Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 414    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 414  Další
Autor Zpráva
Offline
2830
01 úno 2006 10:39
TMB : jaké informace MHD máš na mysli? Ta VP či SP by možná šla dohledat.


Offline
840
25 led 2006 09:46
Ano, tak květen - červen 1991. Tehdy to bylo zaznamenáváno v Informacích MHD. Většinou se tehdy dělala CVR při VP (nebo SP u KT8), takže stačí zjistit datum prohlídky.


Offline
2830
01 úno 2006 10:39
já byl dítě,ale zdá se mi že jedna jezdila už v roce 1991 ale mohu se plést, myslel jsem si že by to snad mohly být ty Lužánky,ale teď zjišťuju že na to Centrum jsem uplně zapoměl,ale léta si fakt nevybavuju, ani bohužel v té evidenci nejsou roky, asi si to málokdo pamatuje, ani nevím jestli si DPMB nebo replamní společnost vede nějakou databázi, každopádně díky za ochotu a za snahu. M.


Offline
840
25 led 2006 09:46
A já bych řekl, že 1036 Centrum, byť v nenápadité kombinaci bílá - krémová.


Offline
Uživatelský avatar

3229
14 čer 2004 18:56
blekfild
M: řekl bych 1035 (městské divadlo) nebo 1093 (Lužánky) na začátku roku 1992

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2830
01 úno 2006 10:39
Mám takový malý dotaz, nevíte náhodou někdo ze starších která celovozová reklama byla jako první na voze K2? Díky M.


Offline
157
30 říj 2019 16:42
Není náhodou taky trochu problém v tom že v Polsku nemají tak přísné normy na to jak má být vůz "vychlazený" tak tam stačí méně výkonná tedy i lehčí jednotka klimazace?

Když už je řeč o klimatizacích je nějaký posun v experimentu s Variem?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6203
11 dub 2010 15:05
Juliánov
jara255 píše:
Pokud se podíváte na web Škodovky, tak typ 13T a jemu podobné například obousměrná, co jezdí ve Wroclawi má klimu. Myslíte, že v americkém Prtlandu budou kupovat něco bez klimy? Takže dodělat klimu do 13T musí jít!

Co se týče modernizací ve formě projektu Vário, kladu si otázku, proč Praha se stále drží T3 včetně těch předělávek na nízkopodlažní, zbavila se T6 a naopak skupuje, kde se dá KT8???

19T stejně jako 16T, nebo 06T nemá motory na středním podvozku. Je to poznat i podle toho, že střední článek je nízkopodlažní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
A třeba ta Wroclaw nemá hnanej střední podvozek. A má poněkud jinak rozházenou výzbroj po střeše. Aby ta instalace neznamenala ve skutečnosti GO a novostavbu střech. Na 15T je použita Bahoza KLMT 15002, váha jednoho bloku je nějakých 400kg. Potřeba budou minimálně 2. Navíc k tomu silnější nebo nový statický měniče pro napájení..

Drží se T3, protože:
1) má jich většinu
2) mají modernější výzbroj
3) s vyřazením T6 a reko KT8 zmizí TV3
4) je to poměrně levnej způsob pro obousměrky. A elektricky je to souprava T3RP v PX .


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Pokud se podíváte na web Škodovky, tak typ 13T a jemu podobné například obousměrná, co jezdí ve Wroclawi má klimu. Myslíte, že v americkém Prtlandu budou kupovat něco bez klimy? Takže dodělat klimu do 13T musí jít!

Co se týče modernizací ve formě projektu Vário, kladu si otázku, proč Praha se stále drží T3 včetně těch předělávek na nízkopodlažní, zbavila se T6 a naopak skupuje, kde se dá KT8???


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6203
11 dub 2010 15:05
Juliánov
DP Bratislava má NB18 s dodatečně montovanou klimou, takže to nějak jde, byť je to asi složitější jak třeba u Iveca. U 13T při pěti článcích a všech podvozcích motorových není na klimu místo. Ostatně všechny klimatizovaný Škodovky z té doby mají prostřední podvozek bez motorů, čímž zcela určitě budou mít i míň výzbroje na střeše.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

639
15 dub 2013 15:57
Jenže pokud vím, do 13T jdou dodělat, stejně jako do (minimálně sólo) Varií. Bohužel, u SORů to díky jejich podivné konstrukci je trošku něco jiného.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Ta sporná opce na dalších 20 13T stejně jako pořízení 31 Tr navíc na dlouhá léta zakonzervovaly teplotní diskomfort v páteřní elektrické trakci. První klima v trajfech byla až u parciálů a v šalině u draků.


Offline
840
25 led 2006 09:46
V čem konkrétně není Drak nový vůz?


Offline
10022
15 led 2005 23:41
Vsimli jsme si, ze za Onderky probihala alespon nejaka (at uz jakakoliv) obnova novymi vozy, ze? U jeho predchudcu i nastupcu jsem si toho nevsiml. Varia a Draky nepovazuji za nove vozy, jen za nouzectnost.

_________________________________
IGOR MAURICIO JE MINIBŮŽEK !!!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6203
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Že byly pevné podvozky slepou uličkou, už dopravce ví. Bohužel vinou koloťuka Onderky, co si postavil vlastní pomník na svoboďáku, máme ve vozovém parku ne dvacet, ale dvojnásobný počet porsche krámů, kterých se taky budeme dvakrát hůř zbavovat, ledaže bychom je (i s Anitrama) poslali do Charkova a pořídili si něco lepšího, co bude hmotnostně lepší, nebude dělat takový randál a bude se chovat šetrněji ke svršku.K2 postupně nahradí draci a pak bude otázka, zda dřív vyřadit T3/T6 nebo kachny.

V případě 13T bych souhlasil, že se mělo pořídit něco lepšího, ale v době pořízení Aniter nic moc lepšího k dispozici nebylo.

V situaci kdy průběžně dojíždí T3, z nichž některé zjevně dostávají nějakou rozšířenou SO (soudě podle nového celolaku), dojíždí KT8 a brzy začnou dojíždět první T6 z Prahy, financování dalších 45T je ve hvězdách a omezuje se montáž Draků, bych řekl, že Anitra je asi tak ten poslední problém, který je potřeba řešit.

Dle mého je to celkem jednoduchý. Když budou peníze na Draky a 45T, bude stačit rozjet generálky něčeho ze skupiny KT8, T6, T3. Když peníze nebudou, bude se muset zgenerálkovat prakticky skoro všechno. Neboť s počtem provozních tramvají není už moc kam klesat bez omezování provozu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3002
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vzal bych to opačně, nejprv zahodit T3, když už se dotáhly T6 z Prahe, pak Anitry, když se staví Draci a pak to ostatní. Samozřejmně postupně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Takže stačí sehnat jen takovou drobnost. Jen nějakých 4-5 miliard na náhradu 17 Aniter a 49 Poršat. A k tomu další 2 miliardy na náhradu KT8 + tak 4-5 miliard na náhradu T6+T3 ..


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Že byly pevné podvozky slepou uličkou, už dopravce ví. Bohužel vinou koloťuka Onderky, co si postavil vlastní pomník na svoboďáku, máme ve vozovém parku ne dvacet, ale dvojnásobný počet porsche krámů, kterých se taky budeme dvakrát hůř zbavovat, ledaže bychom je (i s Anitrama) poslali do Charkova a pořídili si něco lepšího, co bude hmotnostně lepší, nebude dělat takový randál a bude se chovat šetrněji ke svršku.K2 postupně nahradí draci a pak bude otázka, zda dřív vyřadit T3/T6 nebo kachny.


Offline
10022
15 led 2005 23:41
No nevím. Anitra má z mého pohledu běžného řadového cestujícího stále nejlépe vyřešenej interiér (z toho všeho co v Brně jezdilo a jezdí), pokud jde o kvalitu, pohodlí a výměnu cestujících (pomineme jízdní komfort a absenci klimy, v tom je to fakt krám). Kapacita by byla ideální, ale to by nesměly páteřní linky (pokud budeme zvažovat, že tramvaj je vždy páteřní druh dopravy) jezdit po ostudných 7-10 minutách. A pokud jde o jakoukoliv vysokopodlažní reinkarnaci T3/K2 a jakékoliv vozidlo koncepce T6 a KT8, tak v 21. století to dávno nemá v běžném provozu co dělat. A to nejen vzhledem k věku a nákladům na údržbu, ale právě i z pohledu cestující veřejnosti a její výměny.

_________________________________
IGOR MAURICIO JE MINIBŮŽEK !!!


Offline
3002
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
T6 jsou jiná kategorie, jelikož jezdí v soupravách, tak na jejich nasazení případné zahození Aniter do hutí nemá vliv. Těší mě, že se blíží definitivní konec K2 v jakékoli podobě, protože ty jsou taky v dnešní době dávno za zenitem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Anitra je krám bez klimy, bez otočných podvozků a s mizernou kapacitou. Jedinou výhodou je NP. Už dávno patří do šmelcu. Chápu, že pro babičky o holi je obtížné skrábat se po schodech do T6, ale na druhé straně se nedají přehlédnout škody, které pevné podvozky páchají na obloucích a wexlích. Každé vyřazení pevného podvozku šetří prostředky na opravy a údržbu.


Offline
192
21 kvě 2017 18:40
Přesně tak. A navíc Vp vozy budou v provozu ještě hodně dlouho. Když DP nakoupil kvanta pleček od Pražáků. Rozumím nevyhnutelnosti, ale zároveň se obávám, že nešlo až tak o přechodné řešení, ale že tady budou strašit ještě za dvacet let.
Anitra je z dnešního pohledu taky krám bez klimy s výbavou sedící spíš do doby devadesátek, ale aspoň je nízkopodlažní.


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Dokud tu jsou Vp vozy a soupravy, tak nemá smysl šrotovat NP vozy. A kór pokud se Evo2 budou kuplovat dál.


Offline
3002
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Anitry jsou tu delší dobu, pomalu bych je zahodil do hutí. Teda, až po kompletním dodání Draků.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 414  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 dub 2025 22:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]