Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 51 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Tady jsou obrázky k tomu rannímu setkání, o kterém jsem psal ve vypravenosti. Je to sice hrůza kvalita, ale T6 na Míráku se nevidí každej den...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
adam_r píše:
mauricio píše:
zajímalo by mě (pokud se to tu už řešilo sorry), jaké by byly nutné úpravy béček T6 pr sólo provoz? kromě BUSE, palubáku, pár prvků v kabině...


B-vozy T6A5 maji jiny (slabsi) staticky menic, ktery by nejspis bylo potreba vymenit, aby utahl vsechnu palubni elektroniku. Staticky menic je ta krabice na strese - je to videt na prvni pohled, ze predni a zadni vuz ma jiny typ.

Daleko uzitecnejsi rekonstrukce by byla vymena dveri u techto vozu.

No, na dveře by stačila pouze výměna pohodů za IGE, nebo alespoň modernizace, jako je na 1205+6 nebo 1211+2...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mauricio píše:
zajímalo by mě (pokud se to tu už řešilo sorry), jaké by byly nutné úpravy béček T6 pr sólo provoz? kromě BUSE, palubáku, pár prvků v kabině...


B-vozy T6A5 maji jiny (slabsi) staticky menic, ktery by nejspis bylo potreba vymenit, aby utahl vsechnu palubni elektroniku. Staticky menic je ta krabice na strese - je to videt na prvni pohled, ze predni a zadni vuz ma jiny typ.

Daleko uzitecnejsi rekonstrukce by byla vymena dveri u techto vozu.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
ds píše:
1625 byl jedním z vozů, které se upravovaly na provoz sólo v roce 2000. Takže v současné době by mu snad až tak moc chybět nemuselo. Na přesuny do pisárek jsem zapomněl :oops:, to je fakt, ale to co se spřahuje (např. 1595+64) lze rozpojit vždycky, ostatně 1610+12 se rozpojují a spojují denně.


1625 byla upravena na sólo, ale při GO zase odsólována...aspoň by 1610+1612 mohly jezdit pořád spolu, a 1535+1540 taky. A 1597 ze čtyřky taky zmizí, bude 1597+1549.


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Ani ne tak hezčí jako praktičtější. Nechápu proč DPMB musí vždycky spřahovat "samostatné" B vozy s čelním transparentem.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
1625 byl jedním z vozů, které se upravovaly na provoz sólo v roce 2000. Takže v současné době by mu snad až tak moc chybět nemuselo. Na přesuny do pisárek jsem zapomněl :oops:, to je fakt, ale to co se spřahuje (např. 1595+64) lze rozpojit vždycky, ostatně 1610+12 se rozpojují a spojují denně.

no, pokud vím, tak 1625 nemá počítač a přední tablo. 1610 a 1612 už jsem poměrně dlouho neviděl v soupravě, ikdyž by to bylo hezčí.... 1595 a 1564 se často spojují a rozpojují. Ty jsou zase hezčí jako sóla :-)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
1625 byl jedním z vozů, které se upravovaly na provoz sólo v roce 2000. Takže v současné době by mu snad až tak moc chybět nemuselo. Na přesuny do pisárek jsem zapomněl :oops:, to je fakt, ale to co se spřahuje (např. 1595+64) lze rozpojit vždycky, ostatně 1610+12 se rozpojují a spojují denně.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
Fixi : k čemu další sólo na d-4??? Počítej se mnou : jezdí tam 16 kurzů, z toho nejméně 6 jsou kloubáky. Zbývá 10. 1 z toho (13/4) by měla být K2P kvůli večeru na d-3. Na 9 kurzů jsou tyto vozy :
1517,1535,1540,1541,1542,1545,1555,1558,1562,1564,1569,1575,1586,1589,
1593,1597,1610,1612,1615,1616,1620,1624,1625,1634.
Mně to teda připadá jako dostatečná rezerva, myslím že čtvrt milionu se dá použít výrazně efektivněji. Navíc při přestavně B vozu na A je třeba vyřešit automatické spřáhlo. Jak by se to odtahovalo? A při výměně za pražský typ novou zásuvku, kabeláž... To už by bylo asi za víc.

1542 již jezdí v soupravě, 1535+40, 1541+45, 1595+64 jezdí jako sóůla i v soupravě, 1616, 1624, 1625 a 1634 jsou z Pisárek, které sóla nevypravují, 1625 nelze jako sólo vypravit (nemá palubní informatiku)
Ale i tak je rezerva více než dostatečná :-)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Fixi : k čemu další sólo na d-4??? Počítej se mnou : jezdí tam 16 kurzů, z toho nejméně 6 jsou kloubáky. Zbývá 10. 1 z toho (13/4) by měla být K2P kvůli večeru na d-3. Na 9 kurzů jsou tyto vozy :
1517,1535,1540,1541,1542,1545,1555,1558,1562,1564,1569,1575,1586,1589,
1593,1597,1610,1612,1615,1616,1620,1624,1625,1634.
Mně to teda připadá jako dostatečná rezerva, myslím že čtvrt milionu se dá použít výrazně efektivněji. Navíc při přestavně B vozu na A je třeba vyřešit automatické spřáhlo. Jak by se to odtahovalo? A při výměně za pražský typ novou zásuvku, kabeláž... To už by bylo asi za víc.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
No, nějaké sólo na d-4 by se docela hodilo...ještě skládací dveře :)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
jeyek píše:
že by klima? :wink:

jasně, ale ta není zase tak důležitá pro provoz...spíše pro pohodlí. ale ďík :wink:

podle mých výpočtů by tyto úpravy vynesli kolem 200tisíc, to není moc...


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
že by klima? :wink:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
zajímalo by mě (pokud se to tu už řešilo sorry), jaké by byly nutné úpravy béček T6 pr sólo provoz? kromě BUSE, palubáku, pár prvků v kabině...


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Dobrý článek o tramvaji T6A5 A DÁLŠÍCH TYPECH:
http://tram.webzdarma.cz/vozidla/t6a5.htm


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Eda píše:
tramvaják píše:
Minulý víkend na d-6 jezdily T6A5. Dnes 3 dvojčata T6A5 na d-12.


a pritom na d-3 2 dvojcata T3, jo je binec...


Tak to máš teda velice pravdu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
tramvaják píše:
Minulý víkend na d-6 jezdily T6A5. Dnes 3 dvojčata T6A5 na d-12.


a pritom na d-3 2 dvojcata T3, jo je binec...

_________________________________
[url]www.bmhd.cz - vše o MHD v Brně[/url]


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Minulý víkend na d-6 jezdily T6A5. Dnes 3 dvojčata T6A5 na d-12.


Nemají náhodou T6 kotoučové brzdy?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
manil - pokud měl čelisťovky a nerorzdil. mohli se mu teoretridky udělat plošky na kolech?

Nemohly, jak prosímtě...? Ty kola se normálně otáčely, ale brzdy byly zabržděny..., takže došlo ke spálení těch čelisťovek


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Hmm asi nesepl dverni kontakt a vuz by vubec nemel povolit jizdu. A v pripade vypnuti blokovani by to melo byt normalne.
A jet s odbrzdenym vozem s lidma, to nevim. To je dost o d***u .


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
A zase to začalo u těch dveří :-x . Na druhou stranu co měl řidič dělat, aby nezablokoval provoz aspoň na 20 min.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
manil - pokud měl čelisťovky a nerorzdil. mohli se mu teoretridky udělat plošky na kolech?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska okolo 6:30 ráno jsem jel do školy T6 1217+18 na 00306. Na zastávce podlesí směr bystrc se nezavřely první dveře v "A" voze, zůstaly zaseknutý asi v půlce mezi zavřením a otevřením. Řidič vylezl ven z kabiny, dveře odsekl nouzovým otevřením a pak je násilím přitlačil, aby byly alespoň trochu dovřený. Pak zalezl zpátky do kabiny a rozjel se. Asi po pár metrech začal být v obou vozech cítit silný zápach spáleniny. Zřejmě se nesepnul nějakej kontatkt a vůz zůstal pravděpodobně zabržděn čelisťovkama, který řidič úplně odpálil. Proto na kamenolomu oběhl vůz a odbrzdil ho a opatrně dojel až na Ečerovu s lidma. Na zastávkách, ikdyž byly dveře otevřený se vůz pohupoval doředu a dozadu...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
tramvaják píše:
manil píše:
tramvaják píše:
Nevíte jak bude jezdit T6A5 po prázdninách?

Přes týden d-3, vyjímečně d-12 nebo d-13 nějakej ten kurs a o víkendu budou stát.

a taky musím dodat, že jsem ji dneska oběvil na d-9

jo, to je fakt. na d-9 asi bude v prac. dny pravidelně jedno dvojče T6 jezdit.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Dovolim si mensi rypnuti:
OBJEVIL, ne OBĚVIL...lidi ctece co pisete!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 01:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]