Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 122 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 142  Další
Autor Zpráva
VS: a to já si na d-1 rád na kachnu počkám (když vím, že příští spoj pojede) a 2xT3 si nechám ujet. A taky mám na mysli kulturní cestování, ale v KT8 a né jak dobytek v T3... :-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS píše:
Omlouvám se, ale musím to zde zmínit. Čekám v Pisárkách na d-1 a jezdí furt samý kachny, řikal sem si jede KT8, počkám si na kulturní cestování a ne jako dobytek v te debilní KT8, nechal sem odjet 4 kachny a pořád nic jinýho. Člověka jako mě, kterej je na tyto vozy silně alergickej to opravdu dost štve. Na d-1 by měly KT8 jezdit jen na NP garantech, jinak tam nejsou vůbec potřeba. Ono jich tam jezdí už aspoň 10, viděl sem jedinou soupravu zmedlánek 1542+72(20/1), jinak nic. Jako kdyby nestačilo, že ty potvory straší na d-8, dal bych je na d-3 a d-1 vrátil pořádný 2xT3M, T6 na d-12.

Nechápu, co ti na kachnách vadí. Krom toho, že jsou to kapacitnější vozidla, čiliže na d-1 i vhodnější, pro většinu cestujících jsou modernější než 2xT3 a pohodlnější. Na d-8 kachny být musí, tam to jinak nejde. Turnusová potřeba na osmičku je 20 kachen, zbývá jich tedy 18 (zanedbejme vozy v dílnách a zálohy), tak to mají jen tak stát ladem ve vozovně? Na d-3 jsou kachny nesmysl z důvodu členité trasy (širší průjezdné profily v zatáčkách). Stačí, že tam občas jezdívá jedna jako náhrada 1751 a osadit všechny kurzy dvanáctky T6kama bych nechtěl vidět. Zvláště ve špičkách by se některých zastávkách nedovíraly dveře a případně i způsobovaly zpoždění. I tak jezdí dvanáctky a třináctky poměrně hodně zpožděné (propustnost ulic ve městě, množství cestujících, jednokolejka...)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Kuž!


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Omlouvám se, ale musím to zde zmínit. Čekám v Pisárkách na d-1 a jezdí furt samý kachny, řikal sem si jede KT8, počkám si na kulturní cestování a ne jako dobytek v te debilní KT8, nechal sem odjet 4 kachny a pořád nic jinýho. Člověka jako mě, kterej je na tyto vozy silně alergickej to opravdu dost štve. Na d-1 by měly KT8 jezdit jen na NP garantech, jinak tam nejsou vůbec potřeba. Ono jich tam jezdí už aspoň 10, viděl sem jedinou soupravu zmedlánek 1542+72(20/1), jinak nic. Jako kdyby nestačilo, že ty potvory straší na d-8, dal bych je na d-3 a d-1 vrátil pořádný 2xT3M, T6 na d-12.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
PvvS: Neboj 1722 ti snad do září nepřetřou bo dnes na 00803.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
co si zakaznik objedna to ma. Ony 1736/37/38 taky byly v krnove, akorat si u nich objednali a zaplatili ALTRO.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
aji 1701? aha, tak tam sem myslel, že byla v Brně.. tak to potom ok..


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
jeyek píše:
aha.. no, tak jenom aby to zase nedopadlo jako vždycky u všeho, že se udělají dvě a pak bude zase stará dobrá guma - konkrétně u těch KT8RN2 už to myslím bylo jednou (1701, 37, 38...)

To sice jo, ale jmenované byly komplet dělané v KOS Krnov.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
aha.. no, tak jenom aby to zase nedopadlo jako vždycky u všeho, že se udělají dvě a pak bude zase stará dobrá guma - konkrétně u těch KT8RN2 už to myslím bylo jednou (1701, 37, 38...)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
jeyek píše:
nevím, jestli to tady někdo zmiňoval, ale ta 1707 má ALTRO, aby v tom byl ještě větší bordel.. :wink: Ale je to moc pěkný..

ALTRO budou dostávat všechny modernizace a rekonstrukce (KT8D5R.N2, T3R.PV...). 1707 je první vlaštovka.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
nevím, jestli to tady někdo zmiňoval, ale ta 1707 má ALTRO, aby v tom byl ještě větší bordel.. :wink: Ale je to moc pěkný..


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska už se po vykolejení proháněla opravená 1734 (28/1)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
tak uz je asi v poho, mozna to byla nejaka mensi zavada ,a nebo proste haluz ze ji nikdo nevidel


Offline
196
26 led 2006 18:52
Brno - Øeèkovice
Eda píše:
Nečvite nekdo co je se 1712? od 23.4. je "nezvestna"

Dnes jezdila na 00116.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nečvite nekdo co je se 1712? od 23.4. je "nezvestna"


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
196
26 led 2006 18:52
Brno - Øeèkovice
Tak dnes jsem 1708 viděl na vlastní oči. Střední článek je skutečně původní, takže byla asi jen na VP. Lak má čerstvý bílý, podlaha je guma, POD. Takže na RN možná půjde nejdřív tak za 4 roky.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kamil píše:
Možná 1708 měla být RN, ale třeba si to v dílnách rozmysleli, protože kastle je celá zprohýbaná po mnoha těžkých nehodách a střední článek by se musel složitě přizpůsobovat. Tak to raši nechali, tak jak to je. Je to jen můj názor. 1708 jsem teď neviděl, tak nevím.

1708 až tak vážné nehody neměla, podívej se na 1706, ta se celá "rozsekala" na Novolíšeňské a teď je z ní RN2. V Brně si nemůžeme dovolit jen tak nechat kačenu plavat. Jestli dnes byla 1708 opravdu venku, tak asi ještě nemá dostatečný počet km pro dílny.


Offline
196
26 led 2006 18:52
Brno - Øeèkovice
Možná 1708 měla být RN, ale třeba si to v dílnách rozmysleli, protože kastle je celá zprohýbaná po mnoha těžkých nehodách a střední článek by se musel složitě přizpůsobovat. Tak to raši nechali, tak jak to je. Je to jen můj názor. 1708 jsem teď neviděl, tak nevím.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
mohla, vystrojeni clanku je otazka tydne. Spis jde o dobu vyroby/dodani. Teoreticky by melo byt mozne zamenit clanky pouze pri rozpojeni.

Ale byl by to nesmysl do budounosti. Pokud by se neprovedla oprava kastle krajních článků, za rok by tu byla šalina s krásným prostředním článkem, ale uhnívajícíma krajníma...


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
mohla, vystrojeni clanku je otazka tydne. Spis jde o dobu vyroby/dodani. Teoreticky by melo byt mozne zamenit clanky pouze pri rozpojeni.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
Myslíš, že by mohla být 1708 po dvou měsících včetně opravy po nehodě nová nízkopodlažka? Podívej se na 1705, ta už v dílně vězí 4 měsíce a ještě zdaleka není hotová...


Aha...no měl jsem dojem že se tady o ní tak mluvilo...tak by mne zajímalo jestli dostala POD..


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fixi píše:
A ona snad RN nebyla?

Myslíš, že by mohla být 1708 po dvou měsících včetně opravy po nehodě nová nízkopodlažka? Podívej se na 1705, ta už v dílně vězí 4 měsíce a ještě zdaleka není hotová...


Ten článek vystavený na MSV by na 99% měl ještě existovat. Původně byl určený pro rekonstrukce klasických KT8D5 na nízkopodlažní. Jenže se pak zjistilo (trochu pozdě :twisted:), že když je vyrobený podle dokumentace KT8D5N, tak do KT8D5 nelze dosadit (prý něco s kabelovými kanály). No a teď snad někde stojí a čeká, až některá z brněnských 1729-35 bude mít takovou nehodu, že bude potřeba vyměnit prostřední článek...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
renda píše:
dnes ráno Novými sady projížděla 1708 po opravě v bílé, něměla být náhodou další RN? :?:


A ona snad RN nebyla?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 00:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]