Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 21 z 31    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

61
10 kvě 2006 23:43
Brno Slatina
Někde jsem četl ,že i kdyby se vyměnilo vše co je vadný tak furt se to vyplatí víc než nové tramvaje.Je však otázka za kolik by je Praha prodala.Osobně se mi RT6 líbí tak jsem pro.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mira píše:
ČKD nedokázalo vyřešit spolehlivost brzd na středním článku a celková spolehlivost elektrické výzbroje je také špatná.

Mno, výzbroj na tom není zas až tak špatně, spíš ta hydraulická brzda prostředního podvozku + plno dalších drobností. (diagnostický systém). Ale pražské rekonstrukci na typ RT6N2 dávám velké naděje. Hodně se mluví, po schválení typu, o prodeji všech pražských RT6 Brnu. Brnop by si je nechalo v Parsu rekonstruovat a mělo by relativně levně 8 NP tramvají o kapacítě 2xT.


Offline
Uživatelský avatar

61
10 kvě 2006 23:43
Brno Slatina
Charles píše:
No mám s touhle otázkou asi nějaký ten rok zpoždění :lol: ale proč vlastně neuspěla RT6?
ČKD nedokázalo vyřešit spolehlivost brzd na středním článku a celková spolehlivost elektrické výzbroje je také špatná.


Offline
Uživatelský avatar

11
22 kvě 2006 17:00
No mám s touhle otázkou asi nějaký ten rok zpoždění :lol: ale proč vlastně neuspěla RT6?


Avanto je hybrid mezi vlakem a tramvají, je určené spíš pro (rychlo)dráhy železničního typu než pro klasické městské tramvaje. Ale asi se dá modifikovat tak, aby z něj byla normální tramvaj (nicméně všechny dosud vyrobené Avanta jsou spíš rychlodrážní).

O nějaké srovnání základních vlastností se můžu pokusit, ale to chování na brněnském svršku... nevim nevim, když tu zatím žádná taková tramvaj nejezdila :wink:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Na první pohled se mi od siemense víc líbí avanto než combino, ale nevidím ani na cenu, ani do interiéru, natož do střev. Pokud by někdo měl vzájemné srovnání hlavních vlastností bombardieru, combina a avanta, včetně nápravových tlaků (čím lehčí, tím lepší), spotřeby energie, kapacity, chování na specificky brněnském svršku, případnou nutností úprav tratí a la KT8 (snad ne), i cena...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
goldfinger píše:
Nejlépe vně i uvnitř vypadá bombardier, ale kolik jeden takový krasavec stojí, netuším. Ideální je samozřejmě na zvláštní těleso, asi by se musely upravovat nástupní ostrůvky, ale na takovou d8 by byl ideál. Přihlásil se vůbec do soutěže?

Mluvilo se o Škodovce, Inekonu, Siemensu a Bombardieru, ale nejsem si jist.

V příloze je fotka poznaňského Combina, cože je hlavní produkt Siemensu. Může se vysoce přispůsobit požadavkům odběratele (délka, design, uspořádání interieru).
Současně jsem vložil i foto jedné z deseti provozních poznaňských RT6


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nejlépe vně i uvnitř vypadá bombardier, ale kolik jeden takový krasavec stojí, netuším. Ideální je samozřejmě na zvláštní těleso, asi by se musely upravovat nástupní ostrůvky, ale na takovou d8 by byl ideál. Přihlásil se vůbec do soutěže?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Jedna z podmínek by měla být šetrnost ke svršku. K čemu mi budou nové šaliny, když za krátkou dobu obrousí všechny oblouky. Co ušetřím na nákupu vozů, dám do údržby tratí. Cajzlovský porsche je dost hrůza (nefunkční přední dveře, 1,5 sicny, podélné sicny kvůli nápravovým tlakům). Nebyly by fotečky konkurenčních výrobků od siemense?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Verusha píše:
A já si rejpnu. Mně teda mnohem designově vychytanější a celkovým uspořádáním praktičtější připadá RT6ka! I když je to nefunkční bazmek. Tahle šalina bejt dochytaná do konce, pohoda.

Třeba se ji ještě dočkáme... :-)

Ve výběrovém řízení bych ale nejšťastnější byl z úspěchu firem Siemens nebo Bombardier, ale škodovka nebo Inekon se bude dát vystát, ať už Porsche nebo klasika.


A já si rejpnu. Mně teda mnohem designově vychytanější a celkovým uspořádáním praktičtější připadá RT6ka! I když je to nefunkční bazmek. Tahle šalina bejt dochytaná do konce, pohoda.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Co máte proti designu porsche?! Vypadá to aspoň hezky futuristicky. Ten interier bude určitě jinej než v Praze, sedadla nebudou nabok a přední dveře budou normálně pro cestující a ne jen pro řidiče, to si v Praze vymohli jako extra požadavek. Design Anitry/Vektry je podle mě moc konzervativní oproti Cityrunneru od Bombardieru stejně i proti 14T Porsche. Uvědomte si, že to tady bude jezdit až 40 let a bude toho hodně, 100 vozů je už znát, takže ať to aspoň vypadá hezky, když to pořád je proti Siemensu apod. přece jen trochu zatralejší. Co si budeme nalhávat, je to pořád Anitra/Vektra v novým kabátě.

Ještě přidávám odkaz na MF Dnes z k-repu: http://zpravy.idnes.cz/praha.asp?c=A060 ... domaci_zra


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
PvvS píše:
Po nahlednuti na http://www.dpmb.cz/oinfo.asp sem s hruzou zjistil ze kandidat SKODA Transportation splnuje podminky. A asi jako jedina . Ja tady ty brusy nechcuu
To bylo podle ohlasu na k-reportu jasne. Zadna jina firma, nez Skoda nema v CR v oboru kolejova vozidla obrat vetsi nez XXX miliard (neco takoveho bylo v podminkach na vyrobce).
Na otocne podvozky muzeme zapomenout. Hlavnim kriteriem je totiz cena. V pripade otocnych podvozku je to hned alespon 10 milionu navrch (je jedno, jestli od Skodovky, Inekonu, Siemensu, ...). Takze se muzeme tesit na Astra/Vektra, popripade jejich verzi s designem porsche. Doufam, ze alespon s trochu lepsim interierem, nez ma prazska 14T


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
ja bych nejradsi INEKONy, kdyz to ne tak cisto krevnou VEKTRU+ANISU a na poslednim miste ty hybridni potvory 14T....zkratka cim min to bude mit spolecnyho se 14T tim lip


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Vektra je schvalena, pouze ji nikdo nechce , kvuli vysokym napravovym tlakum.
Ja bych radsi klasiku ale s tema inovovanyma celama. Nebo Inekony.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Hlavně ať tu jsou tramvaje od Škody s designem Porsche a ne jako Anitry. Jak je to s tou Vektrou? Je schválená?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
hm nevim esli 100% NP by se vlezly do nejakych 50-60 milionu za kus. A nedeljme si nadeje, Skoda pouze jede podle koncepce ostatnich vyrobcu. Tady uz nejde nic moc vymyslet. Budto schody s napravama, nebo podelny motory bez naprav a neotocny podvozky. Otocny/natacivy budou vzdycky se schodama. Osobne bych se nezlobil ani za vozy koncepce RT6. Teda stred nehnanej, kraje vyssi a hnany / otocny. Kapacita jako dvojce. Nemyslim ze tu bude delsi pozadavek na kapacitu K2. Navic kdby se podarilo prosadit zmenu o delce soupravy u kolejovych vozidel, tak by mohly byt i kuplovany anitry (prototypy to umely).


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
To sem si mohl myslet :!: ŠKODA si zase prosadí svý vozy. Jen se divím, že společnosti jako Siemens či Bombardier se nechají, jen tak jednoduše vyšachovat. Doufám aspoň, že pude o vozy 14T a jim odvozený 24m typ s designem PORSCHE!! Další Anitry a Vektry se zastralým designem tu nechci. Ať si každej říká o 14T co chce vypadá to jako vozidlo 21.století a ne jak ty Anitry :!:. Snad to bude mít otočný podvozky. Kdybys i tam prosadili 100% nízkopodlažnost, tak to má Siemens v kapse, protože jeho šaliny(též Bombardieru) jsou o technicky napřed než ty ze Škody. Jinak mám pocit, že je schválená pouze 14T s designem Porsche a ne Vektra, ta byla jen prototyp. takže ještě jedna možnost 60xPoršetra(14T) a 40xAnitra :idea: .

Jen aby to u těch plynových busů nedopadlo stejně, stále veřím v to, že má Mercedes Citáro a Soláris šanci. Když sem viděl nový Solárisy pro Bratislavu byl sem jimi přímo nadšen.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
¨Odvolavam co sem odvolal ...

Po nahlednuti na http://www.dpmb.cz/oinfo.asp sem s hruzou zjistil ze kandidat SKODA Transportation splnuje podminky. A asi jako jedina . Ja tady ty brusy nechcuu


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
To je zase paskvil :-D .


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
predni clanek je T3 uriznuta nad zadnim cepem, pak clanek podobny jako u K3 , pak zadni clanek je T3 uriznuta nad prednim cepem

vykres

http://forum.svetmhd.net//files/kt3_800_174.jpg


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
KT3? To je co??


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Panove , neslseli jste nekdo o tomze pry by druha plzenska KT3 mela dorazit do brna na testovani ? Tedy pokud se prvnimu vozu podari homologace. Tato fama okolo me probehla a nejak se mi ji nechce verit.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Ee inspirace jen a jen 14T...vlastne staci vzit 14T nacpat k ni krajni clanky z 03T/05T a mame vysledek a zbavime se snadno podelneho sezeni a nevkusneho designu porsetry...inspiraci RT6 zakusila Schadewerk u 06T pro Cagliary ktera taky vychazi ze 14T (tzn. zkracene clanky) je ale obousmerna a stredni clanek je NP pac prostredni podvozek je bezny...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
izzy : inspirace RT6 čistě záměrná? :wink: Jinak to ale vypadá rozumně, unifückace není na škodu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 00:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]