Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 193 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 205  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No v planu je spis jejich razeni s VV60LF, takze spis interier ala T3R.EV , ale s vyklapecima dverma zapomente.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Ale jeste je sance ze zde budou na zkusebkach 1311 a 1312 a to uz neni k zahozeni... :-P Uz sem s nimi jel-tedy jen v 1311 a je to krasa... :-D


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
:cry:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jestli se sem vany dostanou tak pravdepodobne ve stavu jako nynejsi T3R.PV...bohuzel... :-(


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
V Brně tu rekonstrukci kvůli penězům zase zprasí, takže zůstanou nejspíše čela, sedadla, podvozky, stará okna, nebude nic lepené, staré dveře...

Proč je na tom Ostrava líp než my ??? Snad můžou mít cestující nějaký komfort. Vím, že funkčně je to jedno (hlavně že to vozí substrát), ale jako veletržní město Evropského významu máme vozový park podle kvality nevyhovující.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Trošku sem sháněl nějaké nové informace o vanách 1311 a 1312 a podle DPO to jsou především funkční vzorky takže není vyloučeno hostování a testování v ostatních městech...jinak ostravské vany jsou výchozím typem a např. liberecké z něj budou odvozeny nebo spíš budou očesány o čela, lepená okna, výklopné dveře, nebudou mít podvozky Komfort, motory budou generálkované a výzbroj bude Progressovská...cena klesne velice nezanedbatelně...naproti tomu v ostravě se z rekonstrukcí slevovat nebude a jediným rozdílem dalších vozů bude pouze výklopná plošina a místo ptg stemman fb500 ponesou ostaní vozy novější fb800(viz naše 1059)...toť asi vše doufám že nejsou nějaké změny a informace jsou aktuální...jo jinak cenově budou kastle VarCB3 a VarCB3LF hodně přibližně stejné takže asi postupem času se přestane vysokopodlažní kastla vyrábět...znamená to tedy to že T3 z ulic nevymizí a my zde diskutující se v nich budeme vozit celý život... :-P


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Obě T3R.EVN ev.č. 1311 a 1312 v Ostravě...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No lepe receno se nemontovaly ani do zadnych jinych vozu.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Každopádně po tom co se zjistilo že T6A5 na Renneskou nemůžou se už do žádných vozů co měli tímto místem projíždět nemontovaly...ale nevím jak to přesně bylo...každopádně je dobře že KT8D5N nemají výklopky...


Izzy, KT8D5N nemají předsuvné dveře kvůli nějaké Renneské, ale kvůli tomu, že IFE ani BODE tehdy nevyrábělo výklopné dveře z užšími křídly (v kachnách první a poslední dveře). A možná takové dveře nemají v nabídce dodnes.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Ostravská T3R.EV 1301 již opět v provozu s vlekem VV60LF 301 na zkušebních jízdách...tak uvidíme co se z toho vyklube... :lol:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ano ale v useku okolo Zoo se zdvihaly koleje, i kdyz tam dverim nevadily. Tam to bylo staveno na maximalni dosah zberace u T3/K2/KT8 a anitry a nektery 1/2pantografy nedosahovaly.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Taky si myslím že to bylo kvůli "výklopným" dveřím...T6, T3R, K2R atd. nesmějí například na Renneskou...proto byly do KT8D5N nainstalovány dveře předsuvné...a to samé mají Anitry a ty s vklidu při výluce na d-5 jezdily po Renneské jako by se nechumelilo-a že by byly zrovna prázdné se říct nedalo...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Kvůli Anitrám? To teda nechápu, měl jsem za to, že koleje se zvedají kvůli výklopkám u T3R, K2R a T6, které zatížené dřely o ostrůvky. To snad u Anitry a předsuvnými dveřmi nehrozí.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
koleje se zvedaly kvuli Anitram. T3R maji stejnou pracovni vysku jako T3


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
VS píše:
Opravdu pudou T6 zpátky na d-13? Vždyť se přece dali do Bystrce, kvůli úsporám za proud (mají moderní výzbroj) a kvůli adhezi na d-3. Já bych naopak T6 na d-13 velice rád.

Pochybuji, že by je zase hodili zpátky, protože se V Bastru zvedaly koleje jen kvůli nich. Na d-1 mají T3R zpoždění až 10 minut !!!! Proto už tam nejsou.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nevíte někdo, co se děje se soupravou 1604+1619? Podle fixiho evidence tam je ALTRO, rád bych se svezl :-)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Anonymní píše:
Mám tady ze stránek http://www.skd.cz jednu pěknou fotku T3RF před modernizací bez buse a s jednolištovým pantografem...doufám že příznivce tohoto vozu kterých je tu docela dost potěší... :-P


Opětně sem se zapoměl přihlásit...Izzy! :evil:


Mám tady ze stránek http://www.skd.cz jednu pěknou fotku T3RF před modernizací bez buse a s jednolištovým pantografem...doufám že příznivce tohoto vozu kterých je tu docela dost potěší... :-P


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
VS píše:
Opravdu pudou T6 zpátky na d-13? Vždyť se přece dali do Bystrce, kvůli úsporám za proud (mají moderní výzbroj) a kvůli adhezi na d-3. Já bych naopak T6 na d-13 velice rád.


No pokud vím tak T6 mají TV3 a ta moc úsporná není...nebo brněský T6 mají TV8?

T6 má TV3, má skoro stejnej zvuk jak KT8


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
VS píše:
Opravdu pudou T6 zpátky na d-13? Vždyť se přece dali do Bystrce, kvůli úsporám za proud (mají moderní výzbroj) a kvůli adhezi na d-3. Já bych naopak T6 na d-13 velice rád.


No pokud vím tak T6 mají TV3 a ta moc úsporná není...nebo brněský T6 mají TV8?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Opravdu pudou T6 zpátky na d-13? Vždyť se přece dali do Bystrce, kvůli úsporám za proud (mají moderní výzbroj) a kvůli adhezi na d-3. Já bych naopak T6 na d-13 velice rád.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
PvvS píše:
Zbytcnost . Mohly by pouze A vozy (pokud maj zadni buse), B vozy nemaj vybaveni pro solo provoz. Ale po zprovozneni d-13 sse presunou na ni .

Jinak k d-13 : Draty jsou natazeny az temer k rozjezdove vyhybce na Geislerove

Fakt? To je super, znamená to teda, že na d-3 zase budou jezdit starý dobrá T3 a jejich vynikající modifikace?


Hurá!!! :wink:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
Zbytcnost . Mohly by pouze A vozy (pokud maj zadni buse), B vozy nemaj vybaveni pro solo provoz. Ale po zprovozneni d-13 sse presunou na ni .

Jinak k d-13 : Draty jsou natazeny az temer k rozjezdove vyhybce na Geislerove

Fakt? To je super, znamená to teda, že na d-3 zase budou jezdit starý dobrá T3 a jejich vynikající modifikace?


Offline
9987
15 led 2005 23:41
PvvS píše:
Zbytcnost . Mohly by pouze A vozy (pokud maj zadni buse), B vozy nemaj vybaveni pro solo provoz. Ale po zprovozneni d-13 sse presunou na ni .

Jinak k d-13 : Draty jsou natazeny az temer k rozjezdove vyhybce na Geislerove

áčka zadní buse mají


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 05 pro 2024 04:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]