Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 16    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Další
Autor Zpráva
Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, to je sice fajn, že Jírova je taková skoro garáž, ale k něčemu se přece odstav na špitále budoval, nebo se využívá aspoň přes den?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Jírová má oproti odstavným kolejím v Bohunicích pár výhod. Je zastřešená, tak se tam dá noční záloze v klidu vegetovat a hlídat vozy i když venku padají trakače. Mají tam i vytápěnou místnost se sociálním zázemím. Tohle v Bohunicích v "areálu" odstavných kolejí není.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a nejsou to pak trochu vyhozený prachy, když tam odstav stojí a šaliny ne?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Počítá se s ukončováním vozů i na opačné starolískovecké konečné Nemocnice Bohunice? Koleje na odstavení tam jsou, zatím bez dalšího zabezpečení a mám pocit, že se o tom před stavbou tunelu, resp. během ní, počítalo?[/quote]


Říká se že nepočítá. Alespoň ne v blízké budoucnosti.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
xcav8 píše:
...a bylo mi napsáno že do konce dubna jich bude celkově 5.


Celkově 5 jich bude do 20.5.2023.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K. píše:
Vypravování 45T je poplatný tomu, že ty vozy jsou pořád ve zkušebním provozu. Tím pádem je zapotřebí zaškolený řidič a kurz začínající i končící v Medlánkách. Například na víkendové osmičce je pouze jeden kurz, který tohle splňuje. Z těch 10 kurzů co na osmičce jsou, 4 začínají na Jírově, další 4 tam končí a jeden končí v Pisárkách.

Počítá se s ukončováním vozů i na opačné starolískovecké konečné Nemocnice Bohunice? Koleje na odstavení tam jsou, zatím bez dalšího zabezpečení a mám pocit, že se o tom před stavbou tunelu, resp. během ní, počítalo?


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Do kdy se dá z té opce na celkem 40 ks objednávat? Když do roku 2025 má být 20, aby pak těch dalších 20 vůbec ještě šlo odebrat. Nejde jen o to, že by s novým výběrkem byla cena téměř určitě vyšší, ale dost pravděpodobně by to byl zase jiný typ, což je věc, kterou by to po letech taky chtělo konečně trochu eliminovat. Takže snažit se odebrat všech 40 by měla být priorita, si myslím.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
1701 ani nikdy prototypem nebyla.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
DS: ptal jsem se úmyslně tak, jak píšu, trhačky jsou mi známé, sice nepamatuju pořadí, ale jako pojem netřeba vysvětlovat, kdysi jsem zažil v praxi na zatahující ranní sedmičce, dokud ještě nebyla celodenní před tunelem na špitál a před stavbou Žabovřeské někdy před deseti lety i později.
Ondra_K. Díky za příklad s tou devítkou, zajímala mě právě konkrétni situace, čemu říkáš kratší výkon oproti dlouhé šichtě na osmičce.
No, řeč byla o VP, proto jsem se ptal, jestli ohledně 1701 šlo o úmyslný zápis, nebo překlep v evidenčním čísle. Stejně nechápu, proč jí dělají těžkou údržbu, když bude pořádně prohnilá a bylo by snazší ji "shodit ze skály."
Do muzea stejně nepůjde, prototypem dávno není.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Tak GO 1701 se patrně dokončí. Ale kolik dalších vozů lze udělat tímto tempem v nějakém reálném čase?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cracatit píše:
Ondra_K: Čemu říkáš systémově delegovat na krátké výkony? Jo a s tou 1701, to je nějaký překlep, že? Je už třetí rok na GO.

Typicky třeba devítka, kde je denní nájezd zhruba poloviční oproti nejdelším osmičkám. Nebo třeba některý trhačky jak zmínil DS. 1701 se dělá už dlouho, ale dodělá se. Viz souhrnná aktualita.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
systémově delegovat na krátké výkony znamená např. trhačky, nebo linky s nízkou cestovní rychlostí a dlouhými vyrovnávacími časy. Prostě dokonalý opak toho, je dnes osmička :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra_K: Čemu říkáš systémově delegovat na krátké výkony? Jo a s tou 1701, to je nějaký překlep, že? Je už třetí rok na GO.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
mnadenicek píše:
Říkám si možná, že když se jich odebere celkem těch 20, tak by s nějakejma kačenama 2.0 linku pokryli a bylo by možné, že za předpokladu budoucího umožnění delších souprav uvažovat, že se další 45T neodeberou, ale rovnou se pak vezme něco delšího a nebude tak problém se zbytečným počtem obousměrek, těch 20ks bude pro výlukový linky, příp. na víkedový kurzy 8 rozumnej počet. Otázka kolik starejch kačen do té doby přežuije a kolik jich pro příp. výlukové obousměrné linky bude potřeba. ... no jen jsem se tak zasnil a ponořil do světa, kde věci vycházejí více ideálně. Ale myšlenka je taková, že kdyby sme vzali všech 40 a pak nedej (nebo vlastně dej) bože se něco s tím délkovým omezením podařilo udělat, měli by jsme přebytečný kusy 45T

Počet potřebných obousměrných tramvají se v principu odvíjí od preferovaného způsobu organizování tramvajových výluk. Pokud se chce pokračovat ve stávajícím trendu, kdy se autobusová NAD nasazuje pouze v nejnutnějším rozsahu a maximum výlukových výkonů se nechává tramvajím, bude potřeba zachovat současný počet 40 vozů, či ideálně jej ještě o něco navýšit. Neboť linka 8 už dneska nejde operativně zkrátit jako v dobách kdy byla úvrať jen v Líšni.
K tomu navýšení by došlo víceméně automaticky odebráním všech 40 kusů 45T, neboť pořád tu máme 7x KT8D5N a vozy 1737 a 1701, které ještě ani nedojely do první VP po GO, a pak je pár dalších KT8, kterým ještě jedna VP chybí. Ve výsledku jsou všechno tohle vozy, které můžou klidně dalších 10, 15 let vydržet, zvlášť když by se systémově delegovaly na nějaký výkony s malým počtem ujetých kilometrů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
307
21 dub 2009 20:30
b1 píše:
To, že je něco na papíře, ještě neznamená, že to tak bude i v reálu.


A na základě čeho tak usuzuješ?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
T3R.PV a EV táhne na 20 let. 2x K3 ze starých vraků, T6A5.. To vše je zralý na nahrazení. Brát nějakých 10 30m vozů ročně, tak aby nahrazovali soupravy by bylo asi ideální. A to by byla jen prostá obnova bez navyšování. 20 vozů stěží pokryje d-8 a co by bylo na další výluky ? Ona NP obousměrka se hodí i na normální linku. Sice má míň sedaček, ale díky tomu, že nemá díry na schody, tak je kde stát.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Máš pocit, že kdyby se odebralo 40ks 45T, vyřešil se problém s delšími vozy a delší vozy se i nakoupily, že by se pro 45T nenašlo uplatnění? Myslím, že vozů nehodných 21. století tu máme víc než dost...


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Říkám si možná, že když se jich odebere celkem těch 20, tak by s nějakejma kačenama 2.0 linku pokryli a bylo by možné, že za předpokladu budoucího umožnění delších souprav uvažovat, že se další 45T neodeberou, ale rovnou se pak vezme něco delšího a nebude tak problém se zbytečným počtem obousměrek, těch 20ks bude pro výlukový linky, příp. na víkedový kurzy 8 rozumnej počet. Otázka kolik starejch kačen do té doby přežuije a kolik jich pro příp. výlukové obousměrné linky bude potřeba. ... no jen jsem se tak zasnil a ponořil do světa, kde věci vycházejí více ideálně. Ale myšlenka je taková, že kdyby sme vzali všech 40 a pak nedej (nebo vlastně dej) bože se něco s tím délkovým omezením podařilo udělat, měli by jsme přebytečný kusy 45T


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
mnadenicek píše:
možná to tu už někde padlo, ale zeptám se jak blbec, kolik šalin je vlastně potřeba čistě pro 8?

To ti bude vždy záležet na intervalu. Dnes jich tam v PD jezdí 16, k tomu jeden přejezd 01002. Takže cca 22-25 ks musí být ve stavu.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Robert píše:
Z Liberce. sarcastic

Jo, nejlépe ty T3P, co už koupili ojeté z Olomouce :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
428
24 lis 2017 11:40
možná to tu už někde padlo, ale zeptám se jak blbec, kolik šalin je vlastně potřeba čistě pro 8?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Z Liberce. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
To, že je něco na papíře, ještě neznamená, že to tak bude i v reálu.

A co nákup ojetin? I když teď už mě nenapadá co a odkud.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Podle smlouvy je zaručená životnost 45T 25 let. Takže těch 30 roků to v pohodě dá...


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ZGHK: jasně, rovnoměrná obnova je určitě lepší. Je otázka, zda i nově pořizované vozy budou mít 30letou životnost.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 14:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]