Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 17    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Richie píše:
Jezdím pravidelně ve špičce PD stejným čas kurzem na kterém obvykle jezdí 45T a to ze Soukenické do Bohunic. Když na tom kurzu jede 45T, dosahuje zpoždění vždy minimálně 4 minuty, zažil jsem i 8, zatímco když je tam katéčko, zpoždění obvykle nepřesáhne 3 minuty, je spíš menší. Je to tak pokaždé a z toho mi vyplývá, že 45T prostě nestíhá jízdní doby. Máte někdo podobnou zkušenost nebo víte o tom něco?

Co tak pozoruju, řekl bych, že to zpožďování se děje od začátku provozu 45T. Tipl bych si, že příčina bude ve dveřích. Subjektivně bych řekl, že KT8 je v tomto viditelně rychlejší.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak třeba s tím řidiči jezdí opatrněji, nikdo to nechce rozflákat jako první biggrin

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Jezdím pravidelně ve špičce PD stejným čas kurzem na kterém obvykle jezdí 45T a to ze Soukenické do Bohunic. Když na tom kurzu jede 45T, dosahuje zpoždění vždy minimálně 4 minuty, zažil jsem i 8, zatímco když je tam katéčko, zpoždění obvykle nepřesáhne 3 minuty, je spíš menší. Je to tak pokaždé a z toho mi vyplývá, že 45T prostě nestíhá jízdní doby. Máte někdo podobnou zkušenost nebo víte o tom něco?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Březen pomalu plyne a stále nedorazil třetí kus.
Ví někdo víc jak to s další dodávkou vypadá?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3727
28 úno 2006 19:00
Kari píše:
Dal bych sem fotku, ale prý je moc veliká, tak smůla. Nechce se mi na ní ztrácet čas. (Hledat do mobilu nějaký program, nebo to hnát přes počítač.)

Taky jsem to vzdal, když jsem chtěl dát PFko z PC. Pořád to mělo nějaký debilní komentář, že strana fotky nemá 272 pixelů, ale 274 (příklad), tak mě to přestalo po půl hodině bavit.


Offline
83
04 říj 2011 22:53
Prý krámy.. :roll: Přes všechny objektivní nedostatky těchto vozů (což jsou zatím snad jen občasné pazvuky z hlubin skříně, které se v dílnách daří za běhu ladit) je 45T na d-8 pro mě stále po letech v minecraftoidních, hlučných, v zimě vymrzlých/v létě topících kachnách jako zjevení z budoucnosti. Doufám jen, že se v blízké budoucnosti budu moct zeptat, jestli "ty krámy" (KT8D5, N-kové kachny jako v rámci možností povedené humanizace původního konceptu v to nepočítaje) na lince ještě vůbec jezdí.


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Přesně, o víkendu se na nich zaškolovali řidiči. Dal bych sem fotku, ale prý je moc veliká, tak smůla. Nechce se mi na ní ztrácet čas. (Hledat do mobilu nějaký program, nebo to hnát přes počítač.)
Dnes se zas nakládala 1761 kolejnicemi a budou na ni probíhat nějaký zkoušky.


Offline
Uživatelský avatar

6980
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kromě schvalovacích procesů je taky potřeba zaškolit řidiče, sem tam se vůz mihne jako cvička.


Offline
2834
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No právě proto se ptám. Vidím, že jezdí, ale ne na lince. :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Viz vypravenost. Pokud nejsou na lince, ve velké většině případů jsou zapsaný na ZJ. Vzhledem k tomu, že stále běží zkušební provoz a schvalovací proces, pravděpodobně se plní nějaké předepsané zkoušky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2834
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Proč ty krámy už několikátý den po sobě nejezdí na lince?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
pepola píše:
Omlouvám se za OT. Ale v Praze udělali (nechali si udělat?) GO, VP (?) na 14T, a předělali ty debilní sedačky v nesených článcích po vzoru novějších Poršat. Zatímco tady opět polovičatě na to napaplali nátěr "Drak", a sedíme dál jako slepice v kurníku na hřadě... ](*,)

Pokud se nemýlím, tak upravený interiér mají jen ty v tom laku černá-stříbrná-červená a některý v PIDu.
Naxashi píše:
No, ta Brněnská rekonstrukce (=změna nátěru) je vážně špatnej vtip. Místo toho tu máme stále 19 13TA krámů, které mají kapacitu K2, jestli vůbec, ale délku dvojice T3. Myslel jsem, že takhle se to dělat nemá, že jako chceš co nejvíc lidí (a co nejpohodlněji) na metr délky, ale co já vím…

Na 13T se reálně dělá pouze normální VP.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
No, ta Brněnská rekonstrukce (=změna nátěru) je vážně špatnej vtip. Místo toho tu máme stále 19 13TA krámů, které mají kapacitu K2, jestli vůbec, ale délku dvojice T3. Myslel jsem, že takhle se to dělat nemá, že jako chceš co nejvíc lidí (a co nejpohodlněji) na metr délky, ale co já vím…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3727
28 úno 2006 19:00
Omlouvám se za OT. Ale v Praze udělali (nechali si udělat?) GO, VP (?) na 14T, a předělali ty debilní sedačky v nesených článcích po vzoru novějších Poršat. Zatímco tady opět polovičatě na to napaplali nátěr "Drak", a sedíme dál jako slepice v kurníku na hřadě... ](*,)


Offline
822
25 led 2006 09:46
Tak pokud by ty GO dělali v ÚD Medlánky, tedy ve vlastní režii DPMB, zase by to bylo nákladově někde jinde. K tomu použitá výzbroj Progress, ještě by šla z vyřazených 21Tr vytěžit sedadla a udělat to po vzoru KT8D5N.
Ale mám obavy o nedostatečnou kapacitu ÚD. Jak jsem psal, pokud nebude dost nových 45T, nějaké GO u KT8 budou muset proběhnout.


Offline
2856
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Asi tak, protože schválené Kachny pro přestavbu na RN2P jsou, akorát by nešlo o nijak levnou GO. Jestli platí cena přes třicet míčů za jednu rekonstrukci, tak bych neřekl, že jsme zrovna bohatí, abychom si kupovali levné věci.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
822
25 led 2006 09:46
Výzbroj se třeba mohla použít z K2P nebo T3P.


Offline
822
25 led 2006 09:46
A s poloviční životností GO proti nové tramvaji. Ale pokud nebude všech 40 45T, tak se asi ještě pár GO KT8 dočkáme.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Při ceně nový dvojitý výzbroje, téměř novostavbám krajních článků a novostavbě středního to až tak výhodný nebude. Budou minimálně na polovině aktuální ceny 45T, a to bez ceny za nákup starý KT8. A furt to bude z větší části vysokopodlažní vůz, s minimálně 30 let starým rámem a podvozkama.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
pepola píše:
Nešla Praha ekonomičtější cestou?
Nakupují původně košické kačeny ze Szegedu, a dělají na nich POŘÁDNÉ generálky.

Szeged ne, když už, tak z Miškolce. Jinak generálka je sice hezká, ale bez přidání klimatizace.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3727
28 úno 2006 19:00
Nešla Praha ekonomičtější cestou?
Nakupují původně košické kačeny ze Szegedu, a dělají na nich POŘÁDNÉ generálky.


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
V sobotu 11.2 ,takže vlastně už dnes , vyjede 1761 na linku 12. Druhý vůz bude na svém kurzu linky 8.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Tak jsem před chvílí poslouchal 1760 zvenku při odjezdu. A vydává poměrně podivný a nezvyklý zvuky. Zhruba asi jako 13T s načnutou převodovkou . A ani ten odjezd ze zastávky nebyl nic moc, spíš odšourání. A vypadalo to pomalu, že mezi Masarovou a Novolíšeňskou snad i zastaví.


Offline
335
21 dub 2009 20:30
xcav8 píše:
Přesně, ukázkový případ jsou i jednotky Moravia.


To jo, ale stejný problém mají všichni výrobci vlaků a tramvají v celé Evropě. Viz třeba tento článek, který je sice primárně o problémech s opravami a údržbou železničních vozidel, ale v zásadě se dá říci, že totéž v bleděmodrém platí i pro vozidla nová.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
daxi: to je aspoň odpověď, díky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 423 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 04 pro 2024 21:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]