PvvS píše:
To bych pridal. Jenom reko podvozku, brzd a dalsich drobnosti provedena na 1803 prisla tusim na 6 milionu. Tady je navic problem s tim ze tam nejsou klasicky motory TE023(E) s vykonem 44,5 kW ale tusim TE 029 s vykonem 103 kW. Tedy dvojnasobny. Proto i TV14 pouzita u vozu RT6 ma vykonovy prvky na 2*600A misto klasicky TV14 pro T3/K2 ktera ma 2*300A . Tudiz se musi pouzit minimalne 2 vyzbroje progress , a jedna stoji 1 500 000 . Navic novy staticky menic, ktery stoji okolo 500 000 , reko brzd , odhaduju tak 3 miliony . Navic vyzbroj progress ma jiny rozmery a pro zastavbu do tramvaje RT6 by bylo nutny upravit strechu, na ktery jsou kontejnery umisteny. Tim padem zasah do nosny konstrukce, nutnost testu . Nova kompletne cela kabelaz, hlavne silnoprouda. V pripade takovyto reko bych uz spis uvazoval o nasazeni vyzbroje Europulse, ktera je na takovy motory uz pripravena. Sice by se to prodrazilo o 4 novy motory, ale myslim ze prinos by byl vetsi. Ovsem otazka je jestli se daji stavajici motory napasovat do podvozku. RT6 maji jinak umisteny motory, a tusim i velikostne jsou jiny.
Cena se podle myho nebude moc lisit od vozu K3 , teda neco okolo 18 000 000 .
Jinak obdobnou rekonstrukci uz nechava delat praha ( proto neudelali reko ala brno a vozy nesmej na ulici) . Skusim se poptat co vsechno obsahuje a na kolik by vysla.
To je docela zajímavé...zkus se optat na tu prahu a můžeš někde zjistit, jak to jezdí jinde ve světě?? Jeslti v poho nebo ne...