Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 323 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 320, 321, 322, 323, 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Mít v krvi přes pět promile, tak se udusím i bez pomoci zastávky :-D


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Zajímavé počtení o cestujícím v Plzni, kterému se nějak zalíbilo na zastávce...


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Jenda píše:


No to docela čumím, to tam zatím neměli vůbec žádný problém třeba s vandalstvím? (možná kamery? a ty jsou proti zakuklenci k ničemu v noci stejně jako ve dne)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Viděl bych to na opravu a rovnou i znízkopodlažnění...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Poškození je velmi podobné tomu, jaké utrpěla u nás 1711 při střetu s 1724 bez řidiče, tzn. že je to jednoznačně opravitelné, i když to bude náročné. Otázkou je, jak se k tomu DPP postaví.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mouka píše:
Dnes se v Praze na Florenci střetla kačena s busem Tredosu. Tramvaják byl těžce zraněn.
Fotky poví více.
Nejedná se o foto z místa nehody, ale jsou to fotky po odstavení v přílehlé smyčce.

Novinový článek s fotkou z místa činu

Snad se z toho tramvaják ve zdraví dostane...

Jsem zvědav jak to s 9036 nakonec dopadne. :-k

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
MKzB píše:
Je jen otázkou času, kdy bude aféra z toho, že se tramvaje do depa nevejdou.

Aféra nebude, vždy se "to nějak udělalo". Již dnes až 4 kusy T3 nocují z důvodu nedostatku místa mimo vozovnu http://www.mapy.cz/s/3Ajg a odstavnou plochu "RUBIK". Prostě stojí na ulici vedle automobilů biggrin. Jediní, kdo toto opatření řešil, byli obyvatelé přilehlých domů, kteří v těchto místech parkovali.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

1901
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ad Olomouc:
LukinT píše:
V čs dopraváku jsem četl něco o odstavných kolejích u nádraží. Od toho se upustilo nebo už stojí, ale přesto se tam tramvaje nevlezou?

V Praze to jednou vyřešili šalamounsky.

Je jen otázkou času, kdy bude aféra z toho, že se tramvaje do depa nevejdou.


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Dnes se v Praze na Florenci střetla kačena s busem Tredosu. Tramvaják byl těžce zraněn.
Fotky poví více.
Nejedná se o foto z místa nehody, ale jsou to fotky po odstavení v přílehlé smyčce.

Novinový článek s fotkou z místa činu

Snad se z toho tramvaják ve zdraví dostane...


Offline
89
24 čer 2011 15:16
Můj oblíbený pořad, tentokrát na šotoušské téma: http://www.ceskatelevize.cz/porady/873537-hledani-ztraceneho-casu/297324246000160-o-tramvajich-a-kolejich/ Už tenkrát byl v Praze docela šrumec :-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Teda z toho článku mám dojem, že ty přelepky málem způsobily vykolejení a smrt všech lidí v soupravě... Prostě recese, možná blbá, ale zasmál bych se a nechal to plavat.


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Metro jezdí na Karlštejn

Zas na druhou, když jede metro na opravu do Plzně, tak skutečně jede přes Karlštejn, ale bez cestujících.
To vypadá nějak takto.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Vyškovští řidiči jsou vyhlášení po celé republice. Bodejť by ne, když trénují už od mala :D

http://zpravy.idnes.cz/ve-vyskove-boura ... -zpravy_jj


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
LukinT píše:
V čs dopraváku jsem četl něco o odstavných kolejích u nádraží. Od toho se upustilo nebo už stojí, ale přesto se tam tramvaje nevlezou?

Ano, je to jak píše Miky, zatím se stále jedná, ale ČD v těch místech potřebují příjezdovou cestu či co... Nová vozovna by určitě prospěla, jenže "nějak se to vždy udělalo, tak se to nějak zase udělá" - toto je asi logika radních v OL. Například díky nákupům tramvají Vario, které jsou delší než klasická T3, se řešil problém s místem - nevejde jich do vozovny tolik, jako T3. No a vyřešilo se to, jak jsem psal minule = nocování zpravidla 2xT3 na ulici mimo vozovnu. :-? A bohužel stavba nové vozovny není politicky tak zajímavé téma, jako stavba tratě pro lidi. Zkrátka a jednoduše: kaštanům a politikům je jedno kde tramvaje nocují, hlavně že nějak jezdí. Navíc na stavbu tratě přispěje jak budovatel nákupního centra Šantovka, tak příspěvky z fondů EU.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Od toho se upustilo, protože ČD nechcou pustit pozemky, pokud si to pamatuju správně...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
V čs dopraváku jsem četl něco o odstavných kolejích u nádraží. Od toho se upustilo nebo už stojí, ale přesto se tam tramvaje nevlezou?

_________________________________
Obrázek


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jak to tak čtu, tak by se spíš měli vykašlat na prodlužování a nákup nových šalin a postavit tu vozovnu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Bohužel na současné poměry olomoucké tramvajové dopravy, kde jsou vozy přes noc uskladněny skoro nárazník na nárazníku a to ještě cca 2T3 musí být odstaveny na ulici mimo vozovnu, prostě není možné kupovat další kloubové tramvaje. Obávám se taky, že by nebylo vybavení na údržbu (zvedání atd). Absence důstojné vozovny velmi brzdí pořádný rozvoj tram dopravy, na druhé straně jsou samozřejmě omezené finance na nákup tramvají. Zde http://www.mhd-olomouc.cz/articles/dopravni-podnik-vypsal-nova-vyberova-rizeni jsou uvedeny podmínky výběrového řízení a obávám se, že by těmito kriterii prošla kloubová tramvaj. Jelikož se do budoucna počítá, že nová trať bude ukončena smyčkou, nebudou obousměrné vozy pak tolik potřeba a při víkendovém provozu sól by zřejmě neměla využití (počítá se se zachováním pár kusů "pseudoobousměrných" vozů kvůli výlukám. Do teď není zcela jasné, kde nové vozy budou uskladněny, protože na stávající plochy ani po vyřazení nejstarších T3 prostě nevejdou...

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ale jo, to jo, já jsem jen myslel vydat se cestou jednodílných, obousměrných , přibližně 30 m šalin. Což bohužel nemůžou. Nechci říct, že rovnou obousměrný 15T, ale takový Vario LF3/2, to by bylo super. A přijde mi docela škoda, že to tam nebude.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Já bych řekl, že Variama vyrostou docela dost.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ale jo, to je mi jasný, že v tom je nedostatek peněz. Je to ale škoda, že nebudou mít novou. Protože kdyby jo, měli by to podstatně jednoduší a mohli by růst dál.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tam není problém, že by se bránili modernizaci vozovny, tam je problém, že mají zoufalý nedostatek peněz. Nová vozovna měla být součástí tratě na Nové sady, nicméně hádejte, jak to nakonec dopadlo...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
No, je fakt, že říkat o KT8, že jsou moderní, je trochu přitažené za vlasy. Zajímavé taky bylo to srovnání s víkendovým provozem, jak tam už někdo napsal. Chtěl bych vidět LF1 v obousměrném provedení. Když už, tak aspoň LF2.
Pokud se brání modernizaci vozovny, tak stejně jen oddalují nevyhnutelné. Jednou budou třeba potřebovat delší šaliny.
„Kloubové tramvaje mají pevné podvozky…“ Jo, jenže zapomněl zmínit, že ne zdaleka všechny.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

188
25 pro 2010 21:35
Spíš jde o to, že je to modernější než PCC.


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Dopravní podnik tak vyloučil moderní mnohočlánkové vozy s kabinami na obou stranách, jaké jezdí na některých linkách například v Brně či Londýně.

V Brně a moderní? :shock:

_________________________________
Obrázek


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8087 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 320, 321, 322, 323, 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 pro 2024 18:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]