Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 160 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Nevim co na tom desingu vsichni mate. Na ten to snad nejezdi. Stci se podivat trochu za hranice (a ne jen na vychod). Neni problem mit spojeny zcela odlisny vozy do jedny soupravy. Trebas U linky ve vidni, v nemecku modernizovany a nemodernizovany T4, pripadne za ne jeste nizkopodlazni vlek podobny spise T6. Ve svedsku se delala podobna reko jako u nas K3 s dosazenim novyho NP clanku do kloubaku .. A cirou nahodou ma celej vuz rozlamovaci dvere, jenom np clanek vyklopny. Nemluve o oknech..

Vzhledem k nevyuzitelnosti vykonu asynch vyzbroje jinak nez jako odtahovyho voz, nebo v souprave s vlekem, bych klidne v brne videl wanu s progressem a za ni klasiku Kdyz takhle v LBC zajistili za rozumnej peniz solidni pocet np spoju po cely siti...


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Pojede zítra 1523+1301+1569 na 10/12?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
rt6n1 píše:
Divím se, že v této době, kdy se básní o designu sarančet, vytvoří takovéto trojče, ale aspoň jde vidět, že v DPMB ještě někdo má zdraví rozum.

Sarančetem se sebelvychvalovanějším designem nelze řešit kapacitní problémy na linkách 1, 12 a dalších... Problém je, že trojče se po provozní stránce nesetakává zrovna s nejlepším ohlasem...


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Divím se, že v této době, kdy se básní o designu sarančet, vytvoří takovéto trojče, ale aspoň jde vidět, že v DPMB ještě někdo má zdraví rozum.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
David Jaša píše:
Měl jsem tu čest potkat nové, ještě nízkopodlažnější trojče a myslím si, že je to nejlepši využití pro všechny wany a wleky v Brně...

taky si myslím, ale možná je dost brzo dělat závěry...
rozhodně jako mínus neberu hlášky typu "dva různý vzhledy" nebo "dva ůzný zvuky", to snad není důvod, proč by to nemělo jezdit


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Měl jsem tu čest potkat nové, ještě nízkopodlažnější trojče a myslím si, že je to nejlepši využití pro všechny wany a wleky v Brně...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Souprava Vario LFR.E + VV60LF + T3R.EV (1523+1301+1569) byla spojována a laděna ve čtvrtek 13.12. Včera (14.12.) odpoledne poprvé vyjela na linku (2/12) jako výměna.


1523 se od ostatních Varií odlišuje v uspořádání sedadel (v NP části místo prvního dvojsedadla ve směru jízdy je jednosedadlo, dvojsedadlo proti směru jízdy v NP části je tvořeno sklopnými sedačkami), dále má pouze 3 topnice (oproti původním čtyřem). Topnice v NP prostoru je místo pod schody umístěna pod dvojsedadlem. Navíc má displej, který je umístěn na stejném místě jak v 1531 a přepínací tlačítko kamer (před řadičem).


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fixi píše:
1523?

1567 po opravě rozbitých zadních oken a poškozených laminátů na čele.

...1523 je stále v dílnách.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
manil píše:
1567 je připravena pro nasazení do provozu.

Konečně..po třech měsících jsme se dočkali :dancing:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
1523?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1567 je připravena pro nasazení do provozu.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kromě displeje pro "připojení" kamerového systému má o sedadlo méně (z prvního dvojsedadla ve směru jízdy v NP části je jednosedadlo).


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Tak Vario 1523 už je skompletované, dnes jsem jí viděl na zkušební jízdě.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
fysk píše:
Neví někdo,kdy se objeví v provozu 1567+1304?

Až se na obou vymění čelní skla a opraví plenty a lamináty na čelech. Dlouhá odstávka je způsobena hlavně čekaním na nová okna atd.


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Neví někdo,kdy se objeví v provozu 1567+1304?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
tr píše:
Ale pouziti "papiru" ze stareho vozu nutne neznamena pouziti jeho ev.c. Neni prece problem udelat precislovani. Osobne se domnivam, ze k tomu casem stejne dojde. Pravdepodobne ale az po ukonceni "rekonstrukci".

Zmena e.c. neni problem. Je te stejne jako s vymennou SPZ u auta. Akorat se poda zadost na DU a zaplatek poplatek (slysel jsem neco o 5000 kc). Poplatek nezavisi na poctu zmen, ktere se delaji - tedy je jedno jestli menim pouze evedencni cislo, nebo pantograf, elektrickou vyzbroj, ...

tr píše:
Co se tyce ceny, tak se obavam, ze by v cene za novostavbu rozdil byl. Podvozky jsou totiz na tramvaji asi vubec nejdrazsi polozka a jejich repasi se proti vyrobe novych usetri nepochybne sedmimistna castka. Navic naklady na vyberove rizeni, soudy s neuspesnych uchazecem, schvalovani noveho typu....

I na novostavbu lze pouzit repasovane veci. Hlavni hak je samozrejme ve splneni norem - rekonstrukce T3 se posuzuje podle norem z roku 196x, zatimco novostavba podle norem z roku 200x. A tady muze byt s repasovanymi castmi problem. Vario ve verzi "maxi" (Olomouc, Ostrava) ale splnuje soucasne normy a lze prihlasit jako nove vozidlo.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
anarchia99 píše:
Netusite nekdo o kolik draz by vyslo ty wany stavet na novy papiry, cili jako doopravdy novou salinu, ne na oko reko? Protoze davat tomu ruzny evidencni cisla z vyrazenyvh salin me prinde az skoro skoda (jiste, vec nazoru; to ale nic nemeni ns podstate dotazu)


Ale pouziti "papiru" ze stareho vozu nutne neznamena pouziti jeho ev.c. Neni prece problem udelat precislovani. Osobne se domnivam, ze k tomu casem stejne dojde. Pravdepodobne ale az po ukonceni "rekonstrukci".

Co se tyce ceny, tak se obavam, ze by v cene za novostavbu rozdil byl. Podvozky jsou totiz na tramvaji asi vubec nejdrazsi polozka a jejich repasi se proti vyrobe novych usetri nepochybne sedmimistna castka. Navic naklady na vyberove rizeni, soudy s neuspesnych uchazecem, schvalovani noveho typu....


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Podvozky se vetsinou repasuji bokem z nadbytecnych , nebo zaloznich. Nebylo svyho casu problem potkat krnova a o kousek dal stojiciho jeho predchudce v temet kompletnim stavu.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
niximor píše:
Dopredu se priznavam, ze tenhle thread jsem nikdy necetl od zacatku, takze mozna to tu bylo zmineno... Ale to se pro Varia z tech vyrazovanych vozu nepouziva vubec nic, jen EVC.? Kusy plechu by se urcite pouzit daly ne?

Z původních tramvají se používají repasované podvozky (Komfort), resp. z tramvají T3/K2.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Dopredu se priznavam, ze tenhle thread jsem nikdy necetl od zacatku, takze mozna to tu bylo zmineno... Ale to se pro Varia z tech vyrazovanych vozu nepouziva vubec nic, jen EVC.? Kusy plechu by se urcite pouzit daly ne?

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
anarchia99 píše:
Netusite nekdo o kolik draz by vyslo ty wany stavet na novy papiry, cili jako doopravdy novou salinu, ne na oko reko? Protoze davat tomu ruzny evidencni cisla z vyrazenyvh salin me prinde az skoro skoda (jiste, vec nazoru; to ale nic nemeni ns podstate dotazu)

Vyšlo by to stejně draho, ale zakoupení jako nové vozidlo téměř není v brněnských podmínkách možné. Bylo by nutno vypisovat veřejné soutěže atd.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Kada píše:
Potvrzeno - na rok 2008 jsou v plánu 3 VARIA LF (1554, 1553, 1599) a 6 vozů VARIA LF2 a to z vozů (1099, 1069, 1100, 1101, 1083 a 1084) :applause:

Netusite nekdo o kolik draz by vyslo ty wany stavet na novy papiry, cili jako doopravdy novou salinu, ne na oko reko? Protoze davat tomu ruzny evidencni cisla z vyrazenyvh salin me prinde az skoro skoda (jiste, vec nazoru; to ale nic nemeni ns podstate dotazu)

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Konečně někdo dostal rozum (jestli to ovšem není kachna).

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
dobrá zpráva, jsem potěšen :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Smolda68 píše:
zdá se mě že 1083 a 84 prošli přece VP a nejsou snad v tak hrozným stavu a nebo jo???

VP prošly určitě několikrát, ale naposledy tuším už v roce 2002 nebo 2003.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 22:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]