Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 13    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další
Autor Zpráva
Offline
2526
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra_K: Čemu říkáš systémově delegovat na krátké výkony? Jo a s tou 1701, to je nějaký překlep, že? Je už třetí rok na GO.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6076
11 dub 2010 15:05
Juliánov
mnadenicek píše:
Říkám si možná, že když se jich odebere celkem těch 20, tak by s nějakejma kačenama 2.0 linku pokryli a bylo by možné, že za předpokladu budoucího umožnění delších souprav uvažovat, že se další 45T neodeberou, ale rovnou se pak vezme něco delšího a nebude tak problém se zbytečným počtem obousměrek, těch 20ks bude pro výlukový linky, příp. na víkedový kurzy 8 rozumnej počet. Otázka kolik starejch kačen do té doby přežuije a kolik jich pro příp. výlukové obousměrné linky bude potřeba. ... no jen jsem se tak zasnil a ponořil do světa, kde věci vycházejí více ideálně. Ale myšlenka je taková, že kdyby sme vzali všech 40 a pak nedej (nebo vlastně dej) bože se něco s tím délkovým omezením podařilo udělat, měli by jsme přebytečný kusy 45T

Počet potřebných obousměrných tramvají se v principu odvíjí od preferovaného způsobu organizování tramvajových výluk. Pokud se chce pokračovat ve stávajícím trendu, kdy se autobusová NAD nasazuje pouze v nejnutnějším rozsahu a maximum výlukových výkonů se nechává tramvajím, bude potřeba zachovat současný počet 40 vozů, či ideálně jej ještě o něco navýšit. Neboť linka 8 už dneska nejde operativně zkrátit jako v dobách kdy byla úvrať jen v Líšni.
K tomu navýšení by došlo víceméně automaticky odebráním všech 40 kusů 45T, neboť pořád tu máme 7x KT8D5N a vozy 1737 a 1701, které ještě ani nedojely do první VP po GO, a pak je pár dalších KT8, kterým ještě jedna VP chybí. Ve výsledku jsou všechno tohle vozy, které můžou klidně dalších 10, 15 let vydržet, zvlášť když by se systémově delegovaly na nějaký výkony s malým počtem ujetých kilometrů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
278
21 dub 2009 20:30
b1 píše:
To, že je něco na papíře, ještě neznamená, že to tak bude i v reálu.


A na základě čeho tak usuzuješ?


Offline
Uživatelský avatar

9213
10 čer 2004 11:19
T3R.PV a EV táhne na 20 let. 2x K3 ze starých vraků, T6A5.. To vše je zralý na nahrazení. Brát nějakých 10 30m vozů ročně, tak aby nahrazovali soupravy by bylo asi ideální. A to by byla jen prostá obnova bez navyšování. 20 vozů stěží pokryje d-8 a co by bylo na další výluky ? Ona NP obousměrka se hodí i na normální linku. Sice má míň sedaček, ale díky tomu, že nemá díry na schody, tak je kde stát.


Offline
561
25 říj 2019 10:12
Máš pocit, že kdyby se odebralo 40ks 45T, vyřešil se problém s delšími vozy a delší vozy se i nakoupily, že by se pro 45T nenašlo uplatnění? Myslím, že vozů nehodných 21. století tu máme víc než dost...


Offline
395
24 lis 2017 11:40
Říkám si možná, že když se jich odebere celkem těch 20, tak by s nějakejma kačenama 2.0 linku pokryli a bylo by možné, že za předpokladu budoucího umožnění delších souprav uvažovat, že se další 45T neodeberou, ale rovnou se pak vezme něco delšího a nebude tak problém se zbytečným počtem obousměrek, těch 20ks bude pro výlukový linky, příp. na víkedový kurzy 8 rozumnej počet. Otázka kolik starejch kačen do té doby přežuije a kolik jich pro příp. výlukové obousměrné linky bude potřeba. ... no jen jsem se tak zasnil a ponořil do světa, kde věci vycházejí více ideálně. Ale myšlenka je taková, že kdyby sme vzali všech 40 a pak nedej (nebo vlastně dej) bože se něco s tím délkovým omezením podařilo udělat, měli by jsme přebytečný kusy 45T


Online
6671
27 úno 2010 07:40
mnadenicek píše:
možná to tu už někde padlo, ale zeptám se jak blbec, kolik šalin je vlastně potřeba čistě pro 8?

To ti bude vždy záležet na intervalu. Dnes jich tam v PD jezdí 16, k tomu jeden přejezd 01002. Takže cca 22-25 ks musí být ve stavu.


Offline
Uživatelský avatar

3186
14 čer 2004 18:56
blekfild
Robert píše:
Z Liberce. sarcastic

Jo, nejlépe ty T3P, co už koupili ojeté z Olomouce :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
395
24 lis 2017 11:40
možná to tu už někde padlo, ale zeptám se jak blbec, kolik šalin je vlastně potřeba čistě pro 8?


Online
6671
27 úno 2010 07:40
Z Liberce. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

3582
08 čer 2005 23:12
To, že je něco na papíře, ještě neznamená, že to tak bude i v reálu.

A co nákup ojetin? I když teď už mě nenapadá co a odkud.


Offline
278
21 dub 2009 20:30
Podle smlouvy je zaručená životnost 45T 25 let. Takže těch 30 roků to v pohodě dá...


Offline
Uživatelský avatar

6743
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ZGHK: jasně, rovnoměrná obnova je určitě lepší. Je otázka, zda i nově pořizované vozy budou mít 30letou životnost.


Offline
Uživatelský avatar

625
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
To že se píše o 20 ks ještě neznamená, že se nemůže přiobjednat kdyby se časem ještě našly peníze, ne?
KT8N by mohly mít životnost ještě o něco delší než KT8. GAO už se jim délaly nebo ještě ne?
Pár KT8 se asi bude muset udělat GO, což je takové flikovací řešení tak na 10 let, ale na katastrofu to zatím nevypadá?
Výběrka se časem asi nějaká budou zase muset vypisovat, ale na pár let by to stačit mohlo, ne?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
749
25 led 2006 09:46
Rovnoměrná obnova vozového parku je ideál, jenže Brno v tom má stále velký dluh. Podařilo se nahradit všechny verze K2 tramvajemi EVO2. Dvacet 45T tedy asi nahradí KT8, ale mluví se, že pět z ních i pražské soupravy T6.
Fakt je, že KT8 dostávaly GO postupně, takže i postupně v průběhu let budou najíždět km do vyřazení. A co zbylé T3 a ostatní T6. Budou se dělat ještě nějaké GO těchto vozů? A než se zbavíme všech KT8, T3 a T6, tak pomalu přijdou na řadu Anitry a Varia.


Offline
278
21 dub 2009 20:30
MartinV píše:
Když pominu těch 5 již objednaných, tak se jedná o 5 kusů ročně. Samozřejmě, díky za to. Ale teda nejedná se o Bůh ví jak rychlou obnovu vozového parku.


V Brně jezdí (pokud se nepletu) nějakých 270 kousků. Při řekněme třicetileté životnosti to představuje obměnu 9 ks ročně. Takže letošní várka draků a 45 je tak akorát. Nebo by sis to představoval jinak? Ale pak by zase někdo jiný mohl (víceméně právem) brblat, že se nakupuje naráz a že to bude představovat problém potřeby nárazového nákupu za těch 30 let.


Offline
Uživatelský avatar

6743
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Když pominu těch 5 již objednaných, tak se jedná o 5 kusů ročně. Samozřejmě, díky za to. Ale teda nejedná se o Bůh ví jak rychlou obnovu vozového parku.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2457
28 lis 2007 23:00
Brno
Jsem trochu jízlivě poznamenal na Facebooku, jestli to do roku 2025 stihnou, když zatím máme v Brně dva kousky a bylo mi napsáno že do konce dubna jich bude celkově 5.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

362
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Na čtyřicet kousků.


Offline
Uživatelský avatar

610
15 dub 2013 15:57
A na kolik celkově je ta opce?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

362
05 lis 2007 18:35
Bystrc
DPMB na svém facebookovém profilu informuje o získání dotace na patnáct vozů 45T. Do konce roku 2025 by jsme jich mu měli mít dvacet :applause:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6076
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Má nějaký hlubší důvod nasazování 45T na jiné linky než d8? Včera jsem ji viděl na d6, zažil jsem ji i na d2.

Vypravování 45T je poplatný tomu, že ty vozy jsou pořád ve zkušebním provozu. Tím pádem je zapotřebí zaškolený řidič a kurz začínající i končící v Medlánkách. Například na víkendové osmičce je pouze jeden kurz, který tohle splňuje. Z těch 10 kurzů co na osmičce jsou, 4 začínají na Jírové, další 4 tam končí a jeden končí v Pisárkách.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Online
6671
27 úno 2010 07:40
A proč ne?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1946
07 dub 2006 09:03
Má nějaký hlubší důvod nasazování 45T na jiné linky než d8? Včera jsem ji viděl na d6, zažil jsem ji i na d2.


Offline
Uživatelský avatar

3044
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Uvědomte si, že prázdninový jízdní řád může být dělaný i kvůli řidičům a řidičkám, který mají doma děti a chtějí - kupodivu - na jarňáky taky dovolenou, aby mohli s nima jet na hory, nebo být doma. A ti lidé najednou chybí. Nebo řidiči podle vás nemají nárok na dovolený a rodinný život?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 303 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 bře 2023 09:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]