Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 414    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 414  Další
Autor Zpráva
Offline
7518
27 úno 2010 07:40
Toť otázka, jestli jsou potřeba. Jejich spojováním by se dala vytvořit potřebná kapacita vozidel pro kompletní pokrytí linek 1+12. Což po otevření tunelu Žabovřeská bude přes 40 souprav, jestli dobře počítám.


Offline
840
25 led 2006 09:46
Je to sice škoda, ale přiznejme si, že další EVO2 jako náhrada zbylých K2 momentálně tolik potřeba nejsou. V pracovní dny jezdí K2 minimum, což se možná změní po otevření tunelu na Žabovřeské. Ale i tak by stačilo jako náhradu zprovoznit všechny odstavené Anitry. Důležité je, že bude pokračovat obnova trolejbusů.
Ovšem byla by zásadní chyba, kdyby se investice takto omezovly i v dalších letech - dosyp z rozpočtu města nebo zdražení jízdného bude stejně nevyhnutelné.


Offline
Uživatelský avatar

639
15 dub 2013 15:57
Omezení investic DPMB 2023

Kvůli zachování současných cen jízdného například místo plánovaných 8 draků příští rok jen 4. Moc veselé čtení.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
2830
01 úno 2006 10:39
A zde moje video:

https://www.youtube.com/watch?v=aNE41z-lAA4


Offline
Uživatelský avatar

4000
25 led 2006 16:11
všudezdejší
...přesně tak.

Příloha:
DSC_5627.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2830
01 úno 2006 10:39
Dnes na zkušební jízdě K2 pro Prahu.


Offline
282
04 bře 2013 22:47
Na you tube je k vidění dokument Od karolinky ke sputniku z roku 1973, mj. je tam vidět dodnes jezdící T3 ev.č.1564 a nynější pivní 1018.


Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
On se stejně použít musí, na některý masivní podélníky atp. Ale zbytek se dělá drapákem, kterým se to "uláme" způsobem tam-zpátky-tam-zpátky a pak se to da rovnou pohodit do toho kontejneru.
Někdy jsou u toho zajímavé nebo komické výjevy. Třeba se dá vidět, co všechno vydrží skla, když vám na nich paradoxně nesejde, a nebo jak se da tím drapákem "demontovat" třeba sololit dveřní zástěny, asi jako kdyby člověk do hasáku bral stýblo slámy :)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
840
25 led 2006 09:46
Nejspíš je to efektivnější. A pokud firma, co tramvaje likviduje, tu technologii má, tak ji logicky využívá.
A taky od toho nemůže nic zahořet.


Offline
Uživatelský avatar

1909
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Čím to, že se při likvidaci tramvají místo populární autogen-párty používá likvidace drapákem? Že by drahý plyn?


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Vario1523 píše:
Nevím, jestli jsem třeba neobjevil Ameriku – všiml jsem si, že se na některých starých Kachnách i Váriích začala objevovat kola známá z nových Kachen, Aniter, 13T a asi i Draků. Jako klasická kola beru ta s šestiúhelníkovým středem. Jde o nějaký upgrade nebo se stará kola již nedělají? Jízda na nových kolech je o poznání tišší.

Nejen kola! Taky elektromagnetická brzda má tétrojkový obdélníkový tvar a ne lichoběžník. To vypadá, že je vyměněna celá kostra podvozku.


Offline
Uživatelský avatar

3753
28 úno 2006 19:00
1607+1611 nedávno po SO, a podle mě mají na můj vkus dosti sjeté "ráfky".


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
A nejsou to varia ?


Offline
Uživatelský avatar

406
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Nevím, jestli jsem třeba neobjevil Ameriku – všiml jsem si, že se na některých starých Kachnách i Váriích začala objevovat kola známá z nových Kachen, Aniter, 13T a asi i Draků. Jako klasická kola beru ta s šestiúhelníkovým středem. Jde o nějaký upgrade nebo se stará kola již nedělají? Jízda na nových kolech je o poznání tišší.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
3003
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
B1: Tos zabil! :mrgreen: Už jsem ten článek taky četl. Asi se fakt máme na co těšit. Na druhou stranu si tam Schadeberg dal inflační doložku, takže mi podobný chování připadá jako dobrej podraz. Věděli, že odběr bude, tak si prosadili extra prachy formou napadení smlouvy. Přitom ten složenej úrok/index ceny určitě nebude malá částka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3798
08 čer 2005 23:12
Citace:
výrobce odpověděl, že z důvodu vyšší moci není chopen dostát svým závazkům vyplývajícím z kupní smlouvy

To je dobrý, od teď budu revizorům říkat, že z důvodu vyšší moci nejsem schopen sehnat peníze na lístek sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Hm, stačí se podívat na Plzeň..
https://www.cs-dopravak.cz/plzen-objedn ... -ctvrtinu/


Offline
3003
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PVVS: Asi nelze, pokud v rámcově nemáš inflační nebo valorizační doložku, prostě se soutěžila cena rámcovky a tu jen vyplní objednávky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Docela by mě zajímalo, o kolik Schadewerk zdraží případnou opci na obousměrky.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Citace:
Kapacita ÚD by se dala poměrně snadno navýšit zavedením dvousměnného provozu. Stálo by to nějaké peníze navíc kvůli nutnému navýšení počtu zaměstnanců, případně.. .

V současné době, kdy DPMB shání profese do stávajících pozic, nevím, kde bys hledal lidi do obsazených + aktuálně chybějící profese k obsazení II. směny! Nevím, jaký režim pracovní doby je v dílnách, ale už vidím jásot stávajících zaměstnanců a nově příchozích nad vícesměnným provozem! O to hůř by se noví zaměstnanci hledali.


Offline
840
25 led 2006 09:46
Jenže ti noví dostatečně kvalifikovaní zaměstnanci prostě nejsou. A mám dojem, že počátkem roku další z ÚD odešli.
A co jsem viděl, tak KT8 jsou na tom se stavem vozové skříně o poznání hůře, než T6.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6203
11 dub 2010 15:05
Juliánov
TMB píše:
Ono to hlavně naráží na jedné straně na omezené investiční prostředky DPMB a na druhé straně kapacitu ÚD. A není to otázka nynější stavby Draků, ale možností karosárny. Tak se mi zdá, že její výkonnost oproti minulosti dost poklesla. Vždyť jak dlouho se dělá 1701 a 1231 + 1232.
Navíc budou muset dělat i opravy skříní Aniter a T6 (u pražských i brněnských vozů předpokládám další VP, nahradit je nebude jak).
Takže bude úspěch, pokud se pořídí těch 40 nových tramvají, které nahradí všechny KT8D5R.N2 a většinu zbylých T3. GO většiny KT8 by se rozhodně nestíhaly a dělat je externě už nedává ekonomický smysl.

Kapacita ÚD by se dala poměrně snadno navýšit zavedením dvousměnného provozu. Stálo by to nějaké peníze navíc kvůli nutnému navýšení počtu zaměstnanců, případně kvůli nějakým úpravám sociálního zázemí. Na druhé straně by se ušetřilo zkrácením délky pobytu vozů v prohlídce a případně by se volná kapacita dala využít pro externí zakázky.

Mě připadá nesmyslná vidina stavu kdy se budou šrotovat opotřebované KT8 a vedle toho se budou generálkovat úplně stejně opotřebované T6. Kdyby se sešrotovalo dvojče T6 a místo toho se udělala GO na KT8 vyjde to nastejno, a ta KT8 udělá v provozu nesrovnatelně lepší službu, protože je alespoň trochu nízkopodlažní a obousměrná. T6 bude pořád vysoký sólo ať se s ní udělá cokoliv.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Dle článku iDnes to s těmi 40 šalinami už to dnes zase tak jisté není...

citace z článku:
Na moderní tramvaje Brno nechce dát peníze

Na začátku minulého roku podepisovali zástupci brněnského dopravního podniku smlouvu na nákup až 40 nových obousměrných tramvají typu 45T, z nich každá pojme 233 cestujících. Cena? Astronomických 2,4 miliardy korun.

Jistých je v tuto chvíli ovšem jen prvních pět, na které má městský dopravce i peníze. Další potřebné dvě miliardy chybí. Šéf podniku Miloš Havránek proto před časem vyjádřil přání, aby město přispělo ze svého rozpočtu. Brněnští radní ale v týdnu tuto cestu neschválili. Chtějí, aby si dopravce, který jinak z městské kasy dostává více než dvoumiliardovou provozní dotaci, v tomto případě poradil sám.

„Dopravní podnik nás před každou dílčí objednávkou přijde informovat a my tak budeme znát i způsob profinancování nákupu. Jestli si vypomůže úvěrem z komerční banky, evropské investiční banky, nebo třeba pomocí dluhopisů,“ nastínil brněnský radní pro dopravu Petr Kratochvíl (ODS).

Podle něj by bylo škoda opci, tedy prodloužení kontraktu, nevyužít, když počítá s původní cenou, tedy 60 miliony za tramvaj. Radní nicméně naznačil, že je také možné, že do Brna nakonec nepoputuje všech 40 souprav.


Offline
840
25 led 2006 09:46
Ono to hlavně naráží na jedné straně na omezené investiční prostředky DPMB a na druhé straně kapacitu ÚD. A není to otázka nynější stavby Draků, ale možností karosárny. Tak se mi zdá, že její výkonnost oproti minulosti dost poklesla. Vždyť jak dlouho se dělá 1701 a 1231 + 1232.
Navíc budou muset dělat i opravy skříní Aniter a T6 (u pražských i brněnských vozů předpokládám další VP, nahradit je nebude jak).
Takže bude úspěch, pokud se pořídí těch 40 nových tramvají, které nahradí všechny KT8D5R.N2 a většinu zbylých T3. GO většiny KT8 by se rozhodně nestíhaly a dělat je externě už nedává ekonomický smysl.


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
A podvozky se vezmou kde ? A opět to naráží na stávající stav. Proč to asi Praha nevzala. když už to NP článek má.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 414  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 dub 2025 13:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]