Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 187 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
ideální by bylo nějaké vložené pořadí někam, kde když to zdechne, nebude to vadit, a půlilo by to interval mezi jednotlivými dvěma kurzy


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Pokud se nepletu, tak před pár lety jezdila jedna rt6 na 13 a osvědčila se tam.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Kromě d 1, 12, 13 by teoreticky mohly všude, původně jezdily na d4, když můžou do Bronxu varia, tak co by nemohly RT6, možná bych je šoupnul na d2, to je absolutní rovina, tam nehrozí namáhání jako např. na Pekařské. Nebo na d9, tam se to stejně skládá, jak to z VM odpadne (vleky, T6). Anča z Pisoárek je daná.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nevím jestli by případné nasazení tohoto vozu na d-13 nebylo hřebíčkem do rakve. Pravidelné přeplňování na 150-200% kapacity přežije jen poctivá a jednoduchá technika z 60. let... Jestli se RT6 ještě někdy dostanou do provozu, navrhuji d-6/7...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Pocitam ze jako obvykle se najdou na d-13 , d-3 .Do lisne uz se asi nepodiva :( , a to mam odsud jenom jednu fotku.
Ale byla by to idealni hist . tram , je tak stara ze asi vetsina ji nepamatuje v provozu :lol:


jo ale na d-8 asi ne. No ale kdyby to jezdilo na d-1 nebo d-1 anebo d-13 tak by to bylo dobrý


Offline
Uživatelský avatar

406
15 čer 2006 13:44
Brno Bystrc
v ramci zkusebni jizdy by se to mohlo podivat snad prakticky kamkoliv ne?nebo sou trate kde by to mohlo mit problem s brnkatkem?

_________________________________
děckama nezatopíš a důchodci nehoří....

http://astroh.wz.cz - web konečně doplněn a zaktualizován, blog...


Mám takovej dotaz nevíte kde budou jezdit? 1,12,13? 8- mě nepřipadá v úvahu (jen kdyby končila na Novolíšeňské). A taky nevíte kdy vyjedou?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Aspoň se ušetří za odtah, dojede to do Remetu po svejch...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Kari píše:
Šotoušové, těšte se, DÚ vydal povolení ke zkušebním jízdám vozům 1801 a 1803. happy


Aby to taky k něčemu bylo.....

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Šotoušové, těšte se, DÚ vydal povolení ke zkušebním jízdám vozům 1801 a 1803. happy


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
To už jen taková třešnička na dortu... :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Demon: Článek o přažských tram s fotkou brněnské.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Angel píše:
No a nebylo by levnější koupit ty RT6 od Prahy, než kupovat 13T? Teda jen v případě, že by dostaly RT6 povolení. Jinak je to blbost.

Na co by jste to kupovali, když stejně zkušebky neprovádíte a zájem nemáte... :wink:
Máte přece Adélku... :-D
Viz dnešní denní tisk.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Přesun pantografu je v Brně zbytečný. Mnohé tratě mají kontaktory pro výhybky dostatečně daleko, navíc se pomalu, ale jistě přechází na RIS.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Cenu by to melo, za predpokladu schvaleni tech vozu, jedno jestli jako N1, nebo N2. Tak jako tak by naklady na zprovozneni jednoho vozu vylezly na castku nekolik milionu. Repase po vzoru 01/03 stoji tusim okolo 5 milionu,N2 v plne vybave okolo 20 milionu. Puvodni rozpocet na N2 , pouze vymena brzd a vyzbroje , bez uprav skrine a presunu pantografu byla na urovni 10-12 milionu.
Kdyz se k tomu pripocte nakupni cena u 3 N1 z prahy , tak cena provozniho vozu muze byt v rozsahu 10-30 milionu za kus. Takze +- rovnice 1 novostavba K3 = 1 provozni RT6 po repasi


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Zlaťák píše:
No tak to bych se nevsázel! Proč? Protože DPMB
Proc, protoze verejne penize nejsou urceny na experimentovani s nejistymi vysledky ...


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No tak to bych se nevsázel! Proč? Protože DPMB


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Angel píše:
No a nebylo by levnější koupit ty RT6 od Prahy, než kupovat 13T? Teda jen v případě, že by dostaly RT6 povolení. Jinak je to blbost.
RT6 je slepa ulicka, ktera v zadnem pripade nemuze predstavovat dlouhodobou obmenu vozoveho parku. Osobne bych si spis vsadil na jejich odprodej z DPMB.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Angel píše:
No a nebylo by levnější koupit ty RT6 od Prahy, než kupovat 13T? Teda jen v případě, že by dostaly RT6 povolení. Jinak je to blbost.
Jedině když nebudou stát ve vozovně, ale pravidelně jezdit ještě několik desítek let. Taky podle toho, kolik za to DPP chce (sám k tomu moc draze nepřišel - viz sleva na T6A5). Některé vozy jsou ale už dost vybrakované kvůli ND, takže se k ceně vozu musí počitat ND a peníze na úpravy, kterých bude potřeba dost. Už tolikrát se DP pokoušel chyby vyřešit a tolikrát se objevily nové, že jsem silně pesimistický, jestli to bude vůbec někdy jezdit. Zajímalo by mě, kdo jiný by je koupil (až na ty Maďary) :-k V Polsku další svého času nechtěli a jiný DP s jejich provozem nemá zkušenosti, díky pověsti vozu bych možna čekal východ, kde by je zjednodušili po vzoru polska, no uvidíme...


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No bylo. Ale víc než za cenu železa bych za ně nedal.


No a nebylo by levnější koupit ty RT6 od Prahy, než kupovat 13T? Teda jen v případě, že by dostaly RT6 povolení. Jinak je to blbost.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Tak jsem se dozvěděl, jak je DPMB daleko s provozněním RT6. Dle infa od povolané osoby byla už podána žádost na DÚ o povolení ke zkušebním jízdám. DPMB už krok udělal, teď už se jen čeká, co nato DÚ.


Offline
Uživatelský avatar

1408
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Demon píše:
Proč teda kupujem podobně kapacitní 14T ? :shock:
Kapříci? Ovce? Známí?

Bůhví, já to vědět nechci.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Ještě mě tam zaujalo, že "...jsou příliš krátké a nedokážou nahradit standardní vozy; nepokryly by ani nejkratší linku v metropoli."

Proč teda kupujem podobně kapacitní 14T ? :shock:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 říj 2024 00:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]