Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 22 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 50  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Dnes jsem ve vozovně viděl spojené trojče. Nevím jaký s ním mají úmysly.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dnes (6.2.) na 6/9 1567+1304.
Počínaje dnešním dnem lze také na 12/4 nasazovat i soupravy T3R.EV (VarioLF)+VV60LF.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Dneska na 6/9 1531+1301
http://www.k-report.net/discus/nahledy/030864.jpg


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
manil píše:
Toto usporadani je ve Variich standard. Porad se tam vlezou dva objekty na koleckach (vozicek/kocarek). Stale ale podtrzeno secteno se Vario+vlek dokaze kapacitne vyrovnat 2xT3.


No tedy pane kolego... prvni tvrzeni muze platit snad jen v teorii, nebo v prazdne tramvaji (coz je prakticky totez:). Jelikoz jsem uz Variem jel, odmitam verit tvrzeni ze by se v nizkopodlazni casti daly prevazet dva stredne velke kocarky, i mensi budou mit co delat!
No a tvrzeni cislo dve - ze Vario+vlek kapacitne odpovida souprave 2xT3 muze mit zaklad opet jen v teorii, a to snad pouze za podminky pocitani mist k sezeni. Teoreticke kapacity vychazeji: 2xT3 - 220 mist , T3RN+VV60 - 194 mist. Ve skutecnosti je dle meho nazoru rozdil jeste vetsi, vzdyt napriklad teoreticka kapacita VV60 pocita s 50 misty ke stani, chci videt kam si do nej tech 50 lidi stoupne :-D
Taky selskym rozumem vidno - 27m souprava asi tezko muze mit stejnou kapacitu jako 30m, ztrata prostoru dana kuplem je u obou stejna, snad jedine chybejici stanoviste ridice ve vleku mu trochu pomuze, ale okamzite to vrati zpatky usporadani sedacek 2+1 (Vario) a 2+2 (vlek) proti 1+1 v T3. To proste nemuze nikdy vyjit!!
Secteno a podtrzeno - stejnou kapacitu (popravde receno dokonce i trochu vyssi u Vario + vlek) maji jedine v mistech k sezeni, rozhodne vsak ne v mistech ke stani ani v celkove kapacite. Takze by to bylo fajn kdyby nebyly soupravy tak plne jak obvykle byvaji, takhle si mnohem radeji obstojne postojim nez "teoreticky" sednu...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To olomoucké uspořádání mi přijde celkem fajn. Vepředu sedadla pro důchodce a vzadu spíš víc místa celkově - navýšení kapacity. V brňenských Variích mi přijde celková kapacita nedostačující.

Rozhodně nemyslím, že Vario+vlek se vyrovná 2xT3! Vario má zhruba stejnou pakacitu jako T3 (neli menší - sice o metr delší, ale o kolik má víc sedadel...) a vlek se T3 nevyrovna.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Janatak: Drhnul by plentami o obrubnik.

VS: Toto usporadani je ve Variich standard. Porad se tam vlezou dva objekty na koleckach (vozicek/kocarek). Stale ale podtrzeno secteno se Vario+vlek dokaze kapacitne vyrovnat 2xT3.
Celkem zvlastni je usporadani olomouckeho Varia. 1. VP cast a NP je 2+1 a druha VP 1+1.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Na ZJ dnes okolo dvanácté na Křížové směr Nové Sady 1567+1304.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Miky píše:
Já jsem si teda myslel, že na Pekařskou nemůžou kvůli tomu, že by to s tím vlekem nevyjely...
Kdyz to vyjede K2 se zrychlovacem ... Rozlozeni hmotnosti na napravy je podobne - cca 60-70% hmotnosti na hnanych napravach.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Já jsem si teda myslel, že na Pekařskou nemůžou kvůli tomu, že by to s tím vlekem nevyjely...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
A co 1562 a 1569, jedna z nich má zřejmě zásuvku jenom vepředu, ale minimálně jeden nízkopodlažní spoj by mohl být navíc, i když je 1560 v poruše.

Na Pekařskou vlek nemůže kvůli tomu, že by drhnul o obrubník, pokud to ještě nespravili jako Ondrouškovu.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
[quote="manil"]VS: Vario s vlekem je za dvojče adekvátní náhrada, Vario má vyšší kapacitu, než T3 a hlavně více míst k sezení. Nicméně uznávám, že linky 2 nebo 11, případně i 3 o víkendu by byly vhodnější. Na 6 a 7 vleky nemůžou, kvůli odbočení na Pekařskou.

Na Pekařskou nemůžou kvůli příliš ostrému oblouku a tím pádem možné deformaci plent kuplem?


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
manil píše:
VS: Vario s vlekem je za dvojče adekvátní náhrada, Vario má vyšší kapacitu, než T3 a hlavně více míst k sezení. Nicméně uznávám, že linky 2 nebo 11, případně i 3 o víkendu by byly vhodnější. Na 6 a 7 vleky nemůžou, kvůli odbočení na Pekařskou.


No to je hezky ze je tam vic mist k sezeni, ovsem zase vyrazne min mist ke stani! Jako vzdy, neco za neco.

A vubec, jeste jsem to tu nevidel probirat, jak se vam komu libi usporadani sedadel v nasich Variich? Ja osobne jsem si uz na fotkach rikal ze to vypada dost divne, a kdyz jsem to pak videl ve skutecnosti tak se mi obavy potvrdily - podle me je to hrozne!
Usporadani 2+1 ve vysokopodlazni casti bych jeste skousl, ale to ze je valna vetsina nizkopodlazni casti doslova zaplnena dalsimi dvojsedackami je mozna fajn pro tezko chodici duchodce, ale je tam velice malo mista na kocarek(nemluve o kocarcich!), nebo na vozickare.
Taky mam dlouhodobou zkusenost ze obsaditelnost dvojsedacek je citelne nizsi nez 100%, docela casto si nekdo sedne tak ze zustane misto u okna nevyuzite. K tomu si pridejte dodatecne zmatky kdyz potrebuje vystoupit ten "od okna" zatimco ten "do ulicky" jede dal, zvlaste kdyz prostor pro nohy (a tedy i snadnost prochazeni) je nic moc...
Nevi nekdo co k tomuto usporadani vedlo? Ze by snaha snizit celkovou obsaditelnost kvuli nizsimu zatizeni (jako kdysi u K2)?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS: Vario s vlekem je za dvojče adekvátní náhrada, Vario má vyšší kapacitu, než T3 a hlavně více míst k sezení. Nicméně uznávám, že linky 2 nebo 11, případně i 3 o víkendu by byly vhodnější. Na 6 a 7 vleky nemůžou, kvůli odbočení na Pekařskou.

Hafan: Nech se překvapit. Každopádně Vario+vlek bude předpokládám hlavně na 2/9, ale žádný na střídačku "jednou to a podruhé to" to určitě nebude. V současnosti je provozní pouze 1531+1301, 1560 má poruchu.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
manil píše:
Od úterý 6.2. by měly do provozu zasáhnout dva nové vleky, a sice s Varii (1551+1303, 1567+1304). Nasazovány by měly být na 2/9 a 6/9.
Vyhrazený kurz pro Vario v pracovní dny se změní na 12/4.


Nasazovat vleky místo 2xT je blbost a dost se mě to nelíbí. Proč je nedají místo nějaké K2 a nezmění JD, třeba místo 009/09 nově 009/10 s vlekem. To rozhodně žádné posílení d-9 není, bude ještě plnější, když jede vlek přední vůz je narvanej až k prasknutí, ale v vleku je taky dost plno. Prostě to neni dobrý nápad. Vleky se hodí třeba na d-2,6,7 nebo 11, tedy místo K2, o víkendě ještě d-3 a 13.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
A co 1560+1302? Když teď budou vleky na 00902 a 00906 tak kde se uživý 1560+1302? Nebo to bude "na střídačku"? Třeba PO: 1560+1302, ÚT: 1551+1303...?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Od úterý 6.2. by měly do provozu zasáhnout dva nové vleky, a sice s Varii (1551+1303, 1567+1304). Nasazovány by měly být na 2/9 a 6/9.
Vyhrazený kurz pro Vario v pracovní dny se změní na 12/4.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Taaak, dneska na ZJ 1551+1303, na 00408 nebylo Vario....


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
M píše:
unas v Brne sterac na vleku byt nemuze, ukradli by jej :-(

Může,ale jen v Medlánkách...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
pd...tak tak klasicke stresni klapky namisto ctyr vetracich/sacich pruduchu...

Škoda, že tato vychytávka není i u nás na nových vlekách. V létě je bývá vleku parno a nevyvětratelno (jako v anitrách).


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
pd...tak tak klasicke stresni klapky namisto ctyr vetracich/sacich pruduchu...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
unas v Brne sterac na vleku byt nemuze, ukradli by jej :-(


Koukám že má taky konečně normální větrací klapky místo střešních ventilátorků, nebo co to je..


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
manil píše:
Pro představu, takto vypadá vlek s lepenými skly (004/2006, Ostrava 302). Foto: Libro


No ja musim rict ze 302 vypada veskutecnosti lepe nez na fotkach...celkove lepena skla designove pomohla spolu s naterem...co se tyka jizdy konecne se vyrovna nasim 1301-4...bo 301 je znama svou prezdivkou mixer...


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Izidor píše:
A ten stěrač tam mají naco :?: :-D



No aby bylo vidět vzad, ne? ona to není tak úplně blbá věcička, koukat přes zasraté okno ven není ten pravý cestovatelský zážitek, nemluvě o posunu ve vozovně.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
presne ty sloupky jsem myslel, ze by mely byt cerne...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 21:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]