Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 20    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3078
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Jen doplním kolegu mh. Otřes může způsobit odpadnutí samodržného stykače, který má vliv na nastartování vozu.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Velky otres muze zpusobit poruchu.


Offline
29
17 led 2006 20:05
>Pvvs: Každou chvílu tam KT8 po přejetí stojí a restartuje..

...já jsem jen laik, ale jaký má stav kolejí vliv na restartování šaliny? Co se tam stane?


Offline
32
30 kvě 2019 09:36
Před asi týdnem byla zbroušena trať na Technologický park. Mám pocit, že je zbroušena tak "šupinovitě", neumím to dobře popsat - každopádně od té doby všechny šaliny, které tam projíždí zní při jízdě jinak. Zatím jsem to nikde nezažil - je to nějaká novinka, nebo se jen mýlím?


Offline
Uživatelský avatar

3078
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Už se udělalo. Snížila se rychlost že 30 na 15km/h.


Offline
Uživatelský avatar

9286
10 čer 2004 11:19
Neplánuje se něco dělat na Křenové s tím křížením s vlečkou ? Každou chvílu tam KT8 po přejetí stojí a restartuje..


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Aby tam ideálně být nemusela. Ale uvidíme, jak dopadne, až budou první projekty podle nové metodiky.
Je nějaká obecná norma, která říká, kolik asi šalina produkuje hluku (s ohledem na použitou technologii TT) a podle toho se to navrhuje (a po realizaci kontroluje měřením)? Nebo se to vždy nějak počítá pro každou situaci zvlášť?
Modelovací nástroj bude mít informaci, kolik šalina typicky produkuje hluku, jak se šíří a následně to aplikuje na konkrétní situaci a požadované výpočtové body. Nicméně nemyslím si, že by počítala s obutým váriem.


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
bugear píše:
Tyhle vizualizace vznikly před účinností novely 433/2022 Sb., takže je otázka, jak by to vypadalo v současnosti.

A měnilo se to v jakém smyslu? Že by nová stěna musela být ještě vyšší nebo že by tam nemusela být vůbec?
A jak se vůbec ta hlučnost TT stanovuje ve fázi projektu? Je nějaká obecná norma, která říká, kolik asi šalina produkuje hluku (s ohledem na použitou technologii TT) a podle toho se to navrhuje (a po realizaci kontroluje měřením)? Nebo se to vždy nějak počítá pro každou situaci zvlášť? On je taky třeba dost velký rozdíl mezi obutým variem a odhlučněným drakem či 45T. Až tu jednou budou jezdit pouze moderní šaliny, tak věřím, že už by s hlukem byl mnohem menší problém a nemusely hrozit protihlukové stěny v ulicích...

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2800
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo, jenom někdo asi ukrojil kolečko salámu těsně vedle, když lávka pro pěší nemá žádný přístupový cesty.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
449
24 lis 2017 11:40
Salámová metoda jak vyšitá:)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6175
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky je potřeba zmínit, že v současnosti realizovaná novostavba mostu přes koridor je první etapa stavby TT, a nikdy se nepočítalo, že bude existovat samostatně bez dokončení TT. Výsledný stav po stavbě mostu tak bude provizorium, protože stavba zahrnuje pouze most včetně TT a napojení na okolní vozovky, dále lávku pro pěší a inženýrské sítě, která ovšem nebude napojena, neboť navazující chodníky a úpravy okolí jsou až součástí stavby TT.
Pokud se stavba trati opravdu odpíská, bude se muset výsledný stav stejně nějak řešit.

Nabízí se třeba postavit trať alespoň k zastávkám za mostem a tam ji ukončit úvratí. Vyřešil by se tím ten bariérový přestup v Šč, návaznost na vlak a využila by se TT na mostě. Výměnou za souhlas s tímto řešením by třeba Maleček mohl "dostat" trolejbus na Haškovu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2621
13 črc 2009 13:42
bugear píše:
Což nemění nic na tom, že jsem spíše proti, protože zatím nikdo nevyvrátil, že si jdeme téměř za miliardu zhoršit dopravní obslužnost.

Aha :D


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Tyhle vizualizace vznikly před účinností novely 433/2022 Sb., takže je otázka, jak by to vypadalo v současnosti. (Což nemění nic na tom, že jsem spíše proti, protože zatím nikdo nevyvrátil, že si jdeme téměř za miliardu zhoršit dopravní obslužnost.)


Offline
125
18 srp 2019 17:01
xcav8 píše:
Bohužel protihluková stěna na Plotní vytvořila nepříjemný Brněnský precedens.
Když se třeba v Praze na Václavák mají vrátit tramvaje, to tam bude muset být taky protihlukovka? :mrgreen:

Václavák se dá řešit spíš snížením rychlosti. Pochybuju, že by se tam tramvaje pohybovaly vyšší rychlostí, než 30km/h a zároveň myslím, že při 30km/h by ten hluk nemusel být takový problém.


Offline
449
24 lis 2017 11:40
Tady je to umístění ještě pořád rozumnější než na tý Plotní - tam je to opravdu extrém, ale stejně, jak to sklo bude za chvíli vypadat.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2495
28 lis 2007 23:00
Brno
Bohužel protihluková stěna na Plotní vytvořila nepříjemný Brněnský precedens.
Když se třeba v Praze na Václavák mají vrátit tramvaje, to tam bude muset být taky protihlukovka? :mrgreen:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6959
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Možná jsou pražské tramvaje tišší, než brněnské šaliny sarcastic (jo pardon, ony vlastně opravdu jsou)
Těžko říct, může za tím být lobby výrobců (ono i tu stěnu někdo musí vyrobit).


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
O víkendu jsem na FB sledoval docela živou diskuzi o (ne)prodloužení pětky ze Štefánikovy čtvrtě do Rokle. Kromě klasické omáčky odpůrců tam, alespoň pro mě, zazněl jeden důležitý argument proč nestavět: Jde o odpor místních k protihlukovým stěnám. Do teď jsem neměl tušení, že je v plánu opakovat tu hrůzu z Plotní. Podíval jsem se znovu na vizualizace na stránkách cobude.brno.cz a na této fotce jsem ji vlevo dole opravdu našel. Možná jsem objevil ameriku, ale docela mě to zaujalo, protože po tomhle bych se odpůrcům přestal divit.

Před pár dny jsem se projel pražskou tramvají po nové trati na Dědinu, která částečně vede po docela úzké ulici Vlastina jen pár metrů od zástavby. Tam protihluková stěna není, tak proč by musela být na Lesné, kde jsou domy od trati mnohem dál?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6175
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle harmonogramu výkopových prací je realizace akce SŽ 2024 až 2026.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Jakto? Já jsem měl za to, že kvůli tomu se posunula celá investiční akce na železnici z roku 24 na letošní září. Nebo to tak není?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6175
11 dub 2010 15:05
Juliánov
bugear píše:
Brzy nám přibudou další metry nepoužívaných kolejí. Rekonstrukci mostu na Lesné vyhrálo sdružení FIRESTA-Fišer + OHLA ŽS. Začátek prací lze očekávat v nejbližších dnech, doba realizace je 12 měsíců.

Jestli se ta trať nakonec nepostaví, tak těch nepoužívaných objektů tam vznikne vícero, neboť definitivní šířkový uspořádání provozu na mostě s průchodem chodců po římsách a napojení lávky pro pěší je součástí až stavby TT. Tahle stavba měla sloužit fakt jen k tomu, aby se most postavil v předstihu a v koordinaci s rekonstrukcí koridoru. Trochu ironie je, že práce na koridoru zatím nebudou a tak kvůli mostu stejně budou samostatné železniční výluky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Spíš pozastavená. Aktuálně se zpracovává koncepce dopravní obsluhy Lesné.
Jinak dneska už chlapi z SÚS JMK odstranili z mostu oplocení a betonové bariéry.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A ta realizace spojky Štefánikova čtvrť - Halasovo náměstí včetně vybudování přestupu tramvaj-trolejbus na Merhautově se teda díky Malečkovi momentálně odpískala, nebo jak to je? Když ve vedlejším článku dokonce radní Kratochvíl uvádí, že prodloužení na Kamechy je v současné době nejvíce a nejlépe připravené prodloužení tramvajové trati v Brně?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Brzy nám přibudou další metry nepoužívaných kolejí. Rekonstrukci mostu na Lesné vyhrálo sdružení FIRESTA-Fišer + OHLA ŽS. Začátek prací lze očekávat v nejbližších dnech, doba realizace je 12 měsíců.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Dnes jsem zaregistroval velmi nepěkný stav TT na Zderadově mostě.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 497 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 08 zář 2024 01:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]