Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 256 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
3342
21 led 2011 14:19
mceza: Tak určitě by to šlo... Ale nemyslím si, že by to šlo v bývalém Československu :D

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ony se vyhýbky a oblouky mění za dne za provozu?


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
při výměně jedinýho oblouku nebo výhybky se prostě jezdit nemůže
to zas taková tragédie není, trať je na svém tělese, tam si potřebné nachystají a ta výměna proběhne téměř za provozu mezi jednotlivými spoji bez velkého zdržení (zvláště bude-li trať na pražcích a bude-li použito při výměně stejné kolejivo a výhybka)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jasně, že výhybka se časem opotřebuje, a křížení taky... Ale otázka tady je, jestli ten kruháč fakt něčemu pomůže. Alternativní smyčka je fajn, ale když něco zdechne přímo v tom, tak je blokovaný úplně všechno, stejně tak při výměně jedinýho oblouku nebo výhybky (a že se tam budou měnit často!) se prostě jezdit nemůže. Jako šotouš říkám: Bomba, zase něco nového a zajímavého, ale jako člověk se základními znalostmi fyziky říkám, že někdo zase myslel, až vymyslel...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Domis píše:
Když vidím křížení s vlečkou na poříčí, řekl bych, že to žádnou údržbu nepotřebuje. A rychlost taky nebude nijak závratná, ani bych se nedivil, kdyby z toho kruháče byl pěkný špunt tratí.


Jo, ale po vlečce na Výstaviště moc vlaků nejezdí, kor v posledních letech. Běž se ale podívat na křížení šaliny s posvitavskou vlečkou na Křence, kde je jinačí frekvence vlaků, tam se to opravuje pravidelně tak každý tři čtyři roky. A mám takovej dojem, že i to křížení na Poříčí x Renneská se nějaký rok zpátky opravovalo.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Ono to může vypadat zajímavě, tu úsporu při stavbě chápu, ale podle mě se ta úspora po časech vátí v opravách rozbitých výhybek. A takto budou výhybky přejížděny vícekrát, než by bylo u klasické křižovatky třeba. A že tam nebude křížení tratí, to se taky opotřebovává jak výhybky? Když vidím křížení s vlečkou na poříčí, řekl bych, že to žádnou údržbu nepotřebuje. A rychlost taky nebude nijak závratná, ani bych se nedivil, kdyby z toho kruháče byl pěkný špunt tratí.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
me se to teda libi

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Řekl bych ekonomika a úspory, ušetří se 8 výhybek a 8 křížení. Sice se ty výhybky budou muset častěji měnit, ale při klesajícím provozu to není podstatné. A vůbec, co je jim dnes po tom, že se to napřesrok prodraží, to už je bolet nebude. Vždyť je to i u nás, šetřit, ať to stojí, co to stojí

Edit: byli tu rychlejší


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Hm... Snížení počtu výhybek na polovinu a odstranění křížení?

...k.ondra byl rychlejší...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To jsem si na první pohled myslel taky. Nicméně když se nad tím člověk zamyslí, tak to zas taková blbost být nemusí. Minimálně se tím ušetří 8 výhybek, a je to použitelné jako smyčka pro všechny směry.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Nejsem žádný odborník, ale podle mě je to naprostá pitomost. ](*,)
Celkem by mě zajímal důvod této úpravy.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V Košicích se v rámci rekonstrukcí tratí plánuje tramvajová okružní křižovatka.

http://imhd.zoznam.sk/ke/media/mn/00000 ... i-2013.pdf

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
V Bratislavě se včera stala vážná nehoda kloubového SORu a hasičského vozu:
http://imhd.zoznam.sk/ba/doc/sk/13112/N ... enych.html


Offline
Uživatelský avatar

1894
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jsou tři stupně lži.
1. milosrdná lež
2. hrubá lež
3. statistika


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
Podobna cisla byvaji vetsinou suma rocnich mzdovych nakladu / 12 / pocet ridicu. Takze si myslim ze to je vcetne vsech prescasu, priplatku a odmen.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nemůžu moc srovnávat s jinými DP, ale zajímalo by mne, z čeho bylo vyvozeno číslo "průměrná mzda řidičů MHD", zda z průměrného výdělku (vč. přesčasů, příplatků atd.) nebo z něčeho jiného. Nepletu-li se, 149 kč/hod nemají v základu ani služebně nejstarší řidiči.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Mzdové srovnání Dopravních podniků


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Fantomas: díky za vysvětlení. Video jsem sice viděl, ale takhle podrobný popis jsem z něj nevykoukal.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

1339
17 črc 2010 21:41
Krno
Auto asi není na placku díky tomu, že váha šaliny spočívá na podvozku, resp. nápravách auta. V jakékoliv jiné poloze by to asi bylo daleko horší. Pod fotkou je i odkaz na video z bezpečnostní kamery: https://www.youtube.com/watch?v=GrI8b_0lIKk (nehoda v pozadí v čase 0:25). Z něj je evidentní, že auto bylo ze silnice vytlačeno do otevřeného kolejiště, kde se levým bokem zaseklo o levou kolejnici a pravým bokem se dostalo pod boční plenty šaliny a ta jak se postupně přibližovala pod mírným úhlem z trati křižující silnici k výhybce na segregované trati, tak to holt zafungovalo jako hever a bylo vymalováno. :-)

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
ReZ píše:
...
nemám slov. vždyť to pomalu odporuje fyzikálním zákonům mít šalinu takto našorc a ona se nepřevrátí...

proč by to mělo odporovat? Je vysokopodlažní, všechno má pod podlahou => těžiště je dole. Ale k převrácení asi už moc nechybí.

Já teda nechápu, proč to auto není rozmáčklé na placku. A taky mi nejde na mozek, jak osobák může převrátit tramvaj...

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Ostravské Trio v Petrohradě.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
MKzB píše:
V Rusku je všechno možný.
http://transphoto.ru/photo/532533/

nemám slov. vždyť to pomalu odporuje fyzikálním zákonům mít šalinu takto našorc a ona se nepřevrátí...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Košický DP na svém webu zveřejnil kupní smlouvu na nové tramvaje a kompletní specifikaci LF2+ včetně výkresové dokumentace. Docela zajímavé čtení. :-)

http://www.dpmk.sk/zmluvy/2014/02/17/ku ... lektriciek

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1894
01 srp 2006 14:13
Bezkov
V Rusku je všechno možný.
http://transphoto.ru/photo/532533/


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Tam můžou být zásadní kurzové rozdíly - je možné, že jde o cenu podanou před intervencemi ČNB, což by znamenalo kurz cca o 3 kč nižší. Tyhle zakázky se obvykle zajišťují proti kurzovým rozdílům.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8074 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 čer 2024 11:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]