Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 192 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 205  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
jenze nemaji zakon o maximalni delce soupravy


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Jen se ptám, protože v Chemnitzu takto soupravy jezdí.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Honza píše:
ds píše:
VS : 3xT už je výrazně nad 40m, na to můžeme rovnou zapomenout.
V Brně je to momentálně nemožné, ale svého času v Bratislavě jezdily zkušebně 3 x T6A5. Mimochodem, proč nejde T3+T3+VV ???

T3 + T3 + VV nejde myslím kvůli zásuvkám na Evéčkách v Brně, mají je jenom na jedné straně...ale je to jen moje doměnka


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
ds píše:
VS : 3xT už je výrazně nad 40m, na to můžeme rovnou zapomenout.
V Brně je to momentálně nemožné, ale svého času v Bratislavě jezdily zkušebně 3 x T6A5. Mimochodem, proč nejde T3+T3+VV ???


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Izzy píše:
mauricio píše:
jak to teď vypadá s pražskou T3R?? mé poslední, poměrně zaručené informace, jsou ty, že se nyní ve střešovicích připravuje na přepravu po železnici do Brna...
tak jak to je? A co nás bude stát?


Já taky lecos zaslechl a prý pražská T3R půjde na beton do Brna a teď je tuším nepojízdná a v Brně by se měla objevit o prázdninách tzn. červenec-srpen...ale jistě to nevím :-P

co já vím, má problémy s dveřma a je na ní nějaká kanibalizace výzbroje a nějakých detailů, ale jinak by měla být pojízdná


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS : tohle patří spíš do linkového vedení, ale d-9 má význam jako spojnice Zvonařka - MZLU, počet lidí projíždějících v relaci Úzká - Malinovského nám. je taktéž vysoký. Trasa Lesná - Juliánov by byl celkem nesmysl, jednak je toto spojení zajištěno a-45, jednak by Křenovou musela z nádraží pobrat d-8, protože pod viadukt by na d-9 nikdo nešel. A k tomu Šilingráku - v čem je problém? Zastávku přece pořád jde posunout blíž ke křižovatce.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Izzy píše:
mauricio píše:
jak to teď vypadá s pražskou T3R?? mé poslední, poměrně zaručené informace, jsou ty, že se nyní ve střešovicích připravuje na přepravu po železnici do Brna...
tak jak to je? A co nás bude stát?


Já taky lecos zaslechl a prý pražská T3R půjde na beton do Brna a teď je tuším nepojízdná a v Brně by se měla objevit o prázdninách tzn. červenec-srpen...ale jistě to nevím :-P


Takže asi do dvojíce s 1615. Nejlepší by bylo na d-12 zavést interval 5 min.(zrušit d-13), d-9 vést do Juliánova. Pak by nebyl problém na ni nasadit T3+VV+T3, ale zase by to chtělo aspoň 16 kurzů, tedy 16 trojic což je neřešitelný v dohledné době. Jen nevím, jak by se vyřešil ten Šilingrák směr Česká?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
mauricio píše:
jak to teď vypadá s pražskou T3R?? mé poslední, poměrně zaručené informace, jsou ty, že se nyní ve střešovicích připravuje na přepravu po železnici do Brna...
tak jak to je? A co nás bude stát?


Já taky lecos zaslechl a prý pražská T3R půjde na beton do Brna a teď je tuším nepojízdná a v Brně by se měla objevit o prázdninách tzn. červenec-srpen...ale jistě to nevím :-P


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS : 3xT už je výrazně nad 40m, na to můžeme rovnou zapomenout. Na d-1 bývala největší překážkou zastávka Pisárky, ale tento problém už padá. Tuším že krátká je taky zastávka Lipová a jako prakticky neřešitelný problém vidím Mendlovo nám. Ve směru zc stojí i KT8 částečně v oblouku. Linka d-12 už snad řešitelná je, těch 10 metrů navíc by se mělo vejít na každou zastávku. 2xK2 tady asi neuvidíme, doufám ale že se brzo začne zkoušet T3EV+VV60LF+T3EV.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Na d-1 to myslím až taky není problém, těch zastávek pro 40m by se dalo použít dost, třeba na Bystrcké trati. Na d-12 Komárov (bez problémů)-Konopná(taky)-problém by byl v ul.Dornych, na Šilingráku, Konečného nám., Nerudové. Podle mě by měli jít buď 2xK2, 3xT3 nebo T3+VV+T3 určitě na d-12, když se jinak neposílí. Ono by to taky projelo hodně vzkm.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Ono se ještě neví, jestli to vůbec bude fungovat.


Ostrůvky na Moravském náměstí jdou bez problémů prodloužit, ale tam asi 40 m soupravy zatím jezdit nebudou. Konečného nám. no problem i bez prodlužování - 40m souprava tam krásně vejde a řidič druhé tramvaje bude stát už mimo a aspoň nebude mít nutkání otevírat dveře částečně mimo ostrůvek. Navíc v pracovní dny tam dvě K2 za sebou jedou jen málokdy, jen o víkendu a to asi 40 m soupravy jezdit nebudou. Takže oproti stávajícímu stavu žádná změna, a jestli jo, tak jedině k lepšímu.

Problematické můžou být ty Nové Sady a Hlavní nádraží, které prodloužit jednoduše nejdou (ale možná by se tam 40 + 30 metrů vešlo a dvě 40 m soupravy za sebou se tam jen tak neobjeví, takže tady taky nic...). Horší to může být třeba na Vlhké (prodloužení ostrůvku na 40 m by částečně zablokovalo křižovatku nebo vjezd do toho areálu tuším býv. Mosilany) nebo zastávky, kde se dodatečně vybudoval středový přechod.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Krátké mi přijdou oba směry. To platí i pro Konečného nám - vejdou se tam za sebou akorát dvě K2, a sem tam na vlastní riziko otevře dveře i řidič 2xT3. Ovšem málokdy, protože už pár řidičů za to dostalo pokutu. Ty 40 m se tam vejdou, ovšem nic jiného navíc (Nové Sady).


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
adam_r píše:
Honza píše:
Až na to, že například na 40 m nemáme nástupiště. A jestli ano, tak se tam pak nic nevejde. Už teď jsou problémy na Konečného náměstí.


Tech problemovych mist, kde by bylo treba prodlouzit nastupiste neni zase tolik (v pripade linke 1 a 12), a pokud bude vule zavest soupravy o delce 40m, tak to nebude takovy problem je prestavet. Cena prodlouzeni nastupiste je ve srovnani s cenou novych vozu smesna.


Kritické je mornám směr česká. Jedna K2, a zbytek stojí.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Hmm... ale 40 metrů je přece jen dost.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
jak to teď vypadá s pražskou T3R?? mé poslední, poměrně zaručené informace, jsou ty, že se nyní ve střešovicích připravuje na přepravu po železnici do Brna...
tak jak to je? A co nás bude stát?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Honza píše:
Až na to, že například na 40 m nemáme nástupiště. A jestli ano, tak se tam pak nic nevejde. Už teď jsou problémy na Konečného náměstí.


Tech problemovych mist, kde by bylo treba prodlouzit nastupiste neni zase tolik (v pripade linke 1 a 12), a pokud bude vule zavest soupravy o delce 40m, tak to nebude takovy problem je prestavet. Cena prodlouzeni nastupiste je ve srovnani s cenou novych vozu smesna.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
adam_r píše:
ds píše:
PvvS : uvažovaná souprava 2xK2? No kapacitně super, ale copak má násobné řízení? A je to vůbec technicky možné?


2 vozy pro Moskvu (se zrychlovacem) byly dokonce takto upraveny a jezdili nejakou dobu ve dvojici. V pripade pouziti vyzbroje progres by nemel byt problem doplnit nasobne rizeni. Nejspis by to znamenalo pouze doplnit zasuvky a ponastavovat nejake softwarove parametry. Podobna souprava ale (nejspis) neni na poradu dne.

Jinak 40 m soupravy by byly pro Brno souper.
Až na to, že například na 40 m nemáme nástupiště. A jestli ano, tak se tam pak nic nevejde. Už teď jsou problémy na Konečného náměstí.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
PvvS píše:
Mno kratky kupl mezi vlekem a motorem a schovany kuply na celech soupravy a vleze se. Stejne by se tusim vlezla uvazovana souprava 2*K2 kde to nevyslo akorat o ty kuply.


Tak to bylo myšleno...jinak trošku to upřesním-délky vozů jsou tyto:
T3: 14000mm
T3RN.EV: 15100mm
VV60LF: 10150mm
Délky jsou bez spřáhel tzn. celkem 40350mm...se spřáhly (nejsou počítány čelní a zadní spřáhlo jinak + dalších 1100mm) je to zhruba 42250mm...tudíž by mohlo jít jen o zkušební provoz nebo zažádat o vyjímku...není ale problém souprava T3RN.Ev+VV60LF+T3R.EV...či obráceně motoráky...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
PvvS : uvažovaná souprava 2xK2? No kapacitně super, ale copak má násobné řízení? A je to vůbec technicky možné?


2 vozy pro Moskvu (se zrychlovacem) byly dokonce takto upraveny a jezdili nejakou dobu ve dvojici. V pripade pouziti vyzbroje progres by nemel byt problem doplnit nasobne rizeni. Nejspis by to znamenalo pouze doplnit zasuvky a ponastavovat nejake softwarove parametry. Podobna souprava ale (nejspis) neni na poradu dne.

Jinak 40 m soupravy by byly pro Brno souper.


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS : uvažovaná souprava 2xK2? No kapacitně super, ale copak má násobné řízení? A je to vůbec technicky možné?


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
Mno kratky kupl mezi vlekem a motorem a schovany kuply na celech soupravy a vleze se. Stejne by se tusim vlezla uvazovana souprava 2*K2 kde to nevyslo akorat o ty kuply.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
adam_r píše:
Jen dotaz? Vleze se wana+vlek+wana do 40m, coz je maximalni povolena delka soupravy?


pokud vím, tak ne.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Jen dotaz? Vleze se wana+vlek+wana do 40m, coz je maximalni povolena delka soupravy?

Odpovim si sam

delka T3: 15m
delka T3LF: 16m
delka VV60LF: 10m

celkove wana+vv+wana = 42m, coz jevic jak 40m.


Naposledy upravil adam_r dne 23 čer 2005 15:46, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Myslim že celkove by byl Europulse vhodnejsi a novej interier taktez...ale vyklapecky a lepeny okna no nevim nevim...uvidime jak dopadno v Ostrave testy...pac se pry porad uvazuje o souprave vana+vlek+vana...no uvidime...jinak oproti brnu maji vany i jejich jedina T3R.EV zasuvky jak vpredu tak vzadu takze muzou jezdit v jekemkoliv slozeni...nyni se testuje T3R.EV+VV60LF-tedy jako u nas...s tim ze vany co nevidet vyjedou ve dvojici...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Anyyy a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 črc 2024 09:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]