Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 261 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
mceza píše:
Každopádně ale z článku vyplývá to, že se k tomu zatím staví opatrně a ač by rádi elektrobusy, tak do toho naplno nepůjdou, dokud si tím nebudou jisti.


Za ty tři roky taky mohou sedět na radnici jiní zastupitelé.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
MartinV píše:
On takový elektrobus třeba nevypouští výfukové plyny, což dieselový autobus ano.


To opravdu nevypouští. Místo něj vypouští uhelná elektrárna radioaktivní spad... To je tedy výhra... Ta čínská továrna na baterie je také určitě velmi čistá...

Elektrobus vyřeší problém s trakčním vedením - největší nevýhodu trolejbusu - ale přinese problémy nové. Dle mého názoru závažnější.

Každopádně ale z článku vyplývá to, že se k tomu zatím staví opatrně a ač by rádi elektrobusy, tak do toho naplno nepůjdou, dokud si tím nebudou jisti.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Nová trolejbusová linka č. 10 byla uvedena do provozu v Szegedu

Už je to sice měsíc staré, ale i tak by to mohlo být zajímavé pro ty, kteří o tom ještě neví.
Po dodání dalších vozů by se měla zavést (resp. převést z autobusového provozu na trolejbusový) nová linka, kde se využijí baterie při jízdě mimo trol. vedení. Mj. by nová linka měla vést kolem Hlavního nádraží (Szeged palyaudvar), kam v současnosti trolejbusy nejezdí.

Jenom doplním, že v Szegedu se předělávají autobusy na trolejbus (Citara a 21Ab) a jezdí tam vozy vyřazené z osmi českých měst. ZiU a Ikarusy 280 už v pravidelném provozu bohužel již nezastihnete, ale pokud budete mít cestu do Madarska, tak tento provoz mohu k návštěvě jen doporučit.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Eda píše:
Tomu opravdu nevěřím, že elektrobus SOR je celkově výhodnější než autobus. To měření muselo určitě něco pominout nebo nezapočítat...


Pokud srovnávám cenu za kilometr u dvou různých vozidel, tak je žádoucí pro zachování objektivity, aby obě vozidla měla stejnou obsaditelnost. Obávám se, že právě zde to tak nebylo.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
sarcastic

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Zrovna elektrobusy od Soru mají naftové topení.


Offline
Uživatelský avatar

6928
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
On takový elektrobus třeba nevypouští výfukové plyny, což dieselový autobus ano.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Spíš půjde o to, čemu přikládali jakou váhu. Pokud půjde o náklady na provoz, tak bych tomu i věřil, přece jen nafta není zrovna nejlevnější. Jiná věc je třeba otázka životnosti.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
125
06 srp 2013 22:29
No to měření bude výhodné pro toho kdo si ho zaplatil a co si přeje aby bylo výhodné jako vše. Viz studie o přesunu nádraží. Kdo si ho zaplatí pro toho to vyjde.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tomu opravdu nevěřím, že elektrobus SOR je celkově výhodnější než autobus. To měření muselo určitě něco pominout nebo nezapočítat...


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
No co, přibyly by i krátké citelisy sarcastic


Offline
125
06 srp 2013 22:29
No a Brno může nakupovat ojeté trolejbusy (zase)


Offline
Uživatelský avatar

6928
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Na druhou stranu je zbytečné trpět něco, pokud je méně ekonomické. I když tam trolejbusy nějaký pátek jezdí.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Smutný článek z Karlovarského vydání MFD.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Jinak v těsné blízkosti tramvaje se nachází zastávka Vrchlabí, Herlíkovice, internát .


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Tady stojí.
Ono je to tak na pomezí mezí Hořejším Vrchlabím a Herlíkovicema. Ale asi máš pravdu, že to administrativně náleží pod Hořejší Vrchlabí.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Nechci se s vámi hádat, ale ještě na Silvestra stála v (Hořejším) Vrchlabí u hlavní silnice.
Kde by na těch sjezdovkách měla stát? Herlíkovice je jen název konkrétního lyžařského areálu. Navíc blíž je to k Bubákovu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Už delší dobu je složená na definitivním místě určení. Tj. v Herlíkovicích.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No nevím, ale ta tramvaj je pořád složená ve Vrchlabí. (i podle fotek) Nebo už ju zase převezli někam jinam?


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Přeprava liberecké RT6S z žst Vrchlabí na místo určení v Herlíkovicích


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Něco z jiného soudku:
http://bydleni.idnes.cz/netradicni-bydleni-0a4-/dum_osobnosti.aspx?c=A140110_122917_dum_osobnosti_web


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já bych v těch muzejních T6 spíš viděl snahu DPP využít jakékoli možnosti k vyřazení nějaké T6 z provozu.

Jinak Bratislava ještě jednou: Bratislavě hrozí, že přijde o dotace na nové tramvaje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
b1: Trolejbusová dráha na Dlhé Diely umožňuje provoz, tramvajová dráha k Hlavnej stanice je nezpůsobilá provozu. Zde je zásadní rozdíl. Tam je problém i s nějakým soukromým investorem, tuším.


Offline
Uživatelský avatar

3713
08 čer 2005 23:12
Mouka píše:
Když už tam ty dráty jsou, tak je snaha, aby tam byly nasazeny trolejbusy, jenže za jakou cenu?
No právě to mě překvapuje. Protože když už jsou ty koleje k hlavnímu nádraží...


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
k.ondra89 píše:
Pražský DP už má i muzejní T6A5. Minulý týden byly do Střešovic převedeny 8601 a 8702...

To je zajímavé, za stavu, kdy vozy 14T mohou kdykoli kleknout, pojízdné 15T může každou chvíli polepit jak vozy v Liberci exekutor a T3 se prodávají na východ, má DPhmP stále dostatečnou rezervu, že si může dovolit stále vyřazovat vozy a umísťovat do muzea. To jako počítají, že v případě nouze budou jezdit autobusy místo tramvají? A ostatní dopravci jím v tom vypomůžou? To v Brně by určitě postrádali KT8 a T6 předané do muzea


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8070 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 čer 2024 05:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]