Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 157 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Urcite Podlesi, tam se vleze KT8 uplne tesne, zadni dvere ma tesne u zabradli. Dalsi nevim.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

151
09 led 2008 18:02
Žebětín/Kameňák
A které to jsou??

_________________________________
Poptávkové tlačítko Vs. Důchodce
Vždycky vyhraje tlačítko...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
stehrob píše:
A budou se do budoucna tyto zastávky rozšiřovat?

Ano, je to v investičním plánu pro tento rok.


Offline
304
12 lis 2007 20:03
A budou se do budoucna tyto zastávky rozšiřovat?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
stehrob píše:
A vleze se na všechny zastávky jedničky?

Prozatím ne, na několika zastávkách "přečuhuje" i o několik metrů.


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Jen tak mimochodem - co já vím tak 25. února měla být dokončena stavba nové zastávky Výstaviště, vstup G2 (DPMB uvádí stále Vinařská), nevíte jak na tom je :?:

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
304
12 lis 2007 20:03
A vleze se na všechny zastávky jedničky?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
13Tpro píše:
Dnes trojče 1523+1301+1569 projíždělo linku č. 1, označeno jako služební jízda. Poprvé jsem viděl trojče na Ečerově :shock:

Zkoušelo se, na které zastávky se vleze a na které ne.


Offline
55
16 zář 2007 15:07
Brno-Kohoutovice
tramvaják píše:
od 1.11.2006 začne jezdit s cestujícímy na 9 s vlečným


A ještě uvidíš protože co sem slyšel od řidiče trojčete tak budou jezdit aj na D-1!


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Dnes trojče 1523+1301+1569 projíždělo linku č. 1, označeno jako služební jízda. Poprvé jsem viděl trojče na Ečerově :shock:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Angel píše:
Dneska dvojče 2 na 01202

trojče...


Dneska dvojče 2 na 01202


Offline
186
27 zář 2007 22:44
To je super,ještě opravit 1304 ,dát dohromady další trojčata a bude to zn.ideál! :dancing:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Trojče 1551+1303+1562 by mělo být opět ready. Příčinou středečního odstavení byl vadný propojovací kabel mezi vozy A-B.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pd píše:
No nevím, ale v mědi ten důvod asi nebude :-) Když už by vadil úbytek signálu, tak co brání použití zesilovače / opakovače? Spíš to bude softwarové omezení, kdy např. nemusí být možné řídit víc jak třeba čtyři výzbroje (a proč taky, taková souprava se v provozu asi nepředpokládá..). Ale určitě nebude spřahovatelnosti tramvají limitovaná úbytkem signálu na třetím voze, tak blbí ti konstruktéři snad nejsou..
Softwarove omezeni neni zadne. Jde pouze o prechodove odpory na sbernici (zdroj k-report, Jenki/DPO/Inekon). Takze pouziti nejakeho zesilovace/opakovace by mozna bylo mozne. Kazdopadne u 3xVarioLF, nebo 2xVarioLF2 to neni potreba a o delsich soupravach se prozatim neuvazuje.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
M píše:
manil

nevis od kdy by meli jezdit obe trojcata na 12tce?

to znamena ze celkem v budoucnu budou 4 trojcata? a souprava vana+vlek nee? asi se neuvazuje o koupi dalsich vleku ze?

Pravděpodobně až od dubna, kdy bude velká změna JŘ a s tím spojené celkové přeskládání oběhů na d-12 a d-13.
Postupně budou vytořeny všechny 4 trojčata.

EDIT: Nakonec tedy od 3.3., ve "výlukách, aktualitách" je to psáno.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
manil

nevis od kdy by meli jezdit obe trojcata na 12tce?

to znamena ze celkem v budoucnu budou 4 trojcata? a souprava vana+vlek nee? asi se neuvazuje o koupi dalsich vleku ze?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dnes by, pokud nebude staženo, mělo na 2/12 jezdit "nové" trojče ve složení 1551+1303+1562.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Citace:
Na muj dotaz (asi rped 2 lety na k-reporu) ohledne teto moznosti byla odpoved: Spojeni _digitalniho_ progressu K2 + digi _progressu_ T3 je mozne, s tim ze se rozdilne chodove vlastnosti obou vozu daji vyresit spravnym naprogramovanim regulatoru. Samozrejme by to vyzadovalo radu zkusebnich jizd pro doladeni takoveto soupravy.

Ve vysledku by s vhodnym prevodnikem a spravnym nastavenim regulatoru mely jit spojit libovolne 2 vozy s digitalnim regulatorem - treba 13T + varioLF.

Mnohem jednodussi je spojeni 2 stejnych vozu K2P.

Z vozu T3R.EV, VarioLF, VarioLF2, a VarioLF3 lze sestavil naprosto libovolna souprava, kde jedinne omezeni je delka datoveho kabelu od prvniho vozu k poslednimu - tedy aby kdyz prvni vuz posle na sbernici "1", tak posledni vuz to pozna. (med neni supravodic, a odpor je svina).


Hm, takze jednoduche 2xK2P - souprava pres 40m, jen na vyjimku - no mozna. K2P + T3P - obtiznejsi, vysledna souprava okolo 37m by mohla byt zajimava, tezko rict jestli by to stalo za tu praci se sladenim. Jakykoliv Europulse s jinym - hm , techhle je tak malo ze neni moc co kombinovat, snad leda 2w + T3R.EV pokud by nektera byla volna, tj. nezapojena ve trojceti, nebo zkusebne 2w+1w coz je trochu plytvani NP vozy ale na zkousku by mohlo byt zajimave :-k
V tehle souvislosti mi vzdycky prislo skoda tech 10 T3R.PV s novou skrini, kvuli vyzbroji se nedaji moc kombinovat skoda...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No a proto mivaly trojicky v kosicich trochu postelovany komunikacni napeti , pac 3 vuz uz byval silne nedoslychavy. U kloubovych K5Ar bylo tusim komunikacni napeti mezi vozy zvyseny z obvyklych 24V na 48V , kvuli ubytkum.Prechodovy odpory jsou svinstvo a kor u tram..

CKD ovsem u K2 uvadi 2 vyzbroje UA12 , ktera neumi dvouclenne rizeni, UA13, ktera umi dvouclenne a vyzbroj UA14 pro K5Ar. Navic se uvadi elektricka shodnost UA14 a UA13, pouze se lisi v poctu pantografu a to ze UA16 ma pouze 4 rozjezdovy stupne , misto obvyklych 6.

Kdysi sem zaslechl i famu ze se poukouseli v medlankach spojit 2 K2 na zasuvku. Tusim u K2YU mela byt dokonce pod zadnim celem i konzola na spodni zasuvku.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
stehrob píše:
No to si asi ještě nikdy nejel ve špičce dvanáctkou z nádru na českou :wink:

Jel, ale vždy v trojčeti :-D


Offline
304
12 lis 2007 20:03
No to si asi ještě nikdy nejel ve špičce dvanáctkou z nádru na českou :wink:


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Mě se soupray 2x LF2 zdají zbytečné-vozy nejsou tolik přeplněné aby musely jezdit takové soupravy (to je můj názor)


adam_r píše:
Z vozu T3R.EV, VarioLF, VarioLF2, a VarioLF3 lze sestavil naprosto libovolna souprava, kde jedinne omezeni je delka datoveho kabelu od prvniho vozu k poslednimu - tedy aby kdyz prvni vuz posle na sbernici "1", tak posledni vuz to pozna. (med neni supravodic, a odpor je svina).

No nevím, ale v mědi ten důvod asi nebude :-) Když už by vadil úbytek signálu, tak co brání použití zesilovače / opakovače? Spíš to bude softwarové omezení, kdy např. nemusí být možné řídit víc jak třeba čtyři výzbroje (a proč taky, taková souprava se v provozu asi nepředpokládá..). Ale určitě nebude spřahovatelnosti tramvají limitovaná úbytkem signálu na třetím voze, tak blbí ti konstruktéři snad nejsou..


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
manil píše:
Přesně tak, zásuvky a výbava pro mnohočlen je to poslední. K2 má jiný tah, jinou adhezi, 2 typy brzd... Předpokládám, že spřažení by nebylo nemožné, nicméně velmi problematické.
Na muj dotaz (asi rped 2 lety na k-reporu) ohledne teto moznosti byla odpoved: Spojeni _digitalniho_ progressu K2 + digi _progressu_ T3 je mozne, s tim ze se rozdilne chodove vlastnosti obou vozu daji vyresit spravnym naprogramovanim regulatoru. Samozrejme by to vyzadovalo radu zkusebnich jizd pro doladeni takoveto soupravy.

Ve vysledku by s vhodnym prevodnikem a spravnym nastavenim regulatoru mely jit spojit libovolne 2 vozy s digitalnim regulatorem - treba 13T + varioLF.

Mnohem jednodussi je spojeni 2 stejnych vozu K2P.

Z vozu T3R.EV, VarioLF, VarioLF2, a VarioLF3 lze sestavil naprosto libovolna souprava, kde jedinne omezeni je delka datoveho kabelu od prvniho vozu k poslednimu - tedy aby kdyz prvni vuz posle na sbernici "1", tak posledni vuz to pozna. (med neni supravodic, a odpor je svina).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 lis 2024 03:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]