Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 152  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

243
02 zář 2014 12:02
Brno
Ta 1130 skončila kvůli nějaké poruče, nee?
Jinak - přežije nějaká z nich rok 2018?


Offline
410
29 lis 2014 18:06
T3 1586 píše:
Vi někdo, kdy dojezdi 1122,1125,1128 a 1132?
Jinak všechny 4 dnes na 2 :)

roli sehrají kilometry a technický stav. 1130 skončila ze dne na den.


Offline
Uživatelský avatar

243
02 zář 2014 12:02
Brno
Vi někdo, kdy dojezdi 1122,1125,1128 a 1132?
Jinak všechny 4 dnes na 2 :)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Nevidím tam jiné než přední dveře, a docela očekávám, že to přes normy neprojde.

Na druhou stranu, můžou je udělat vlevo, ve stylu emergency exitu double deckerů v Británii na opačné straně, než kde se nastupuje, to by mohl být taky dobrý bizár.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Tak chvilku to ještě potrvá a nemyslim si, že v reálu to bude vypadat úplně stejně jako studie. Jako vždy narazí naivní představa na realitu. Ne že by se to už nestalo...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Navíc ty střešní okna jsou kopie Lipska http://file1.npage.de/005599/32/bilder/ ... smd_26.jpg


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Porovnávat Tuhle T3 s naší K2R-RT není úplně na místě. Každý vůz je jiný a vznikl v rozdílných podmínkách a za různým účelem. K2R-RT je plnohodnotná hospoda s WC a dalším příslušenstvím. Přestavbu platil soukromý investor, který upřednostnil funkci a nějaké rozumné náklady před efektním vzhledem. Pokud se nepletu, tak ta T3 je projekt Prahy, takže si můžou dovolit se v ní rok hnípat, převařovat skelet, měnit čela a podobný skopičiny.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Rem píše:
Možná by bylo fajn k tomu napsat, že se jedná o plánovanou pražskou "párty tramvaj" takhle mi to zprvu přišlo, že sis maloval.
Vlákno zajímavé postřehy odjinud by bylo též vhodnější, i když tam to už je. S K2 to moc společného nemá.


V pravým dolním rohu je popis, tak sem to neřešil biggrin Spíš sem to chtěl jen porovnat s RTčkem... v postřehách odjinud čekám, že už to buď je a nebo že to tam brzy bude.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Možná by bylo fajn k tomu napsat, že se jedná o plánovanou pražskou "párty tramvaj" takhle mi to zprvu přišlo, že sis maloval.
Vlákno zajímavé postřehy odjinud by bylo též vhodnější, i když tam to už je. S K2 to moc společného nemá.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
M píše:
Vypadá jako normální T3 bez pár oken.


Ano, ale i tak je zajímavější než RT. Větší okna pak ty okna inspirovaný RTOčkem... něco takovýho by "Pivní šalina" taky potřebovala, něco co ji odliší od zbytku - reklamní polep a interier jak z bufetu není nic moc.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Vypadá jako normální T3 bez pár oken.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Musím říct - Kam se K2R-RT na T3 Coupé hrabe!

Sice je to zatím jenom skica, ale i tak musím říct, že bude určitě vypadat líp než K2...
Příloha:
T3-Coupe.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To je ranní přejezd 00507 z Tkalcovské na náměstí Míru.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

94
08 črc 2015 19:33
Olšany
Občas po ránu jsou k vidění zajímavé vozy na d-4. :D
(pouze dokumentační foto)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Aktuálně se nepočítá.


Offline
Uživatelský avatar

94
08 črc 2015 19:33
Olšany
Když už jsme u té hromady šrotu, tak jak to vypadá s tou 1039? Tak před půl rokem bylo řečeno, že se uvažuje o jejím zprovoznění, ale zatím stále stojí nehnutě s ostatním bordelem u plotu.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
likin píše:
Sice se potřeba středněkapacitních vozidel zužuje, nicméně svou roli hrají i kapacitní možnosti vozoven, ať už odstavné plochy nebo údržby. Takže 20m vozy se mohou nahradit kapacitnějšími pouze za předpokladu snížení stavu vozidel ;-)

...nebo rozšířením kapacity vozoven (viz první etapa Pisárky) nebo rozpálením té hromady šrotu, co stojí u plotu v Pisárkách.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
pro začátek by se hodilo upravit všechny 4 T3EV pro provoz s LF2, tím by se jednička zaplnila rychleji.
Pak by stálo za zvážení, jestli nerekonstruovat nějaké K2P na LF2 s výzbrojí Progress a spojováním s T3PV. Přeci jen, jsou to vlastně skoro nové vozy, ale vysokopodlažní a tudíž morálně zastarávající...

Upravit T3R.EV technicky možné je, akorát toho nebylo využito...

Ale spojit K2 (absence jakékoliv přípravy na mnohočlenné řízení) a T3 možné není. Mají rozdílné regulátory, jiný počet hnacích podvozků atd. - trakčně jsou nespojitelné.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
T3G píše:
Dobry den,

pred casom som cital o sklonovych podmienkach na Brnianskych tratiach na tomto fore. Bolo napisane, ze kopec na Udolni v pohode vyslapu a pribrdzdia Progresove K2ky, ale vraj K2R s TV8 su uz zakazane. Nevedel by niekto, preco TV8 ten kopec nezvladne, a ci take obmedzenia platia aj pre T3G a T3R? Pokial viem, tak najblizsie sklonove podmienky su na Pekarskej, a tam tie vozy jazdia kazdodenne, tak neviem, v com vlastne je problem.

Dakujem.

Jde o dokonalost skluzové/smykové ochrany a možnost vypnout vadný podvozek a odjet na druhý (což tramvaje s TV8 nyní jako jediné neumožňují). Jízda na náměstí Míru není zakázaná pro žádný typ tramvaje a všechny ji vyjedou a sjedou (a to včetně zrychlovačových K2, dvouánápravových historických tramvají), ale v případě K2 jsou na čtyřku předepisovány preventivně K2P a K2T, které to zvládají prostě líp.
Oproti Pekařské je svah na náměstí Míru podstatně delší a je celý lemován kaštany, takže když od konce léta začnou ztrácet listy, tak to tam zatraceně klouže.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jo, a pak většinu prázdnin prostála s orvaným lakem venku v Pisárkách. Na opravě laku byla až začátkem září.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
410
29 lis 2014 18:06
T3 1586 píše:
1125 přišla o reklamu na Jabloňový sad.

přišla o ni už v průběhu prázdnin ;-)


Offline
Uživatelský avatar

243
02 zář 2014 12:02
Brno
1125 přišla o reklamu na Jabloňový sad.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ondra K: pokud k tomu připočítáme 20 13T s původním interiérem (kde není reálná kapacita o moc větší), tak už to celkem stačí ;-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jakub S. píše:
No, zkrátka a dobře je nutno nad obnovou vozů T3, K2 a později i KT8 a T6 uvažovat komplexně...
Z toho co pozoruji, provozní potřeba vozů kategorie 20 m (nepočítaje soupravy na d1) se bude snižovat. V budoucnu bych očekával tyto vozy pouze na linkách 4, 10 a 11, zbytek v kategorii 13T a souprav 2×T. Myslím si tedy, že prvně přijde doopravdy výběrko na náhradu 2×T. Ale kdo ví, snad má DP nějaký dlouhodobý plán (jakože určitě má).

Na linky 4, 10 a 11, je s nějakou rozumnou rezervou potřeba nějakých 45 vozů, takže počet 20 m se stejně nijak zásadně nesníží. Docela velký problém je, podle mě, hlavně nedostatek 20 m NP vozů. Při zachování potřebného počtu NP záloh je 17 Aniter prostě málo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Jakub S. ... Lepší by bylo do budoucna rozdělit 13T mezi "4" a "5" - dva nízkopodlažní spoje za hodinu v pracovní den na "čtverce" jsou dost ubohý (nehledě na to, že úseky Mostecká-Hlavní nádraží + Náměstí Míru-Hlavní nádraží znamenají ve špičce přeplněnost K2/Aniter/Varií). Naštěstí to teď rok a půl nemusíme my, natož DPMB, řešit...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3786 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 21 lis 2024 19:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]