Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 57 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 412  Další
Autor Zpráva
Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Je tam více faktoru...... A ono ty erka kloubový designově asi dobrý, ale jízdní vlastnosti na hov...o ....líny .....tupější na brzdu....neříkám že je to nejhorší co je v Brně, ale nemá to k tomu daleko.... i když zrychl je dávno za zenitem, tak dobře poladěnej udělá možná více parády, než li erko.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
tailslide: To je fajn, že se alespoň nějakých zbavíme, jestli to chápu dobře.
Ale mně prostě zaráží, že pohodlné, povedené rekonstrukce dojíždí ale ultravraky…ty tu jsou pořád.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Naxashi: K T3G. Taky některý kousky dojíždí km. A navíc není u gecek ani u generalkovanejch v plánu prohlídka vyššího stupně možná se vloží nějaká SP vozům kde se nevložila.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Co já vím, tak ty K2R měly být vyřazeny bez náhrady (bez využití TP), protože se místo nich koupily 13T.
Ty K2R snad měly být darované na Ukrajinu, ale nějak to zamrzlo.
Jinak že je celkem škoda, že příští rok Program Vario končí (viz. aktualita). Dokud budou v provozu nějaké Vysokopodlažní T3 a K2, bez vize pořízení nových tramvají, tak bych v něm postupně pokračoval. Ale třeba je možné, že se kuje nějaké další výběrko.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Ondra K. Co vraky jako T3G, nebo snad i KT8? Ty jezdí pořád, nějak nevidím jejich nahrazování. OK, vynechme KT8, ale T3G…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky si myslím, že vyřazování K2R je škoda, ale holt mají najetý kilometry, mezi řidiči jsou neoblíbené a mají starší výzbroj, než K2T a K2P. T3R, ani T3RF konec nehrozí. Ty budou jezdit ještě dlouho.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
K2R a T3R jsou nejlepší non-Vario rekonstrukce K2 a T3. Zbavování se toho je velká škoda. Externí design povedený, sedačky velmi pohodlné, pořádné dveře, skla, apod. Prostě rekonstrukce na úrovni. Tak se toho samozřejmě zbavíme a budeme jezdit ultravraky typu T3G nebo K2T/P. Jasný.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

275
31 led 2010 23:09
Je v plánu linka 7 ? 13 mě ani tak nezajímá, ale na to 5-6 se mě teď ptalo pár známých...


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Do nějakých K2P/T by se mohly v rámci GO nebo VP dosadit sedačky z vyřazených K2R. sarcastic


Offline
2730
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jestli si tu chceme budovat pojízdný muzeum, tak můžou K2P klidně zůstat, jak jsem psal, v té největší zimě nebo sněžení v nich bývá tepleji než v ostatních modelech, ale na ostatní komfort jízdy jsou to skoro žebřiňáky, přecejen u K2R, nebo T3R člověk celkem i pozná novější sedačky a pořádný vypružení, stačí jet třeba přes výhybky u Tomáška nebo před Stopařem. Chce to pořádnou obnovu parku i v sekci kachen. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Program Vario by měl příští rok skončit a nový vozy jsou v nedohlednu, takže K2T a K2P tady budou pravděpodobně ještě dlouho.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
No paradoxně končí Kotas vozy, kterážto reko byla aspoň trochu plus pro pohodlí cestujících, i kdyby se mělo jednat jenom o blbej lepší výhled ze zadního okna. Přitom vozy K2P, nebo K2T tu budou strašit ještě jak dlouho? Jako cestujícímu je mi užití jiné eletrické výzbroje naprosto u zadele.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Ondra K. píše:
1059 byla v minulých dnech přezuta na nová kola. Z toho lze usuzovat, že uvažovaný konec typu K2R.03 není na pořadu dne.

vozy 1027, 1028 a 1053 jsou odstaveny, nejspíše definitivně a brzy se pravděpodobně přidá i 1060 ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Diskuze přesunutá z tématu K2. Ondra

1059 byla v minulých dnech přezuta na nová kola. Z toho lze usuzovat, že uvažovaný konec typu K2R.03 není na pořadu dne.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
T7B5 by měla mít výzbroj TV3.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
TMB: nevíš prosím, nepamatuješ si jaký to mělo sedadla? Stejné jako v KT8? černá koženka, nebo červená?


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Eda: super fotky, úžasná vzpomínka na mládí :applause:

TMB : jsi zlatej, díky moc.

colt274: díky za přehled :-)


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Trochu jsem se zmýlil, je to tak, že mají dva provozní historické sériové kusy (z toho jeden je upraven do podoby prototypu) a jeden z prototypů mají neprovozní v muzeu. Dovolím si rovnou vypsat osudy všech T7B5:

Moskva (původně 7001 - 7006, v roce 1994 přeznačeno na 3321 - 3326)

3326 (ex 0026, 7001, 3321) - 2003 přeznačen na 3326, v muzeu od roku 2005
3322 (ex 0027, 7002) - 2000 shořel motor kvůli zkratu, od roku 2002 skříň používána jako sklad, zřejmě sešrotován 2014
7001 (ex 7003, 3323) - v muzeu od roku 2010, 2011 přeznačen na "prototypové" číslo 7001, má červeno - krémový nátěr, který nikdy nenesl
3324 (ex 7004) - 2004 zkrat v elektoinstalaci, nepodařilo se opravit, 2008 sešrotován
7005 (ex 7005, 3325) - v muzeu od roku 2009, nese původní zeleno - bílý nátěr
3321 (ex 7006, 3326) - 1999 požár podvozku způsobený zkratem, 2003 přeznačen na 3321 a 2004 sešrotován

Ostatní

0024 - prototyp v majetku ČKD (resp. Siemensu?), 2002 sešrotován
100 (ex 0025, 200, 321, 100) - 1991 prodán do Osla, úprava na party tramvaj (ev.č.200), 1995 přečíslován na 321, 1998 prodán do Göteborgu (ev.č.100), toto je vůz, který se objevil na MSV

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Ona se nakonec i trochu vyráběla - 4 sériové kusy odebrala Moskva (+2 ze čtyř prototypů). Většina jich dojezdila na zásadní poruchy (zahoření atd.), dvě (jednu sériovou a jeden prototyp) mají jako historické vozy.

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
796
25 led 2006 09:46
Tak to B v označení napovídá vzdálenost otočných čepů 7,5 m + jízdní profil podobný jako KT8. A to československé DP tehdy nechtěly. Jak tak koukám, tak podvozek má k T6 dost blízko. Jaká byla výzbroj, si dnes nevzpomenu, asi nějaká prototypová (TV4?).
Proč se nevyráběla? Protože problémy ČKD po roce 1990 a asi ji nikdo nechtěl, ani v CCCP . Jinak tohle viselo v okně 1703 na MSV v roce 1989.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
V čem byla lepší oproti T6? A proč se nevyráběla sériově?


Offline
796
25 led 2006 09:46
Tak ta veletržní T7B5 ev.č. 0025 v roce 1990 na BVV a v dubnu 1989 v Praze.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Série fotek z Brna ze srpna 1992


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Přesně tak, viz. fotky T6A5.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ostatně, třeba naše T6A5 byly dodávány v dost podobném stavu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10278 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 čer 2024 15:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]