Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 69 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
3342
21 led 2011 14:19
1099+1523 opět zkušebně krouží, 1523 má na zadku No tag! - docela fofr :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
A je navíc i zapsaná ve vypravenosti.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
manil píše:
Souprava 1099+1523 dnes nejspíš venku nebyla a zatím vypadá, že i zítra nebude. :(


Včera ráno (cca 8:30) jsem cestou do práce viděl nějakou LF2+LF1 soupravu jet od zastávky Poříčí přes křižovatku směr Vídeňská jako ZJ, eviďáků jsem si nevšiml.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
manil: Ou… Tak…to jo. Pokud to bude takhle, tak už držim hubu. Pořád lepší tohle, než dvojice někdy i historických T3 nebo zoufale nedostačující KT8.
k.ondra89: Jenže v tomhle nejde udělat systém, bohužel. Bylo by to možná fajn, ale každý typ je jiný, když to zahákneš za sebe, je to zase jinak…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Myslím si, že jestli chceme, aby se důchodci, a vůbec hůř pohybliví cestující naučili používat NP vstup místo předních dveří, tak by v tom nějaký systém být měl. Takhle je to u KT8/K3 3. dveře, 13T/Vário/Anitra/RT6 2. dveře a T3+vlek 4. dveře. Pomalejší nástup do vozu může slušně protáhnout pobyt v zastávce.

Lze namítnout, že se to dá snadno poznat. Jenže starším lidem to už tak nemyslí, a většina cestujících nejsou šotouši, aby zkoumali rozdíly mezi vozy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Naxashi:
Teoreticky by ke konci roku mělo být k dispozici 13 souprav LF2+LF1. Otázkou je, jak rychle se podaří aktuálně zkoušenou soupravu uvést do provozu a jak rychle budou probíhat úpravy stávajících LF2 a LF1. Nicméně jak bude hotovo, bude jich až 13 a ke konci příštího roku dalších 6 navíc.

2all:
Souprava 1099+1523 dnes nejspíš venku nebyla a zatím vypadá, že i zítra nebude. :(


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Řekl bych, že nejde jen o to, že by lidi ten nízkopodlažní vstup neviděli, ale vem si, že třeba důchodce, kočárek nebo invalida bude čekat v místě, kde očekává nízkopodlažní vstup a přijede T3R.EV s vlekem. Než se dostane k těm zadním dveřím, tak mu ta šalina taky může ujet.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Pevná pozice dveří do NP oblasti není důležitá. Pokud je někdo slepej a blbej, a nevidí, kde to vozidlo je NP? i když je tomu přizpůsoben nátěr, tak prostě jeho blbost. Nechť spadne ze schodů, to je asi jediné. Nemůžeme všechno přizpůsobovat blbým lidem. Fakt ne.
LF2+vlečňák je doopravdy…blbost. Ano, zajímavý nápad, ale jak bylo napsáno, 30m vozů tu máme dost. Co potřebujeme, je, jak už opět bylo napsáno, 22 m a hodilo by se i něco v kategorii 26 – 27 m. De facto RT6. Pro linky, kde K2 je málo, ale 2×T3 moc. Například 3. Nebo 9. Kapacitně tomu odpovídají vozy 1901 až 1919, ale ty jsou zbytečně dlouhý, vozí se tam jalovina. K tomu není důvod.
Potřebujeme ale také vozy, co by měly například 35 – 37 m. Víkendová 1 a pracovní 12. A nikdo mi nenamluví, že to není potřeba, obě linky využívám poměrně často. O prázdninách to není tak…extra, ale přes většinu roku jo. Stejně tak jako JE potřeba mít něco, co bude mít alespoň těch 42 m efektivních (tzn. vnitřní prostor). Ideálně jednovozové, kvůli snížení jaloviny, nicméně, nemáme vozovny, takže 2×LF2 nebo 2×K2. K2 do dvojic zapojit nejdou, upravovat je, na to je už pozdě, když polovina z toho jsou vraky o věku mých rodičů a druhá (větší :D ) polovina byla rekonstruována a doufejme že se další renovace nedočkají, že bude jen náhrada. Takže 2×LF2. O tomhle tu debaty už byly, nicméně to, že DPMB s nimi končí, považuji za krok zpátky. Ne zřídka kdy jsem je viděl nacpané. Bylo by jich míň? Jo? A kolik bude těch LF2 + LF1? Pokud jich bude 6 a víc, zavřu hubu. 6 a víc ale garantovaných a stabilních. Protože dvojic LF2 bylo občas i 5. V současnosti jich může být až 8. LF2 + LF1 může být…11? Nevím přesně. Tolik jich ale samozřejmě jezdit nebude. Nicméně, pokud tu budeme mít nějaký 4 „vysokokapacitní“ soupravy, tak to doopravdy žádný rozdíl nebude. Protože tu jezdila ještě trojice, že ano… Jejich ukončení taky nechápu, je to de facto stejná délková kategorie. Jasně, vozili spoustu jaloviny, přece jen, 3 vozy, ale už se tam narval podstatný počet lidí.
Pak jde taky o to, jak vhodně se kurzy vyšších kapacit umístí. Například v čase mezi 07. a 08. ráno ze směru od Řečkovic by bylo doopravdy VELMI vhodné je nasadit. Na 4. zastávce se člověk nevejde do 30 m šaliny. Prostě…nevejde, není kam si stoupnout, sednout, pověsit se, cokoliv. Leda tak vylézt na střechu. Párkrát jsem zažil, raději jsem se na Semilasso prošel pěšky.
Takže proto stále tvrdím, že Brno potřebuje novou vozovnu. Velkou, moderní, se zázemím pro až 45 m dlouhé vozy, jednodílné. Jo, jsou to investice v řádech 10^9, ale je naprosto očividné, že je potřeba. nebo za chvíli doopravdy budeme jezdit na střechách šalin. A na sedadla se budou prodávat místenky… Důchodcům ale. A matky s kočárkama? No, ty dopadnou asi ze všeho nejhůř.
…jen můj (radikální) názor založený na pozorování, zkušenostech a preferencích. Není nutno hned kamenovat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jenže je tu taky potřeba nahradit kapacitu 20 metrů. V kapacitě 30 metrů tu máme napevno něco přes 70 vozů, plus cca 40-50 souprav T3 a 10 souprav T6, to je nějakých 125 souprav. Nemyslím, že je v této délkové kategorii potřeba přidávat.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Je pravda, že kdyby se to poskládalo, do 3 typů souprav (byly by k tomu ještě potřeba koupit dalš LF2) tedy LF2+LF, LF2+VV, LF2+T3EV, tak by to mělo cca podobnou kapacitu, bylo by to LF a dveře s plošinou by byly taky stále na stejném místě... za předpokladu dokoupení 2x LF2 by se tím získalo 19 souprav, což mi nezní úplně špatně:)

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Mě jde spíš o to, aby se tak nějak unifikovalo pořadí NP dveří na 2-3 dveře, což vlek za T3 nesplňuje.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Osobně bych wleky viděl za T3R.EV. Jestli se nepletu čtyři vleky a čtyři motorové vozy a máš další LE (aniž bys hrábl na NP motoráky). Samozřejmě za předpokladu, že vv60 budou funkční, že...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Ale oproti LF1+VV60 je to o moc lepší využití, navíc by to taky nemuselo jen na d-1...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Co jsem propočítával (dávno, při vizi souprav LF2+LF1), tak tabulková kapacita LF2+VV60 je velmi podobná kapacitě soupravy T3+T3. Konkrétně 2xT3 při kapacitě 224 osob vedou o jednoho člověka nad LF2+VV60 (223 os.) - takže si jinak nepomůžeš...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Morgul:
Souprava LF2+vlek se dokonce zkoušela, viz. foto.

Zajímavá by též byla souprava VarioLF2+T3R.EV - vpředu NP vůz, vzadu klasická T3, které toho hodně pojme.


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Tak mě napadá, jestli by mělo smysl při stavu 17 LF2, 11 LF a 4 vleky poskládat 11 souprav LF2+LF a 4 soupravy LF2+vlek = 15 kapacitních souprav a 2 LF2 vypravoval na linky, kde je třeba NP garance ? Brání něco provozu LF2+vlek?

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
dnes ráno na d-6 wana s wlekem (tuším 1554+1302).

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
V po a v út by měla 1099+1523 opět jezdit zkušebky cca celý den. Žhavte foťáky.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
MKzB píše:
Jestli to nebude tím, že 1497 bude jezdit většinou jako B vůz za LF2, protože jak známo u B vozů bývá plošina mimo provoz.
O víkendech by LF1 měly jezdit i sólo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
A v praxi pokud bude plošina mechanická měla by být "v provozu" stále.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
k.ondra89 píše:
Ty Vária jsou fakt co kus to originál. sarcastic 1497 je první brněnskou tramvají s mechanickou plošinou pro vozíčkáře.

Jestli to nebude tím, že 1497 bude jezdit většinou jako B vůz za LF2, protože jak známo u B vozů bývá plošina mimo provoz.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
jasné. To všechno je totiž dělané proto, aby se v případě poruchy některé z komponent čekalo na dodání náhradní půl roku místo 3 týdnů atd... :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ty Vária jsou fakt co kus to originál. sarcastic 1497 je první brněnskou tramvají s mechanickou plošinou pro vozíčkáře.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Tak přihodím sem čtvrteční odchyt 1099+1523. Na 60009


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Zlaťák píše:
Mechoš: Karlos psal ve středu, že "už od včerejška". My víme, že před středou je úterý. ;)


no jo :-D
datumu kdy to psal jsem si nevšiml :-"


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 00:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]