Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 24 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6928
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jakékoliv prodloužení TT do dnes nezastavěné oblasti pomůže rozvoji dotčené oblasti. Což by pomohlo do budoucna s bytovou situací a jejich nedostatkem v Brně.

A samozřejmě je otázka, zda někdy dospějeme k tomu začít plánovat podpovrchovou tramvaj či jiný systém, a zda to brněnské podzemí vůbec umožňuje.


Offline
152
30 říj 2019 16:42
Když je řeč o TT v ulici Terezy Novákové (na Žilkovou se nedostane) tak si úplně nedokážu představit jak by vypadala když víme jak dopadla Plotní.

Jistým řešením by bylo mezi Filkukova a Řečkovice zakopat TT do tunelu a ten by ústil do prostoru mezi ulicí T. Novákové a plotu kasáren.
Ale to je takový nesmysl že to nemá cenu komentovat


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Přesně tak. V prvé řadě by bylo potřeba začít seriózně řešit nějaký "vyšší" dopravní systém, nebo alespoň podpovrchovou tramvaj v širším centru.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9271
10 čer 2004 11:19
v UP toho je .. A hromada toho nedává smysl, nebo je tam jen jako územní rezerva.
Navíc nový tratě nejsou jen koleje. Byla by potřeba minimálně 1 další vozovna, ideálně 2. K tomu rozšíření vozovýho parku, když se aktuálně nestíhá ani průběžná obnova. A kolik spojů navíc unesou hlavní tratě ? Taková Husova, Rooseveltova, Veveří..

Spíš je na čase začít uvažovat o dalším dopravním systému. A vycházet z SJTD by nebylo špatný. Protože problém není jen kapacita, ale i rychlost. A oběžná rychlost v Brně je zoufalá. V roce 2013 se uvádí
Citace:
V Brně mají
tramvaje oběžnou rychlost 16,62 km/hod., trolejbusy 12,89 km/hod., autobusy 14,18 km/hod.
. Což pokud vím není moc daleko od čísel pro dvounápravový vozy s vlekem.


Offline
109
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Zdeněk: Jeden by tohle mohl namítat i u tratě na Holyni. Tam také teprve vzniká výstavba, stejně tak, jako má vzniknout v oblasti Nové Baby, kam je v ÚP vedena TT.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Tak zrovna 2 poměrně velkorysé stavby probíhají. Jasně jedna nepřinese nic moc nového, ale ta druhá je poměrně výrazná změna.

Spíš by mě zajímalo, jak by vypadal takový úsek Kotlanova - Jírova, kdyby se stavěl dnes. Jestli by se tam i dnes postavil ten zářez nebo by to dopadlo nějakým přesypaným tunelem jako k nemocnici. No vlastně kdyby se to nepostavilo v té době, kdy se to postavilo, tak by to nestálo asi dodnes. Tak radši nic. :mrgreen:


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Je to v ÚP. Tak ať se to udělá.
Nejspíš ta logika bude taková, že ty busy, co tam jezdí, pak budou jezdit méně častěji, nebo některé končit <nějak> na Řečkovicích.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1633
10 čer 2006 20:45
Brno
Naxashi: řekl bych že stavět trať tam, kde stačí v sedle autobus co 20 minut a ve špičce co 15 je ekonomický nesmysl.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
No asi napojení zdejší oblasti. Co jiného?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7191
27 úno 2010 07:40
Protažení na Žilkovu přinese co?


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
No já nevím. Přijde mi, že tady u nás chybí těch tratí požehnaně. Protažení 1 na Žilkovu, 12 na Medlánky, vybudování komplet nového systému na jihu Brna, jak je to v ÚP, ten je obecně docela šťavnatý na tohle. Ale nejvíc mě asi znepokojuje to, že si nikdo ještě neuvědomuje, že je třeba trať mezi Husitskou a Skácelovou přes Slovaňák, kde díky vyhýbkám vznikne obousměrná smyčka, pro výluky apod., trať na Červnovice a Slatinu taky nějak…nikdo neví, že by bylo docela fajn mít, trať na Starou osadu taky, zplnohodnotnění křížení na Moraváku, Udělání tunelové spojky z Konečňáku na Mendlák, spolu s plnohodnotnými kříženími tam… A teď jsem si uvědomil, že jsem nezmínil ani tratě na Lesné…
Jako nevím, no. Kolejová síť tady je tak ze 60% hotová. Zbytek je buďto plánovaný, nebo si ještě nikdo ani neuvědomil, že to je potřeba. Celkově mi to přijde docela smutné.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
Bylo by fajn, kdyby se i v Brně stavěly tratě tak, jako v Praze.

Praha je nepoměrně větší a těch tratí tam chybí podstatně víc jak tady u nás. Mně by úplně stačilo kdyby se zachovalo současné tempo kdy se staví vždy jedna trať současně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To by bylo fajn, ale v Praze taky měli vývoj několik let zablokovaný, až najednou došlo k velkému třesku a stejně nemají úplně, co by potřebovali, třeba taková 19 na Pankrác, potřebovali by ji dotáhnout o velký kus dál. Je teda fajn, že teď poběží výstavba Divoká Šárka - Dědina, takže tramvají skoro na Havliště a pak docela velký kus té trati směr Novodvorská a dál.
Asi nejvíc jsem zvědav, kdy protlačí konečně tu trať v centru na Václavák a kolem Muzea na Wilson.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Bylo by fajn, kdyby se i v Brně stavěly tratě tak, jako v Praze.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
V Praze začne jezdit tramvaj z Barrandova do Holyně. Jako první novým úsekem projel historický vůz


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Žena v MHD po prudkém brzdění upadla a zemřela, policie shání cestující


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-log ... je-1388729


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přesně, jak říká Robert a navíc mi připadá jako blbost zrovna tady nutit lidi, aby rozlišovali mezi nějakou expreskou a běžným zastávkovým busem, je to akorát komplikace.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7191
27 úno 2010 07:40
Co třeba nákupy v Bille na Haškově? Nebo poliklinika? Ano, je to kousek od Kupkovy/nádraží, ale fakt chceme zrovna lidem s nákupy nebo mířícími k doktorovi to cestování komplikovat?


Offline
443
24 lis 2017 11:40
Uplně nechápu proč se to nehodí zrovna na sídlišti? No nevím, jaká je skladba typických cestujících,a le předpokládám, že v prac. dny chcou jezdit lidi ze Soběšic/Útěchova/Vranova spíš hloubš do Brna než jen na Lesnou a to dlouhý kodrcání přes ni na atraktivitě mhádě nepřidá. Stejně tak, pokud o víkendu si Brňani (krom Leseňáků) chtěj uělat výlet tímto směrem a nepoužít auto (těch už je podél silnic dost), taky by ocenili zrychlení. Možná by bylo pak řešení nějak promyslet přestup na ty zmíněné trajfy..


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jenže vybranou částí spojů se kaštanům v řádech udělá akorát bordel, řekl bych. Možná je to minoritní směr, ale na sídliště se to prostě nehodí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
443
24 lis 2017 11:40
No sídliště by obsluhoval ten trolejbus. Ano chybělo by spojení západní Lesná - Soběšice/Útěchov/Vranov, ale myslím, že to je minoritní relace, která jde částečně nahradit pěší docházkou na Kupkovu/Lesná nádraží nebo vybranou částí spojů..


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zajímavej nápad, jen nesouhlasím s tou expresní 57, přecejen jede sídlištěm a lidi do ní nenasedají jen na Provazníkové od trolejbusu nebo na Šč od šaliny.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
443
24 lis 2017 11:40
Ondra K. píše:
Trolejbus na Lesnou by dával smysl snad akorát v případě, že by se jednalo o plnohodnotnou trolejbusovou trať. Jezdit do kopce na baterku je nesmysl a s kloubákem dvojnásob.

Já bych se na šalinu (jako až navrch) taky vykvákl a natáhl troleje na Seifertovu (37-46) i na Okružní - trajf nahrazující část 57 by mohl jednou přes Zbrojovku na nový hlavní nádraží po trolejích, který by se vybudopvali přes čtvrť Špitálka namísto uvažované tramvaje. Zbrojovka by tak dostala smysluplnější spojení než 25/26 - ty by se pak rozdělily - jedna přes SO a Zbrojovku a druhá přímo (po VMO nebo aposň jen přes Kasárny)
Zbylé 57 od Soběšic a vejš by (případně až na vybrané spoje) zeexpresněli - od Kupkové až po Lesnou nádraží bez zastávky...


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Pohled s odstupem času: Foto1, Foto2, Foto3


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8070 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 čer 2024 10:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]