Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 262 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Tady stojí.
Ono je to tak na pomezí mezí Hořejším Vrchlabím a Herlíkovicema. Ale asi máš pravdu, že to administrativně náleží pod Hořejší Vrchlabí.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Nechci se s vámi hádat, ale ještě na Silvestra stála v (Hořejším) Vrchlabí u hlavní silnice.
Kde by na těch sjezdovkách měla stát? Herlíkovice je jen název konkrétního lyžařského areálu. Navíc blíž je to k Bubákovu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Už delší dobu je složená na definitivním místě určení. Tj. v Herlíkovicích.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No nevím, ale ta tramvaj je pořád složená ve Vrchlabí. (i podle fotek) Nebo už ju zase převezli někam jinam?


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Přeprava liberecké RT6S z žst Vrchlabí na místo určení v Herlíkovicích


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Něco z jiného soudku:
http://bydleni.idnes.cz/netradicni-bydleni-0a4-/dum_osobnosti.aspx?c=A140110_122917_dum_osobnosti_web


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já bych v těch muzejních T6 spíš viděl snahu DPP využít jakékoli možnosti k vyřazení nějaké T6 z provozu.

Jinak Bratislava ještě jednou: Bratislavě hrozí, že přijde o dotace na nové tramvaje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
b1: Trolejbusová dráha na Dlhé Diely umožňuje provoz, tramvajová dráha k Hlavnej stanice je nezpůsobilá provozu. Zde je zásadní rozdíl. Tam je problém i s nějakým soukromým investorem, tuším.


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Mouka píše:
Když už tam ty dráty jsou, tak je snaha, aby tam byly nasazeny trolejbusy, jenže za jakou cenu?
No právě to mě překvapuje. Protože když už jsou ty koleje k hlavnímu nádraží...


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
k.ondra89 píše:
Pražský DP už má i muzejní T6A5. Minulý týden byly do Střešovic převedeny 8601 a 8702...

To je zajímavé, za stavu, kdy vozy 14T mohou kdykoli kleknout, pojízdné 15T může každou chvíli polepit jak vozy v Liberci exekutor a T3 se prodávají na východ, má DPhmP stále dostatečnou rezervu, že si může dovolit stále vyřazovat vozy a umísťovat do muzea. To jako počítají, že v případě nouze budou jezdit autobusy místo tramvají? A ostatní dopravci jím v tom vypomůžou? To v Brně by určitě postrádali KT8 a T6 předané do muzea


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
b1 píše:
Proč tam vlastně v prvé řadě nevypraví nějaký autobus?


Do roku 2006 tam jezdily autobusy, ale pak se zde postavila trolejbusová trať, jelikož trolejbus je přecijen lepší vozidlo na kopcovitý terén (ideálně, pokud vozidlo umí rekuperovat a tudíž vůz nahoru do kopce využije alespoň část energie vozidla jedoucího dolů). Když už tam ty dráty jsou, tak je snaha, aby tam byly nasazeny trolejbusy, jenže za jakou cenu?


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
k.ondra89 píše:
Pražský DP už má i muzejní T6A5.... Ovšem DPP ještě provozuje asi 150 zrychlů, tak to působí trochu komicky.

Spíš jde o to dát je do muzea dříve, než budou zničeny při provozu.


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Proč tam vlastně v prvé řadě nevypraví nějaký autobus?


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Tušítě něko, jakou spotřebu tak může mít Tatrovka, která táhne kloubák (15,8 t)? Já bych tipoval, že pod 40l/100 km se nedostaneme.

Eda: Když už ne na noc, tak aspoň přes poledne by to tam mohli nechat. To je do očí bijící přetahovat vůz furt tam a zpět...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
ad Bratislava: V poslední době je na lince 33 na Dlhé diely minimálně jedna 15Tr pravidlem. Co ale nechápu je, že i o víkendu tam někdy vidím 15Tr. Nedávno dokonce oba kurzy, které tam o víkendu jezdí, byly 15Tr. Divím se, že neudělají nějaké opatření pro snížení nákladů z těch neustálých přetahů. Určitě by se jim vyplatilo část vozů přes noc nechávat nahoře ve smyčcce a platit tam nějakého hlídače. Ta nafta je musí stát statisíce... (I když je fakt, že oproti dieselagregátu, který zkrátka není stavěný na běžné použití a údajně má spotřebu 100 na 100, už to asi takový rozdíl nebude.) Ale to je asi na zkostnatělý bratislavský provoz moc velká inovace. Jediné opatření, na které se tam zmůžou, je omezení rychlosti z různých důvodů... Hrůza.
Na druhou stranu, ze šotopohledu je to dobrá projížďka, jet nahoru i s 15Tr po letech jen s 25Tr :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pražský DP už má i muzejní T6A5. Minulý týden byly do Střešovic převedeny 8601 a 8702. Předpokládá se jedna jako exponát, a druhá pro komerční jízdy. Ovšem DPP ještě provozuje asi 150 zrychlů, tak to působí trochu komicky.

http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. ... 0112182649

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
J*M* píše:
Díky za vysvětlení situace. Nevím sice, proč musí být 15Tr zrovna na trhačce, ale odvoz do vozovny je logický, je-li naděje, že na odpolední část by mohla vyjet 25Tr. A je-li komplet obsazena linka vozy 25Tr s agregáty, tak ta trhačka taky zatahuje do vozovny?


Pokud by byla naděje, že 25Tr ještě vyjede, tak jasně, ale ono dochází i ke stavu, kdy jsou vozy 25Tr odstaveny dlouhodobě.
Pokud je na trhačce 25Tr, tak by měla být dopoledne na vozovně.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Díky za vysvětlení situace. Nevím sice, proč musí být 15Tr zrovna na trhačce, ale odvoz do vozovny je logický, je-li naděje, že na odpolední část by mohla vyjet 25Tr. A je-li komplet obsazena linka vozy 25Tr s agregáty, tak ta trhačka taky zatahuje do vozovny?


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Je to tak, jak píše Mauricio. Jsou tam 3 vozy na celý den a jedna trhačka. A když se dostane 15Tr na trhačku, tak absolvovuje za den 4 cesty na tahači... "a to se vyplatí"!

Za normálních okolností by tam měly být vozy 25 Tr, které tam z vozovny dojedou na naftu. DPB jich vlastní 6 (záloha 2 vozy), přičemž poměrně často se stává, že alespoň jeden vůz na lince je 15 Tr (někdy i víc).


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Předpokládám, že je to ta trasa oddělená od zbytku sítě, na které mají jezdit 25Tr s dieselem. Žel kvůli poruchovosti tam jezdí občas i běžná 15Tr, která tam musí být dotažena tahačem - ovšem myslel jsem, že se ráno dotáhne tam a večer zpět, ne že se to tahá i během dne.
Mne by spíše zajímalo, kolik za těch xx let stála ta nafta a práce tahače oproti výstavbě manipulační trati.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Taky jsem to absolutne nepobral.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Mouka píše:
Opravdu velice výhodné...

Bylo by možné podrobněji popsat, co je na tom skoro 5 let starém snímku tak zajímavé, že je to tu na stránkách brněnské MHD potřeba prezentovat? A hlavně vysvětlit organizaci dopravy na trolejbusové lince, ze které je trolejbus stahován? Jezdí tam více pořadí, nebo jen to jedno ve špičce? Když je na tom něco zajímavého, tak by bylo vhodné lidem zajímající se o brněnskou MHD to objasnit, takhle to nikomu z nich nic neříká


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
http://imhd.zoznam.sk/ba/galeria-media/Vyhladavanie.html?&ghg=&ghv=987#42194-6607-konci-rannu-spicku-a-ide-na-tyci-do-vozovne

Opravdu velice výhodné...
Ráno na tahači z vozovny na trasu a po skončení ranní špičky zpět na tahači do vozovny. Na vozovně to snad ani nemusí rozpojovat, protože odpoledne zase jedou s tahačem na trasu a večer zase s tahačem do vozovny.
Jakoby ten vůz nemohl postát těch pár hodin na smyčce...


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Návrh přestavby Prahy, kdyby Hitler vyhrál válku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Mno, kolega mi to poslal už hodně dávno, a já to na disku vyhrabal až teď, čímž to už není vůbec aktuální, ale snad alespoň zajímavé.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8080 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 zář 2024 19:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]