Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
603
25 říj 2019 10:12
Rem: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Fainsa_Arianne_seats_on_HK_Tramways_169_(20181214111007).jpg Tady máš souřadnice. ;-) Tohle by nejspíš nikdo neuhádl ale... sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2487
19 dub 2009 12:06
Brno
Trochu OT. Ta fotka by se dala využít i do sekce "poznej místo" marně přemýšlím kde je to focené. Ten kus chodníku mi něco říká ale prostě nevím.
K sedačkám, neřeším pro mne je hlavní dojet z bodu A do bodu B. Ale vcelku by mne zajímalo, zda se nějak využijí ty dřevěné sicny z plzeňských Aster :twisted:

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
makosinus píše:
Náhodou to vypadá celkem dobře. A sedět by na tom taky nemuselo být úplně zlé, podle mých zkušeností z Prahy. Určitě to nebude horší než Ster MX ;)

Souhlas ... sedačky jsou pohodlné, nekloužou a ještě vypadají dobře (dle mého názoru!). Vždycky, když jedu do školy, tak se v tramvaji v Praze na ně velmi rád posadím :D


Offline
Uživatelský avatar

194
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Náhodou to vypadá celkem dobře. A sedět by na tom taky nemuselo být úplně zlé, podle mých zkušeností z Prahy. Určitě to nebude horší než Ster MX ;)

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
](*,)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
1243+1244 pro změnu bez potahů sedadel, pouze šedé lesklé plochy
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... 007%29.jpg

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
56
31 bře 2019 10:53
Beru zpět, druhá T6 byla 243 ne 220


Offline
56
31 bře 2019 10:53
219 ZJ a 220 pokud mě zrak nesalil taktéž


Offline
Uživatelský avatar

3346
13 lis 2004 11:58
Budou při nástupu dostávat vějíře sarcastic


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Dostanou vůbec řidiči Pražských T6 klimatizaci?


Offline
Uživatelský avatar

6998
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pardon, zaměnil jsem opravu (pokud proběhla stejně jako u předchozích vozů) s celolakem, o kterém tu už dříve padla řeč. Spolu s novým čalouněním se jedná o celkem viditelné změny.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6185
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Stupeň opravy by měl být stejný jako u předchozích vozů. Navíc by měl být pouze celolak a přečalounění sedadel.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3100
29 srp 2009 19:30
Zrovna potahy bych nespojoval s vyšším stupněm opravy, ale zaměřil bych se na zásadnější věci. Výměna čalounění je celkem standardní věc. Druhá várka T6 by měla procházet různými stupni oprav dle jejich stavu.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6998
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
1237+1238 dneska poprvé na lince (10; jen jsem je krátce zahlídl, takže bez fotky), zatím se ale vozy nezobrazují v přehledu vypravenosti T6A5.
Mch. tím, že prošly větší opravou oproti předchozím pražským T6A5, mají myslím jako první jiné potahy sedaček.


Offline
Uživatelský avatar

280
31 led 2010 23:09
Bude Brno nakupovat v Ostravě?


Offline
Uživatelský avatar

3736
28 úno 2006 19:00
MHD Brno píše:
Tím pádem dejte 1569 jako provozní.

1569 funguje jako služební vůz, zřejmě. Dnes táhla podvozek do Pisárek...


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
pepola píše:
Dnes dopoledne byla 1244 v novém laku, zapojena za 1569, na zkušební jízdě.

To jí asi táhli na brzdovky.


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Tím pádem dejte 1569 jako provozní.


Offline
Uživatelský avatar

3736
28 úno 2006 19:00
Dnes dopoledne byla 1244 v novém laku, zapojena za 1569, na zkušební jízdě.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Kari píše:
"jara255"
Pokud je odpojovač v poloze "0" je stažený smeták, na něm není 600V (smeták je odpojen od motorů a zásuvky 600V), zásuvka je však spojena s motory a připravena přijímat 600V.
Odpojovač v poloze "ZEM", smeták i zásuvka jsou spojeny s kostrou vozu.
"Kari:" Tak smeták určitě ukostřený není. Kdyby byl, tak to by byl tanec...

Pochopitelně jsem nemyslel, když bude uzeměno, že bude smeták nahoře! Našel jsem zapojení odpojovače. V poloze ZEM je uzeměna silová část a smeták je nepřipojen, pouze je jištěn bleskojistkou.


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
jara255 píše:
Pokud je odpojovač v poloze "0" je stažený smeták, na něm není 600V (smeták je odpojen od motorů a zásuvky 600V), zásuvka je však spojena s motory a připravena přijímat 600V.
Odpojovač v poloze "ZEM", smeták i zásuvka jsou spojeny s kostrou vozu.

Tak smeták určitě ukostřený není. Kdyby byl, tak to by byl tanec...


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Ondra K. píše:
"jara255"Přesně tak. Neznám, přené zapojení, ale u pražských pokud jsou zvednuty oba smetáky a je funkční i propojovací kabel 600V, tak v případě ztráty kontaktu vlivem námrazy jeden vůz vypomůže proudově druhému, čímž se sníží jiskření troleje. Nežádoucí, ba nebezpečný efekt to může mít na sekčáku, pokud taková to souprava vjede do vypnuté sekce, tak přes zadní vůz a propojovací kabel přivede pomocí předního vozu napětí do vypnuté sekce. Zajímalo by mě, jak je tento problém ošetřen.
Ondra K. Přenos 600V mezi vozy je vázán na polohu odpojovačů, a je funkční pouze v případě, že jeden z odpojovačů je v poloze 1. Pokud jsou oba odpojovače v poloze 0 a každý vůz je tedy napájen samostatně, k přenosu 600V mezi vozy nemůže dojít.

Pokud Brno zásadně nezměnilo zapojení, tak dle https://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/stahuj/testy/ucebnice_t6a5.pdf to chápu tak, pokud budou mít oba vozy smetáky nahoře, musí mít oba vozy odpojovač na "I" a bude v propojovacím kabelu 600V a stav, který jsem popisoval.
Pokud jeden z vozů má odpojovač na "0" potom musí mít i smeták dole (aby se na staženém smetáku nevyskytlo 600V z propojovacího kabelu - zapojení ani nedovolí zvednutý smeták a polohu "0") a v propojovacím kabelu bude 600V (napájení pro vůz se staženým smetákem).

Z výše uvedeného to chápu tak, že pokud je odpojovač v poloze "I" jsou ze smetáku napájeny motory a na zásuvce je 600V.
Pokud je odpojovač v poloze "0" je stažený smeták, na něm není 600V (smeták je odpojen od motorů a zásuvky 600V), zásuvka je však spojena s motory a připravena přijímat 600V.
Odpojovač v poloze "ZEM", smeták i zásuvka jsou spojeny s kostrou vozu.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Přesně tak, KT8 umožňují přepojení vždy na konkrétní sběrač.
Odpojovač (v původním umístění) možno vidět např. zde:
https://foto.bmhd.cz/foto/212691?search ... %3D3#photo


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Jede jen na ten, kam má přehozený odpojovač.


Offline
Uživatelský avatar

2670
13 črc 2009 13:42
Počkat, a když má kačena při námraze nahoře oba smetáky, tak jede na kterej? Na zadní, nebo na oba?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1391 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 led 2025 05:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]