaná". :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Kocourkov. Na 1911 tu reklamu strhli a nalepili znovu. Prý tam bylo něco špatně. Tak foťte, ať máme srovnání.


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Já hlavně nechápu, proč se musí polepovat okna, když za oknem řidiče na levé straně je nevyužitý prostor velký jako kráva (viz fotka) a prostory nad okny taky poskytují fůru prostoru pro reklamní sdělení.
Navíc polepy přes okna jsou za tmy, kdy je ve voze světlo, velmi špatně viditelné, což taky moc užitku inzerentovi nepřinese, narozdíl od toho prostoru nad okny, který i díky tomu, že je výš, bude viditelný i když bude tramvaj na zastávce plné lidí, u přístřešku, vedle kolony aut apod.

Edit: Abych to shrnul, dát reklamní sdělení na ten horní pás je výhodné jak pro dopravní podnik, který tím přispěje ke komfortu cestujících tím, že nebudou polepená okna, tak pro zadavatele reklamy, která bude viditelná i za tmy a na pravé straně i při otevřených dveřích.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ReZ: to je zjevně dost subjektivní, mně přijde unifik pěkný. Nicméně CVR je CVR.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jestli to má nebo nemá polepený okna, je mi celkem buřt. Hlavně, že to má CVR. Jednak kvůli lepší fotogeničnosti a jednak, že zmizel ten hnusný čumák a záď, kterým ten unifik evidentně nesvědčí...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Přesně tak. Celkově máme reklamních 13T už 6: 1902, 1911, 1920, 1921, 1927 a 1929.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je dobře, že tu máme další 13T bez unifiku. Třeba kvůli netradičním fotkám. Ale tomuto typu vozu taky zkrátka celolep sluší, je to reklama na moderním vozidle.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1911 v novém kabátku. Příznivci i odpůrci zalepených oken si jistě přijdou na své. sarcastic


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Na 1911se lepí celovozová reklama na Honeywell.


Offline
29
21 pro 2014 16:36
Viděl bych vliv více podvozků jinak. První podvozek do oblouku vždy najíždí rovně, zatímco další jsou skrze nesený článek do oblouku předchozím podvozkem vedeny. Střed nesoucí dva články zas má rovnoměrnou zátěž na obou stranách a tedy obě osy jsou zatíženy stejnou vahou, což bych si o krajních podvozcích tvrdit netroufnul. Nicméně i pro mě je toto mimooborové téma.

_________________________________
Ano jsem nováček, po víc než čtyřech letech jsem se rozhoupal registrovat


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
U Aniter bych ale (z mého laického pohledu) řekl, že to bude o dost jiné než u 13T. A to díky rozdílnému počtu podvozků. Dva podvozky a tři články u Anitry se vzájemně natočí a tak nějak vyrovnají podle mě mnohem lépe. Zatímco u 13T je nejenom více podvozků, takže se v tom obloku rovnají vzájemně hůře (prostřední článek se musí přizpůsobit jak přední, tak zadní části vozu), ale navíc jsou na prostředním podvozku zavěšeny dva další články a to u Anitry jen jeden.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nedokážu posoudit nakolik jsou ty 4 stupně, ve srovnání s konkurenčními tramvajemi stejné koncepce, moc nebo málo, ale oproti Anitrám, které mají ten rozsah ještě menší, je to velmi znatelná změna.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Zdeněk: Žádný pražský 13T, teda resp.14T, se do provozu nevrací a kachna to rozhodně nebyla, naopak velmi vážné úvahy.
Natáčení podvozků dosahuje závratných 4%, po vylágrování převodovek se ovšem automaticky přidávají další... sarcastic


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 22:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]