Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 143 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Bohužel budeme muset počkat, až nějaký druhým zaměstnáním unavený řidič způsobí nehodu, odkud odvezou nemálo lidí pohřebákem a pár dalších exne ve špitálu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Jak ten idiot může říct, ať si najde druhou práci? To je dobrej přístup. By zasloužil pořádně přes držku.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
To je dost ubohý argument (hledání druhého zaměstnání). Kdyby si to manažeři vyzkoušeli, asi by změnili názor.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Staník píše:
Najděte si druhé zaměstnání, slyšeli řidiči jihlavské MHD na radnici

To jsou obecné manažerské kecy. Hledejte si druhé zaměstnání, když v podstatě nevíte, jestli vám náhodou nepřehodí směnu.
To spíš se dá jezdit s MHD jako bokovka, v Brně to chcou vyzkoušet se studenty VŠ, ve Znojmě zas jezdí saniťáci.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Najděte si druhé zaměstnání, slyšeli řidiči jihlavské MHD na radnici
http://jihlava.idnes.cz/cast-ridicu-mhd-v-jihlave-neni-spokojena-s-rustem-platu-pgl-/jihlava-zpravy.aspx?c=A160401_2236220_jihlava-zpravy_mv&setver=full


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ano, ČD sice propagují, že Béčka v původním stavu mizí, jenže o tom, že existují další desítky koženkových Bd, Bdt a spol. které jsou v dost bídném stavu, taktně mlčí. Nemluvě o tom, že v dnešní době jsou za zenitem i stovky dalších dále modernizovaných, nebo modernějších vozů. Vždyť taková základní věc jako slušné vakuové WC je na některých trasách stále SCI-FI.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Domis:
1) Celou dobu píšu o regionální železnici, kde koordinátoři existují.
2) Nikde nepíšu o privatizaci infrastruktury. Základní infrastruktura by měla zůstat státu, ale provoz samotných vlaků může být v rukou soukromých dopravců, kteří jsou mnohem efektivnější než ČD.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Eda: V tomto s tebou nemůžu souhlasit. Liberalizace sama o sobě v současné situaci nejspíš ničemu nepomůže.
Pokud si má železnice zachovat celostátní síťový charakter, tedy charakter "republikového IDS", musí být jednotná a pod koordinátorem. Ten zatím neexistuje a je otázka, kdo by ho měl dělat /snad něco pod MD/. Adekvátní celosíťovou náhradou jsou v současnosti ČD, stejně jako v dalších evropských zemích. V Británii byla prakticky celá železniční síť privatizována a jak to tam dopadlo. Celostátní síť se rozpadla na jednotlivé systémy a nikdy už se nedala dohromady. Berme to tedy jako odstrašující příklad.

Rozhodně není pravda, že ČD = 40 let staré vozy. Asi narážíš hlavně na stará Béčka, ale i ty postupně mizí (zrovna teď z linky Praha - Brno přes ČT). Bohužel s toutou velkou obměnou se začlo pozdě, až tak před 10 lety. Jestli něco cestující skutečně nesnáší, tak jsou to vozy Bdmtee, které ale rozhodně nejsou až tak staré.
Wifi se je dnes v nových vlacích a vozech samozřejmostí (až na ten railjet, prozatím).

Ohledně dotování vlaku/autobusu:
Vlaky se v dálkové dopravě dotují proto, aby zajistily přepravu cestujících, tedy všech cestujících (třeba skupin), třeba i s jízdními koly či jinými rozměrnějšími zavazadly. Navíc vlak je oproti autobusu pohodlnější (možnost pohybu, WC, příp. občerstvení). Aspoň tuto filosofii v tom vidím já. S jednotlivými dálkovými autobusovými linkami lze jen těžko utvořit nějakou celostátní síť, a nesíťová spojení bude ministerstvo těžko dotovat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zrovna rychlíky na trase Brno - České Budějovice (- Plzeň) patří, co do vozového parku, snad k tomu nejhoršímu co ČD jezdí. Vozy AB, B a Bd většinou v původním stavu. Jedinou výjimkou bývá negarantované servisní Bbdgmee místo kterého občas jezdí BDs.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
MartinV píše:
Eframmcbeth: to ano, ale železnice je na stejné trase navíc dotovaná. Na druhou stranu s liberalizací železnice opatrně. Máme dobrou síť. A ne všechny trasy jsou výdělečné, tak aby nedocházelo v budoucnu k jejich rušení, protože to zkrátka není, ani nebude výdělečné.

Docela mně štve, že se liberalizace regionální železnice dost často brzdí kvůli tomuto nesmyslnému argumentu. Výdělečné to na většině tras nikdy nebylo, není a nebude. Ale to se vstupem soukromého dopravce vůbec nesouvisí. Ztrátu totiž doplácí kraj. A je přece jedno, jestli ji doplácí Českým drahám, nebo soukromému třeba RegioJetu. O tom, kde se bude jezdit, v modelu dotované regionální železnice, o kterém mluvím a který velmi dobře funguje i u autobusové dopravy, nerozhoduje a nemá rozhodovat dopravce, ale koordinátor a kraj.

Liberalizace železnice je krok k tomu, aby v regionu začaly jezdit vlaky, které nebudou staré 40 let, budou mít Wifinu a navíc budou o třetinu levnější, než jsou dnes České dráhy. Bohužel politici pod vlivem různých zájmových skupin (odborářů ČD a dalších) liberalizaci nejsou nakloněni, a tak nám tady stále "za draho" jezdí mizerné ČD, které jsou ještě k tomu dražší než ostatní.

Nepřispívejme, prosím, k blokování liberalizace železnice předkládáním nesmyslných protiargumentů. Už i tak to jde dost pomalu.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Buď v klidu, ani s Jihotransem by lidi nejezdili. Nemluvě o tom, že by musel nocovat v Brně, čímž by si zvýšil náklady na spoj.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
SA jezdí samozřejmě poměrně plnej v téhle relaci (byť s relací Praha-Brno-Wien se to samozřejmě nedá srovnávat), ale jel jsem několikrát Tourbusem a jelo nás vždycky pak 10, maximálně 15 lidí... Tourbusí linka, pokud tam nedají vozy odpovídají tomuto století stejně nejspíš (snad! skončí) a třeba by i ty dopolední spoje směrem do Čech jezdil Jihotrans...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
eframmcbeth píše:
Zrovna na trase Brno-ČB, kde pravidelně jezdím, autobusy prosperují. Jak Tourbus, tak Student jsou pravidelně narvané a plánují přidat spoje (aspoň slibovali), protože dojedou za poloviční cenu a o hodinu rychleji.

To bych si dovolil rozporovat. Linku jsem osobně několik let jezdil, naposledy v roce 2013, naplněnost Tourbusích spojů je od té doby minimálně o třetinu dole. A ČSAD JIhotrans, který jezdil s patnáctimetry i kloubáky, už jezdi jen v pátek a v neděli.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Eframmcbeth: to ano, ale železnice je na stejné trase navíc dotovaná. Na druhou stranu s liberalizací železnice opatrně. Máme dobrou síť. A ne všechny trasy jsou výdělečné, tak aby nedocházelo v budoucnu k jejich rušení, protože to zkrátka není, ani nebude výdělečné.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Nějaké pokusy o VŘ na rychlíky už byly. Např. Olomouc - Krnov - Ostrava. Jenže jeden uchazeč nesplnil podmínky, byl vyloučen, zůstal pak jen jeden a VŘ bylo zrušeno. Pokud vím, tak dneska už je ta podmínka více uchazečů zrušená.
Ale je potřeba, aby zůstal zachován jednotný tarif.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Zrovna na trase Brno-ČB, kde pravidelně jezdím, autobusy prosperují. Jak Tourbus, tak Student jsou pravidelně narvané a plánují přidat spoje (aspoň slibovali), protože dojedou za poloviční cenu a o hodinu rychleji.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nj, když se všude platí neefektivním státním dráhám, tak se není čemu divit, že je to drahé a je za to málo muziky...


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Já spíš za vyhazování státních peněz považuji dotování rychlíků částkami, za které by autobusový dopravce vypravil autobusy s dvojnásobnou kapacitou. Konkrétně mě napadá třeba trasa BM-OL, BM-ČB apod. Prostě mi vadí, že končí autobusové linky proto, že dopravci chybí 5 Kč/km, a přitom se ve stejné relaci dotuje rychlík třicetinásobnou částkou.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Jakože by MDČR vypsalo výběrové řízení na dálkové autobusové linky tam, kde nejezdí vlak, nebo je nekonkurenceschopný?
Otázkou je, zdali by to nebylo vyhazování státních peněz, když tam třeba už jezdí linky na komerční bázi.
Nebo máš konkrétní představu, kde by mělo smysl zavádět dotovanou dálkovou linku?


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Dotace v dálkové dopravě.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Do ulic Jihlavy vyjíždí noční linka MHD, zkracuje se i interval spojů

Robert: Jak to teď myšlíš?


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Mouka píše:

A budou mít stejný požadavek autobusoví dopravci, co se dálkové dopravy týče?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Domis: Tohle je opravdu demence a zaostalost. A hlavně je to krátkozraké. Za 30 let tam ty tramvaje budou budovat znovu. Myslet si, že dopravní zácpy vyřeším tím, že zruším tramvaje a přidám v každém směru jeden pruh pro auta, je nesmysl. Nesčetněkrát se to (jak na západě, tak na východě) prokázalo, ale zřejmě si na to v Taškentu chtějí přijít sami.

Nicméně zajímavé bude sledovat, kde ta nová Varia skončí. Prodávat taky budou tuším 20 KTM19. Mají tam široký rozchod, takže se dá předpokládat spíš nějaké Rusko nebo Ukrajina.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Vlaky proti kamionům. Železničáři chtějí rovné podmínky s autodopravci


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Toshkent tram network to close ](*,)

Toshkent Mayor Rakhmonbek Usmonov announced on March 29 that the city’s 87·8 route-km tram network is to close by the end of the year. The former tracks will be used to provide additional road space, which the city authorities hope will reduce traffic congestion.

Proboha, to jsou na tom v Asii opravdu tak špatně? V roce 2011 nakoupili 20 varií LF, tak teď to chtějí všechno prodat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8083 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 zář 2024 01:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]