Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 105 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
No rekneme ze za toho pul dne co jsem tam byl jsem tech porsat zas nepotkal tolik, ale potkal jsem obe dve oCVRkovane, takze dojem byl ze jich maji hodne :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
neřekl bych že mohutně, v Praze mají reklamu pokud vím dvě (tušim 9111 a 9112) poršata z 55, nebo kolik přesně jich teď maj

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Kdyz uz se tu nakously prazske 14T, tak jsem docela zasnul kdyz jsem pred par dny v Praze byl. Myslel jsem si, ze jedina 13/14T co ma nejaky jiny nez standardni nater je nase 1902 - to v Praze uz vyprsela zaruka (nebo ochranna znamka ci co?) na lak, ze uz tam mohutne placaji CVR?

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

26
29 led 2009 22:55
miropiro píše:
Já vím, že to není 13T, ale 14T, ale přesto: tohle je zajímavý nálep, nemyslíte: http://gallery.carnero.cc/tramvaje/cvr-komercni-banky/ ?


Ta bílá to kazí. Červený podklad a černé tygří pruhy by byli hezčí. Ale to by zas neplnilo funkci té reklamy...


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Já vím, že to není 13T, ale 14T, ale přesto: tohle je zajímavý nálep, nemyslíte: http://gallery.carnero.cc/tramvaje/cvr-komercni-banky/ ?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

26
29 led 2009 22:55
Mrakicio píše:
pane Dez, to myslíte vážně?


Samozřejmě, že ne. Nedávno jsem se snažil projít uličkou smrti mezi koleny ostatních cestujících a prostě to nešlo. O pohodlnosti sezení v ní raději ani nemluvit. V 15T vkládám své naděje, ale horší je, že 14T a 13T tu (tj. ve městech, kde se čato pohybuji) budou strašit ještě pěkně dlouho.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dez píše:
Levná, lehká a tichá tramvaj se skvěle uspořádaným interiérem. Co více si přát...

Vážený uživateli, vím, že je to těžké se přizpůsobit nastolenému duchu zdejších příspěvků, z nichž má drtivá většina alespoň nějakou (informační) hodnotu, ale přeci jen to zkuste a neplácejte prosím mimo mísu...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
pane Dez, to myslíte vážně?


Offline
Uživatelský avatar

26
29 led 2009 22:55
Levná, lehká a tichá tramvaj se skvěle uspořádaným interiérem. Co více si přát...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mechoš píše:
tak že by první pokusy k budoucímu zavedení přehrávání reklamy surprised

jj. Verusha asi před měsícem na k-reportu popsal stejný jev na displejích 25Tr v Komíně. To ovšem potvrdit nemůžu, protože ty trolejbusy většinou nechávám na t-25/26 ujíždět :)


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
tak že by první pokusy k budoucímu zavedení přehrávání reklamy surprised


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Na 1902 jsem viděl na LCD panelech pro cestující obrázky kloubovýho autobusovýho ciletisu střídajícího se s citelisím trolejbusem. Na ostatních vozech jsem nic takového nezaregistroval.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Datel píše:
Otázkou je, do jaké míry může mít na dané opotřebení (v kombinaci s neotočnými podvozky) používání jízdního obrysu Vlasák - Musil (v Praze se stále používá).


Velky! Nastesti pro Brno...


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
DJ: jo to o čem jsem mluvil je jinej článek, taky byl zveřejněn v NŽT (číslo si bohužel nepamatuji), žel nascanovaný ho nemám. Budu to muset ve škole nascanovat.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Datel: mě jsi před časem v hospodě říkal o článku, co dával do souvislosti opotřebení a přechodnice - máš ho taky někde poblíž skeneru/foťáku?


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Neotočné podvozky hrají v procesu opotřebení také určitou roli oproti podvozkům otočným o tom nemůže být pochyb. Otázkou je, do jaké míry může mít na dané opotřebení (v kombinaci s neotočnými podvozky) používání jízdního obrysu Vlasák - Musil (v Praze se stále používá). V Brně byl kvůli problémům s nadměrným opotřebením jízní obrys Vlasák - Musil již od roku 1994 postupně měněn za křivkový jízdní obrys DPMB-004, který by se měl nyní vyskytovat snad na všech tramvajích. Pro zájemce přikládám nějaké informace o DPMB-004 a problematice kontaktní geometrie...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mezi GT6 a GT6N je poněkud víc rozdílů, než mezi KT8D5 a KT8D5N...


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
DJ: GT 6 ze 60. let? asi ne ... http://tramvaje.ic.cz/srn/nor12p.jpg

PvvS: já vím jak fungují nuceně otáčené klouby ...


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Cityrunner je pevnej , pouze ma samostatne hnany motory.
http://www.strassenbahn.tk/inntram/img/ ... _sr_10.jpg

GT6 je vysokopodlazni , NGT6 a odvozeny NGT6DD nejsou plne np-

koncara nas na rovne koleji zespodu tady :
http://villamosok.hu/nza/kurz/koncar-forgov.jpgten kanal uprostred je ulicka..

Jinak si projdi tohle : reci asi moc rozumet nebudes (nechce se mi hledat anglickou verzu), ale nakresu a obrazku je tu dost.

http://villamosok.hu/nza/kurz/


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Jak souvisí GT6 se sarančaty? Já dosud žil v tom, že je to kloubák z 50.-60. let vzdáleně připomínající K2...


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
OK - GT6, Končar, Cityrunner, co já vím co ještě ...


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
To napisu i sem . V kategorii plne Np akorat schade zkousi neco novyho (snad ju to nepolozi), jinak spis akorat vykyvny napravnice.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
viz už napsaná sz ...


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Schvalne, kolik vyrobcu vyrabi v zahranici tram a kolik z nich ma pevny podvozky ? To ze sou tady trate a jejich geometrie jako ukazka, jak se to nema delat amusi se po tom jezdit je dalsi vec. Na tom nejsou poradne pouzitelny ani ty PCC.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
ne nechci, pokud něco konkrétního mjáš, tak to napiš.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 zář 2024 23:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]