Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 246 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Fafner: jak říkam je to jen šotouvaha ve stylu "kam jinam to v ČR prodat, když Liberec řekne ne" Jiná teoretická možnost (nedostatek peněz + starší vozový park) v ČR mne nenapadá. Jaký bude osud vozů doopravdy se dovíme třeba ještě letos.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Rem: Nemyslím si, že Most je reálná možnost. Jednak tam těch vozů je pořád docela hodně (v posledních dvou letech se zbavili cca dvanácti vozů, myslím), jednak i nejstarší vozy tam mají stejně starou skříň(+- 1983), jednak tam elektronická výzbroj oproti zrychlovači není taková extrémní výhoda - je tam výrazně méně zastávek. I rekuperace je pak otázkou - nemyslím si, že na takovou vzdálenost je tam reálně velká šance, že je ve stejném úseku jiný vůz s odběrem.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Číňan v OVĚ.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Yakuzza: Jak píše Rem, holt ty T3m patří k tomu mladšímu a modernějšímu co v ČR jezdí. Jak do výzbroje tak karoserie. Třeba pražské T3R.P jsou ze značné části původní vozy ze 60. let mezi kterými je pár kusů i z úplně první série.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Jasně že je to teoretizování žakúzo. Pochybuju, ze by se někdo z druhé strany republiky, řídil nápady z fora BMHD :D No ale když už se řeč rozběhla... Argumentuješ stářím kastle, ale ta, dle Fafnera nedávno prošla VP takže by měla být ve stavu dobrém nebo lepším. Dál je tu výzbroj, ano taky není sama o sobě nejmladší ale je mladší a hospodárnějši než zrychl. Jasně že ideální by bylo koupit nové nízkopodlažní vozy, ale když nejsou prachy, je třeba to řešit jinak.

MKzB: Jo, troufají si odhadovat životnost v tamním provozu na dalších 20 let. A k šalinám dostali i nějaké náhradní díly v té ceně. Ta Korea byla sama o sobě trochu nadneseně řečena.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1894
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Rem píše:
Takže nakonec, pokud to vůbec někde udají, tak leda do Koree Kimovi, vyhodí výzbroj daj tam ozubený kolečko kterým bude točit politický vězeň, na pantec přivážou šňůru na prádlo a bude.

Mimochodem Kim dal 650 000,- Kč/ks za pražské T3, na kterých se pro něj udělala zrychlená SP.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
k.ondra89: To rozhodně ano, ale myslel jsem to víc z globálního hlediska, podle mě by už v dnešní době v rámci modernizací tyhle náhradní díly neměly být potřeba. To je jak kdyby Brno odkupovalo na náhradní díly nějaké sedmikila.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Proč by odkup vozů na díly měl být zoufalstvím? Náhradní díly jsou potřeba pořád, a takovýto odkup je určitě levnější, než nová výroba a taky jsou ty díly dostupné hned.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Pokud začne některý český DP odkupovat vozy z roku 1983, tak už něco bude opravdu špatně. Doufám, že tohle teoretizování je těžce mimo. On i ten odkup na náhradní díly zavání těžkým zoufalstvím.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Fafner: Na Liberec bych stejně nevsázel, jednak prachy, protože jich moc nemají a ty první dva vozy koupili určitě levněji, druhak svých vozů mají relativně dost a nějaké větší vyřazování starých zrychlů asi nehrozí, zvlášť teď, když jsou odstavený "tisícovky" a nenajíždí Km. Jako šotoúvaha mne z našich luhů a hájů napadá leda tam u vás mostecko-litvínovská destinace. Je to navíc kousek od Plzně, takže je tam výhoda malé vzdálenosti, v případě, že by se M+L dohodl s Plzní na pár letém servisu v případě větší poruchy výzbroje. Smysl by takovej kup měl ale jen v případě nákupu všech vozů, které by tak nahradily relativně nemálo zrychlovačů. Tam se ale naráží opět na peníze, ani M+L jich moc nemá.
Takže nakonec, pokud to vůbec někde udají, tak leda do Koree Kimovi, vyhodí výzbroj daj tam ozubený kolečko kterým bude točit politický vězeň, na pantec přivážou šňůru na prádlo a bude.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Rem: Tam byl ale taky rozdíl v tom, že tamty vozy byly určeny ke šrotaci, protože byly na jejich papíry postavený Varia. To znamená, že cena byla pravděpodobně o dost nižší. Tyhle mají relativně nedávnou VP i papíry.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Liberec takže takový úmysl již podnikl. Koncem minulého, nebo začátkem letošního roku koupil z Plzně dva vozy T3m na náhradní díly.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Za tuhle cenu se obávám, že nejsou prodejný - na ČR drahý a vysokopodlažní, na Ukrajinu těžko opravitelný.

Ona ta škodovácká výzbroj není úplně běžná, z českých podníků má podobné T3 snad jen Liberec (u kterýho by mohlo smysl koupit jednu nebo dvě na náhradní díly).

Až se Plzeň zbaví eMek (ať už šrotací, nebo prodejem), tak se stanou nejstaršími vozy Progressové T3 a zbyde už jen cca 9 vysokopodlažních souprav (při počítaném spojení maxima souprav T3R.PLF + T3P).

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
k.ondra89 píše:
Plzeňský DP nabízí k odprodeji 12 T3M.

http://www.pmdp.cz/Files/pmdp/obr/prona ... M_2014.pdf


Bojím se, že se co nevidět objeví nějaký trollík a bude žehrat na to, že Brno je nechce koupit...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ona ta klima především nemusí jen klimatizovat, ale v rámci možností i topit... Takže se dá využít 3/4 roku (v zimě to ale už chce nějaké normální topení).


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Eda a klimatizace - tak to snad ne... To radši místo 6 nových 4 s klimou. Vždyť klima je na všechny světové strany od nás už základní výbava, nic nového, zvláštního či neobvyklého. Rozdíl je velmi znatelný a komfort přepravy s tím opravdu velmi výrazně roste. Navíc "těch pár dní v roce" je minimálně 1/3 roku.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Plzeňský DP nabízí k odprodeji 12 T3M.

http://www.pmdp.cz/Files/pmdp/obr/prona ... M_2014.pdf

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1894
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Něco z Norska.
Sice patří spíše do kategorie IGK, ale i tak zajímavé.
Sykkelheis


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
http://praha.idnes.cz/epilepticky-zachv ... ntent=top6


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Tin: Nejde mi ani tak moc o zkrácení, jako spíš o prodloužení. Přidat dalších tak 5 m. Já teda nevím, na co přesně reaguješ, ale pokud bereš to zkrácení/prodloužení na RT6, tak střední podvozek hnaný není, tam jsou jen brzdy…
To natažení…v podstatě jo. Btw, RT6 a 29T je obojí konstukce Xm, jsou „stejné“. Jen 29T má víc článků. Ten její střední mi taky přijde takový…že tam mělo být ještě jedno okno. Trochu delší zkrátka.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Můžeš zkrátit liché články o jedny dveře. V tom případě bohatě stačí dva hnané (možná i bržděné) podvozky a mohl by se použít současný střední článek. Ještě kratší už je wana.
Natáhnout můžeš tak, že vezmeš prostřední články z 29T, ale první a poslední necháš RT6.

Ještě ke 30T, všiml jsem si, že při jízdě zpátky bude mít jakoby zadní pantograf a obrácený prostřední článek. Trochu nezvyk, mít obousměrný vůz co není symetrický.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Jakkoliv mám RT6 rád, tak je tu jeden problém. Délka. Na nějaké linky příliš moc, na jiné příliš málo. Konstrukce RT6 je v podstatě pevná a moc se to rozšířit/zkrátit nedá.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tin píše:
M: to asi bude těch několik vysokopodlažních procent (12 %/8 %). I by odpovídalo, že u 30T je té vysoké podlahy méně kvůli druhé kabině. Nebo něco jako 15T.

Stejně si myslím, že není důvod pro 100% nízkopodlažnost. Být to jako u RT6, líbilo by se mi to víc. (Ano, radši sedím ve vysoké části, a) je lépe vidět z okna, b) tam v zimě tolik netáhne)

S tím mohu jen souhlasit. RT6 považuji za dobrý kompromis co se týče podílu nízké plochy. Plná nízkopodlažnost mi připadá zbytečná. U 15T to vede ke složitému pojezdu, u EVA2 naopak ke členitému interiéru. A druhý extrém je LF2 jakožto mizerná prolízačka.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
taky mě napadlo že tam musí být schod, v nákresu ovšem není


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
M: to asi bude těch několik vysokopodlažních procent (12 %/8 %). I by odpovídalo, že u 30T je té vysoké podlahy méně kvůli druhé kabině. Nebo něco jako 15T.

Stejně si myslím, že není důvod pro 100% nízkopodlažnost. Být to jako u RT6, líbilo by se mi to víc. (Ano, radši sedím ve vysoké části, a) je lépe vidět z okna, b) tam v zimě tolik netáhne)

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8074 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 črc 2024 13:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]