Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 161 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Kada píše:
Potvrzeno - na rok 2008 jsou v plánu 3 VARIA LF (1554, 1553, 1599) a 6 vozů VARIA LF2 a to z vozů (1099, 1069, 1100, 1101, 1083 a 1084) :applause:

zdá se mě že 1083 a 84 prošli přece VP a nejsou snad v tak hrozným stavu a nebo jo???

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
David Jaša píše:
Pokud budou ty sedačky v NP částech ve výchozím uspořádání, tak budou naštěstí jinak než u wany (v předním článku o dva páry méně a v zadním o pár víc).

Ve výsledku to může být klidně jinak, záleží, jak si uspořádání sedadel objednatel nastaví.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Pokud budou ty sedačky v NP částech ve výchozím uspořádání, tak budou naštěstí jinak než u wany (v předním článku o dva páry méně a v zadním o pár víc).


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Překvapivá zpráva... :-)


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
MKzB píše:
Kada: Ty LF2 si bude DP stavět sám, nebo přijdou hotový?


Stejně jako u klasiky se bude LF2 kompletovat (stavět) v ÚD


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jsem zvědav jak se ta prolízačka osvědčí, navrhuju za výstup na rozhlednu u kloubu vybírat vstupné. Očekávám sedačky 2+1 stejně jako u krátké wany, neboť v DP naštěstí nerozhodují šotouši. Dveře jiné než skládací si v Brně těžko představit...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3074
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Jen doufám, že to nebude paskvil tipu K3, ale po zkušenostech s variem si myslím, že se máme v dobrým slova smyslu na co těšit.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Dvojwana na CRD měla obě části nízkopodlažní stejně jako ta na stránkách výrobce. Spíš by mě zajímalo, jaké si DPMB objedná/objednal uspořádání sedaček, typ dveří a podobně.


Offline
Uživatelský avatar

3074
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Takovej dotaz, LF2 bude mít dvě části nízkopodlažní nebo jen jednu?


Offline
Uživatelský avatar

1894
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Kada: Ty LF2 si bude DP stavět sám, nebo přijdou hotový?


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
LADA píše:
Kada: A kolik je toho v planu na rok 2007 ty varia a LF2???


Letos byla v plánu jediná a to měla být 1523, LF2 žádné


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Kada: A kolik je toho v planu na rok 2007 ty varia a LF2???


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
Potvrzeno - na rok 2008 jsou v plánu 3 VARIA LF (1554, 1553, 1599) a 6 vozů VARIA LF2 a to z vozů (1099, 1069, 1100, 1101, 1083 a 1084) :applause:


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Filip Daněk píše:
dnes 1567+303 na 12/4, 1596 na x/4...

Ten Wanovlek na 12 jsem viděl též , jinak 1562 s vlekem těž na devítce= kurz jsem bohužel nelapil :cry:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
dnes 1567+303 na 12/4, 1596 na x/4...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
pd: To nic neznamená, d-9, kde jsou 2 pořadí pro vlek, je zapisovateli vypravenosti snad nejméně sledovaná tramvajová linka. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Nechceš být pesimista a chceš zprovoznit RTšestky? :-k


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Nachcu být pesimista,ale aby to nedopadlo tak,že se koupí nakonec
4trojwany,4dvojwany,4 krátká a 4dlouhá Poschata,a pak se k tomu, nakonec zprovozní 4 RT6,....

Je fakt ,že Regionovy začínají něco vypovídat o Parsu. Tak si říkám, zda by nešlo vyrábět K3 vlastními silami v ÚD,tak jak tomu bylo u Wany nebo K2R: přikúpit střední článek z KOSu a výzbroj od Cegelecu...

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Podle vypravenosti tak za poslední tři měsíce jezdí K3 celkem častěj než Varia... Tak jak je s tou nespolehlivostí a bezporuchovostí?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
A proc by mely byt s Varii problemy? Dyt je to akorat NP kastle s odzkousenym Europulsem kterych je po republice vcelku dost (Tria, T3R.EV apod.)


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
Eda: V době zkušebního provozu v Brně, kdy byla 1751 v majetku parsu to byla ostře sledovaná tramvaj. Před odkupem doprvním podnikem na ni byly provedeny nějaké úpravy např. kabina řidiče. Na jednu stranu se v Brně čas od času pracovníci Parsu objeví (kvůli poruchám K3) a možná, že nějaké zkušenosti při stavbě 1753 a 1754 byly brány v potaz, protože si neuvděomuji, že by po dobu svého provozu měly nějaké odstávky. Na druhou stranu se proslýchá, že všechny výrobky Parsu trpí problémy, např. jednotky 814.

PvvS: Však vlek taky je jednoduché vozítko, kde jsou kamenem úrazu brzdy. Nic jiného.


Jo, první dvě trojčlenné regionovy v JMK už se stihly pokazit obě, za 14 dní (jedna dveře a druhá cosi jinýho)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda: V době zkušebního provozu v Brně, kdy byla 1751 v majetku parsu to byla ostře sledovaná tramvaj. Před odkupem doprvním podnikem na ni byly provedeny nějaké úpravy např. kabina řidiče. Na jednu stranu se v Brně čas od času pracovníci Parsu objeví (kvůli poruchám K3) a možná, že nějaké zkušenosti při stavbě 1753 a 1754 byly brány v potaz, protože si neuvděomuji, že by po dobu svého provozu měly nějaké odstávky. Na druhou stranu se proslýchá, že všechny výrobky Parsu trpí problémy, např. jednotky 814.

PvvS: Však vlek taky je jednoduché vozítko, kde jsou kamenem úrazu brzdy. Nic jiného.


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Porovnáváš mírně neporovnatelné. Já předpokládám, že Ostraváci měli při výrobě prvních Varií nějaké ty zkušenosti z Trií, ze kterých mohli vycházet (mám na mysli spíše elektroniku). Navíc Vario je trochu jednodušší vůz než K3.
Co se týče brněnských Varií, přiznám se, že netuším, proč jsou tak výrazně méně poruchové než například vozy K3. Možná zkušenosti z Ostravy a Olomouce, možná koncepce samotného vozu....nevím.


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
Mno ze by zdvojeny progress ? Vsechny vozy, ktery ho majhi trpi podobnyma priznakama. RT6N2, KT3R-NT, prvni prazsky np kachny ....Je rozdil progress v dvojceti (samostany jednoty a pouze komunikace , a zdvojena vyzbroj, ktera musi slapat v jednom voze.
Wanu bych neporovnaval, pac slozitosti se nemuze srovnavat. Jeden trakcni kontejner, jeden statak , 2 podvozky a jenom skrin u ktery se svarecovi prohnul stred.
Proc blbnou i podstatne jednodussi vleky ?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Já v tom spíš vidím nezájem tyto problémy řešit. Ví se o tom už od počátku provozu 1751, tak proč proboha někdo neposlal do Parsu "výhružnej dopis" ať to okamžitě spraví, nebo nebudem další kusy odebírat (1753 a 1754). Jestli byla vyvinuta nějáká snaha ze strany DP a Pars na ni dostatečně nereagoval, je to zas o něčem jiném.
Zkrátka, pokud by byla vůle, jednalo by se o výborný spolehlivý vůz, vůle není, takže se o takový vůz nejedná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 01 črc 2024 04:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]