Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 56    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Denik.cz
V Brně je vyřadili. Šaliny T6A5 získaly nové využití, budou jezdit v zahraničí


Offline
340
21 dub 2009 20:30
Šest T6 DPMB daruje do Charkova.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, zas tak podrobně ty generálky nesleduju. Pochopil jsem, že se T6 z Prahy kupovaly tak nějak "na dojetí" a ne s "dojetím". :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dosud přeživší T3G a T3P mají leccos za sebou, ale většina z nich je poměrně nedávno po generálce. Ruční T3G se dělaly 2009 - 2011. 1620+1589 a 1628+1629 prošly GO v roce 2018 respektive 2016.

Zatímco pražský T6 pořád jezdí víceméně v původním stavu. Pražáci na nich generálky nedělali, a x let před jejich plánovaným koncem se jejich údržba různě flikovala pomocí SP, v čemž se tady pokračuje. Tenhle způsob údržby se na spolehlivosti zákonitě projeví. Věřím tomu, že kdyby prošly obdobnou GO jako 1201 - 1220, tak se jejich spolehlivost srovná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jakože jde ještě o větší šrot, než olítané T3G/T3P?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
No u nás to není o nic lepší.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

9317
10 čer 2004 11:19
Jak tak sleduju bulharský fóra, tak Sofie si s těma přažskýma T6A5 docela naběhla. Dost se sypou ..
Jinak zajímavý video o jedný takový mrtvole https://www.youtube.com/watch?v=qjuoot8MkOc


Offline
Uživatelský avatar

2778
07 kvě 2008 20:25
Čebín
pepola píše:
Kde jsou odstaveny ty první pražské T6? V Pisárkách nejsou. Na odstavných kolejích dole dnes stálo pouze dvojče 1237+8.


předpokládám (bez záruky) že v medlánkách nahoře u dílen


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Kde jsou odstaveny ty první pražské T6? V Pisárkách nejsou. Na odstavných kolejích dole dnes stálo pouze dvojče 1237+8.


Offline
2
26 lis 2020 09:54
Co se app DPMBinfo týče, tak 3 x T6/LF2 + LF/2 x


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To ani netvrdím, že je problém s vozy, spíš někdo doprasil při programování DPMBinfo pro IOS.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3346
13 lis 2004 11:58
Trojčata určitě nejezdí, všechny vozy jsou zpětně upraveny pro provoz ve dvojicích. Takto se to zobrazuje už dlouho, na vozech problém není..


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
DPMBinfo tak poslední měsíc plácá blbosti, jak v odjezdech, tak v řazení. Když si dám seznam vozidel, tak se ukazujou čistě náhodně a ne podle evidenčních čísel a u T6 se ukazujou trojčata třeba na pětce, což je holý nesmysl už z hlediska linky, natož vozidel.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
DPMBinfo nemám, ale minimálně dneska jezdí 1205 i 1215 jinde (linka 5, resp. 10), takže na 12 nejsou. Co se týče trojčat na 12, tak tam byl problém s měnírnou prý.


Offline
78
17 lis 2012 23:31
To jako vážně už zase jezdí trojčata, tentokrát na d-12, nebo je to nějaký relikt na DPMBinfo? 1201+1202+1203, 1209+1210+1216, 1213+1214+1215? Přibudou se začátkem semestru i další, nebo tam zůstanou i dvojičky ex-Pražand?


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak to je i u T3, jejichž řady na štěstí taky řídnou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Otázkou ovšem je jak moc jsou ty vozy zrezlý.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
830
25 led 2006 09:46
Já bych je klidně poslal na VP. Sice ano, má je nahradit dalších pět 45T, ale co pak se zbylými T3?


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A odstavení se podle evidence týká tedy i 1221+1227 a 1228+1223. Jaký tedy mají tyto 3 soupravy výhled?


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Spíš dojezdily km do dalšího stupně prohlídky (SP, VP, GO), bez níž je dál nelze provozovat. Prohlídka se sice dá kilometricky prodloužit, ale záleží na technickém stavu vozidel. A teď je otázkou, co s nimi. Investovat do nich další love, nebo se jich zbavit?


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Tyhle Pražandy s původním lakem už končí? Nechci rýpat, ale to mohou jen tak skončit bez náhrady?


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Zajímavý přetah dvojičky 1229+1222 do Medlánek...

Příloha:
DSC_9919.JPG
Příloha:
DSC_9920.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Cracatit: ta tyčka u té KT8D5N v tom prostoru je dle mě pozůstatek toho, že když ty vozy přišly tak měly klasický interiér 2+2 a ta tyčka byla u dvojky, ale protože mezi sedadly byly ty mezery co jsou a nejsou sedadla až u stěny, tak byla moc úzká ulička, takže se dvojsedadla změnily ještě před spuštěním provozu s cestujícími na jednosedadla a tyčka bohužel zůstala tam jak je, pamatuju si dokonce zkušební jízdy, kdy ty dvojsedačky byly odmontovaný a nebyly na té straně žádný krom té jedničky na bedně s pískem. Do provozu s cestujícími už šly všechny s interiérem 2+1.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, u obyč Kachny je i pro mě jako nevidomého výhoda, že tyče jsou furt na svých místech a ne jako u enkových, kde jsou sice na podobných pozicích, ale u té jednosedadlové řady musím hledat tyč někde v prostoru, zatímco u klasiky vymezují tyče něco jako uličku. Bavím se o prostoru mezi prvníma dveřma a druhýma dveřma. Plus navíc u klasiky je u druhých dveří trojka nebo čtyřka, která má záda svařený s předešlou dvojičkou a kam můžu zašoupnout psa, takže o něm pak skoro nikdo neví. Jinak samozřejmě by to šlo i po stylu Praha, tj. většina židli Fainsa po směru a 2+2/2+1, ale připadá mi, že u nás je líp řešenej prostřední článek se sklápěcíma sedačkama a půdorysně sešikmenou uličkou.
Co se týká závětrných clon, tak je to jedna z mála věcí, co mě štvou na Dracích a Okurkách (45T). V těchdle dvou typech a na pár místech i v Sarančeti totiž vychází nohy cestujícího do prostoru pro nástup, nebo trčí pod tím sklem, jak jsou v 13T židle hned za sklem v nízkopodlažním článku. U Draka trčí špičky bot člověku, co na dvojičce u druhých dveří sedí do uličky, což je úplně nejblbější místo v celý šalině, kam si tak sednout.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9317
10 čer 2004 11:19
No jelikož ta NP část je věčně plně natřískaná, tak evidentně plní svůj účel.

Pokud by se interiér řešil stylem jedna strana jedním směrem, tak by asi i ubylo dost míst . Poslední řada sedaček, která je aktuálně zády ke dveřím by prostě zmizela. A zbyl by tam nevyužitej prostor. Výhoda klasických kachen je v tom že ať přijede jakkoliv, tak interiér je furt stejnej.


P.S. Slepice umí létat a to vcelku hodně dobře. o tom by mohl vykládat kdkoliv, kdo jim včas nezastřihl perka.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1391 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 pro 2024 18:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]