Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 81 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
1546
06 lis 2009 10:30
U megána stačí vytočit kolo do rejdu nebo, když máš abnormálně velkou ruku, hodit na hever... Přístup z podběhu se pomalu stává běžnou věcí.


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
Jak už tady psal Datel, prava je asi někde uprostřed, ale pro pobavení, že to opravdu není jen u šalin. tak třeba u novýho Megana se kvůli výměně žárovky v levém předním světle musí sundat kolo. Už vidím toho policajta, co by při kontrole zjistil tuto závadu, jak kouká na řidiče, kterej zahajuje výměnu demontáží kola sarcastic

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
ještě že su jenom řidič biggrin


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Když sleduji tuto diskuzi, tak musím říct, že pravda je někde uprostřed, nebo lépe řečeno pravdu mají obě strany. Kolikrát si taky říkám, kdo mohl nějaké ... konstrukční řešení vymyslet. Na druhou stranu, kdo z vás si vyzkoušel navrhnout třeba podvozek, který je omezen danými konstrukčními rozměry, charakteristikami vypružení, pevnostními kriterii, zastavbovým prostorem pro brzdu, převodovku, trakční motor, případně pro jiná další zařízení a vše v souladu s platnými normami. Kolikrát to prostě lépe konstrukčně vyřešit nejde. Případně si konstruktér nemusí ihned uvědomit, jak špatný přístup bude ke komponentu, u kterého se třeba nepředpokládá tak častá výměna (oprava). Od toho by měly být prototypové kusy, na kterých se tyto nedostatky najdou, odladí, případně pozmění. Je jasné, že nějaké zásadnější zásahy do konstrukce už ve fázi prototypu nelze provádět.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
PvvS: My tady ale nemluvíme o kloubovým spojení...


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Manil : ale rozhod vozy vytvarene z K2 a z 2*T3. Kloubovy spojeni se u obou typu lisi.


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Většinou se to nedělá. To je fakt. Protože ten, co to opravuje po půl roce prohlásí, že ten, co to navrhl je kretén. Prostě svádět problémy na konstruktéra je většinou ubohé. Sám opravář se totiž ozve dost pozdě na to, aby se mohly změny provést v nějaké rozumné době a také v době, kdy je takový zásah mnohdy už finančně nerentabilní pro výrobce. Ale to už je zas věc obchodu.

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kari:
+
Kiev: 12 vozů
Krivoj Rog: 2 vozy
Sarajevo: dalších několik vozů (přesný počet neznám)


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
H20 píše:
To nepopírám, ale je faktem, že člověk s praxí, kdy klasicky opravuje cizí výtvory umí akorát kritizovat. Ještě jsem neviděl nikdy takového praxí ovátého člověka, který by sám něco takového vymslel. Sem tam něco moudrého přidá (když opomenu stokrát omílané "která pi..a to vymyslela"), ale komplexní zpracování nikdy nedodá.


A proč bych to dělal? Neříkám, že když něco můžu změnit, tak se nezajímám, naopak. Ale já jsem tu od toho opravování, ne vymýšlení.. Přitom by stačilo to, co myslitelé vymyslí, zkonzultovat s těmi, co to pak budou opravovat.. a to je bohužel stále spíše vyjímečné..


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Panove, to je vseobecny jev. Kolikrat ja mel vedle sebe inzenyry , abych jim na nejakym novym vyrobku neco opravil/vymenil/predelal. A na namitky, ze tam se pajkou nedostanu, tady to zavazi, tam musim sundat 5 soucastek, abych vymenil jinou, tak akorat pokrcili rameny , ze to jinak nejde. A neslo o moc, kolikrat jenom o par mm .


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Kari: Bohužel to nepřemýšlení je i u osobních automobilů. Známý má autodílnu a říká, dnes už konstruktéři nepřemýšlí nad tím, že ty auta taky někdy někdo bude chtít spravovat. Až nejlíp se prý spravuje Škoda a VW.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Hrozně by mě zajímalo, jakou logiku má to, že to není posunuté "o 5 centimetrů doleva a o centimetr dolu" kde je na to místo a kde by k tomu byl nádhernej přístup. To by totiž někteří se museli zvednout z křesel a jít se mrknout na výtvor a popřemýšlet. Jo, kdyby to bylo třeba na prvním voze, řeknu si že se to nepovedlo a na dalších to bude jiný, že to udělají líp, když tohle je evidentně zprasený, ale ono ne. Kolik těch vozů bylo vyrobeno? 4 do Brna, dalších pár do Plzně a do Moskvy. Počet tak akorát na to, aby se daly překopat ty do očí bijící nedostatky, který jsou vidět hned na první pohled.

Edit: Jo, proč třeba takto nenadávám na novější varia? Protože někdo, kdo je konstruloval, tak myslel i na dobrý přístup ke všemu.


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
mh píše:
Přesně tak, na papíře to většinou vypadá hezky, ale mohli by si někdy ti co to navrhují aspoň představit, jak se s tím bude pracovat jinde než na stole.. P.S.: toto jsou poznatky z praxe, žádnej výcuc z prstu..

To nepopírám, ale je faktem, že člověk s praxí, kdy klasicky opravuje cizí výtvory umí akorát kritizovat. Ještě jsem neviděl nikdy takového praxí ovátého člověka, který by sám něco takového vymslel. Sem tam něco moudrého přidá (když opomenu stokrát omílané "která pi..a to vymyslela"), ale komplexní zpracování nikdy nedodá. I to, co vy opravujete a nadáváte na to, že to je uplně nelogicky uložené za nekolika komponenty, má svu logiku, která nemůže být nikdy pro někoho ideální, protože vždy jde o určitý kompromis. Ale zkuste si to navrhnout a potom mluvte. [-X Jinak neviděl tramvaj zevnitř. Ani to nepotřebuju. Hlavně, když vím, jak vypadá zevnitř to, co dělám. A je to rozhodně složitější a na provoz náročnější monstrum než šalina.

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Přesně tak, na papíře to většinou vypadá hezky, ale mohli by si někdy ti co to navrhují aspoň představit, jak se s tím bude pracovat jinde než na stole.. P.S.: toto jsou poznatky z praxe, žádnej výcuc z prstu..


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
H20 píše:
Hm, tady je zase nejaký chytrý všeuměl. Ale kdyby došlo na věc a někdo ti to dal vymyslet, tak by z toho mohl být také krásný kurník pro slepice. Někdy to zkus. Potom tě třeba nějaký jiný všeuměl pověsí do průvanu...

A je, tady jsem někomu šlápl na kuří oko. Všeuměl nejsem, jen poznám dobrý vůz od špatnýho. Poznám co se dobře opravuje, protože je ke všemu dobrej přístup a co ne. Viděls někdy tyto vozy zevnitř? Blbý je, že tam je místo na to, aby se to udělalo líp. Jen asi u toho moc nemyslely, že by se to mohlo kazit a někdy i opravovat....


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Kari píše:
...Mám pokračovat? Jo, myšlenka těch vozů byla geniální, ale to provedení, to bych některý ingenýry věšel za kule do průvanu.

Hm, tady je zase nejaký chytrý všeuměl. Ale kdyby došlo na věc a někdo ti to dal vymyslet, tak by z toho mohl být také krásný kurník pro slepice. Někdy to zkus. Potom tě třeba nějaký jiný všeuměl pověsí do průvanu...

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Nebylo to stejny v blede modrym ze zacatku u KT8D5N ? Diagnostka taky zadna slava.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
manil píše:
Agent:
Vleky od oprav brzd při Sp jezdí celkem bez poruch, zanedbáme-li časté měnění brzdových destiček.

K3R-N samy o sobě nejsou špatné vozy, jejich problémem je jedna jediná součást.

Jojo, u vleků se naštěstí častý poruchy podařilo odstranit.
Ale co se týká K3R-N, tak si dovolím nesouhlasit. Jo, jezdili, ale za jakou cenu? Měkký vypružení tak, že se vůz nechutně houpal, na diagnostice to svítilo, jako kdyby sis hrál tetris, když člověk na tom voze něco chtěl udělat, tak musel polovinu věcí vyházet, aby se vůbec k tý svý dostal, nepřehledná palubovka... . Mám pokračovat? Jo, myšlenka těch vozů byla geniální, ale to provedení, to bych některý ingenýry věšel za kule do průvanu.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Citace:
Neříkám, že RT6 jsou výkřikem spolehlivé techniky, ale zkuste odstavit na rok, dva, tři, čtyři roky vozy, o kterých si myslíte, že jsou spolehlivé, a uvidíte, jak se po tak dlouhým odstavení budou chovat ...


jako například 1039 :mrgreen:

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
MKzB píše:
1802 má u mě dost velké naděje. Prý dostane brzdy dle 13T (nebude to spíš dle 16T - nehnaný prostředek).


To samo o sobě taky není žádná výhra.. Nicméně podstatný je, že i tak tam zůstane to ostatní, co se bude pořád dokola s**t.. ale rád bych se mýlil..


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Co já vím, tak až u 1803 byla udělaná "pořádná oprava" (myslím tím reko v Parsu). Do té doby se jednalo vždy spíše o flikování a 1801 se flikuje doteď.
1802 má u mě dost velké naděje. Prý dostane brzdy dle 13T (nebude to spíš dle 16T - nehnaný prostředek).


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
Daxi: RT6 jsou celkem dobré vozy,hlavně co se týče prostoru pro cestujicí,

no jo, ale na prostor pro cestující to nejezdí! Důležitější je trakce a mechanika pojezdu! Bohužel se nesmí opomenout ani hydraulika, největší kámen úrazu! Uvidíme co dá 1802, ale pokud bude výrazně zlobit i ta, bude na zamyšlenou zda pokračovat v házení drahých mincí do bezedné jámy!


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
RT6 jsou celkem dobré vozy,hlavně co se týče prostoru pro cestujicí,v tomhle tom se jim prostě porsata,ale i jiné vozy nemužou rovnat.Jak jsem už psal,třeba se povede oprava 1802 a pak se podle ní předělá i ten zbytek.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Agent:
Vleky od oprav brzd při Sp jezdí celkem bez poruch, zanedbáme-li časté měnění brzdových destiček.

K3R-N samy o sobě nejsou špatné vozy, jejich problémem je jedna jediná součást.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Neřekl bych... Píše se to u tom dost často. Všechno to jsou spatlaniny uplácané na koleně, tak to podle toho vypadá.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 30 zář 2024 00:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]