Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 48 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 412  Další
Autor Zpráva
Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Robert, goldfinger: Ano, protože čísla 0 až 99 jsou všechny beznadějně zabraný. :-D
Přijde mi, že drtivá většina lidí si fakt s číslama nerozumí. Co třeba…já nevím…20? Pro trolejbusovou linku? Nebo…co já vím…7 pro šalinu, když jsme teda už zero-fobní a nechopni pochopit koncept 0? Nebo…jezdí 13? Nejezdí, další číslo.
Že to byly linky a že si to lidi budou plíst? OK. A…? Lidi nejsou schopní rozeznat šalinu od busu. Konstantně lezou do blbý linky. V normálním stavu. Nemyslím si, že recyklace čísel tomu nějak uškodí. Stačí normální informační kampaň, lidi s mozkem to pochopí a těm bez něj není pomoci.
A to jsem si myslel, že číslování věcí je triviální úkol. Asi něco jako dýchání.
Já vím, že tady nemluvím s těmi s rozhodovací mocí. Spíš jen ventiluju a z reakcí (nebo spíš jejich nedostatku) pak budu usuzovat, jestli jsem už daleko za zrcadlem, nebo jestli nejsem sám, kdo si říká, že to je super hloupý. Jasně, je to maličkost, co mě ani nefrustruje, ale o to víc je trochu zarážející, že to je „řešeno“ tak, jak to je „řešeno“.
caco: „Mezi Pisárkami a Vozovnou Komín lze jet 44/84.“ Technicky vzato to lze. Stejně tak jako je lidově demokratická republika Korea. Ale realita je trochu někde jinde. Zejména 84 jezdí zcela náhodně (několikrát mě napadla ta geniální myšlenka, že tím pojedu. Nebýt iRISu, tak…nevím, jak bych se dostal domů), ve stylu půl hodiny nic, pak 2 spoje krátce za sebou. Nebo jen 1. A kde je ten další? Není. Kdy to pojede? Nepojede. Jdi pěšky, dostaneš se tam rychleji. Že ani nevím kam? Nemusím.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
44
18 led 2019 19:22
A na co bude linka x1? Když zastávku Stránského nelze obsloužit, to bude jezdil jen kvůli zastávce Bráfova?
Mezi Pisárkami a Vozovnou Komín lze jet 44/84


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
A nejezdila náhodou pod tímto označením linka při výluce Horovy a Minské? 140 už to bohužel být nemůže.


Offline
7191
27 úno 2010 07:40
Stejný případ jako zamýšlená x11. :-)


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
x30, když na 30 není žádná výluka. Ať žije logika, konzistentnost a vše, co nám je drahé. Nebo by alespoň mělo být.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Hodně se obávám, že zejména kolej č. 1, ale i uzel Česká a Tivoli nebudou kapacitně stíhat. Částečně by tyhle trvale mohlo řešit vedení x11 proti směru hodinových ručiček, kolej č. 2 je přece jen o něco méně zatížená díky jednosměrnému vedené d9. Levého odbočení na Moraváku bych se nebál - od Muzejky toho zase tolik nejezdí a šalináři se vždy domluví.
V případě neúnosné situace existuje prezerva v podobě trolejbusové x30 ZOO-Česká.


Offline
7191
27 úno 2010 07:40
mnadenicek píše:
pokuď je příjemné prostředí pro docházku - třeba přes park, nemám problém.

Přes který ti ve tmě půlka lidí nepůjde, aby nedostali po palici. A já tedy radši pojedu o 5 minut déle, než bych o stejnou dobu déle šel na vzdálenější zastávku rychlejší linky.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
To vše člověk chápe, to je jasné, ale ten tramvajový tunel mohl být už dávno proražen, je to uvnitř skály na místě kde by ta práce nikomu nevadila. Navíc slibovaly jestli se nepletu, že tramvaj nebude vůbec omezena.


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Warcz píše:
https://www.brno.cz/brno-aktualne/co-se-deje-v-brne/a/zabovreska-bude-dokoncena-drive-stavbu-urychli-uplna-vyluka-jednicky/?fbclid=IwAR1NyVMW8cZkmY2Zj0Q7D0vAqUp70ukUay5iYVufHeP8PeghyR-Iw1KnFSI

V tom textu od magistrátu se nakonec uvádí toto:

Zástupci města se rozhodovali mezi dvěma variantami – omezit tramvajovou dopravu vždy jen na období prázdnin a stavět výrazně déle, nebo přistoupit na dlouhodobou úplnou výluku a stihnout práce ve výrazně kratším čase. „Ta první přinášela obrovské riziko dalšího zpoždění řešení komplikované dopravní situace v Žabovřeské ulici.
No, tak budiž ...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
443
24 lis 2017 11:40
Já , když už by se zastávka před MZK měla dělat, tak bych ji posunul před rohlík a zrušil bych Nerudovu, ale to by se určitě někdo ozval, je tam poliklinika a "hraničních" bude i 50m..
Ale jinak jsem spíš pro menší hustotu zastávek a větší rychlost, pokuď je příjemné prostředí pro docházku - třeba přes park, nemám problém.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MartinV: Jo, ale trolejbusy tu zastávku například nemají. Takže…
Ale budiž, horší je stejně ten zločin proti lidskosti a urážka všeho, co je dobré, Janáčkovo divadlo. Tahle zastávka nikdy neměla existovat. Zbytečnost nad zbytečnosti.

A když už debata postoupila tím směrem:
Tylova, proč busy zastavují jinde, než šalina? Jen tam. Ať žije konzistentnost.
Linka 67: díky tomu, že teď má jednu výluku, se stala ve skutečnosti použitelnou. Aneb z KP se dostanu na NCKP.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3713
08 čer 2005 23:12
Víš o tom, že šalina má před chodcem přednost?


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
S tím nezastavováním šaliny před MZK nesouhlasím z jednoho důvodu, když bude stát trajfl v zastávce, šofc šaliny přes něj neuvidí na začátek Hrnčířské a jako chodci se mi zrovna tu už několikrát stalo, že auta stojí, šaliny jedou (vedle sebe různou rychlostí v jednom směru).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Cracatit: Zastávka by tam nebyla špatná, ale pouze pro trolejbus, nikoliv pro šalinu. Rozbilo by to ten kilometrový úsek mezi Sušilovou a Klusáčkovou. Těch 250 metrů nikoho z šaliny z Nerudovy nezabije a komu se nechce chodit, přestoupí na České/Klusáčkové na trolejbus. Mimochodem 250 metrů na zastávku nemám ani já, a to bydlím skoro v centru. Nejbližší zastávka 310 metrů od bydliště, nejpoužitelnější skoro půl kilometru, a to bydlím v oblasti, kde jsou zavedeny modré zóny, takže žádný zapadákov.


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kousek od MZK je velká budova magistrátu, kde jsou řidičáky, životní prostředí a další agendy. Klusáčkova je daleko, Rybkova je taky daleko (díky pohodlnému parku subjektivně nejblíž), Nerudova zrovnatak. A když je akademický rok, tak jsem dostkrát zažil zástupy lidí, co jdou od práv dolů na jedničku na Hrnčířskou a opačně z informatiky MU třeba na stavárnu VUT nebo na práva.
Takže tahle lokalita si zastávku zaslouží, ideálně nešpuntového typu, spíš něco jako je nově opravená Vlhká směrem
k nádraží, trajfl a šalina staví na jednom místě a čelem k sobě, takže nehrozí přebíhání u zádi vozu, jak jsem párkrát zaznamenal i na Konečného náměstí nebo kdekoli jinde, kde staví šaliny zádí k sobě.
Myslím si, že by to pomohlo často přecházejícím chodcům na křižovatce Kounicovy a Hrnčířské u Rohlíku/MZK, oslabilo by to frekvenci na Klusáčkové a pomohlo by to dost trajflu, vzdálenost od pošty "Sušilova" po Klusáčkovu je příliš velká,
u šaliny (dvanáctky) to tolik nevadí, přecejen poliklinika je o pár set metrů blíž, než Sušilova.
Jasně, kdo chce opravdu na trajfl na Čáru, může dojít na Botanickou, sám jsem to tak občas dělal kvůli klimatizovanému prostoru v busu, který na jiných linkách nejezdí, ale ani tahle zastávka není zrovna nějak extra blízko.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já teda nemám pocit, že ty zastávky dopravu tolik zpomalovaly a právě hustotu zastávek vidím jako velkou přednost Brněnské MHD. To co je jinde občas za docházkové vzdálenosti to je děs a kolikrát ještě do kopce... Zrovna třeba vstup G2 navíc není nijak blízko ani u Lipové ani u Hlavního vstupu. Zastávka u MZK by se vyloženě hodila protože tam je to moc dlouhá cesta bez zastávky, když máte chodit denně taový kus do MZK nebo PrF, a vyloženě bych uvítal i zřídit zastávku Komenského náměstí pro linky jedoucí po Husově zúžením silnice na jeden pruh (stejně je jinak celá Husova jednopruhová) před Červeným kostelem. Díky tomu, že zastávka Česká směr Dětská nemocnice je odsunutá dál, nebylo by to ani tady zbytečně blízko u sebe.

Takže za mě raděj nějaká minuta navíc, ale menší docházková vzdálenost. Ona ta průměrná brněnská docházková vzdálenost, která činí 500 m je pro komfort opravdu hraniční, pokud Vám zorvna vyjde, že máte chodit celých těch 500 m každý den.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

6928
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: tak mě napadá, že G2 by mohla být v provozu jen v době konání veletrhů. Plynulosti dopravy by to většinu času pomohlo, na druhou stranu jsou akce v areálu BVV, které mají vstup přes G2, nikoliv hlavní. Pak má tato zastávka opodstatnění.

Mch. jak to vypadá se zastávkou před MZ knihovnou? Pokud je to u ledu, tak je to dobře.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Warcz: Ohledně těch zastávek: souhlasím. Zrušit zbytečnosti jako výstaviště G2 a zejména Janáčkovo divadlo. Ale těch úseků je více. Jako například linky 25/26 mezi Lesní a čtvrtěmi.
Na druhou stranu zase zavést Moravské náměstí pro 67. Já vím, já vím, je to mimo ruky DPMB, problém je jinde. Jasně. Nicméně, tuhle zastávku by bylo dobré obnovit.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Kdyby stavební a územní řízení nemohl napadat každý lojza a byla předem jasně odhadnutelná doba pro vyřízení územního a stavebního řízení, pak by se daly stavby jasně plánovat a vzájemně koordinovat. Současný stav je pouze důsledkem toho, že lhůta pro vyřízení územního a stavebního řízení je prakticky neodhadnutelná a investor tak neví kdy může počítat s realizací.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
10
23 pro 2011 10:27
https://www.brno.cz/brno-aktualne/co-se ... R-Iw1KnFSI


Offline
10
23 pro 2011 10:27
Ono to vypadá takhle hrozně jednoduše, ale není. Příprava stavby je hodně složitá. EIA komplikovaná. Spolky jako Wilsonův les, nebo obyvatele Veslařské tomu taky nepomáhají. Lidé z ulice Bráfovy nechtějí ani slyšet o nějaké stavbě a náklaďácích na ulici. Dělám ten web už rok a musím říct, že klobouk dolů před ŘSD co všechno musí ve městě řešit. Kdyby to bylo na zelené louce tak hromada věci odpadne.

Jinak co mě překvapilo, měl jsem tady kamarády z Ostravy a říkali, že Brno má zastávku na každém metru a cesta MHD je hrozně pomalá. Jak jsem byl teď na Colours, tak jim musím dát za pravdu, spoje tam jezdili mnohem větší úseky.

Třeba kacířská myšlenka zrušit zastávku Grohova a mít pořádně pouze Konečného náměstí posunutou trochu dolu...


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Já nevím, toto beru jako totální fiasko a špatně naplánovanou stavbu. První se měl razit tunel, to se mohlo už dávno dělat, pak, přepojit tramvaj na novou trať a pak teprve dělat čtyřproudovou silnici, takto v podstatě tramvaj jde na vedlejší kolej a ustoupí stavbě silnice a pak někdy se dodělá tramvaj, doufám, že během stavby peníze nedojdou, nebo se nevyskytne nějaký problém s tunelem.


Offline
10
23 pro 2011 10:27
https://www.ceskatelevize.cz/porady/103 ... nech-plus/

Ad rychlost. Kolik máme tramvajových tunelu v ČR ?


Offline
443
24 lis 2017 11:40
Warcz píše:
Bude zajímavé to sledovat. Jinak na webu je i žádost o stavební povolení: https://zabovreska.webnode.cz/l/stavebn ... iho-uradu/

Jsou tam technické parametry tunelu.


Ta rychlost na 50 km/h je docela špatný vtip. To ať mně nikdo neříká, že to nešlo trasovat líp a rychlost zvýšit (právě mezi vzdálenými zastávkami má vyšší rychlost trochu smysl)


Offline
443
24 lis 2017 11:40
Mě trochu zaráží ta X1, 3 zastávková linka. Do teď jsem si představoval, že třeba 11 (jezdila by míň ale i o víkendech a X11/X14 dostatečně často nebo by 3 jezdila až na Ečerovu) odbočí na trianglu ještě před vozovnou a umožní bezpřestupovou obsluhu Bráfovy a Stránského (jako kompenzaci za výluku)...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10278 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 čer 2024 11:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]