Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 25    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 25  Další
Autor Zpráva
Offline
123
23 čer 2014 12:31
Taky bych neviděl jako nutnost cpát je hned i do Pisárek.
Převést vypravování pár kurzů vhodných pro EVO 2 z Pisárek pod Medlánky by neměl být problém.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
První bude 1840, prostě až zmizí všechny K2 z Medlánek.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dělit těch pár tramvají mezi dvě vozovny nedává smysl ani z hlediska běžné údržby a zaškolení řidičů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ono to dává smysl, protože se na nich pořád něco ladí, přehrává, upravuje. Tak je lepší je mít pod jednou střechou, která je blízko ústředních dílen.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
ms222 píše:
Od jakého evidenčního čísla půjdou do vozovny Pisárky?


Podle prozatím posledních informací zatím nepujdou ....

Ale situace se každým dnem mění takže to co platilo dnes zítra nemusí ....


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Od jakého evidenčního čísla půjdou do vozovny Pisárky?


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ano, ptal jsem se na K2P a K2R, protože u ostatních si nejsem jistý tím, co je na střeše.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
821
25 led 2006 09:46
Pokud se stále bavíme třeba o K2R, tak ty na střeše nic nemají. Silový blok a zaskokový odpor jsou pod podlahou místo zrychlovače. A ani ty odpory u T3R nijak střechu nezatíži, ta je dimenzovaná dost.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vyšší zatížení střechy výzbrojí a dalšími komponenty vyžaduje vyšší pevnost víceméně celého skeletu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Ty uhnilý sedačky byly běžně i u karos i u devítikyl, opravovalo se to co chvíle.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Super popis, mě spíš zajímalo vystužení za kloubem a vliv přemístění většiny věcí na střechu, jestli třeba předek není pak občas prohnutější pod podlahou.
Jinak ta uhnilá sedačka se mi taky jednou stala, ale úplně upadlá ještě nebyla, jen se tak houpala, tak jsem si sedl na jinou, myslím, že to bylo kdysi dávno, ještě v dobách dvojsedaček na "kornoutech."
No a jednou se mi stalo ve starším Trábošovi, co jezdí u nás na venkově, že měl uhnilou stojinu úplně, takže se ta sedačka houpala fakt docela dost.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
TMB : díky za info. To pak celkem vysvětluje občasné prohnutí starých dvounápravových vozů.


Offline
821
25 led 2006 09:46
Jinak řečeno u K2 tam vzadu toho moc není.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
821
25 led 2006 09:46
Protože zřejmě ta konstrukce spodku skříně za třetím podvozkem byla z poměrně subtilních profilů a trpěla stříkající vodou za podvozkem. Logicky je rošt spodku skříně za prvním i druhým podvozkem masivnější. A samozřejmě konstrukce vozové skříně K2 je proti T3 o hodně vylehčená.
V podstatě logicky z hlediska zatížení a statického namáhání (průhyb) je vozová skříň nejpevnější ve střední části mezi podvozky (či nápravami). Třeba vleky parní tramvaje mají dokonce rám jen pod vozovou skříní mimo plošin a plošiny jsou na krakorcích nýtovaných k čelníkům rámu.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
TMB : a nevíš proč trpěla právě jen tato část? Co tam bylo jinak než třeba přední díl, nebo díl za kloubem za podvozkem? Proč tam nic?


Offline
821
25 led 2006 09:46
Tak u tramvají T3 a K2 je spodek skříně dost odolný. Daleko horší jsou KT8 a T6. Jinak všechny K2 jsou ze sedmdesátek, ale před 20 lety po celkem důkladné GO. U K2 uhnívala jen podlaha pod zadní plošinou - a to se tehdy vyvařovalo i při VO normálních K2. To spíše hrozilo uhnití původní nohy sedadla a jeho pád s cestujícím pozadu do schodů (takový případ se stal). Proto teď jsou za sedadly u dveří ta příčná madla.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
By mě tak zajímalo, když už se tu bavíme o vyřazování starých Káček, jak to vypadá uvnitř pod podlahou třeba u takové K2R03P 1040 nebo u nějaké jiné ze sedmdesátek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
No pekne.. jak se rika navrch huj, vespod fuj. Takze krome km najezdu bude i tohle rozhodovat o tom, ktera pujde drive..


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
No postupně asi se všemi. Jsou to pěkné vozy, ale přežité. e_smile


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Jen mě zajímá, se kterou se mám rozloučit. :D


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
MHD Brno: ok, pardon. Myslel jsem to tak, že sem přijde X kusů EVO, tudíž se vyřadí X kusů K2 (+/-), nikdy jsem to nechápal jako výměna kus za kus, ale jako obecnou obměnu vozového parku.


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
PvvS píše:
Zcela určitě místo 1007 ...


No jistěěě!! :mrgreen:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
PvvS píše:
Zcela určitě místo 1007 ...

Tak určitě, šrotace proběhla celkem nedávno. :mrgreen:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Zcela určitě místo 1007 ...


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MHD Brno píše:
Kterou K2 nahradí 1828?


K2 se postupně vyřazují a Evky se postupně zařazují. Říct, která Evča jezdí místo které K2, se dost dobře nedá.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 609 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 25  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 21 lis 2024 23:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]