Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Skutečně má. To byl ještě mladej kluk, stihl do foťáku nasypat uhlí a ještě tam i doběhnout :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Rozsahlou dokumentaci te udalosti ma PvvS na svym webu, teda mel, nevim zda jeste ma... svetmhd.net tusim


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
colt274 - pro přesnost, ten novolíšeňský bouchanec byl v roce 2003. Fotky v galerii z roku 1996, kdy je to najetý do nějaký 2x T3, jsou z podhození veksle nebo takovyho něčeho, kdy 1706 byla poškozena pouze "drobně", dá-li se to tak nazvat.
Fotky z toho slavnyho vykolejení u smyčky NL nikde nevidět. Nastěstí :)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Pokud vím, tak ještě jednu sešrotovali v Sarajevu.
Kažkopádně škoda, ale asi je náhrada jistá.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Ten bouchanec byl před 25 lety, takže to opravdu mít vliv na stav vozu nebude, ale stejně mi to přijde zajímavé, přeci jen po pražské 9006 a košické 515 by mělo jít teprve o třetí sešrotovanou KT8D5. Divím se, že to nenarvali aspoň Praze místo nějaké Miškolecké KT8, ty budou v podobném stavu a ani nemají NP článek... :-k

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
MKzB píše:
Tak nás v tichosti opustila 1706. Sešrotovali ji celou, nebo střednî článek nechali, příp. prodali do Prahy?

A přitom by se mohlo zdát, že po té repasi po nehodě na Novolíšeňské, bude mít karoserii v lepším stavu.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Tak nás v tichosti opustila 1706. Sešrotovali ji celou, nebo střednî článek nechali, příp. prodali do Prahy?


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Na 1737 jsou vlaječky zkoušebně instalovány dlouhodobě, cílem je ověřit možnost dlouhodobého provozu s vlajkami bez nutnosti jejich svěšování a vyvěšování.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Taková otázka, proč 1737 má vlaječky každý den? To je z důvodu zavření provozoven?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Martin1203 píše:
Na školení nám říkali, že progress se neuvažuje. Pokud, tak ponechání TV3


Upřesňuji tedy - byl uvažovanej..

Cracatit píše:
A v čem je problém, že Progress nene? Přece na těch K2 můžou v dílnách vytěžit celej kontejner. Schvalovací proces by taky neměl být nijak složitý, když v Praze jich mají mraky překopaných na KT8D5RN2P.


Všechno jsou to vícenáklady.. pokud nejsou jisté finance a budoucnost vozů, tak jsou zásadní změny mimo mísu. Díly těží především vozovna a hromadit někde kontejnery a čekat co s nimi , nejde..


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A v čem je problém, že Progress nene? Přece na těch K2 můžou v dílnách vytěžit celej kontejner. Schvalovací proces by taky neměl být nijak složitý, když v Praze jich mají mraky překopaných na KT8D5RN2P.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
56
31 bře 2019 10:53
Na školení nám říkali, že progress se neuvažuje. Pokud, tak ponechání TV3


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Progress do KT8 je sice hezkej a vlastne i uvazovanej napad, ovsem narazi na stejny problem - nejistotu v oblasti financnich prostredku, protoze by to naklady na GO zvedlo.. a z K2P se tezi jen potrebne casti vyzbroje, nikoliv cele kontejnery...


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Hoši, teď je tak nejistá doba, že všechny veřejné zakázky na nové tramvaje a další se mohou kdykoli zaříznout, bo love. Ekonomika jde z kopce. Babišova změna danění příjmů uřízne nemalou část obecním, městským a krajským rozpočtům, takže nové vozy bych bral s větší rezervou. A k tomu přidejme známé situace, kdy to výběrko vyhraje "nevhodná" nabídka. Takže bych se vůbec nedivil, kdyby ta 1706 zůstala v brně a dostala dvojitej progress ze sešrotovaných K2P.

P.S. Obec, kde bydlím, má rozpočet 4,5 mil. Kč. Změnou danění přijdeme o cca 600.000 Kč a silně pochybuji, že to velký Andrej bude obcím kompenzovat jinak.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Upřímně si nemyslím že v nejbližší době nějaké KT8 skončí ve šrotu. To spíš půjde do Prahy.


Offline
46
07 lis 2020 17:50
Nedávno byla na facebooku ´´Komínské trolejbusy´´ fotka opravované 3034 zajíždějící do lakovny a byla tam trochu vidět 1706. Polorozebraná, podvozky stály vedle ní. Když se opravovala 1715, dávaly se z 1701 podvozky do ní. Upřímně tipuju, že podvozky ze 1706 se teď dají do 1701. A 1706 půjde zřejmě na díly a pak do šrotu.


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
Osobne tipuju ze 1706 dostane dvojitej progress a prazsky E.C.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Je už známe jak bude vypadat GO 1701? Jako jestli bude výzbroj dále TV3 nebo dostane Progress. A co bude s 1706?


Offline
56
31 bře 2019 10:53
1722 právě dovezena s tmavěmodrou reklamou na Siemens, turbíny z Brna


Offline
449
24 lis 2017 11:40
Naxashi píše:
ÚP:

větší náklady

jezdí to jednou za bilion let (čti 20 minut) a ujelo to před chvílí.

Návaznost?

Proto chápu, pokud se na to někdo prostě vykašle a vezme auto.


-náklady a taky řidiče, o víkendu chtějí trávit čas jinde než v práci
-doporučuji udělat si procházku po směru jízdy (nebo proti, pokud prší), uteče to jako nic sarcastic
-ano návaznost, proto píšu, že je důležitá, někde funguje, někde moc ne a tady je právě velký prostor pro zlepšení
-když jsou o víkendu prázdný silnice a zdarma jde zaparkovat v modré, je těžké konkurovat autům, ale z těch reálných možností krom návaznosti mě mimo jiné napadá rychlost, pořád jsou velké rezervy, kdy linky o víkendech a třeba po večerech v prac. dny jezdí jak s hnojem, pořád je prostor vyhonocovat zastavování na znamení, cestovní rychlosti vozů, četnosti a délky zbytečných čekání na odjezd dle řádů a dobře to analyzovat. Na základě závěrů pak mírně zkracovat jízdní doby...ovšem vymyslet to tak akorát rychle, ale s rozumnou rezervou (když už někdo jezdí o víkendů, nechce celou směnu jezdit rally a být v křeči) a současně ctít ty zmíněný návaznosti, aby se nerozhodily)...to už je kumšt, ale věřím, že prostor je. Možná pak se skrz rychlejší linky dostanem k menší potřebné vypravenosti nebo při stejné toho půjde oblítat víc a zkrátit intervaly..


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
ÚP: Nemám v něj nějakou důvěru, jen říkám, že to tam je a když se to bude realizovat, snad se bude přihlížet k provozu dlouhých vozů. Beru ho jako takový seznam přání. Neberu to ani jako příslib, prostě jen jako přání. A prostor kam zanést plánované změny, aby se mohly řešit pozemky.
Víkendy: Ano, chápu, že pokud víc vozů, tak víc řidičů a větší náklady. JENŽE. Tohle je MHD. Tady se nemá přemýšlet jen tímhle způsobem. Musí tu být nějaký kompromis. A možná pro většinu lidí není problém se přizpůsobit, ale ne vždycky je možné ovlivnit, kdy se dostanu na zastávku. Příklad: vycházím z krámu, potřebuju 67, jezdí to jednou za bilion let (čti 20 minut) a ujelo to před chvílí. Takže super, mohu tvrdnout jak … na zastávce menší věčnost.
Návaznost? :-D Cha! Návaznost tu přece funguje tak, že můj přestup jede 0 až 2 minuty před tím, než mám vůbec šanci se dostat na zastávku. A co líp, často rozhodují semafory o tom, jestli to stihnu nebo strávím věčnost čekáním na další.
Takováhle je moje zkušenost. Proto chápu, pokud se na to někdo prostě vykašle a vezme auto.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
449
24 lis 2017 11:40
Dnes není pro většinu lidí problém s najít spojení a operativně přizpůsobit plán podle toho, kdy to jede. Důležitější je logická návaznost spojů v uzlech a co nejmenší čekání při přestupu.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Citace:
"mechoš:" Co se týče víkendů, tak tady mi spíš vadí velmi dlouhé . Chce to nějaký kompromis, třeba o něco kratší vozy a o něco delší intervaly než o PD, ale ne to, co máme teď. Mám teď akorát pocit, že pokud mi to pojede, tak tam zestárnu, než pojede další.

Problém co se nákladů týče není délka vozu, ale právě ta četnost. Na linku, aby se zkrátila doba čekání na další spoj, musí být vypraveno více vozů a ty musí někdo řídit, což o víkendu není rentabilní.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
luda_612 píše:
Prekvapuje mě tvoje důvěra v ÚP když si vezmu jak dlouho trvalo než se začalo s realizaci trati ke Kampusu nebo střídání názorů jestli se prodlouží na Kamechy
Takže pro mě je ÚP jen dokument jakéhosi příslibu nic víc
Za sebe bych předpokládal realizaci jiných projektů než prodloužení k Řečkovickým kasárnám v následujících minimálně 15 letech.

Kampus se řešil dlouho, protože hodně dlouho trvalo posouzení a schválení dotace.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, on ten územní plán je jen takový výčet dílčích možností a plánů v daném území, s čím se počítá, ne co se určitě bude všechno realizovat, zase je prostě potřeba předvídat a dát tomu území nějakou regulaci, co do výšky a objemu staveb. Pořád je lepší mít několik tras v plánu a třeba realizovat aspoň jednu, než je v plánu nemít a nemoct realizovat, dokud se plán nezmění, protože to je na dlouhé měsíce, než taková změna projde magistrátem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 zář 2024 03:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]