Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 26 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 412  Další
Autor Zpráva
Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ochrana proti sevření už byla vymyšlená, funguje u vozidel i u výtahů, nic nového.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
A jak to chceš udělat, aby ty dveře nikoho neuvěznily v kolejišti, když se zrovna začnou zavírat? Vem si, že tohle je problém i u závor na přejezdu.


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
K podzemní šalině a plkání okolo: zábranou jsem myslel dveře s automatikou asi jak bývají u větších výtahů, klidně na víc místech vedle sebe, aby ta zábrana byla propustná v době, kdy žádná šalina nejede. Fakt by to mělo jít, nepředstavujte si metro ve stylu Prahy, kde nejde udělat úrovňový přechod jednak kvůli vyšším rychlostem souprav a hlavně kvůli napájecím kolejnicím, které musí být prostě nepřístupné stejně jako troleje kdekoli jinde pod proudem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zas takový peklo bych nečekal, vzpomeňte si na situaci, kdy se dláždily ostrovy na hlavním nádraží, taky byl rozjezd o kus jinde a stálo se před poštou, zatímco protisměr na první koleji stály busy normálně na svých pozicích. Spíš bude nářez v denní špičce šalin.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Mimochodem nevím jestli jste to zaregistrovali, ale od 24. do 30.8. bude probíhat na HN kompletní výluka na 3. a 4. koleji.

Všechny linky budou jezdit přes 1. a 2. kolej, denní autobusy budou mít zastávky přesunuty do silnice, noční autobusy budou mít dva rozjezdy.

To bude solidní peklo :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Honza P píše:
Jsem si všiml, že během dopravní nostalgie mají jezdit retrovozy T2 (1435) a T3 (1525) spolu. Nevím, jak je chcou spojit. T2 má sice spřáhlo s pražskou hlavou, ale nevim, jak je chcou elektricky propojit. Nebo pojedou za sebou odděleně?

Vzhledem k tomu, že soupravy mají jinak vypsané zvlášť, tak bych se spojováním nepočítal a chápal to jako "zdvojený spoj".

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Žádné mechanické zábrany bych nedělal, když by to mělo být úrovňové, tak bych na začátek a konec nástupiště dal přechody se světelnou signalizací, tramvaje by jezdily na čočky. Stejný systém jak v Praze na Hradčanské.

Když by vlezl někdo do tunelu, tak by tam mohla být světelná závora, která by vypla napájení v přilehlém úseku tunelu.

Čas od času by někdo přeběhl přechod na červenou a srazila ho tramvaj, o co jde. Nemyslím si že ta přehnaná bezpečnost je dobře, když má někdo IQ houpacího koně, tak z evolučního hlediska je dobře, když se vyřadí z genofondu.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
444
24 lis 2017 11:40
I vzhledem k plánu na odsun nádraží (né že bych věřil v realizaci, ale prostě se s tím počítá) tady žádný megalomanský řešení (i kdyby nemělo tyto drobné...mouchy) nikdo neprosadí.

Je třeba se při rekonstrukci přednádraží (to co bylo v plánu - to padlo nebo se odložilo do vzdálené budoucnosti?) zamyslet důsledně nad úpravami kolejového řešení a pokuď možno pokusit se trochu prodloužit hrany.
Jediné další eso v rukávu je samozřejmě triangl, který pořád čeká v pozoru na odvážné rozhodnutí, připraven sloužit znovu šalinám - jedné lince, terá bude vozit odvážné, statečné cestující, kteří se nebudou bát ujít spousty metrů a čekat nebezpečně blízko "piknikové plochy", která krom zimy ožívá svým vlastním životem. Až bude nejhůř, třeba jako bájní blaničtí rytíři povstane:)


Offline
125
18 srp 2019 17:01
Jsem si všiml, že během dopravní nostalgie mají jezdit retrovozy T2 (1435) a T3 (1525) spolu. Nevím, jak je chcou spojit. T2 má sice spřáhlo s pražskou hlavou, ale nevim, jak je chcou elektricky propojit. Nebo pojedou za sebou odděleně?


Offline
102
23 bře 2014 19:59
goldfinger: To zabezpečení nepřekonatelnými (respektive spíš fyzickými) zábranami funguje krásně na železnici, že? Respektive pokud člověk nechce, tak ani fyzická zábrana ho nezastaví.


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
Hmm. Napadá mě hned několik věcí. Pokud to nebude zcela oddělený od tratě, tak rozhledový vzdálenosti, případně riziko toho že substrát zabloudí do tunelu a bude zavazet. Dál návěštění otevřenýho přechodu pro přijíždějící šaliny. V závislosti na tom i nutnost zajištění toho, že pokud by tam byly zábrany, tak že i nejpomalejší substrát tu trať vyklidí a nenechá se přejet, nebo nebude zmateně lítat mezi zábranama sem a tam. Případně tak snížená traťová rychlost, aby šofci dokázali zastavit na fleku. A tím pádem půjde propustnost úseku do háje.

Bohužel se dneska jakýkoliv zabezpečení musí dělat tak, aby to neohrozilo ani někoho s IQ rovnajícímu se číslu bot..


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
To teda není moc pádný argument. Přechod se dá zabezpečit nepřekonatelnými zábranami. Nic, co by v dnešní době nebylo možné bez námahy a nadměrných nákladů udělat. Ale docela se mi líbí myšlenka na kolej 1a, která by mohla vzniknout i na úkor zbytečně širokého chodníku , takže parkování by bylo zachováno.


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Třeba proto, že i když by byl úrovňový přechod se SSZ, tak většina lidí by to ignorovala? Vem si zastávky v Praze na samostatném tělese (například trať na Barrandov), kde jsou přechody přes trať zabezpečeny SSZ. A lidi tam chodí na červenou. Nebo u nás klasika na Moraváku.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
V metru se nepřecházejí glajze, bo tam je jedna napájecí pod proudem. Taky světlá výška je trošku jinde - klíčové slovo bezbariérovost. Není žádný důvod, proč by nešel zřídit zabezpečený podzemní přechod šalinové tratě jenom proto, že to není na povrchu. Jakej je v tom ku.va rozdíl?


Offline
444
24 lis 2017 11:40
V metru se ale nepřechází koleje. Né, tohle je opravdu mimo realitu.


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zdá se to jako blbost, ale úrovňový přechod v podzemní stanici by určitě šel, musela by u něj být bariéra s dveřma, což v metru není nic nového a samostatné východy ven na obou stranách, aby šlo prostor rychle opustit. Obojí by šlo zařídit i v současné konfiguraci s vybouráním jednoho schodiště na nástupiště u 4. koleje a zůstal by jen výlez, co v současné době vede na parkoviště s eskalátorama. Prostorově by to vyšlo. Stoce se dá udělat zhybka, nebo ji podejít tubusem s železniční tratí, ve světě nic nového, jen by to asi pod Křenkou nevyšlo k zastávce Vlhká. Koliště by získalo křižovatku bez šaliny, tj. jednodušší signální plán.
Jak už jsem psal, představoval jsem tu i smělejší plány, ale tohle mi připadá jako dobrá odpověď na námitky s neustálou změnou podlaží pro chodce a překonáváním ztracených výšek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
takže co s přednádražím? Obětovat pruh pro auta a podélné parkování a přidat třetí pás kolejí? Na šířku se vejde, jeden pás má 15 m a mezi baráky je 45 m místa.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
mnadenicek píše:
To je šílený - kolektory, sítě, podchod (z vlaku dolů podchodem, pak nahoru - nadejít zahloubenou šalinu a zase dolů k zastávce:), jak by se tam udělali veksle, navázaání tratě z Masaryčky, vyústění by bylo kde?
Jinak před lety se říkalo, že se přednádražní prostor zgruntu upgraduje odsun neodsun.

https://brnenska.drbna.cz/zpravy/spolec ... everi.html

V té vizualizaci nakreslili asi 1/10 skutečného množství chodců, které by se tam vyskytovalo.


Offline
Uživatelský avatar

2774
07 kvě 2008 20:25
Čebín
M píše:
Co berete za materiál? Takových nesmyslů zde....


To bys rád věděl sarcastic

Vím já co beru za léky na ten sajrajt co mám v sobě :-"


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
TT Maliňák - Hlavas - Hybešova je už dost dlouho za hranicí kapacity a celkově přednádražní prostor na tom není o moc líp, a už několik let to komplikuje organizaci pravidelného provozu i výluk. Pokud má mít MHD do budoucna nějakou úroveň, komplexní změna přednádraží je nevyhnutelná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Co berete za materiál? Takových nesmyslů zde....


Offline
444
24 lis 2017 11:40
No to se tady snažím ukázat, že je to dost šílené.


Offline
Uživatelský avatar

2774
07 kvě 2008 20:25
Čebín
mnadenicek píše:
Tak na první kolej možná, ale přece nebude v podzemní dráze úrovňový přechod na protější nástupiště. Dole by jako byly 2 koleje a nahoře 2?


To neni špatné sarcastic

4 urovňová stanice - to bude výtahů

........

Pánové snad už to pochopíte - vymyšlíte kraviny - označil bych to za vlhké šoto-sny


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Tak na první kolej možná, ale přece nebude v podzemní dráze úrovňový přechod na protější nástupiště. Dole by jako byly 2 koleje a nahoře 2?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Šalina by byla zhruba v úrovni dnešního podchodu, takže z/k vlaku od/k šalině by se naopak mohlo chodit bez ztracené výšky. Kdo by šel podchodem od Tesca, tak by z něho vylezl o pár m dřív, na šalinu by naopak nemusel lozit/jezdit po schodech.
Pod zem by to zajelo za wexlemi na spojku u grandu (směr od viaduktu) a někde na Benešově, výjezd před křižovatkou na Nových sadech. Trať z/do Masaryčky by zůstala na povrchu s napojením od Benešovy i Nových sadů. Od viaduktu by se na ni dalo dostat akorát závlekem přes Malinovského nám.

Na té prezentaci v drbně je docela zajímavé, že nádraží budova má dostavěnou věž a je obnovené litinové podloubí v křídle směrem k poště.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10278 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 črc 2024 11:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]