Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 53 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další
Autor Zpráva
nejlepši travaje maš anitri ,ja misli žeto vihraje zase škodovka.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ROMAM. píše:
jo přišti rok 2 anitri,a ptom 10 aš bude 100 aniter.

že těch 10 let bude 100 aniter nikdo neřekl, pokud vím... podle mých posledních info se říkalo, že bude 100 nových nízkopodlažních tramvají... o anitře nikdo nemluvil


jo přišti rok 2 anitri,a ptom 10 aš bude 100 aniter.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
VS píše:
manil píše:
VS píše:
Příští rok mají přijít další 2 Anitry. Podle Bez Starostí budou od Září garantovány NP spoje i na linkách d-3 a 7. Jestli bude na d-3 Anitra, tak asi i K2. Že by se ty 2xT přece jen stěhovaly na d-5 :?: Taky 21Tr na t-x25,26,30,34,36 budou garantovaný. NP trajfy budou, ale i na linkách t-31,33, tady asi část převezme Komín nebo snad svěří ty nový krásný nový 21 tr do ruk Slatiny.

Já si myslím, že K2 na d-3 nepůjdou. Ten garant podle mně bude T3R.EV s vlekem nebo K3 (nebo RT6 :-D). Na d-7 je to jasná Anitra.


A když se vlek pokazí, RT6 nepohne a K3 bude na d-1, tak tam pudou NP kachny :twisted: .

no, nevím, jestli se dokáže stát tolik věcí najednou, ale v Brně je možný všechno... no, ale myslím, že kachny tam nepůjdou - dyt je nemůžou dat ani na d-12 a 13... a K3 mají letos přece přibýt ještě ale dvě, ne? :twisted:


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
manil píše:
VS píše:
Příští rok mají přijít další 2 Anitry. Podle Bez Starostí budou od Září garantovány NP spoje i na linkách d-3 a 7. Jestli bude na d-3 Anitra, tak asi i K2. Že by se ty 2xT přece jen stěhovaly na d-5 :?: Taky 21Tr na t-x25,26,30,34,36 budou garantovaný. NP trajfy budou, ale i na linkách t-31,33, tady asi část převezme Komín nebo snad svěří ty nový krásný nový 21 tr do ruk Slatiny.

Já si myslím, že K2 na d-3 nepůjdou. Ten garant podle mně bude T3R.EV s vlekem nebo K3 (nebo RT6 :-D). Na d-7 je to jasná Anitra.


A když se vlek pokazí, RT6 nepohne a K3 bude na d-1, tak tam pudou NP kachny :twisted: .


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS píše:
Příští rok mají přijít další 2 Anitry. Podle Bez Starostí budou od Září garantovány NP spoje i na linkách d-3 a 7. Jestli bude na d-3 Anitra, tak asi i K2. Že by se ty 2xT přece jen stěhovaly na d-5 :?: Taky 21Tr na t-x25,26,30,34,36 budou garantovaný. NP trajfy budou, ale i na linkách t-31,33, tady asi část převezme Komín nebo snad svěří ty nový krásný nový 21 tr do ruk Slatiny.

Já si myslím, že K2 na d-3 nepůjdou. Ten garant podle mně bude T3R.EV s vlekem nebo K3 (nebo RT6 :-D). Na d-7 je to jasná Anitra.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
27 negarantujou... :wink:
Verusha píše:
To o tom garantování nízkopodlažnosti v magazínu Bez starostí jsem četl také. Tramvaje, autobusy - budiž. Trolejbusy - zní to pěkně, že Brno má 51 nízkopodlažních trolejbusů, ale v celém tom článku nějak zapomněli na jednu dosti podstatnou věc (!!!!) - totiž že je spoj garantovaný, znamená informaci pro vozíčkáře, že tam má plošinu a že bez cizí pomoci (kromě řidiče, který ji musí sklopit) se dostane do vozu. Zde bohužel kdosi v kanclu při promýšlení této garance pozapomněl, že trolejbusů je sice skutečně 51 nízkopodlažních, ale nízkopodlažní trolejbus bohužel nemusí nutně znamenat, že má plošinu. Jinými slovy - modelová situace - pokud na garantovaný spoj přijede třeba vůz 3001, znamená to pro vozíčkáře to samé co u klasické 14Tr (tedy středně podlažního vozidla) - musí říct někomu cizímu. Z toho plyne, že garantovaný spoj musí být spoj, kdy přijede vůz s plošinou - a těch v Brně není 51, ale všehovšudy prachsprostých 12 (3040 - 3043, 3601 - 3608). Kloubáky z toho hned můžeme vyjmout - 22Tr jezdí na X25 a 26 a nyní přes prázdniny výhradně na 26. Takže nám zbyly 4 vozy, které můžeme využít pro garantované spoje na linky 27, 30, 31, 32, 33, 34, 36, 38, 39. To je devět linek, na které máme čtyři vozy (z nichž mimochodem nyní jeden stojí delší dobu pro poruchu měniče a druhý má ten den třeba kontrolní prohlídku v dílnách. Takže, ne že bych se chtěl považovat ze nějakého matematika, ale čtyři jablíčka vyrostly na celkem devíti stromech, paní učitelko?


S těmi nájezdovými plošinami to není ideální ani u šalin-viděl jsem, jak se ji u 1752 snažila vyjet vozíčkářka a bez cizí pomoci - zatlačení to nebyla schopna sama zvládnout. Rampa byla prostě moc strmá (zastávka Pionýrská). Jsou 2 možnosti - buď je rampa moc krátká, nebo je refýž příliš nízký. Je to samozřejmě o penězích, ale aspoň při rekonstrukcích by se na to mělo pamatovat.


To o tom garantování nízkopodlažnosti v magazínu Bez starostí jsem četl také. Tramvaje, autobusy - budiž. Trolejbusy - zní to pěkně, že Brno má 51 nízkopodlažních trolejbusů, ale v celém tom článku nějak zapomněli na jednu dosti podstatnou věc (!!!!) - totiž že je spoj garantovaný, znamená informaci pro vozíčkáře, že tam má plošinu a že bez cizí pomoci (kromě řidiče, který ji musí sklopit) se dostane do vozu. Zde bohužel kdosi v kanclu při promýšlení této garance pozapomněl, že trolejbusů je sice skutečně 51 nízkopodlažních, ale nízkopodlažní trolejbus bohužel nemusí nutně znamenat, že má plošinu. Jinými slovy - modelová situace - pokud na garantovaný spoj přijede třeba vůz 3001, znamená to pro vozíčkáře to samé co u klasické 14Tr (tedy středně podlažního vozidla) - musí říct někomu cizímu. Z toho plyne, že garantovaný spoj musí být spoj, kdy přijede vůz s plošinou - a těch v Brně není 51, ale všehovšudy prachsprostých 12 (3040 - 3043, 3601 - 3608). Kloubáky z toho hned můžeme vyjmout - 22Tr jezdí na X25 a 26 a nyní přes prázdniny výhradně na 26. Takže nám zbyly 4 vozy, které můžeme využít pro garantované spoje na linky 27, 30, 31, 32, 33, 34, 36, 38, 39. To je devět linek, na které máme čtyři vozy (z nichž mimochodem nyní jeden stojí delší dobu pro poruchu měniče a druhý má ten den třeba kontrolní prohlídku v dílnách. Takže, ne že bych se chtěl považovat ze nějakého matematika, ale čtyři jablíčka vyrostly na celkem devíti stromech, paní učitelko?


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
VS píše:
Příští rok mají přijít další 2 Anitry. Podle Bez Starostí budou od Září garantovány NP spoje i na linkách d-3 a 7. Jestli bude na d-3 Anitra, tak asi i K2. Že by se ty 2xT přece jen stěhovaly na d-5 :?: Taky 21Tr na t-x25,26,30,34,36 budou garantovaný. NP trajfy budou, ale i na linkách t-31,33, tady asi část převezme Komín nebo snad svěří ty nový krásný nový 21 tr do ruk Slatiny.

Možná dají na d-3 vlek - když se počítá s jeho zprovozněním o prázdninách + má přijít ještě jeden... a ty garanty na t-31 a 33 mě taky zajímají..


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Příští rok mají přijít další 2 Anitry. Podle Bez Starostí budou od Září garantovány NP spoje i na linkách d-3 a 7. Jestli bude na d-3 Anitra, tak asi i K2. Že by se ty 2xT přece jen stěhovaly na d-5 :?: Taky 21Tr na t-x25,26,30,34,36 budou garantovaný. NP trajfy budou, ale i na linkách t-31,33, tady asi část převezme Komín nebo snad svěří ty nový krásný nový 21 tr do ruk Slatiny.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Proc asi dp ani nepriobjednal dalsi anitry ?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Vektry by byla škoda...navíc proč by nemohla jít do Brna? S Anitrami je víc než podobná...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Anonymní píše:
chci vas jen upozornit že vektra se určitě rozebírat nebude

Nebral bych to vážně, to bude nějakej Vektrofanatik z Plzně. Ale nadruhou stranu by mě to tak bylo líto přijít o Vektru


chci vas jen upozornit že vektra se určitě rozebírat nebude


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
bohuzel nevim


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
Asi jako obvykle porucha

Schadewerk Przen by si v pisoarkach mohli udelat pobocku

To mě napadlo, že to bude nějaká porucha. Asi nevíš jaká, co? :wink:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Asi jako obvykle porucha

Schadewerk Przen by si v pisoarkach mohli udelat pobocku


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nevíte někdo, proč je odstavená 1810?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
No přišel sem na to že ve výr.č. je totální bordel tak tam teď jsou jen ty co sou na 100%...zbývající se doplní...ať má Fixi práci :-P


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Fixi píše:
Vyzývám všechny návštěvníky fóra, aby se pokud pojedou Anitrou podívali na evidenční a VÝROBNÍ číslo (u prvních dveří). Děkuji, správce evidence.

na všechny nebo jen na určité? já teda anitrou nejezdím (bó db s ní nejezdí a na d-8 ani na d-1 nejsou), ale kvůli evidenci si na to čas udělám.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Vyzývám všechny návštěvníky fóra, aby se pokud pojedou Anitrou podívali na evidenční a VÝROBNÍ číslo (u prvních dveří). Děkuji, správce evidence.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://www.elinebgtraction.at/page/de/3 ... 1028ab#top


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Elin


Elin? co to je? nemá to nějaký delší název? A kdo to vyrábí?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Elin


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1398 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 21 lis 2024 14:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]