Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 66 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
king666:
jo ale sedíš kolenama k sobě,jak v kačeně na tom čtyř sedadle,jen v 13T je ten prostor užší.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
daxi: ale mezi sedadly to ničemu zase až tak nevadí? ti sedící se tam nějak vměstnají a mezi sedadly nikdo stát nemusí... takže obsaditelnost je díky volné uličce lepší než ve starších poršatech...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Tak samozřejmě génius na marketing, jako třeba já, by to zvládl sarcastic

Ne, vážně - souhlasím, pokud někde, zejména v zástavbě, opravdu šalina duní, je jasné, že potřeba ji opravit a politický kapitál se z toho vytříská. Otázkou je je, kolik lidí si toho všimne mimo přilehlých domů.

Spíš jsem tím chtěl říct, že tady by měl rozhodovat technický, ne politický zájem, byť vím, že je to obtížné :-)


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
marecek.00 píše:
Ale přece jenom se prodává poněkud hůře, to je třeba nechat :-)


To záleží co všechno se tím získá. Kdyby to vedlo k radikální snížení hlučnosti, tak je to velmi dobrý kapitál. Třeba na Merhautově jsou lidi z hluku docela nešťastní, kdyby se tam povedlo tu trať výrazně odhlučnit, tak s příslibem dalších podobných rekonstrukcí by se dalo ve volbách pěkně argument. Příslib dalších 13T to dneska nevyhraje.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Kari píše:
No, jak se to vezme. U starých poršat v lichých článcích si nikdo nemá šanci stoupnout, kdežto v těch nových už jo, i když těch stojících lidím tam kvůli místu nebude tolik, ale alespoň něco. A sedaček tam je stejně (pokud tu 1,5 sedačku počítám za jednu) jako ve starým uspořádání. Podlě mě posun k lepšímu, i když krám furt zůstane krámem.



Ale já nemyslel místo v uličce,ale místo mezi sedadly.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Já neříkám, že se to prodat vůbec nedá, ale jde mi o to, že přestřihnout pásku na kolejích, které tam stály i předtím nebo se nechat vyfotit, jak šampáněm polévám zbrusu nový "supermoderní" vůz, to je trochu rozdíl...
Navíc křest těch krámů se dá uskutečnit kdekoli (viz. křest na Svoboďáku) narozdíl od otevření nové trati kdesi na okraji města, kde to nemusí být ani přístupné...

Ale to už je trochu mimo diskuzi ;)


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Ale přece jenom se prodává poněkud hůře, to je třeba nechat :-)

Já mám LF2 docela rád a docela jim fandím, vč. případných vícečlánkových variant (docela by mne zajímalo, co by stálo LF4 vs. 2X LF2), ale fakt je že ten přechod je dost úzký. Při rozšíření bych s ním už opravdu neměl žádný problém.
LF2+ na fotkách vypadá pěkně a že je to atyp? Samozřejmě, ale pokud jich tu bude 29 jako třináctek, žádný atyp to už nebude.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Také si myslím, že opravená trať se dá politicky prodat v pohodě. Zejména tehdy, když si z toho udělají papaláši self-promo sarcastic

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
To přece vůbec není pravda, opravená trať znamená pohodlnější jízdu (v rámci možností), mnohem nižší hlučnost a možnost i nějakých dodatečných úprav kolem trati, akorát je problém, že to znamená nepříjemnosti počas výstavby. Ale představa, že se to nedá politicky prodat je úplně mylná.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Já se taky už těším, až se zrychly rozpálí, ale zároveň 13T nemám rád. Jsou tu a budou tu, s tím se nic neudělá. Ale jako cestující na to budu nadávat pořád. Nemám je rád, nelíbí se mi, jezdí se mi v nich blbě.
Zatím sem necpěte ForCity, to má myslím svůj čas. Nemusí se hned kupovat. Jsou nevyzkoušené. Pokud bude z Práglu kladné hodnocení, nebráním se jim, ale ještě chvíli bych vozový park obnovoval rekonstrukcema a variema. Radši než mít supermoderní vůz, který stojí hodně a jezdí se v něm blbě se radši budu mačkat ve variu na schodech...

Co se týče tramvajových tratí, je opravdu potřeba dát je urychleně dohromady, jenže to není politický záměr - proč? Za cenu jedné nablýskané tramvaje, u které se zastupitelé vyfotí a zatleskají si, je pár stovek metrů "dvou kusů kovu v zemi". Nový vůz každý vidí, ale nová trať pro veřejnost zajímavá není, toho si nikdo nevšime...


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
MartinV píše:
Křest: a nedají si pokoj... :-P

LF2,...:málo místa by vyřešil ten interiér 1+1, a to i u kloubu; zároveň by bylo ve voze více místa a na přepravu by to stačilo. Ale nadruhou stranu, pokud budou kapacitnější soupravy, pak to 2+1 tolik nevadí.


Nevyřešil. Problém není, že by málo místa bylo u kloubu, ale v tom, že od kloubu jediný přístup ke dveřím vede přes úzké schody na nichž se dva lidé nikdy nevyhnou, a pak se ještě musí člověk probít přes prostor v nízkopodlažní části, který se hodně rychle zaplňuje. (Jinak teda sedět v LF2 u kloubu je taky za trest, vizuální dojem z řešení těch přechodových měchů proti Anitře nebo 13T působí jako laciný vtip.)

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
ad LADA:

úplně jsi mne dojal :oops:

Samozřejmě chápu že zrychlíci se do tohohle provozu prostě nehodí, ale nemůžu si odpustit je milovat hlavně jedno dvojče .....

jinak ostatní 3 soupravy ať se klidně zruší ..... hlavně jednu už bych viděl rád rozpálenou ......

ale na deltíka si šáhnout nedám .....


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Cj píše:
13T a krám? Ale pánové...Začínám mít pocit, že se z toho stává městská legenda. Teď je prostě sexy tvrdit, že všechny 13T patří do šrotu a raději budeme dále jezdit v T3. sarcastic


Plný souhlas. Nekteří ze zde diskutujících mají vrchlové chvíle když přijede nějákej p.sranej zrychlovač T3 a byli by rádi kdyby ty plečky jezdily dalších 50 let. Toto není vůbec myšleno na mechoša protože ten si to může dovolit říct když tyto vozy zná nejenom ze strany cestujícího ale i řidiče a mechanika. Tomu jeho názor neberu. Nevím osobně mě dost stvě, že dodávky dalších 13T mají skoničit.Pokud se začne kupovat For City tak proč ne. Osobně mě dvou wany vůbec nevadí v jakém koliv provedení. Jediný co mě mrzí na těch novostavbách nebo třeba reko KT8 mrzí je to, že tyto vozy nedostanou kamerovej systém aby ty malující zvířátka co DP vozí mohli být něják potrestány. V týmto jsou 13T s kamerama k nezaplacení zatím jsem nespozoroval nějáké podrápané skolo nebo tak.

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Přesně tak, když se přizpůsobí trať použitím přechodnic, tak i s 13T je příjemný a plynulý svezení, bez rázů při nájezdech do oblouků. Příkladem budiž třeba Husova. Mám dojem, že by bylo třeba přizpůsobit tratě vozovýmu parku. Dělat opak považuju za hloupost.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Nakupovat Pluska by byla asi nejvetsi blbost. To uz je totalni atyp. S ostatnima (a)typama v brne to ma spolecny akorat to ze to jezdi po kolejach (chvilema). POkud se brno rozhodlo jit cestou pevnych podvozku, tak je na case se tomu prizpusobit. ono je moc hezky svadet vsechno na podvozky. Ale misti tankodrom vydavany za tramvajovy trate, oblouky bez nabehu , tak to je problem. Tohle by se melo resit. Pokud budou v solidnim stavu trate , tak bude jezdit vsechno lip. Porse, pokud jede rekneme po krenove, ktera je jaks taks solidni, tak je to krasa. Pokud stejny vuz jede jinde, tak obvykle lita kde to jde. Ale kdo by priznal ze nektery trate od polozeni asi nevidely podbiti a brousici vuz se pouziva pouze jako nadavka.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
daxi píše:
Podle mě to změna k lepšímu není,mezi sedadlama je strašně moc málo místa.

No, jak se to vezme. U starých poršat v lichých článcích si nikdo nemá šanci stoupnout, kdežto v těch nových už jo, i když těch stojících lidím tam kvůli místu nebude tolik, ale alespoň něco. A sedaček tam je stejně (pokud tu 1,5 sedačku počítám za jednu) jako ve starým uspořádání. Podlě mě posun k lepšímu, i když krám furt zůstane krámem.


Offline
71
11 zář 2006 23:20
13T a krám? Ale pánové...Začínám mít pocit, že se z toho stává městská legenda. Teď je prostě sexy tvrdit, že všechny 13T patří do šrotu a raději budeme dále jezdit v T3. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Křest: a nedají si pokoj... :-P

LF2,...:málo místa by vyřešil ten interiér 1+1, a to i u kloubu; zároveň by bylo ve voze více místa a na přepravu by to stačilo. Ale nadruhou stranu, pokud budou kapacitnější soupravy, pak to 2+1 tolik nevadí.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
27.1. ve 12:30 proběhne ve smyčce Pisárky křest nových tramvají.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
U 13T je při sezení v lichých článcích dost těžké dostat se ke dveřím a ven, v Anitře tenhle problém v podstatě není. Stejně tak u plnější LF2 je dost problém se od kloubu dostat ven. I v K2 se od kloubu dost blbě dostává ven, člověk se probíjí skrz lidi, kteří nemají kam uhnout, leda ven, což ale u dveří se schodama není nic moc.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Málo místa možná ano, nevím, neviděl jsem, ale už tam určitě projde člověk i v případě, že budou na sedadlech sedět lidé. Což beru jako výrazné zlepšení.


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
MartinV píše:
Uvidíme ale, jaké zlepšení přinese pozměněný interiér.


Podle mě to změna k lepšímu není,mezi sedadlama je strašně moc málo místa.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A přitom Anitra je 13T v bledě modrém (resp. naopak). Dvoje široké dveře v NP článku, u 13T je to větší plocha (kratší článek). Uvidíme ale, jaké zlepšení přinese pozměněný interiér.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Naopak Anitra mi uspořádáním pro cestujícího přijde jako nejlepší vůz v Brně (až na to, že je relativně malá). Dvoje velké dveře v NP článku, navíc relativně snadno dostupné i z těch krajních, celý vůz na mne působí relativně prostorně.

Kdyby už mělo být tak, že prostě nemáme na moderní nízkopodlažní vozy, pak bych jako cestující nejraději v Brně viděl Anitry na méně vytížených linkách kde teď máme K2 a přes centrum, a kačeny s nízkým středním článkem namísto všech dvojic T3, a asi i 13T.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
MartinV píše:
Thingie: Asi by nebyl problém si nechat udělat wanu s uspořádáním 1+1. To by řešilo 1 z Tvých problémů.

Wany 1+1 mají Pražáci a schody by řešilo plusko. Sóla bych už nebral, ale větší počet LF2 by byl potřeba, jak do dvojic, tak jako NP náhradu za K2. LF2 mám docela rád a bylo by fajn, kdyby se dvojwanizace trochu víc rozjela.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 21:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]