Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 89 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dodávka Varii je naplánována na totožný cílový početní stav LF a LF2. Navíc stejného početního stavu LF a LF2 bude dosaženo už na konci letošního roku, takže úprava EV by nic neurychlila.

1560 má poruchu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
72
05 úno 2014 18:23
A jak jsou na tom T3R.EV s kilometry do další VP, neproběhne v rámci VP úprava zásuvek a software pro provoz LF+EV nebo LF2+EV?
Mimochodem vůz 1560 je dočasně odstaven nebo již se podrobuje problídce?


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Moje řeč.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Tak teď, když vleky definitivně skončily, by nebylo na škodu upravit všechny 4 T3EV pro provoz v soupravě s dvojwanou, a tím urychlit pokrytí jedničky dlouhými soupravami...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Myslím, že můžeme kritizovat vleky, všichni víme proč. Nikdo přímo nekritizuje tehdejší rozhodnutí je pořídit - alespoň jsem takový názor nezaznamenal, takže věta "Po bitvě je každý generál" není na místě a skoro to zní, jako kdyby přímo ty jsi rozhodl o jejich nákupu, a teď si to bereš osobně ;) - podmínky tomu tenkrát nahrávaly, to chápu a spíš můžeme poděkovat tehdejšímu vedení, že odebralo pouze 4 vleky v podstatě na zkoušku. Zkouška začla, proběhla a skončila. A nyní se tu objevují jen názory, které každý vypozoroval z jejich provozu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Po bitvě je každej generál.

Co je zřejmé teď, nebylo zřejmé tehdy.

Vem si, že v té době jsi měl nízkopodlažních jen 5 procent tramvají a zoufale jsi potřeboval další. Vlek se jevil jako efektivní a levná cesta k rychlému navýšení počtu nízkopodlažních souprav. Nikdo nemohl vědět, že provozní náklady budou tak vysoké a poruchovost taková, jaká je.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Nebylo o co stát, jedině dobře. I když zrovna ty vleky z hlediska komfortu byly dobrý. Ale pokud je to pravda, co se tu říkalo, že provoz soupravy s vlekem stojí víc než provoz 2xT3, tak vůbec nemělo smysl je pořizovat.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nebo do Polska a do šrotu.


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Tak nám dojezdily RT6N1 a VV60LF. Tak rychle s nimi do muzea.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
To nejsi jediný...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Kdybych tak mohl napsat, co mám na jazyku, ale v pracovním řádu je odstaveček o komunikování s médii. A v době, kdy prakticky živím rodinu a potřebuju smlouvu na dobu neurčitou se bojím sem dost věcí psát. Byly doby, kdy mě to v práci i bavilo, ale když člověk vidí, jak to tam vypadá... . Jak už jsem psal, kdybych neživil rodinu, tak myslím, že v DPMB bych už nepracoval..


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Ondra K. - Nemusíš mi vysvětlovat délku KP u jednotlivých vozů, já tu podnikovou směrnici četl. Všechny ostatní vozy mají 6000 km mezi KP. Prodlouženo to bylo na konci minulého roku a opět letos od května až do konce září.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ondra K.: Standardně jo, ale teď je to dočasně tuším prodloužené u všech typů na 10 tisíc, pokud to už nebylo odvoláno, pokud se nepletu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Honza píše:
Momentálně jsou prodloužené kontrolní prohlídky u vozů z 6000 km na 10000 km. Nejspíše je to následek zrušení KP v Pisárkách jako důsledek šetřícího auditu. V Medlánkách asi jednoduše nestíhají, ač z personálních nebo kapacitních důvodů.

10000 km mezi KP mají Anitry, 13T a Varia.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Zase to byl jen příklad... např. v r. 2012 se zvedlo jízdné, rok na to se celkem zásadně omezily spoje.... to je vidět, jak je to ze strany města mizerně řízený. Takhle si získávat přízeň veřejnosti, to asi není ta nejlepší cesta...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Na jednu stranu s tebou souhlasím, některý kraviny jdou velmi rychle. Ale co máš za problém s jízdným? Hodně let se nezvedlo.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
a že tohle jim jde hladce a rychle :-) ale vyměnit sedadlo, který vypadá jak pos**** nebo plesnivou bočnici, to trvá i 2 roky. Tak s takovým přístupem se daleko nepohneme... :-) Pokřtíme tramvaje a pak v nich necháme lidem nechutnosti. K tomu jim prodloužíme interval a trošku “osolíme“ jízdné. Inu, to je aspoň firemní taktika k získávání zákazníků a budování všeobecné popularity :-)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Důvod je prostý. Při nehodách to většinou odnesla i samolepka se jménem, tak se začala přesouvat "do vyšších pater"


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
M píše:
Když tu padly ty křty....všiml jsem si na 13T že na čelech téměř nepotkávám jména tramvají, to se odlepilo? Zrušilo? Nebo mám jen smůlu na vozy, kde to z nějakého důvodu není?


Přemísťuje se to nad první dveře ;-)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Když tu padly ty křty....všiml jsem si na 13T že na čelech téměř nepotkávám jména tramvají, to se odlepilo? Zrušilo? Nebo mám jen smůlu na vozy, kde to z nějakého důvodu není?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Myslím, že to, že DPMB (potažmo město) chce to, co se udělalo (nakoupilo), "prodat" veřejnosti, je naprosto přirozené a bude se to tak dít dál a spíš ještě ve větším měřítku než dříve. A nemyslím, že je na tom něco špatného. Čím větší publicitu tomu, že máme např. nové tramvaje (ať už si o tom konkrétním typu myslíte cokoliv), uděláte, tím víc lidí se to dozví, což je obecně pro DP dobře.

Když se např. uspořádá nějaký megakřest na Svoboďáku, je to i akce pro nešotolidi. Můžou tam přijít třeba s děckama, prolézt si novou šalinu, poslechnout si řeči od politiků atd. Kdyby se to neudělalo, tak se o tom, že máme nové šaliny, možná ani nedoví (v provozu si toho nevšimnou).

A náklady na podobné akce jsou naprosto minimální. Tím bych opravdu neargumentoval.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Tiskovek dostává každý novinář tucet do hodiny. Uspořádání akce má znatelně větší dopad, když tam někdo dojde (což se u DPMB čekat dá).


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
No, ono se to dá propagovat i tak, že vyfotím vozy ve vozovně a rozešlu to s nějakými informacemi (co, za kolik, kde to bude jezdit, co to nahradí) novinářům. Oni to sepíšou, mají fajn článek s přesnými informace a výsledek je stejný. A nic se neutratí.
Podnik má strašně zvláštní PR (public relations, veřejné vztahy doslova), soustředí se často na věci, které je ale veřejnost zajímají až na posledním místě.
S tím interiérem souhlasím - ok, pokud vůz vydrží technicky do další prohlídky dýl, tak alespoň přepolstrovat sedáky, vyměnit bočnice v některých T3 by bylo to nejmenší...


Online
7338
27 úno 2010 07:40
Tomu se ovšem říká propagace, pokud se nemýlím.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Roberte, to byl jen příklad. Nejde jen o tyto akce. Ale když to chceš teda konkrétně, tak za posilovou dopravu, palivo, za přítomné zaměstnance, za přihlouplou reklamu, většinou samozřejmě CVR, jak bývá zvykem při každé hlouposti, že? :) atd...
Na krizi si všichni hrají pořád, za jakékoliv situace, protože se to hodí. To je všemocnej nástroj. To mi připomíná to, jak kdosi vytvořil krásný citát, který pravil přibližně: “Pro nastolení moci je nutné “ovcím“ vytvořit obraz nepřítele“. Zde je krize ten nepřítel. A ono to funguje, veřejnost se opravdu tímto nechá dokonale přesvědčit a hloupě tomu věří, i desítky let v kuse... :-)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 10:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]