Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Pokud jste zaznamenali dubnovou nehodu kolejového jeřábu s nákladním a následně i osobním vlakem v Nizozemí (informoval o tom například portál zdopravy.cz), přikládám pro zajímavost odkaz na stránky nizozemské obdoby SŽ, která informovala a dokumentovala odklízení následků. https://www.prorail.nl/nieuws/treinonge ... oorschoten
Zaujala mě jednak snaha velkou informovanost veřejnosti ze strany provozovatele dráhy a jednak nakládání s poškozenou jednotkou - všechny vozy byly ještě na místě zabaleny do plachet/fólie, aby z nich v průběhu transportu do depa nic nepadalo a nikdo se do nich nedostal. Pokud to srovnám například s vlakovou nehodou u Milavče/Milavčí v Plzeňském kraji z roku 2021, kde zdemolované vagony "ležely" po odklizení z kolejí několik dní ladem na louce (zda byly nějak baleny nevím, ale pochybuji o tom), přijde mi to jako rozdíl hodný zřetele.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
70
11 črc 2011 08:39
Štatl
nic


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No tak já mam naučeno po odjezdu, kdy člověk čumí doleva na auta, co ho třeba pouští, ještě jednou mrknout do pravýho. Za jízdy už pak čumí člověk podle situace, samosebou, ale ten "čum" do pravýho špíglu udělám. Ani ne tak kvůli tomu, že bych někoho vlekl, jako spíš jestli někdo něco ještě nemává, že si u mě třeba nechal děcko, nebo tak něco. Prostě ujištění, že se po mým odjezdu "nic neděje".
Otazka ovšem stále je, co je vidět u posedních dveří KT8.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Jako řidič busu jsem se několikrát podíval do pravého i levého špíglu po rozjetí, prostě jsem to měl tak naučený. Neustále jsem musel vědět, co kolem mě je. Takže bych to viděl, to prostě vidět je. U kloubu už trochu hůř, ale taky to jde. Spíš pak po rozjetí nesmí být vůz pořád stočený doleva, aby bylo na dveře za kloubem vidět.
Ale co je vidět u dlouhé šaliny...?

A ještě k těm Citykrámům. Nejhorší je starší Sorka, pak Citelis a až pak Urban, má výhodu novějšího vozu. Ale ty problémy tam jsou pořád stejný od dob Ciťáka. Ty nový SORry už nemám možnost porovnat. Nad nima byla pro mě z pohledu jízdního komfortu Karosa 900 a pak Cross. Už si moc nepamatuju jak to bylo na brzdy, ale Citelis nic moc, Urban lepší, SORry děs.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
7351
27 úno 2010 07:40
V tom směru ovšem jen bílou čarou. Fyzické oddělení je ve směru opačném.


Offline
822
25 led 2006 09:46
A konkrétně na tom místě v Plzni je úplně oddělený tramvajový pás od ostatní komunikace.


Offline
822
25 led 2006 09:46
Ale i u té šaliny k tomu moc důvod nevidím. Většinou tramvaj jede na vlastním pásu a ten s předjízdným pruhem vpravo nijak nekoliduje - pokud se pruh nezúžuje nebo tramvaj neodbočuje vpravo. Akorát po zastavení v zastávce bez ostrůvku je asi dobré před otevřením dveří zkontrolovat, zda tam nějaký pako nejede.


Offline
7351
27 úno 2010 07:40
Trolejbusem ovšem jedeš u pravého okraje vozovky, šalina jela klasicky uprostřed ulice, tam se ten pohled do pravého špíglu asi očekávat dá. Samozřejmě ale asi takový, který stačí ke zhodnocení dopravní situace, těžko tam někdo hledá přivřeného člověka.


Offline
822
25 led 2006 09:46
A jak moc se díváš do pravýho zrcátka trolejbusu po odjezdu ze zastávky (pokud nepřejiždíš do pravýho pruhu)? Já bych myslel, že se řidič za jízdy dívá spíš dopředu.


Offline
7351
27 úno 2010 07:40
Zjevně šofc neměl potřebu podrobněji zkoumat, co se mu děje po pravoboku. Letmým pohledem si asi ničeho podezřelého nevšiml.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Su jenom trolejbusák, tak se zeptám. Chápu že lidi nastupujou i když zní signalizace; chápu i to, jak se podaří někoho skřípnout. Chápu i to, jak se ho podaří popotáhnout. Celkem i chápu, že vevntř všichni byli tak, že někoho vůajícího vně kastle neviděli a tudíž nic nemohli dělat
Potřeboval bych ale vysvětlit, jak je celých 300 metrů možný si ničeho nevšimnout v zrcátku. Asi je to daleko a v parabolickým špíglu toho moc vidět nebude, dobře. Ale je to KTčko, dveře jsou furt v jedné rovině s kastlí a ne jako u T6 schovaný ve zkosené čâsti.
Proto se bez flame ptám, je tam možno vůbec něco vidět?

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

190
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Tramvaj v Plzni vláčela ženu mezi dvěma zastávkami

https://www.novinky.cz/clanek/krimi-tra ... i-40430943

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

2655
13 črc 2009 13:42
Mně to vyhovuje. Já mám radši tvrdší pérování. Aspoň to drží na silnici.

No, když jsem poprvé sedl do citelisu, tak jsem byl hodně překvapenej, o kolik je to horší oproti Urbanwayi. Méně místa na nohy i na osobní věci, výrazně horší výhled z kabiny, horší citlivost obou pedálů (zejména nepříjemná prodleva v reakci na uvolnění plynového pedálu), pak nějaké drobnosti, jako že otevření všech dveří neresetuje jejich předvolbu cestujícími (ale stopka zhasne, což je důležité), zastávková brzda se deaktivuje ihned po přepnutí "hříbku" do horní polohy (což mně přišlo i trochu nebezpečné, ale dá se na to zvyknout)...

Takže ačkoliv je Urbanway na první pohled jenom lehce faceliftovaná verze Citelisu (skoro mám kolikrát problém je od sebe rozeznat), pokrok tam proběhl značný. Zejména s ohledem na řidiče. Ale podvozek asi zůstal stejný, to máš asi pravdu. A taky máš pravdu, že se občas nějaké kolo odmítá dofouknout. To je samozřejmě chyba.

Každopádně furt se mi řídil asi tak milionkrát líp ten 10 let starý citelis než jakákoliv sorka.


Offline
Uživatelský avatar

3727
28 úno 2006 19:00
Cracatit píše:
7601? To už bylo snad dávno vyřazený. :mrgreen:

To ano. Ale technika těch vozů se od roku 2002 nikam neposunula, viz pérování.


Offline
2856
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
7601? To už bylo snad dávno vyřazený. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3727
28 úno 2006 19:00
Měkčí brzdy na Ciťákoidu?? sarcastic Od čísla 7601 to stojí za h****!
Já jsem s NS 12 spokojen.


Offline
Uživatelský avatar

2655
13 črc 2009 13:42
No, alespoň, že někdo rád jezdí se sorkou.

Ciťákoidy... Tak sis nazval co? Citelisy a Urbanwaye? Tak řeknu ti, že těžko budeš v něčem jiném hledat měkčí brzdy. To brzdění je jak do peřinky.

Ale jak říkám. Je dobře, že alespoň někdo jezdí rád se sorkou, když už je máme.


Offline
Uživatelský avatar

3727
28 úno 2006 19:00
xxx píše:
Radši iveco, které jede natvrdo, než sorka, která se kolébá ze strany stranu, dopředu dozadu, nahoru dolů, na sebemenší nerovnosti vyskočí dva metry vysoko a při brzdění si odře čumák o obrubník nebo rovnou o asfalt.

Ať se to klidně kolíbá. Ale má to krásně měkké brzdy a co hlavně: TOPÍ TO SKVĚLE!! Ciťákoidy netopí, seš tam jak na motorce, a ještě ty tvrdé brzdy! A pérování tady skvěle vystihl Martin.
Kdo to osobně neřídil, nepochopí...


Offline
Uživatelský avatar

2655
13 črc 2009 13:42
Radši iveco, které jede natvrdo, než sorka, která se kolébá ze strany stranu, dopředu dozadu, nahoru dolů, na sebemenší nerovnosti vyskočí dva metry vysoko a při brzdění si odře čumák o obrubník nebo rovnou o asfalt.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Protože to jsou prostě krámy! Když jsem s tím jel a říkám si, proč to tak skáče, že to jede tak natvrdo a bolí mě zadek, no jo, zase to šmatle, tak tlačítkem vyrovnat aby to zase za chvíli udělalo to stejný. Neskutečný krám.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2655
13 črc 2009 13:42
Někdy pomůže jenom stisknout kolébku pro kneeling směrem nahoru - pro vyrovnání - a dofoukne se to. Tedy do dalšího restartu.


Offline
Uživatelský avatar

3727
28 úno 2006 19:00
peno píše:
Urbanway (který má, mimochodem, k pořádnému autobusu taky pořádně daleko) pořád moc drahý.

Nějak pořád nechápu, proč za ta dlouhá léta nedokázali u "Ciťáků" vyřešit pérování. Dodnes, když tím někdy jedu, tak to tahá zadek nebo bok po silnici... :pray:


Offline
Uživatelský avatar

3757
08 čer 2005 23:12
No a? Dokud bude jedním z nejdůležitějších faktorů cena, což bohužel v bývalém tzv. východním bloku bude ještě hodně dlouho, tak to takto bude vypadat, a přizpůsobí se tomu i výrobci, resp. účastníci VŘ.

Konec konců na vzhled to nejezdí, a citaro vrže stejně jako sorka...


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Nejlépe tuhle teorii reprezentuje záď autobusu, která vypadá vyloženě jako Urbanway z Wishe :D

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Asi tak. Ze SORu do Streetwaye je jako z bláta do louže :roll:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8087 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 04 pro 2024 20:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]