Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 96 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 152  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Kari píše:
V práci co máme manuál od kachny, tak tam je výslovně napsáno, že se tá spřáhnout do dvojčete. Škoda, že jich nemáme víc, někdy by se to hodilo...

DÚ by stejně asi nepovolil 62,5 m dlouhé vozidlo. :lol: Ani tady nebude moc zastávek kam by se to vešlo.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
manil píše:
V Praze (kromě zkoušek prototypů) byly počátkem 90. let na několika KT8 dodělány zásuvky. Tyto KT8 pak jezdily na výluce na nějaké vytížené lince, kde nebylo možno zavést NAD.
Teoreticky by to možné bylo :)

V práci co máme manuál od kachny, tak tam je výslovně napsáno, že se tá spřáhnout do dvojčete. Škoda, že jich nemáme víc, někdy by se to hodilo...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Rop píše:
Dopředu místo T3 hoď nějakou KT8 a pak to bude už košer na jedničku ... a snad to i uveze :-)
Btw ve středu v odpolední špičce jsem se vezl od hlaváku na moravák (já vím blbej nápad) .... a skoro mě to přišlo, že by bylo lepší rovnou spojit dvě KT8čky ... když jely těsně za sebou :lol:

V Praze (kromě zkoušek prototypů) byly počátkem 90. let na několika KT8 dodělány zásuvky. Tyto KT8 pak jezdily na výluce na nějaké vytížené lince, kde nebylo možno zavést NAD.
Teoreticky by to možné bylo :)


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
manil & horny píše:
Co by to táhlo? T3R 1615? :D Ať žijou nesmyslný modernizace! :)

(jsem si vědom toho, že je alespoň 20 technickejch důvodů, proč to nejde spojit:) )
zneužity nákresy z http://www.bmhd.cz/vozpark/prehled.php?tramvaje
Vypadá to dobře. Kapacitně ideální na d-1 :)

Dopředu místo T3 hoď nějakou KT8 a pak to bude už košer na jedničku ... a snad to i uveze :-)
Btw ve středu v odpolední špičce jsem se vezl od hlaváku na moravák (já vím blbej nápad) .... a skoro mě to přišlo, že by bylo lepší rovnou spojit dvě KT8čky ... když jely těsně za sebou :lol:

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
To je můj vlastní terminus fixicus... prostě ta věc, která je u "kloubu pantografu", v té pomyslně špici, je taková větší z jednoho kusu.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
no sem se taky chtěl zeptat co je kusový špičník, ale zas sem nechtěl vypadat za blbce.. :-) :-)


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
po2367 píše:
Fixi se zdá být opravdu technikem... takovy vyraz sem fakt teda neslysel (mozna je spravny). No ale co o vikendu u me byla matka a ta mi rekla "Petane, Vilik (me morce) je za prackou mezi kablovou a odtokovou snurou" :mrgreen:

Třeba máte pračku s rekuperací :mrgreen: -káblová šňura -to mi připomíná jeden nápis: " Dnes máme flaškové pivo v lahvích" :mrgreen:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
36
14 lis 2007 12:04
Fixi se zdá být opravdu technikem... takovy vyraz sem fakt teda neslysel (mozna je spravny). No ale co o vikendu u me byla matka a ta mi rekla "Petane, Vilik (me morce) je za prackou mezi kablovou a odtokovou snurou" :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
...kusovým špičníkem :lol: to je terminus technicus? :lol:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Fb500 je starší verze s "tupou špičkou", Fb700 je novější verze s prolisovými tyčemi a kusovým špičníkem.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
jaký je mezi těma 2 pantografy rozdíl? :shock:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Crazy_tram_driver píše:
Pěkné. Ale výkonově spíš na d-2.
Otazka je, jestli by to plne cestujicich vyjelo od reky nahoru po Videnske. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Pěkné. Ale výkonově spíš na d-2.
Jinak návrhářskému studiu Honny&comp uděluji ocenění za design a obdivuhodnou rychlost při tvorbě nových kreací :lol: .


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Honny píše:
Co by to táhlo? T3R 1615? :D Ať žijou nesmyslný modernizace! :)

(jsem si vědom toho, že je alespoň 20 technickejch důvodů, proč to nejde spojit:) )
zneužity nákresy z http://www.bmhd.cz/vozpark/prehled.php?tramvaje

Vypadá to dobře. Kapacitně ideální na d-1 :)


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Co by to táhlo? T3R 1615? :D Ať žijou nesmyslný modernizace! :)

(jsem si vědom toho, že je alespoň 20 technickejch důvodů, proč to nejde spojit:) )
zneužity nákresy z http://www.bmhd.cz/vozpark/prehled.php?tramvaje


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Osobně jsem pro variantu bez pantografu. Úspora energie, úspora řidiče a Pisárky budou mít svůj první vlečňák :lol: .


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1039 měla v průběhu let 2 typy ptg:

Stemann Fb500:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?bm1039:20070122

Fb700:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?bm1039d:20070122

poté žádný:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1039_2:20070709

a nyní opět Fb500:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Pantograf ale bude stejnej jako kdysi :-P jen novej


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
manil píše:
Oproti dřívějšku? Snad jen označovače :)
A pantograf :-)


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Nedojde... Když totiž vrazili peníze do reko,nemůžou to jen tak vyřadit.


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
Pro boha, proč křísí mumie, proč je raději nereinkarnují do jiné podoby. Aspoň ty dveře !!!! Vždyť tyto vozy akorát zabírají místo v evidenci a tak se zdá, že je dost K dvojek. Ráno to vyjede a do 2-3 hodin je toho půlka zpátky doma na výměnu. Ono to snad jednou někomu dojde, ale to už bude pozdě. ](*,)

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
budou na 1039 nějaké rozdíly oproti dřívějšku? Mám na mysli hlavně ty, co jsou vidět na první pohled.

Oproti dřívějšku? Snad jen označovače :)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
manil píše:
K2R 1039 je téměř dokončena. Zbývá dodělat slaboproud, kabinu řidiče apod., ostatní je připraveno!

budou na 1039 nějaké rozdíly oproti dřívějšku? Mám na mysli hlavně ty, co jsou vidět na první pohled.


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
manil píše:
K2R 1039 je téměř dokončena. Zbývá dodělat slaboproud, kabinu řidiče apod., ostatní je připraveno!


Tomu se snad ani věřit nechce!!

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
K2R 1039 je téměř dokončena. Zbývá dodělat slaboproud, kabinu řidiče apod., ostatní je připraveno!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3786 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 05:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]