Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 164 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
470
01 zář 2005 23:14
Co se stalo už jsem dlouho neviděl Wanu s vlekem na d-4.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
astroh píše:
trochu OT....zda se ze prazska wana neni tak uplne nizkopodlazni :mrgreen: http://commons.uncyclomedia.org/images/ ... P_RLF1.JPG

Ale zato má pěkně točeny schody :lol:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

1408
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
@ astroh > Na necyklopedii je spousta zajímavejch věcí... :)
http://necyklo.pedie.info/wiki/Šalina
http://necyklo.pedie.info/wiki/Brno

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

406
15 čer 2006 13:44
Brno Bystrc
trochu OT....zda se ze prazska wana neni tak uplne nizkopodlazni :mrgreen: http://commons.uncyclomedia.org/images/ ... P_RLF1.JPG


Offline
Uživatelský avatar

96
03 dub 2006 22:27
Opava - Kylešovice nebo Brno - Královo Pole
ČKD dokonce vyráběla obousměrný typ, kterému chyběly vlevo první dveře ve směru jízdy. Jednalo se o typ K5C5 pro Káhiru, byla to vlastně obousměrná verze K2 a v každé bočnici měla 3 dveře. Navíc 2. a 3. dveře byly posunuty o okno blíž kloubu, aby to bylo symetrické.
tady je foto


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
http://www.nettrams.net/Budapest/Budapest03.htm
detaily


otevrenou kabinu ted nemuzu najit


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
PvvS píše:

dik


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
ktery je tady http://www.skd.cz/tramvaje/gifs/VT5C5.gif
a kabina je vic jak mala
http://www.mestskadoprava.net/galeria/g ... terier.jpg


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
adam-r

prave ze ne, neni v nicem vetsi ani jiny prujezdny profil, staci mrknout na typovy vykres...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
M píše:
T5C5 pro Budapest je stavena stejne a ma vsechny dvere na kazde strane, ikdyz nevim jak je na tom kabina ridice, asi je mensi..
Ma dvere na obe strany, ale take ma nejspis vyrazne vetsi prujezdny profil v zatackach (mozna i vic nez KT8) nez vario. Diky tomu tam zbyde misto na rozumnou kabinu ridice i se dvermi na obe strany.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
T5C5 pro Budapest je stavena stejne a ma vsechny dvere na kazde strane, ikdyz nevim jak je na tom kabina ridice, asi je mensi..


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
ds píše:
Chybí vždy na jedné straně u obousměrné verze - pokud by tedy měla být obousměrnost využita, jedním směrem tam ty dveře budou a jedním ne, což by mohlo působit dost zmatek. Ale chápu, že u T3 to jinak udělat nejde.

prohlidni si to poradne . Jak u 3w, tak u 1w ty dvere chybej tak ze vzdy chybi posledni dvere. Jedine jako pondl po jedny koleji by chybely. Ale to je tak ridky pripad, ze bych to neresil . U normalniho pouziti jako kt8 to nicemu nevadi.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
ds píše:
Chybí vždy na jedné straně u obousměrné verze - pokud by tedy měla být obousměrnost využita, jedním směrem tam ty dveře budou a jedním ne, což by mohlo působit dost zmatek. Ale chápu, že u T3 to jinak udělat nejde.
Možná za cenu ještě menšího kutlochu pro řidiče, než na Kačeně a dost velké přestavby...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Chybí vždy na jedné straně u obousměrné verze - pokud by tedy měla být obousměrnost využita, jedním směrem tam ty dveře budou a jedním ne, což by mohlo působit dost zmatek. Ale chápu, že u T3 to jinak udělat nejde.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
Akorát si nechci představovat ty chybějící dveře u řidiče ve stylu 14T. Myslím že krabátoři by holema rozmlátili bočnice.. :-/
Vzdyt tam predni dvere nechybi. A i kdyby, tak by si zvykli ...


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
To chybej jenom u obousmernych posledni, nic bez ceho by se nedalo zit.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Akorát si nechci představovat ty chybějící dveře u řidiče ve stylu 14T. Myslím že krabátoři by holema rozmlátili bočnice.. :-/


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Doslo mi upozorneni na zajimavej obrazek. Hlavne obousmerny varianty .
http://foto.radikal.ru/f.aspx?i=7c6633f ... b509899c3e


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
ds píše:
Jakkoliv se mi výtvory pana Pelikána líbí, figurku z roku 1898 bych mu skutečně nepřisuzoval :lol: http://www.michelin.cz/cz/front/affich. ... 58&lang=CZ

Ne Pelikán, ale Kardaus.
Nicméně ani ten nejspíš netvořil již před datem svého narození... :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
pd píše:
... údajně je od něj i známá figurka Michelin


Jakkoliv se mi výtvory pana Pelikána líbí, figurku z roku 1898 bych mu skutečně nepřisuzoval :lol: http://www.michelin.cz/cz/front/affich. ... 58&lang=CZ


chat-maniac: je to podle designérů. Varia a vleky navrhl akad. sochař František Pelikán ( http://www.uud.zcu.cz/prezentace/pelikan/tvorba.ppt , http://www.uud.zcu.cz/prezentace/pelikan/zivotopis.doc ).
Design T3 navrhl výtvarník František Kardaus (o něm kupodivu moc informací není, takže jen stručně: narozen 1908, zemřel ve 2. pol. 80. let (?), kromě T3 se podílel např. i na T1, T2, T5, R1, elektrické jednotky pro Vysoké Tatry (EMU 89.0), Tatřa 603, údajně je od něj i známá figurka Michelin).

Izzy: Varia nejsou VP (včera jsem to napsal nepřesně.. Vario je to tehdy, pokud má Pelikánova čela a zároveň je NP, jinak je to T3xxx)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
No ve skutecnosti jsou vozy rady Vario jak VP tak NP vozy (kastle VarCB3 i VarCB3LF)...jenze u VP vozu se vzilo oznaceni T3R.PV/EV zatimco wany byly od pocatku prezentovany jako VariaLF...coz znamena ze se spise vzilo oznaceni VarioLFR.E ci VarioLF.E pro verze s Europulsem a novymi cely zatimco Progressove verze jsou oznaceny po staru T3R.PLF (kde LF nahrazuje V - zmena kastle z VarCB3 na VarCB3LF)...u Europulsu se sice pouzivalo oznaceni T3RN.EV ale s prichodem trojwany take upadlo v zapomeni...celkove to shrnu: JE V TOM BORDEL! :lol:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
pd píše:
Pelikánovy čela, T3xxx má čela Kardausovy.

eee pro blba jako já - prosím o vysvětlení, jak se k tomuto názvu došlo, děkuji :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


To R tam má logiku, protože je to rekonstrukce z T3 (byť jenom papírová, i když třeba nevím, jestli kostry podvozků jsou nové nebo původní). VarioLF.E bez R je, jak píše Izzy, pro úplně nové wany - i papírově, tuším ty Olomoucké jsou VarioLF.E. A že to začíná na "Vario..." a ne na "T3..." je hlavně kvůli takovým lidem, jako třeba ds nebo Verusha, aby v tom už konečně neviděli 40 let starou a x-krát recyklovanou té-trojku :-) .

Jinak řečeno, pokud označení začíná na "VarioXXX", tak to má Pelikánovy čela, T3xxx má čela Kardausovy.


Offline
Uživatelský avatar

96
03 dub 2006 22:27
Opava - Kylešovice nebo Brno - Královo Pole
Chápu všechna písmenná označení, ale to R je většinou u nějaké rekonstrukce, kde se dál používá T3R.bla bla. U toho Varia to prostě nesedí. Osobně bych souhlasil spíš s označením, které tu zmiňuje Izidor, ale to je problém provozovatele, my s tím nic neuděláme.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 23:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]