Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 86 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Tabule u městské dopravy by mohly posílat lidi i do taxíků. Dobrý nápad?


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Jela poprvé tramvají a hned prožila masakr. Dodnes se bojí jezdit MHD


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Stop zlehčování karambolů! Dopravní podnik se ohradil proti kalendáři


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Dopravní podnik v Plzni dá do vozů kamery, mají zvýšit bezpečnost

Kraje dostanou 394 milionů na vyšší mzdy řidičů autobusů

Velká výluka pražského metra končí. Další začnou vzápětí

Nová zastávka výměnou za starý most. Výluka Negrelliho viaduktu začala

České dráhy přišly o další pendolino, ze sedmi jezdí jen čtyři

Poničená moldavská trať se opraví, vlaky se na ni vrátí na podzim


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Sice to není o MHD, ale trochu to souvisí.
Zbrojař Strnad se zajímá o lounskou vagonku Legios.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Futuristický projekt revolučního autobusu skončil v troskách

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
MartinV píše:
Krakow: Krakowiak (s reklamním polepem, jinak bývají v klasickém krakowském bílomodrém provedení). Výrobce Pesa, z pohledu cestujícího naprostá spokojenost. Především kapacitní vozejk. Na lepší kompozici už nezbýval čas.
Příloha:
Krakowiak.jpg

Mně ti Krakowiaci přijdou jako bizár, zejména z hlediska řešení interiéru (každý článek má úplně jiné uspořádání a jinou opičárnu typu držák na kola atd.). Obecně tramvajové produkty od Pesy nejsou kvalitativně na moc vysoké úrovni, byť třeba takové Swingy nebo Twisty jsou z hlediska pohodlí pro cestujícího celkem fajn. Další věcí je taky nepružnost Pesy na specifické požadavky Českých zákazníků. Oni si prostě pro všechna města jedou to samé z hlediska výbavy a funkčnosti a nejsou schopni zkonstruovat nic jiného. Proto taky ví, že by v ČR neuspěli, proto se prakticky taky nikam nehlásí.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
MartinV : jj to vím, je to tam napsané, normální věc u nových vozidel ve světě.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M: mimo poměrně dobrý vzhled má vůz ve výbavě takové věcičky jako dobíjení mobilu z USB i klasických zásuvek, klimatizace, výborný informační systém (panely jsou dostatečně široké, aby se mohly zobrazovat příští zastávky, a zároveň různé informace (reklamní sdělení dopravce), a speciální místo pro větší zavazadla a kola.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Trochu více infa o Stadleru pro Ostravu: http://www.mhd-ostrava.cz/?s=tango_nf_2 většina sedadel na poměrně hodně vysokých podestách, na videu mě přijde, že na to, že je to nový vůz to je poměrně hodně rozvrzané a rozhrkané. No uvidíme co přijde do Ostravy.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Ta tramvaj má strašně zvláštní rozložení náprav, přední vůz na jednom podvozku, něco jako RT6, jen 100% nízký, druhý díl je jak NGT z Drážďan, má 2 otočný podvozky, třetí díl je zavěšený jako středek u Anitry a poslední má zas dva podvozky :-) Očividně to funguje :-) a také ten vůz dlě mě dost dobře vypadá.


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Zde český článek o papeži v tramvaji:
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2016/8 ... na-tramvaj


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ZXS.91: jj, to jsem četl (mají o tom po městě hodně informací), ale už nenapsal; díky za připomenutí. :-)
Reklama na papeže je taky reklama, ale jasně, není to komerční záležitost. Ani nevím, jestli jsem tam zahlédl nějaký opravdu reklamní Krakowiak.


Offline
Uživatelský avatar

79
23 zář 2012 11:56
20 26 91
MartinV píše:
Krakow: Krakowiak (s reklamním polepem, jinak bývají v klasickém krakowském bílomodrém provedení). Výrobce Pesa, z pohledu cestujícího naprostá spokojenost. Především kapacitní vozejk. Na lepší kompozici už nezbýval čas.
Příloha:
Krakowiak.jpg


V tomhle případě se nejedná o reklamní polep. Papež František jel Krakowiakem (v PL) ze své rezidence na setkání s věřícími.

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
MHD, vlaky i autobusy v jednom: V Pardubicích oficiálně otevřen nový terminál


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Plzeň i kraj chystají novinky v dopravě. Cestování bude pohodlnější a pro někoho i levnější


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Krakow: Krakowiak (s reklamním polepem, jinak bývají v klasickém krakowském bílomodrém provedení). Výrobce Pesa, z pohledu cestujícího naprostá spokojenost. Především kapacitní vozejk. Na lepší kompozici už nezbýval čas.
Příloha:
Krakowiak.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Jízdenku na pražskou MHD nahrajete na bankovní kartu. Radní schválili nový systém


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Naxashi, Fafner:
Tříčlánkový Hess řiditelnou zadní nápravu asi opravdu nemá, aspoň soudě dle např. tohoto videa.
U těch busů v Práglu je to ale jinak - tříčlánkový Van Hool má řiditelnou čtvrtou i třetí nápravu - viz toto video v čase 5:25 - a pak tam měli čtyřnápravový dvoučlánkový Mercedes s poslední řiditelnou nápravou. Předpokládám, že u obou dvou se úhel natočení řídí "hloupě" na základě úhlu natočení v kloubu.
Dost možná to záleží i na tom, která náprava je hnaná. Ten trajf má hnané dvě nápravy (hádám že třetí a čtvrtou), takže když ho to tlačí zezadu, tak by to mělo mít menší tendenci si zkracovat zatáčku než když je hnaná jen druhá náprava (případ Van Hoolu) a zbytek se veze za ní.

Naproti tomu tato obluda má prý počítačem "inteligentně" řízenou třetí, čtvrtou i pátou nápravu.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
MartinV: Je to obtížný. Prej se to snad dá domluvit, pokud prokážeš, že Tě třeba zaměstnavatel poslal na několikaměsíční pracovní cestu do zahraničí. Ale pokud se z vlastní vůle rozhodneš, že si třeba najdeš práci mimo Prahu, je to Tvůj problém a máš smůlu.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ad řízení zadních kol: Nějak mě nenapadá, proč by to mělo být potřeba při jízdě vpřed, ani v čem by se to mělo nějak výrazně lišit od kloubáku.
Ad přizpůsobení tomu co máme vs rozvoj - imho to podáváš dost špatně, jako by tohle byla jediná možnost rozvoje. Úplně ignoruješ to, že rozvoj na směr ke kampusu je řešen spíše na páteřní úrovni - tedy plány na stavbu TT.

Píšeš že získáš dost jen tím, že "přesuneš vozy" - jak se to podle tebe zaplatí? Mám na mysli vyšší cenu za vozokm při nasazení kloubu, vyšší pořizovací náklady na vozy...

Tohle není Bahn, to je realita, s reálnou ekonomikou.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nevíte, jak to chodí v Praze ohledně potenciálního vracení šalinkarty? V Brně to možné je, zkrátka když člověk neví, jestli bude v Cajzlgradu 3 měsíce nebo i rok.
Tzn. by si člověk koupil roční lupeň, ale kdyby zjistil, že po 3 měsících už v Praze nebude; je možný ho vrátit s nějakým poměrným vyplacením?


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
OK, tohle chápu.
Jestli to projede, toho bych se nějak moc nebál. Nemá to ono náhodou nějak inteligentně řídit zadní kola tak, že to má vlastnosti jako klasický kloubák? Nemohu si pomoct, ale něco takového jsem četl.
Pokud se budeme přizpůsobovat tomu, co už máme, nikam se nehneme. Tohle mi nepřijde jako zdravý přístup. Spíš by to chtělo zeptat se, co všechno se bude muset předělat a jaké jsou na to náklady. Pak jít o krok dál: jaké výhody přinese tohle předělání. A pokud už by se teda něco takového dělalo, jak použitelné to je do budoucna? A IMHO věci jako prodloužení zastávek, modernější vozovny apod., jsou investicí, co by přišla tak jako tak.
Opět, je to všechno se vším. Dlouhodobá vize.
Protože řekněme, že takovéhle trojebusy a busy nasadíme na linkách 25, 26 a 44, 84. Pak ale s daleko menšími náklady můžeme pokračovat dál. A ostatní linky z toho budou benefitovat. Například linky 31 a 33 by využily „vyřazené“ klouby z 25 a 26. Takže tam získám poměrně dost jen tím, že přesunu vozy.
Byla by to gigantická změna? Rozhodně. A drahá. Výhody ale převyšují náklady, mi přijde.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To je až moc zjednodušený pohled na věc, který například úplně pomíjí kompatibilitu vozidla se stávající infrastrukturou. Jedna věc je, jestli ten tříčlánek vůbec nějak rozumně projede všechny potřebné úseky linek t-25/26 a všechny související manipulační úseky a jestli je technicky reálné všechny zastávky na daných linkách prodloužit na potřebnou délku. Druhá věc pak je zázemí vozoven, jestli je takové vozidlo vůbec kde udržovat a odstavovat, a pokud není, tak kolik by stálo vytvoření takového zázemí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Dokud se bude přemýšlet pouze o ceně, nikam se nedostaneme.
Chce to přemýšlet ve smyslu „jaký je vhodný, kapacitně vyhovující, moderní vůz na tuhle linku?“.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 22:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]