Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 25 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ne, není to potřeba. Řidič dveře nezavírá. Všechny se zavírají automaticky díky tomu systému. Pokud se dveře zavřou a ještě jsou nějaké otevřené (nebo se řidič ještě nerozjel), cestující si je otevře poptávkou. Řidič odjíždí ze zastávky až po automatickém zavření všech dveří (4 nebo 8, v závislosti na délce vozu/soupravy).


Online
7330
27 úno 2010 07:40
A jinak tam signalizace funguje?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nevím, jak fungují optické závory v jiných městech, ve Stuttgartu jsou bez zvukové signalizace(!)
Dveře se zkrátka zavřou, pokud zde nikdo ár sekund neprojde. Možná to jsou taky 3 sekundy.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Honza: Lidská hloupost fakt nezná mezí. Zkombinuj to s agresivitou a máš skvělého jedince.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Bohužel. Pokud mám dveře mimo provoz a na dveřích nálepku "PORUCHA DVEŘÍ", dveře se samozřejmě v zastávce neotevřou. Ale přesto se našli cestující, kteří mi ty dveře dvakrát násilím rozrazili, ikdyž třeba před tím nastoupili jinými dveřmi. A to, že zazní signalizace je samozřejmě většinou pokyn k urychlenému vběhnutí do dveří. A pokud zavírám u Anitry dveře na Mostecké, zezadu přiběhne hnědočech a vší silou zavírající se jednokřídlé dveře tahem otevře, vaří se ve mně krev. Bohužel doba Ikarusů, kdy člověk přivření raději neriskoval, je už pryč.
Mimochodem minulý týden jsem zažil s 13T dva studenty, kteří si vystáli frontu u prvních dveří, načež po nástupu prolezli celým vozem, aby si sedli do posledního článku. :applause:


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Když to tady tak čtu, tak by to chtělo, aby ty tramvaje neměly unifik, ale byly třeba celé růžové nebo neonově zelené, aby se dostatečněodlišily od běžné poptávky u ostatních vozů, pak by to chtělo klakson a pokud možno maják a nápis přes celý vůz ze všech stran, pozor automatické dveře, zazníli signalizace, dveže se zavřou sarcastic ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Když stojím v zimě v zastávce, tak zavírám, až kolem vozu už nikdo není. V tom je ten hlavní rozdíl, tady se jim to bude zavírat skoro před obličejem. Část lidí opravdu znovu zmáčkne, část lidí bude ty dveře rozrážet nebo vběhne do výstrahy, jak už to je tak tady v Brně ve zvyku. A to vše za věčného pískání výstrahy. Možná, že se to časem rozkřikne, spíš by to chtělo pro hlavy dubové nějaké samolepky s vysvětlením, že se ty dveře zavírají automaticky.


Online
7330
27 úno 2010 07:40
Ano, to mě napadlo taky. Nicméně to neřeší případy typu Komenského náměstí, kde se ve směru do centra stojí často dlouho, a člověk, co přijde, nemusel slyšet nic. Spíš jsem uvažoval nad nějakým podsvícením tlačítek.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Protože to není (a dlouho nebude) ve všech vozech, a ne všichni cestující rozeznají jednotlivé typy šalin, nebylo by od věci mít u vozů s optickou závorou alespoň jiný zvuk výstrahy. Předpokládám, že to by cestující, s malou pomocí nějaké informační kampaně, pobrat mohli.


Online
7330
27 úno 2010 07:40
Asi su divnej. Když řidič zavře dveře, ani by mě nenapadlo něco mačkat.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
M píše:
V zahraničí to roky funguje proč by nemohlo u nás?


Protože jsme v čechách ;-)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Teda já nevím, ale poptávku tu máme už docela dlouhou dobu a myslím, že to zase hodně zveličujete, v zimě je uplně běžné, když vozidlo stojí déle v zastávce že řidič zavře dveře a opět uvolní poptávku ( rožne se tlačítko aby to kaštani věděli, že mohou nastoupit a že vozidlo nikam nejede), kdo přijde později, zmáčkne si a otevře si. Jiný příklad, stojím v zastávce, zavírám že odjedu a náhle přiběhne dobíhající osoba, uvolním poptávku a dobíhající si znova otevře, zavřu a jedu, v čem se to liší ?? Krom toho že to zavřu tlačítkem, nebo se to zavře samo? V zahraničí to roky funguje proč by nemohlo u nás?


Online
7330
27 úno 2010 07:40
Já nevím, ale signalizace znamená, abych nenastupoval. Takže pokud se ozve a dveře se začnou zavírat, asi rezignovaně poodejdu od vozu a budu čekat na další, ačkoliv tam šalina bude hodlat klidně ještě půl minuty stát. Jinými slovy, jak poznám, že si mám zase stisknout tlačítko a nastoupit, a kdy už se na to mám vykašlat, protože šalina odjede?


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No, dokážu si představit důchodce, který dobíhá šalinu a před ním se dveře pomalu zavírají tímto stylem. :mrgreen:
Kdo to nezná, bude hodně zmaten, s tím počítejte.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Při každém zavírání dveří musí znít výstraha, ta neznamená, že vůz bude odjíždět, ale že se budou zavírat dveře.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
A není to rozeznění výstrahy pro cestující matoucí? Že si jako můžou myslet, že vůz už dává znamení k odjezdu a že už tam nemají co dělat, tedy že už nesmějí vystoupit/nastoupit. Ne?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ad optická závora v 13T6:
Optická závora v případě, že je zapnutá (přepínačem na pultě místo tlačítka výhybka), je aktivní, když řidič použije funkci uvolnění. Pokud je prostor dveří prázdný, po 3 sekundách se rozezní výstraha a po dalších 3 s se dveře začnou zavírat. Zrušit to lze přerušením optické závory (ve dveřích cca 15 cm nad podlahou) nebo stiskem poptávky.

Na nových vozech to prozatím není povoleno používat do doby, než budou optické závory aktivovány na starších vozech, které jsou jimi HW vybaveny.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Setkání nových poršáků během dneška na d-4...

Náměstí Míru
Příloha:
DSC_5175.JPG


Obřany
Příloha:
DSC_5207.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
M píše:
A u vozu 30 a 31 je to aktivované? Ještě jsem neměl možnost se tím svézt.


Funkční to je jen v případě, že to řidič zapne.

Jinak přípravu na to mají všechny poršata. V čem to spočívá netuším. A co jsi pamatuju tak nějaké čidlo ve dveřích je i na Ančách ale neni zapojený ....


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
V Československým dopraváku jsem četl že optickou závoru pro samočinné zavírání dveří mají všechny naše 13T, jen to neni aktivované, to je pravda nebo je to žvást? A u vozu 30 a 31 je to aktivované? Ještě jsem neměl možnost se tím svézt.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Kapacitní tramvaje na d-4: Slavnosti moře na Kraví hoře

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
MtM... Ta je tam místo 1040. Posílení k čemu?? Jedinou velkou akcí je dneska Den Starobrna na Mendláku.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Není to nějaké posílení spíš, když tam jezdí i souprava 2xT3?


Offline
99
07 srp 2013 14:49
Víkendové vypravenie 13T na linku 4 bude odo dneška bežný stav, alebo to súvisí iba s dočasným nevypravovaním 13T na trojku?


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
V úterý 30.8. jsem potkal na Žabovřeské po 22. hodině další transport 13T.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 17:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]