Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 18 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 50  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Nepřijde mi to jako lepší řešení.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

41
15 zář 2007 19:52
Brno
Mě to přijde jako hodně velká blbost, mnohem líp to vyřešili v Plzni, kde první té-trojka je nízkopodlažní se starými čely a zadní je klasická, tak je každá nízkopodlažní tramvaj využitá.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
To jsem taky říkal. Dvoučlánkovej kloubák + vlek


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fixi píše:
VarioLF2+VV60LF by byla skvělá kombinace...byl by tady nějaký zásadní problém?

Nebyl, ale takové soupravy nejsou uvažovány.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Citace:
Izzy:
Pomineme-li "historický" vývoj 1301, dnes jsou všechny vleky po mechanické stránce téměř shodné. Jinak se od sebe liší v drobnostech jako potahy sedadel, kryty na čele, výdechy ventilačních šachet...


Napr. 301 ma zcela jinak resene oplechovani skrine - zblizka jsou videt na voze spary vyplnene tmelem...
Brneske vleky se lisi opravdu jen v drobnostech...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Izidor píše:
V souvislost s tím mě napadá otázka: Jak to bylo řešeno v době provozu dvounápravových tramvají, které taky tahaly 2 vleky a o výkonu a adhezních a brzdných parametrech si iluzi nedělám. Nejsou normy a předpisy dle DÚ zbytečně přísné, vše je určitě bohatě předimenzováno :-k
Nejdulezitejsi je rozlozeni hmotnosti mezi hnane/nehnane brzdene/nebrzdene napravy.

U T3E+VV je to cca 66% hmotnosti na hnanych napravach (srovnatelne s K2). V pripade 2 vleku by to bylo cca 50%.
U souprav starych tramvaji byly vleky hodne lehke - se 2 vleky to rozhodne bylo vic jak 50% hmotnosti na hnanych/brzdenych napravach. Bohuzel nemuzu najit na inetu technicke parametry (hmotnosti) tech starych vozu a chytre knizky mam v Brne.
---------------------------------------------------------------------
Dalsi vec je, ze takova souprava by dneska pekne brzdila provoz, a to zvlast na segregovanych tratich, kde se da jedit rychle. Kdyz jeli onehda ze Stresovic na cvicnou jizdu na Divokou Sarku s jednim privesakem, tak si za sebou dovezli vlacek 3 dalsich tramvaji (a to nemeli ztratove casy nastupem cestujicich) - tedy te prvni zpusobili zpozdeni minimalne 10 minut.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Ještě že máme ve vozovnách samé eskamotéry :mrgreen:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
A to je ta úžasná atypičnost našeho DP: nejde všechno skuplovat se vším, ale jenom s něčím a to ještě jenom někdy ](*,)
To je potom prostor pro nějaký kouzlení se soupravama.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
A to jako ty 1553, 1554 a 1599 budou jezdit solo??? :-k To mi přijde jako blbost, aby na d -4 jezdilo 5 varií a ktomu nejáký vlek, nebo snad budo spojeny 2 varia k sobě??? To je uplná blbost, ptž by jich byla škoda!!! ](*,)

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
V souvislost s tím mě napadá otázka: Jak to bylo řešeno v době provozu dvounápravových tramvají, které taky tahaly 2 vleky a o výkonu a adhezních a brzdných parametrech si iluzi nedělám. Nejsou normy a předpisy dle DÚ zbytečně přísné, vše je určitě bohatě předimenzováno :-k

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
VarioLF2+VV60LF by byla skvělá kombinace...byl by tady nějaký zásadní problém?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
tr píše:
O tuhost skříně vleku bych se ale nebál. Nemohly by totiž jezdit ve trojčeti.
A to ja zase jo. Za "normalni" T3 se kvuli tuhosti skrine neda radit vlek, ale ve dvojici jezdi normalne. Hlavni bod je, ze ted druhy vuz neni tazen, ale jede sam.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
adam_r píše:
2 vleky za sebe radit nelze z konstrukcnich duvodu: (1) Vlek je napajen elektrinou z motoroveho vozu, ale nelze ho napajet z predchoziho vleku (= vlek nema pruchozi silovy kabel). (2) velmi pravdepodobne: skrin vleku neni delana na tahani dalsiho vleku.

V pripade vyreseni predchozich 2 bodu by DU klidne provoz 2 vleku povolil. Oboje je resitelne, ale ne zadarmo. Jina otazka je dynamika jizdy takoveto soupravy a moznost vyjeti do kopce za horsich podminek.

-------------------------------------------

Hlavni problem vleku ale je, ze nesplnil ani jeden z ocekavanych pozadavku - tedy (1) levne a (2) bezproblemove vozidlo.


Přešně tak. Dva vleky jsou nesmysl, protože i sebesilnější tramvaj s nimi nikdy nevyjede Pekařskou atd. Leda by kuli ahdezi byla tramvaj nacpaná po strop a oba vleky prázdné... :-) O tuhost skříně vleku bych se ale nebál. Nemohly by totiž jezdit ve trojčeti.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Kari píše:
Další vleky kvůli jejich poruchovosti nebudou. Vedení si uvědomilo, že je to slepá ulička.


Konečně... Ono je totiž otázka zda přínášejí hodně užitku za málo pěněz. Podle mě je to reálně spíše obráceně. Navíc z hlediska náhradních dílů a nákladů na údžbu je nesmysl mít něčeho méně než dvacet kusů. To ale vedení DPMB asi ještě dlouho nepochopí...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
rt6n1 píše:
K LF2 se dá připojit určitě.Myslím, že dva vleky by DÚ nepovolil.
2 vleky za sebe radit nelze z konstrukcnich duvodu: (1) Vlek je napajen elektrinou z motoroveho vozu, ale nelze ho napajet z predchoziho vleku (= vlek nema pruchozi silovy kabel). (2) velmi pravdepodobne: skrin vleku neni delana na tahani dalsiho vleku.

V pripade vyreseni predchozich 2 bodu by DU klidne provoz 2 vleku povolil. Oboje je resitelne, ale ne zadarmo. Jina otazka je dynamika jizdy takoveto soupravy a moznost vyjeti do kopce za horsich podminek.

-------------------------------------------

Hlavni problem vleku ale je, ze nesplnil ani jeden z ocekavanych pozadavku - tedy (1) levne a (2) bezproblemove vozidlo.


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
K LF2 se dá připojit určitě.Myslím, že dva vleky by DÚ nepovolil.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Vlak to už je, ale ty koleje jsou na to nějaké strmé. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Mno tuším že zase tak silný to není, aby to utáhlo dva vleky. Přece jenom prokluz už může být velký, není to vlak.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Já bych vleky nezatracoval, pokud se budou dělat varia, je to zajímavá možnost, jak zvýšit kapacitu a nízkopodlažnost za velmi příznivé náklady, navíc je lze buď zapřáhnout nebo odpojit podle poptávky. Když jezdí trojče, bylo by technicky možné spřáhnout dva vleky za sebou, vario by je předpokládám utáhlo. Nebo by se dalo připojit k LF2?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
manil: no pokračuj dál, výčet těch drobných odlišností jistě není tak malý :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio:
Jakto? Ostravská 302 byla dodána krátce před našimi 1303 a 1304.

Izzy:
Pomineme-li "historický" vývoj 1301, dnes jsou všechny vleky po mechanické stránce téměř shodné. Jinak se od sebe liší v drobnostech jako potahy sedadel, kryty na čele, výdechy ventilačních šachet...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
A priobjednali si dalsi prototyp s lepenymi skly :mrgreen:

Nehlede na to ze 1301 je unikat, 301 je unikat, 302 je unikat, 1302 je unikat a o 1303/4 muzeme rict ze jsou shodne...

Nektere rozdily jsou mensi jine vyrzanejsi...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Kari píše:
Další vleky kvůli jejich poruchovosti nebudou. Vedení si uvědomilo, že je to slepá ulička.

zajímavé, že v Ostravě si to uvědomilo už dávno...


Offline
Uživatelský avatar

3074
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Další vleky kvůli jejich poruchovosti nebudou. Vedení si uvědomilo, že je to slepá ulička.


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
Mame serii 4 vleku a kazdy jiny. Dalsi potreba nejsou.Jedine ze by v ramci atypicnosti mely dalsi vleky lepeny skla, vyklapeci dvere ....


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 črc 2024 16:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]